Mac

Jak naprawić zablokowane pobieranie w Mac App Store w systemie macOS

Oprogramowanie Apple nie jest odporne na problemy. Mogą nie być tak duże lub tak częste, jak te, których doświadczają użytkownicy na innych platformach, ale mimo to istnieją. Jeśli próbujesz zaktualizować lub zainstalować aplikacje, ale aktualizacja nie uruchamia się lub zatrzymałeś pobieranie w Mac App Store, wypróbuj następujące rozwiązania.

Anuluj i uruchom ponownie

Jeśli zatrzymałeś pobieranie w Mac App Store lub aktualizacje, które się nie uruchamiają, anuluj je i spróbuj ponownie. Często to wystarczy, aby rozwiązać problem. Z jakiegoś powodu żądanie aktualizacji lub aplikacji kończy się żądaniem pętli, które przekracza limit czasu. Aplikacja sklepu pokazuje, że się ładuje, podczas gdy w rzeczywistości nic się nie dzieje.

Wyloguj się i podpisz ponownie

Mac App Store współpracuje z Twoim Apple ID. Aby pobrać inne aplikacje, musisz zalogować się do aplikacji. Jeśli pobieranie lub aktualizacja utknęły, spróbuj się wylogować i zalogować ponownie.

Aby wylogować się ze sklepu Mac App Store, otwórz aplikację i przejdź do Sklepu na pasku menu. Wybierz opcję wylogowania. Po wylogowaniu się dobrze jest ponownie uruchomić komputer Mac, a następnie zalogować się ponownie do sklepu Mac App Store.

Sprawdź sklep w kraju

Zwykle, jeśli spróbujesz pobrać aplikację, która nie jest dostępna w Twoim sklepie w Twoim kraju, aplikacja Mac App Store poinformuje Cię, że nie możesz jej pobrać. Jeśli monit się nie pojawi, sprawdź, czy jesteś w sklepie w odpowiednim kraju dla swojego Apple ID. Będziesz musiał wyświetlić informacje o swoim koncie, a następnie dopasować jego kraj do kraju, w którym obecnie znajduje się Mac App Store.

Możesz sprawdzić informacje o swoim koncie w Sklep> Wyświetl informacje o koncie.

Sprawdź połączenie internetowe

Sprawdź, czy Twój internet działa i stabilny. Możliwe, że prędkość się zmienia lub połączenie przerywa się, gdy Mac App Store próbuje pobrać aplikację. W takim przypadku pobieranie lub aktualizacja będzie przebiegać wolno i sprawiać wrażenie, że utknęła.

Spróbuj połączyć się z innym połączeniem internetowym, aby sprawdzić, czy rozpocznie się pobieranie lub aktualizacja. Jeśli Twój domowy internet jest stabilny, ale pobieranie nadal się nie rozpoczyna, wyczyść pamięć podręczną DNS, uruchamiając następujące polecenie w Terminalu.

sudo killall -HUP mDNSResponder

Ponadto, gdy już to zrobisz, uruchom ponownie router.

Wyczyść pamięć podręczną Mac App Store

Otwórz Terminal i uruchom następujące polecenie;

open $TMPDIR../C/com.apple.appstore/

Otworzy się okno Findera. Skopiuj zawartość tego folderu w bezpieczne miejsce, a następnie usuń je z ich pierwotnej lokalizacji. Zamknij sklep Mac App Store i otwórz go ponownie. Spróbuj ponownie pobrać aplikacje i powinny działać. Jeśli chodzi o skopiowane pliki, możesz je usunąć, jeśli chcesz. Utworzyliśmy kopię zapasową na wypadek, gdyby coś poszło nie tak. Właściwie do niczego ich nie potrzebujesz.