Udostępnij teraz w social media:

Narzędzia i aplikacje do obsługi spotkań online, niezależnie od tego, z którego z nich korzystasz, działają w oparciu o sprzęt w Twoim systemie. Wszyscy będą korzystać z urządzenia wejściowego i wyjściowego audio w twoim systemie (i kamery internetowej, jeśli wybierzesz). Urządzenia audio [month] łatwo się łączyć i używać, jeśli chodzi o odtwarzanie muzyki lub nagrywanie głosu, ale narzędzia do spotkań często mają problemy z połączeniem się z nimi.

Napraw problemy z dźwiękiem spotkania Zoom

Zoom może być używany z nowoczesnej przeglądarki komputerowej lub może być używany za pośrednictwem dedykowanych aplikacji komputerowych. Problemy z dźwiękiem z Zoomem zwykle występują na komputerach stacjonarnych. Aplikacje mobilne są znacznie mniej podatne na problemy. Jeśli masz problemy z dźwiękiem na spotkaniu Zoom, wypróbuj następujące rozwiązania.

1. Wycisz/wyłącz wyciszenie

Upewnij się, że nie dołączasz do spotkania z wyciszonym mikrofonem lub że ustawienia spotkania nie wyciszają wszystkich uczestników po przybyciu.

Sprawdź -   Jak uzyskać aplikacje do kompilacji Insider bez uruchamiania kompilacji Insider dla systemu Windows 10

Skontaktuj się z gospodarzem zespołu (użyj funkcji czatu) lub kliknij ikonę mikrofonu w lewym dolnym rogu, aby wyłączyć wyciszenie.

2. Wyjdź i dołącz ponownie

Jeśli dołączyłeś do spotkania Zoom i nie słyszysz innych uczestników lub oni nie słyszą Ciebie, możesz opuścić spotkanie i ponownie dołączyć do spotkania.

Kliknij przycisk Zakończ w prawym dolnym rogu.
Wybierz opcję urlopu.
Po opuszczeniu spotkania zamknij i ponownie otwórz Zoom (lub uruchom ponownie przeglądarkę).
Dołącz do spotkania ponownie i sprawdź dźwięk.

3. Sprawdź uprawnienia aplikacji

Zoom potrzebuje uprawnień dostępu zarówno do mikrofonu, jak i głośników w Twoim systemie, zanim będziesz mógł słyszeć lub mówić na spotkaniu. Jeśli używasz Zoom w przeglądarce, przeglądarka musi mieć dostęp do głośników i mikrofonu, a witryna musi mieć możliwość ich używania (uprawnienia w przeglądarce).

Aby sprawdzić uprawnienia aplikacji Zoom w systemie Windows 10;

Otwórz aplikację Ustawienia za pomocą skrótu klawiaturowego Win + I.
Przejdź do prywatności.
Wybierz kartę Mikrofon.
Upewnij się, że dostęp do mikrofonu jest włączony.
Przewiń w dół i upewnij się, że Zoom może używać mikrofonu.

Sprawdź -   Jak tworzyć oszałamiające wizualnie historie na Instagramie

Aby sprawdzić uprawnienia aplikacji Zoom w systemie MacOS;

Otwórz Preferencje systemowe.
Przejdź do Bezpieczeństwo i prywatność.
Wybierz kartę Prywatność.
W kolumnie po lewej stronie wybierz Mikrofon.
Sprawdź okienko po prawej stronie, a Zoom powinien być wymieniony.
Jeśli Zoom nie znajduje się na liście, kliknij przycisk plus i dodaj go.

Aby sprawdzić uprawnienia w przeglądarce do powiększania;

Upewnij się, że przeglądarka ma dostęp do mikrofonu z Preferencji systemowych (macOS) lub aplikacji Ustawienia (Windows 10).
Odwiedź Zoom i zaloguj się.
Kliknij ikonę kłódki na pasku adresu URL i wybierz z menu Ustawienia witryny.
Zezwól na dostęp do mikrofonu.

4. Przetestuj urządzenie wejścia/wyjścia audio

Zoom ma wbudowany test dla urządzeń audio. Użyj go, aby upewnić się, że dźwięk działa w aplikacji. Test możesz uruchomić po rozpoczęciu spotkania lub przed jego rozpoczęciem.

Sprawdź -   Jak utworzyć profil iMessage na iPhonie i iPadzie

Na spotkaniu Zoom kliknij przycisk rozwijany obok mikrofonu.
Wybierz opcję Testuj głośnik i mikrofon.

Jeśli dźwięk nie działa, wypróbuj te wskazówki dotyczące rozwiązywania problemów z systemem Windows 10 i przejrzyj inne wymienione przez nas rozwiązania.

5. Zmień urządzenie audio

Jeśli masz więcej niż jedno urządzenie audio podłączone do systemu, spróbuj przełączyć się na inne. Powiększenie [month] nie używać tego samego urządzenia audio, które jest aktywne.

Kliknij rozwijaną sieć na mikrofon.
Z menu wybierz inne urządzenie audio, które jest podłączone do systemu.

Wniosek

Problemy z dźwiękiem Zoom nie są skomplikowane, ponieważ sama aplikacja jest dość prosta. Przy niewielkim wysiłku połączy się z urządzeniami wejścia/wyjścia audio. Upewnij się, że aplikacja jest skonfigurowana do korzystania z właściwego urządzenia i że nie wyciszałeś się podczas spotkania.