Jak naprawić „Ten folder jest pusty” podczas podłączania iPhone'a w systemie Windows 10

IPhone nie łączy się z komputerem z systemem Windows 10 w taki sam sposób, jak z komputerem Mac. Mimo to podłączenie iPhone'a do komputera z systemem Windows 10 i uzyskanie dostępu do filmów i zdjęć z rolki aparatu jest nadal dość proste. IPhone pokazuje się jako proste urządzenie multimedialne. Wszelkie wymagane sterowniki są instalowane automatycznie przez system Windows 10. To powiedziawszy czasami po podłączeniu iPhone'a do komputera z systemem Windows 10 zamiast wyświetlać obrazy i filmy, pojawia się komunikat „Ten folder jest pusty”. Oto jak to naprawić.

Napraw „Ten folder jest pusty”

Komunikat „Ten folder jest pusty” ma kilka bardzo konkretnych przyczyn. Jeśli podłączasz iPhone'a do komputera z systemem Windows 10 po raz pierwszy, podłączasz go po zresetowaniu komputera lub po ponownej instalacji systemu Windows 10, musisz autoryzować komputer na telefonie iPhone.

Przejdź do swojego iPhone'a, a zobaczysz komunikat z pytaniem, czy chcesz zaufać komputerowi. Stuknij „Zaufanie”, a następnie wprowadź hasło, aby je autoryzować. Zamknij Eksploratora plików na komputerze z systemem Windows 10 i otwórz go ponownie. Uzyskaj dostęp do telefonu iPhone, a pojawi się folder DCIM.

Jeśli podłączyłeś ten telefon wiele razy do komputera i nagle zobaczysz ten komunikat, sprawdź, czy odblokowałeś telefon. Jeśli nie, odblokuj go, a powinien pojawić się folder DCIM. Jeśli tak nie jest, odłącz telefon, ale upewnij się, że nie zablokujesz go ponownie. Po odblokowaniu telefonu podłącz go ponownie do komputera. Poczekaj, aż urządzenie się pojawi, a będziesz mieć dostęp do filmów i zdjęć w nim zawartych.

Wreszcie, jeśli problem nadal nie ustępuje, sprawdź używany kabel. Spróbuj użyć innego kabla, aby podłączyć telefon. Zły kabel może często powodować problemy, których nigdy nie można sobie wyobrazić. Komunikat „Ten folder jest pusty” może być produktem ubocznym wadliwego kabla. Wydaje się to mało prawdopodobne, ale zwykle rozwiązuje wiele problemów. Sprawdź kabel lub wymień go na inny. Warto również zmienić port USB, do którego podłączasz telefon.

Jeśli wszystko się sprawdzi, może być konieczne odinstalowanie urządzenia z Menedżera urządzeń. Powinien pojawić się w kategorii Urządzenia przenośne. Kliknij iPhone'a prawym przyciskiem myszy i wybierz opcję odinstalowania. Odłącz telefon, upewnij się, że jest odblokowany, a następnie podłącz go ponownie. W razie potrzeby autoryzuj komputer w celu uzyskania dostępu do urządzenia. Powinien pojawić się folder DCIM.