Czasami pojawia się komunikat „Problem z połączeniem lub nieprawidłowy kod MMI” i może to być frustrujące dla użytkowników Androida. Gdy pojawi się komunikat o nieprawidłowym kodzie MMI, zazwyczaj oznacza to, że nie możesz wykonywać połączeń ani wysyłać wiadomości tekstowych, dopóki problem nie zostanie rozwiązany.
Na szczęście istnieje kilka sposobów, aby potencjalnie naprawić błąd „Problem z połączeniem lub nieprawidłowy kod MMI” w Androidzie. Wypróbuj poniższe opcje. Jeśli jeden proces nie rozwiąże problemu, przejdź do następnego.
Spis treści:
Co powoduje błąd MMI?
Istnieje kilka powodów, dla których na telefonie pojawia się komunikat o błędzie „Problem z połączeniem lub nieprawidłowy kod MMI”. Głównym powodem jest problem z operatorem lub problemy z uwierzytelnianiem karty SIM w smartfonie. Błąd jest dość powszechny w przypadku telefonów z obsługą dwóch kart SIM, ale występuje również w innych.
Sposoby naprawienia błędu MMI
Istnieje kilka różnych metod naprawy „problemu z połączeniem lub nieprawidłowego kodu MMI” na urządzeniu z systemem Android.
1. Uruchom ponownie urządzenie z Androidem
Pierwszym sposobem na naprawienie nieprawidłowego kodu MMI byłoby ponowne uruchomienie smartfona.
2. Zmodyfikuj kod prefiksu
Innym sposobem rozwiązania problemu z połączeniem lub nieprawidłowego kodu MMI na smartfonie z Androidem byłoby dodanie przecinka na końcu kodu prefiksu. Dodanie przecinka wymusza wykonanie operacji i przeoczenie każdego błędu.
Poniżej znajdują się dwa różne sposoby modyfikacji kodu prefiksu.
3. Aktywacja radia i włączanie IMS przez SMS
4. Sprawdź ustawienia sieciowe
Kroki umożliwiające dostęp do ustawień sieciowych będą się różnić, ale koncepcja jest taka sama. Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby sprawdzić ustawienia sieciowe.
—–
Na zakończenie istnieje kilka metod/opcji, które możesz zastosować, aby naprawić błąd MMI w telefonie, niektóre są nieco bardziej skomplikowane niż inne. Chociaż większość błędów MMI występuje w telefonach z dwiema kartami SIM, pojawia się również w telefonach z jedną kartą SIM z powodu słabych sygnałów lub problemów z siecią wieżową. Jeśli powyższe rozwiązania nie działają w Twoim przypadku, skontaktuj się z usługodawcą w celu uzyskania pomocy.