Udostępnij teraz w social media:

Każda aplikacja zainstalowana na iPhonie pochodzi ze sklepu App Store. Istnieją wyjątki, np. Niektóre aplikacje mogą być dystrybuowane z TestFlight lub Microsoft AppCenter, ale zwykle są to aplikacje w prywatnej wersji beta i przeznaczone do przetestowania. Dostęp do nich ma tylko niewielka grupa użytkowników.

Napraw zablokowane pobieranie na iPhonie

Pobieranie aplikacji ze sklepu App Store jest proste; stukniesz przycisk Pobierz / Kup, autoryzujesz pobieranie za pomocą Face ID lub wprowadzając hasło do swojego Apple ID, a aplikacja zostanie pobrana.

Podczas pobierania aplikacji możesz zobaczyć postęp na ikonie aplikacji; zaczyna się od „ładowania” i przechodzi do „instalowania”. Jeśli aplikacja utknęła na etapie „Oczekiwanie” lub „Pobieranie”, oto kilka rzeczy, które możesz zrobić, aby to naprawić.

Sprawdź -   Jak sprawdzić, czy kupujesz od zewnętrznego sprzedawcy na Amazon

1. Uruchom ponownie pobieranie

Może się to wydawać oczywiste, ale często ponowne uruchomienie pobierania jest najprostszym sposobem na rozwiązanie tego problemu.

Naciśnij i przytrzymaj ikonę aplikacji. Z menu wybierz „Anuluj pobieranie”. Poczekaj, aż ikona aplikacji zniknie z ekranu głównego. Pobierz go ponownie z App Store.

2. Określ priorytet pobierania

iOS pozwala użytkownikom ustalić, która aplikacja zostanie pobrana jako pierwsza. Jest to przydatne, gdy masz wiele aplikacji, które aktualizują się lub pobierają. Spróbuj ustalić priorytet pobierania aplikacji od innych.

Naciśnij i przytrzymaj ikonę aplikacji. Z menu wybierz Priorytet pobierania. Rozpocznie się pobieranie aplikacji.

3. Wstrzymaj / wznów pobieranie

Jeśli podczas pobierania prędkość Internetu spadnie lub utracisz łączność, pobierana aplikacja utknie.

Sprawdź -   Jak wykonać kopię zapasową biblioteki zdjęć komputera Mac na dysku zewnętrznym

Stuknij ikonę aplikacji. Komunikat „Ładowanie” zostanie zastąpiony przez „Wstrzymane”, a ikona wstrzymania zostanie nałożona na ikonę aplikacji. Poczekaj 10-15 sekund. Naciśnij ponownie ikonę aplikacji, aby rozpocząć pobieranie.

4. Sprawdź połączenie internetowe

Możliwe, że twoje połączenie internetowe jest niestabilne. Wpłynie to na szybkość pobierania, zwłaszcza jeśli aplikacja jest duża. Spróbuj przełączyć się na inną sieć, jeśli jest dostępna, lub spróbuj pobrać aplikację w innym czasie, gdy sieć nie jest tak obciążona. Powinieneś także spróbować pobrać inną, mniejszą aplikację. Jeśli problem będzie się powtarzał, możliwe, że sam App Store ma problemy.

5. Uruchom ponownie iPhone'a

Telefony, w przeciwieństwie do stacjonarnych systemów operacyjnych, pozostają włączone przez cały czas. Nie trzeba ich zamykać. Będą nadal działać dobrze, ale mogą istnieć wyjątki. Jeśli aplikacja utknęła na etapie pobierania, spróbuj ponownie uruchomić iPhone'a.

Sprawdź -   Brak zielonego znacznika wyboru na ikonie zasobnika systemowego Dropbox

Wniosek

IPhone nie ma wielu problemów, ale od czasu do czasu ma swoje chwile. Pobieranie aplikacji może się zablokować, ale nigdy nie zostaje trwale zablokowane. Zawsze możesz go anulować i spróbować ponownie.

newsblog.pl

newsblog.pl