Jak naprawić Outlook wysyła wiadomości e-mail do folderu śmieci lub spamu?

Klienty i usługi poczty e-mail mają wbudowane filtry antyspamowe. Filtry te są niezbędne, ponieważ spam pojawia się regularnie i nie jest możliwe ręczne sortowanie tego wszystkiego. Zawsze najlepiej jest pozwolić, aby filtry wykonywały swoją pracę.

Outlook folder śmieci

Outlook wysyła wiadomości e-mail do śmieci lub spamu

Outlook ma folder śmieci, który jest nazwą, którą nadał swojemu folderowi spamu. Filtruje wiadomości na podstawie domeny, z której pochodzą, oraz treści wiadomości. Filtr nie jest zły; znajdziesz tam większość wiadomości wysyłanych do folderu śmieci lub spamu. Przekonasz się, że niektóre wiadomości przechodzą przez jego filtry i trafiają do głównej skrzynki odbiorczej. Ważne e-maile mogą być również od czasu do czasu wysyłane do folderu śmieci lub spamu. Jeśli masz zbyt wiele ważnych e-maili, które są śmieciami lub spamem, wypróbuj poniższe rozwiązania.

1. Dodaj e-mail do białej listy

Jeśli program Outlook wyśle ​​ważną wiadomość e-mail do folderu śmieci lub spamu, pierwszą rzeczą, którą musisz zrobić, jest umieszczenie adresu e-mail na białej liście. Możesz ręcznie oznaczyć wiadomość jako „nie spam” i przenieść ją do głównej skrzynki odbiorczej. Dzięki temu program Outlook dowie się, że nadawca jest bezpieczny, a program Outlook dowie się również, że zawartość wiadomości nie jest spamem. Zastosuje to do przyszłych wiadomości przychodzących.

Otwórz Outlooka.
Wybierz folder Spam z kolumny po lewej stronie.
Wybierz wiadomość, która została omyłkowo wysłana do folderu śmieci.
Na karcie Strona główna kliknij ikonę śmieci i wybierz Nigdy nie blokuj domeny nadawcy.

2. Zapisz e-mail jako kontakt

Możesz dodać e-mail jako kontakt. Program Outlook nie będzie wysyłać wiadomości e-mail od kontaktu do folderu śmieci.

Otwórz Outlooka.
Wybierz folder Śmieci.
Wybierz wiadomość.
Kliknij prawym przyciskiem myszy e-mail nadawcy.
Wybierz Dodaj do kontaktów programu Outlook.

3. Utwórz regułę zastępującą filtr śmieci

Możesz tworzyć reguły, aby uniemożliwić przesyłanie ważnych wiadomości do folderu Niechciane. To jest droga, jeśli nie masz pewności, z którego adresu e-mail/domeny pochodzi wiadomość, ale masz pojęcie, w jakim języku zostanie użyty lub znasz słowo, które będzie znajdować się w temacie lub treści wiadomości.

Otwórz Outlooka.
Przejdź do Plik>Reguły i alerty.
Kliknij Nowa reguła.
Wybierz Przenieś wiadomości zawierające określone słowa w temacie do folderu.
Kliknij Następny.
Kliknij Określone słowo.
Wpisz słowo, które chcesz umieścić na białej liście.
Kliknij Określony folder i wybierz Skrzynka odbiorcza.
Kliknij Dalej, a następnie ponownie Dalej.
Nadaj regule nazwę.
Dokończ konfigurację.

Wniosek

Jeśli w programie Outlook skonfigurowano konto firmy innej niż Microsoft, sprawdź filtry wiadomości-śmieci/spamu skonfigurowane przez usługę poczty e-mail. Filtrowanie może zostać zastosowane przez usługę poczty e-mail, a program Outlook po prostu synchronizuje go z folderem śmieci.