12/05/2021

Jak naprawić podsystem dostarczania poczty: Twoja wiadomość nie została dostarczona

Udostępnij teraz w social media:

E-maile stały się powszechne i są standardową metodą formalnej komunikacji. Komunikatory na czacie świetnie nadają się do swobodnych rozmów, ale gdy coś musi być napisane na piśmie, jest to napisane w formie e-maila, który można wysłać, CC i BCC do wszystkich zaangażowanych. Niektóre z najpopularniejszych usług poczty e-mail są bezpłatne; Google i Microsoft oferują zarówno bezpłatne konta, jak i płatne konta biznesowe. Wysyłanie lub odbieranie wiadomości e-mail zajmuje niewiele więcej niż przeglądarka i umiejętność tworzenia i wysyłania wiadomości.

E-maile podsystemu dostarczania poczty

Poczta elektroniczna jest zautomatyzowana na wiele sposobów; użytkownicy konfigurują wiadomości Poza biurem, gdy są nieobecni i nie zajmują się wiadomościami e-mail, podpisami, regułami sortowania wiadomości e-mail, przekazywania adresów i tworzą listy blokowania, aby trzymać niechciane wiadomości poza skrzynką odbiorczą.

Sprawdź -   Jak znaleźć tekst na stronie internetowej w Safari na iPhonie i iPadzie

Wiadomości e-mail z Podsystemu Dostarczania Poczty to automatyczne wiadomości e-mail wysyłane po odrzuceniu wiadomości. Wiadomość odesłana to wiadomość, która została wysłana, ale nie została dostarczona. Błąd wysyłania wiadomości zwykle ma miejsce w ciągu kilku minut od wysłania wiadomości. W niektórych przypadkach, w zależności od adresu e-mail, na który została wysłana wiadomość, dostarczenie wiadomości może potrwać kilka godzin.

Napraw podsystem dostarczania poczty: Twoja wiadomość nie została dostarczona

Jeśli otrzymasz wiadomość e-mail z podsystemu dostarczania poczty, wysłana wiadomość e-mail nie została dostarczona. Zwykle dzieje się to tylko w przypadku jednego e-maila. Aby to naprawić, musisz najpierw określić, z którego adresu e-mail została odesłana wiadomość. Aby się dowiedzieć, otwórz wiadomość e-mail z Podsystemu dostarczania poczty. Poinformuje Cię, z którego adresu e-mail została odesłana wiadomość. Wiadomość e-mail może również zawierać informacje, dlaczego wiadomość została odesłana.

Wiadomość e-mail może zostać odrzucona z następujących powodów i prawie wszystkie te problemy wymagają rozwiązania problemu przez właściciela wiadomości e-mail.

Sprawdź -   Jak dostosować wskaźnik myszy na iPadOS

Skrzynka odbiorcza jest pełna

Skrzynki e-mail wydają się być nieskończone i może się to wydawać prawdą, jeśli Twoja skrzynka odbiorcza ma rozmiar 10 GB lub 15 GB, ale nadal jest to skończona ilość miejsca. Po wyczerpaniu miejsca na koncie e-mail nie będzie można odbierać kolejnych wiadomości, dopóki miejsce nie zostanie zwolnione.

Jeśli Twoje wiadomości e-mail na określone konto nadal są odbijane, może to oznaczać, że skrzynka odbiorcza odbiorcy jest pełna. Poproś ich, aby posprzątali i zwolnili trochę miejsca na nowe wiadomości.

E-mail jest nieaktywny/zawieszony

Konta e-mail można usunąć. Użytkownicy mogą ręcznie usuwać swoje e-maile. Konta e-mail mogą zostać zawieszone, jeśli okaże się, że naruszają warunki usługi domeny, w której się znajdują. Jeśli e-mail jest e-mailem biznesowym, konto może zostać zawieszone po wygaśnięciu subskrypcji.

Ten rodzaj problemu zwykle objawia się w postaci wiadomości e-mail o nieznalezieniu, która towarzyszy podsystemowi dostarczania poczty: Twoja wiadomość nie została dostarczona. Ponownie będziesz musiał skontaktować się z odbiorcą za pomocą innego trybu komunikacji (lub innego e-maila) i poprosić go o naprawienie tego.

Sprawdź -   Jak włączyć strumieniowe przesyłanie dźwięku wysokiej jakości w YouTube Music

Nieprawidłowy email

Jeśli wyślesz e-mail na konto, które nie istnieje, tzn. wprowadziłeś niepoprawny adres e-mail, wiadomość zostanie odrzucona. Podobnie jak w przypadku wysyłania listu na adres, który nie jest prawdziwy, dostarczenie wiadomości nie powiedzie się. Sprawdź i upewnij się, że używasz właściwego adresu e-mail. Być może masz niewłaściwą domenę lub w wpisanym adresie może być literówka.

Wniosek

Podsystem dostarczania poczty informuje, że wiadomość nie została dostarczona. Może, ale nie musi, powiedzieć, dlaczego dostawa się nie powiodła. Do wiadomości może być również dołączony kod błędu lub może zawierać odpowiedź z serwera, na który wysłano wiadomość e-mail. Możesz wyszukać odpowiedź serwera, aby zobaczyć, dlaczego dostarczenie wiadomości nie powiodło się.

x