Jak odzyskać zablokowane konto Skout?

Skout to szybko rozwijająca się aplikacja społecznościowa, która umożliwia użytkownikom nawiązywanie nowych znajomości. Skout, aplikacja na iOS i Androida, została stworzona, aby pomóc Ci poznać nowych ludzi w Twoim mieście, okolicy i ponad 180 innych krajach. Lokalizuje pobliskich użytkowników za pomocą GPS na urządzeniu mobilnym. Użytkownicy mogą znaleźć osoby za pomocą różnych kryteriów wyszukiwania oprócz fizycznej bliskości. Skout ma również ogromną liczbę użytkowników na całym świecie, a aby utrzymać zaufanie, Skout blokuje wiele zgłoszonych kont bez żadnego ostrzeżenia. Tak więc, jeśli zablokowałeś konto Skout i szukasz wskazówek na ten temat, bądź na bieżąco do końca. W tym artykule przedstawiamy skuteczne metody, aby dowiedzieć się, jak odzyskać konto Skout lub odblokować konto Skout. Dowiesz się również, co się dzieje, gdy dezaktywujesz konto Skout.

Jak odzyskać zablokowane konto Skout?

W Skout możesz filtrować profile według preferencji, płci i wieku. Ponad 10 milionów osób pobrało aplikację, która jest dostępna w 14 różnych językach. Poza tym Skout jest najlepiej ocenianą aplikacją do komunikacji społecznościowej wśród nastolatków, ponieważ jest skierowana do młodych odbiorców. Zablokowanego konta Skout nie można odzyskać bezpośrednio. Tylko użytkownik Skout, który Cię zablokował, może Cię odblokować. Drugim pozostałym sposobem jest skontaktowanie się z zespołem wsparcia Skout w celu złożenia wniosku o odblokowanie konta Skout. Czytaj dalej, aby znaleźć kroki wyjaśniające to samo szczegółowo z przydatnymi ilustracjami dla lepszego zrozumienia.

Co się stanie, jeśli dezaktywujesz swoje konto Skout?

Jeśli dezaktywujesz konto Skout, inni użytkownicy Skout, w tym dodani znajomi, nie będą mogli zobaczyć Twojego profilu. Twoje konto zostanie zamknięte i trwale usunięte, jeśli nie aktywujesz go ponownie w ciągu 60 dni.

Czy Twoje konto Skout może zostać zhakowane?

Tak, Twoje konto Skout może zostać zhakowane. W Internecie jest wiele przypadków, w których konta Skout są hackowane, a z ich kont wysyłane są wiadomości spamowe, co prowadzi Skout do dezaktywacji konta Skout.

Dlaczego Twoje konto Skout zostało zablokowane?

Wielu użytkowników Skout zgłosiło, że Skout zablokował ich konto bez wyraźnego powodu i bez wcześniejszego ostrzeżenia. Głównym powodem, dla którego Skout mógł zablokować Twoje konto, jest to, że ktoś mógł Cię zgłosić z jakiegoś powodu. Powody, dla których ktoś mógł zgłosić Twoje konto, to:

  • Twoje konto może podejrzanie odwoływać się do kogoś, ponieważ nie masz zdjęcia profilowego, ponieważ może ono zostać uznane za zbyt dziwne.
  • Wysłałeś lub wysłałeś kilka zdjęć, które zostały uznane za nieodpowiednie.
  • Jeśli złożyłeś komuś bardzo obraźliwe oświadczenie, istnieje duża szansa, że ​​to zgłosisz.
  • Twoje konto zostanie zablokowane, jeśli użyłeś aplikacji innej firmy do zhakowania lub zmiany czegokolwiek w aplikacji Skout.

Kiedy Skout blokuje Twoje konto, oznacza to Twój adres IP. Nawet jeśli ponownie zainstalujesz aplikację lub założysz nowe konta, nie będziesz mógł zalogować się do Skout za pomocą telefonu, który został zastrzeżony. Użytkownicy Skout często narzekają na to, a po zablokowaniu konta, jego odblokowanie jest prawie niemożliwe.

Dlaczego Skout usuwa Twoje konto?

Skout stał się sławny wśród nastolatków i młodej publiczności. Ale Skout ma pewne surowe zasady ochrony prywatności swoich użytkowników. Powszechnie używana aplikacja Skout do randek i spotkań z ludźmi od czasu do czasu blokuje użytkowników i usuwa ich konta za niewłaściwe zachowanie na platformie lub użyłeś narzędzi innych firm do zhakowania czyjegoś konta Skout.

Jak odblokować się na Skout?

Jeśli ktoś zablokował Cię na Skout z jakiegokolwiek powodu lub aby zakończyć z Tobą rozmowę, nie ma możliwości odblokowania konta. Ale tylko użytkownik, który zablokował Twoje konto, może odblokować Cię w Skout. Jeśli więc zablokowałeś kogoś wcześniej, wykonaj poniższe czynności, aby odblokować to konto w aplikacji Skout.

Uwaga: Upewnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto Skout.

1. Otwórz aplikację Skout na swoim urządzeniu.

2. Stuknij ikonę profilu w lewym górnym rogu, jak pokazano poniżej.

3. Stuknij w Ustawienia.

4. Teraz dotknij opcji Zablokowani użytkownicy.

5. Wybierz z listy żądanego użytkownika, którego chcesz odblokować.

6. Następnie dotknij opcji Odblokuj w prawym górnym rogu.

7. Ponownie dotknij Odblokuj z wyskakującego okienka, aby potwierdzić proces odblokowania.

Jak odzyskać zablokowane konto Skout na iPhonie?

Nie ma bezpośredniego sposobu na odzyskanie zablokowanego konta na iPhonie. Musisz skontaktować się z personelem pomocy technicznej pod adresem e-mail pomocy technicznej: [email protected] Zanim skontaktujesz się z zespołem pomocy, możesz wypróbować inne metody:

Uwaga: te metody mogą, ale nie muszą działać dla Ciebie.

  • Wyczyść pamięć podręczną aplikacji Skout
  • Zainstaluj ponownie aplikację Skout
  • Spróbuj utworzyć nowe konto przy użyciu innego adresu e-mail i innego urządzenia
  • Zmień kod UIN telefonu (można to zrobić tylko przez zhakowanie telefonu)

Jak odzyskać konto Skout?

Kiedy masz konto Skout zablokowane, zaznaczają twój adres IP. Nawet jeśli ponownie zainstalujesz aplikacje lub założysz nowe konta, nie będziesz w stanie zalogować się do Skout za pomocą telefonu, który został zastrzeżony. Po zablokowaniu lub usunięciu konta przez Skout, bardzo trudne lub prawie niemożliwe jest odblokowanie konta Skout lub odzyskanie konta Skout. Jednym z jedynych sposobów na powrót do zdrowia jest skontaktowanie się z obsługą techniczną pod adresem [email protected]

Jak odzyskać konto Skout?

Jeśli Twoje konto nie jest zablokowane i chcesz odzyskać konto Skout, musisz zalogować się do aplikacji Skout na swoim urządzeniu. Wykonaj poniższe czynności, aby zresetować hasło Skout i je odzyskać:

1. Otwórz aplikację Skout na telefonie komórkowym.

2. Stuknij ikonę E-mail, jak pokazano poniżej.

Uwaga: możesz również wybrać dowolną inną opcję logowania, którą chcesz wybrać.

3. Teraz dotknij opcji Zaloguj się przez e-mail.

4. Stuknij w Zapomniałeś hasła?

5. Wprowadź zarejestrowany adres e-mail Skout i dotknij Resetuj hasło.

6. Teraz wyszukaj pocztę Skout zawierającą łącze do resetowania hasła i dotknij podanego łącza.

7. Na stronie resetowania hasła wprowadź i ponownie wprowadź nowe żądane hasło, a następnie dotknij Ustaw moje hasło.

Uwaga: upewnij się, że oba hasła są dokładnie takie same.

8. Ponownie otwórz aplikację Skout i zaloguj się za pomocą swojego identyfikatora e-mail i nowego hasła.

Jak się dowiedzieć, czy ktoś zablokował Cię na Skout?

Trudno jest stwierdzić, kiedy ktoś zablokował Twoje konto Skout. Skout nie wyświetla żadnego powiadomienia ani nie informuje, jeśli ktoś zablokował Cię w Skout. Możesz jednak dowiedzieć się, czy ktoś blokuje Cię w Skout, ponieważ nie będziesz w stanie wysłać do nich wiadomości ani zobaczyć ich profilu, ponieważ nie pojawią się na Twoich kontaktach ani na liście wiadomości. W rezultacie nie mogą Cię już widzieć, ale mogą odblokować Cię w przyszłości, jeśli zmienią zdanie.

Czy jest jakaś obsługa klienta Skout?

The Meet Group, Inc. jest właścicielem i operatorem Skout. Jeśli chcesz skontaktować się lub dotrzeć do Skout ze swoimi pytaniami i sugestiami, możesz je wysłać na adres [email protected] Możesz również skontaktować się z nimi pod numerem obsługi klienta: (215) 862-1162.

***

Mamy więc nadzieję, że zrozumiałeś, jak odzyskać zablokowane konto Skout ze szczegółowymi krokami, aby ci pomóc. Możesz przekazać nam wszelkie pytania dotyczące tego artykułu lub sugestie dotyczące dowolnego innego tematu, na który chcesz napisać artykuł. Upuść je w sekcji komentarzy poniżej, abyśmy mogli się dowiedzieć.