Jak naprawić problem z połączeniem lub nieprawidłowy kod MMI na urządzeniu z Androidem?

Czasami pojawia się komunikat „Problem z połączeniem lub nieprawidłowy kod MMI” i może to być frustrujące dla użytkowników Androida. Gdy pojawi się komunikat o nieprawidłowym kodzie MMI, zazwyczaj oznacza to, że nie możesz wykonywać połączeń ani wysyłać wiadomości tekstowych, dopóki problem nie zostanie rozwiązany.

Na szczęście istnieje kilka sposobów, aby potencjalnie naprawić błąd „Problem z połączeniem lub nieprawidłowy kod MMI” w Androidzie. Wypróbuj poniższe opcje. Jeśli jeden proces nie rozwiąże problemu, przejdź do następnego.

Co powoduje błąd MMI?

Istnieje kilka powodów, dla których na telefonie pojawia się komunikat o błędzie „Problem z połączeniem lub nieprawidłowy kod MMI”. Głównym powodem jest problem z operatorem lub problemy z uwierzytelnianiem karty SIM w smartfonie. Błąd jest dość powszechny w przypadku telefonów z obsługą dwóch kart SIM, ale występuje również w innych.

Sposoby naprawienia błędu MMI

Istnieje kilka różnych metod naprawy „problemu z połączeniem lub nieprawidłowego kodu MMI” na urządzeniu z systemem Android.

1. Uruchom ponownie urządzenie z Androidem

Pierwszym sposobem na naprawienie nieprawidłowego kodu MMI byłoby ponowne uruchomienie smartfona.

  • Przytrzymaj jednocześnie przycisk zasilania i przycisk Początek, aż telefon się wyłączy i zacznie wibrować, poczekaj, aż się uruchomi.
  • Ewentualnie naciśnij i przytrzymaj przycisk zasilania, aż pojawi się menu opcji wyłączania, a następnie wybierz opcję Uruchom ponownie.
  • 2. Zmodyfikuj kod prefiksu

    Innym sposobem rozwiązania problemu z połączeniem lub nieprawidłowego kodu MMI na smartfonie z Androidem byłoby dodanie przecinka na końcu kodu prefiksu. Dodanie przecinka wymusza wykonanie operacji i przeoczenie każdego błędu.

    Poniżej znajdują się dwa różne sposoby modyfikacji kodu prefiksu.

  • Jeśli kod prefiksu to (*2904*7#), dodaj na końcu przecinek, podobny do tego (*2904*7#,).
  • Możesz użyć symbolu + po * podobnie do tego (*+2904*7#).
  • 3. Aktywacja radia i włączanie IMS przez SMS

  • Przejdź do klawiatury wybierania.
  • Wpisz (*#*#4636#*#*) UWAGA: Nie musisz naciskać przycisku wysyłania, automatycznie pojawi się tryb serwisowy.
  • Wejdź w tryb serwisowy.
  • Wybierz Informacje o urządzeniu lub Informacje o telefonie.
  • Wybierz Uruchom test ping.
  • Kliknij przycisk Wyłącz radio, a następnie Galaxy uruchomi się ponownie.
  • Wybierz uruchom ponownie.
  • 4. Sprawdź ustawienia sieciowe

    Kroki umożliwiające dostęp do ustawień sieciowych będą się różnić, ale koncepcja jest taka sama. Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby sprawdzić ustawienia sieciowe.

  • Przejdź do ustawień.
  • Teraz wybierz Połączenie sieciowe.
  • Następnie sieci komórkowe.
  • Następnie operatorzy sieci i wybierz dostawcę sieci bezprzewodowej podczas wyszukiwania.
  • Być może będziesz musiał połączyć się ponownie przez kolejne 3-4 próby, zanim zacznie ponownie działać.
  • —–

    Na zakończenie istnieje kilka metod/opcji, które możesz zastosować, aby naprawić błąd MMI w telefonie, niektóre są nieco bardziej skomplikowane niż inne. Chociaż większość błędów MMI występuje w telefonach z dwiema kartami SIM, pojawia się również w telefonach z jedną kartą SIM z powodu słabych sygnałów lub problemów z siecią wieżową. Jeśli powyższe rozwiązania nie działają w Twoim przypadku, skontaktuj się z usługodawcą w celu uzyskania pomocy.