Jak ponownie aktywować konto USPS.com

Czy USPS stwierdza, że ​​Twoje konto zostało wyłączone, gdy próbujesz się zalogować? Istnieje kilka powodów, dla których konto USPS zostało dezaktywowane, w tym zbyt wiele nieudanych prób logowania, wiele kont korzystających z tego samego adresu i wygasłe konta. Nie wykluczaj jednak. Możesz łatwo ponownie użyć tego konta! Jeśli korzystasz z USPS, czy często zastanawiasz się, jak reaktywować konto USPS.com? Niezależnie od tego, czy szukasz dodatkowych informacji o USPS, przygotowaliśmy przydatny przewodnik, który może odpowiedzieć na wszystkie pytania dotyczące resetowania hasła lub zmiany nazwy użytkownika na USPS.com.

Jak ponownie aktywować konto USPS.com

Czytaj dalej, aby znaleźć szczegółowe instrukcje dotyczące ponownej aktywacji konta USPS.com wraz z przydatnymi ilustracjami dla lepszego zrozumienia.

Jak możesz utworzyć konto USPS?

Poniższe instrukcje pokażą Ci, jak utworzyć konto USPS com:

1. Odwiedź Zaloguj się USPS stronę w Twojej przeglądarce.

2. Następnie kliknij Zarejestruj się teraz.

3. Wybierz preferowany język i wprowadź żądaną nazwę użytkownika.

Uwaga: Etykieta Dostępne pojawi się pod polem nazwy użytkownika, jeśli wprowadzona nazwa jest otwarta. System zapewni alternatywne nazwy użytkownika, jeśli żądana nie jest dostępna.

4. Następnie wprowadź i potwierdź żądane hasło w odpowiednich polach.

5. Wybierz dwa pytania zabezpieczające i potwierdź wprowadzone hasło w dostępnych polach.

6. Następnie wybierz przycisk opcji Konto osobiste lub Konto firmowe, zgodnie z potrzebami.

7. Dodaj swoje imię i nazwisko, numer telefonu, sufiks i adres e-mail w odpowiednich polach.

8. Przewiń w dół i wprowadź swój adres domowy w odpowiednich polach, a następnie kliknij opcję Zweryfikuj adres.

9. Po zweryfikowaniu adresu kliknij Utwórz konto.

Co to jest nazwa użytkownika USPS?

Dzięki nazwie użytkownika USPS uzyskasz dostęp do interfejsów API standardów świadczenia usług USPS i cen za śledzenie dostaw. Posiadanie konta USPS umożliwia nadawanie przesyłek za pomocą usług wysyłkowych USPS, uzyskiwanie dokładnych stawek pocztowych, ubezpieczanie dostaw, oferowanie weekendów dostawy, korzystaj ze skrzynek ryczałtowych USPS i rób wiele innych rzeczy.

Czy konto USPS jest bezpłatne?

Tak, konto USPS jest bezpłatne. Szybko i wygodnie zapłacisz za przesyłkę i wydrukujesz etykiety wysyłkowe online, niezależnie od tego, czy wysyłasz 1, czy 10 przesyłek miesięcznie. Wszystko czego potrzebujesz to konto USPS.com, które jest bezpłatne.

Jak korzystać z bezpłatnych etykiet USPS?

Gdy już wiesz, jak utworzyć konto USPS.com, aby korzystać z bezpłatnych etykiet USPS:

1. Przejdź do Zaloguj się USPS strona.

Uwaga: Upewnij się, że jesteś zalogowany na swoje konto.

2. Kliknij zakładkę Sklep od góry.

3. Następnie wybierz Materiały eksploatacyjne w sekcji Kategoria i Materiały eksploatacyjne w ramach bezpłatnej wysyłki w kategorii Typ produktu.

4. Spośród przefiltrowanych produktów wybierz żądaną etykietę.

5. Kliknij Dodaj do koszyka, aby przejść do kasy i uzyskać żądaną etykietę, aby jej użyć.

Możesz również zadzwonić pod numer 1-800-610-8734, aby złożyć zamówienie telefoniczne na bezpłatną wysyłkę materiałów eksploatacyjnych z Centrum Dostaw Pakietów.

Dlaczego Twoje konto USPS zostało dezaktywowane?

Oto kilka powodów, dla których Twoje konto USPS zostało dezaktywowane:

  • Zbyt wiele nieudanych prób zalogowania się: dobrą wiadomością jest to, że ten problem wymaga trochę odczekania przed ponowną próbą zalogowania. Na ekranie logowania kliknij opcję Nie pamiętam nazwy użytkownika, jeśli nie pamiętasz nazwy użytkownika. Aby zresetować hasło i uzyskać dostęp do konta, dostępna jest również opcja Zapomniałem hasła.

  • Istnieje zbyt wiele kont dla jednego adresu lub użytkownika: USPS zazwyczaj zezwala na jedno konto na każdego, kto otrzymuje pocztę na dany adres. USPS może zgłosić konto w przypadku utworzenia kilku kont dla jednej osoby pod danym adresem.

  • Brak aktywności konta: USPS może wyłączyć konto, jeśli nie wysyłało ani nie odbierało poczty przez długi czas (powiedzmy wiele lat). W takim przypadku ponowne wpisanie i udzielenie odpowiedzi na pojawiające się monity natychmiast reaktywują konto.

Co się stanie, jeśli Twoje konto zostało zamknięte z powodu braku aktywności?

USPS zwykle nie wyłącza kont z powodu braku aktywności. Ale w przypadku skrajnej bezczynności, lat (lub dłużej) bezczynności, osoba może odkryć, że USPS wyłączył jej konto. Ponownie, nie zdarza się to tak często. USPS ma możliwość wyłączenia konta w takich okolicznościach. Jednak przez większość czasu, kiedy wybierają tę drogę, pozwalają na reaktywację konta. Rzadko konta są całkowicie usuwane i wyłączane.

Jak zresetować hasło lub zmienić nazwę użytkownika na USPS.com?

Zobaczmy, jak zresetować hasło lub zmienić nazwę użytkownika na USPS.com:

1. Odwiedź Zaloguj się USPS strona.

2. Kliknij Nie pamiętasz hasła? połączyć.

3. Wprowadź nazwę użytkownika konta USPS.com i kliknij Kontynuuj.

4. Wybierz żądaną metodę resetowania hasła, której chcesz użyć, spośród następujących opcji:

  • Odpowiadając na wcześniej wybrane pytania zabezpieczające.
  • Żądając dostarczenia tymczasowego hasła na zweryfikowany numer telefonu komórkowego.

5A. Jeśli zdecydujesz się odpowiedzieć na pytania zabezpieczające, wprowadź poprawną odpowiedź, aby otrzymać tymczasowe hasło, które zostanie wysłane na Twój adres e-mail.

Uwaga: wizyta Zaloguj się USPS stronę i zaloguj się po otrzymaniu nowego hasła. Po zalogowaniu konieczne będzie ustawienie nowego hasła.

5B. Jeśli zdecydujesz się na przesłanie tymczasowego hasła pocztą e-mail na swój telefon, Twoje urządzenie mobilne otrzyma wiadomość tekstową z tymczasowym hasłem. Zostaniesz poproszony o wybranie nowego hasła po wprowadzeniu tego kodu na Strona logowania USPS.

Jak możesz ponownie aktywować swoje konto USPS?

Wiedząc, jak utworzyć konto USPS com, oto przewodnik, w którym znajdziesz instrukcje, jak ponownie aktywować konto USPS:

Metoda 1: Zresetuj nazwę użytkownika lub hasło

Jeśli spróbujesz zalogować się przy użyciu nieprawidłowej nazwy użytkownika lub hasła, pojawi się komunikat o błędzie wraz z instrukcjami. Możesz ponownie aktywować swoje konto USPS, logując się na swoje konto. Ale najlepiej byłoby, gdybyś miał prawidłową nazwę użytkownika i hasło do tego konta. Możesz odwiedzić Odzyskiwanie konta USPS aby łatwo odzyskać hasło do konta lub nazwę użytkownika. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby odzyskać konto USPS.

Metoda 2: odpowiedz na zapytania zabezpieczające

Będziesz potrzebować odpowiedzi na tajne pytania, które ustaliłeś podczas pierwszej rejestracji konta, aby ponownie aktywować wyłączone konto. Niestety, jeśli nie pamiętasz odpowiedzi, będziesz musiał zarejestrować nowe konto.

Metoda 3: Użyj weryfikacji telefonu komórkowego

Jeśli wcześniej zarejestrowałeś potwierdzony telefon komórkowy w celu odzyskania konta, USPS wyśle ​​​​Ci wiadomość tekstową z tymczasowym hasłem, które umożliwi Ci dostęp do konta. Jeśli jest to możliwe, pojawi się monit na stronie Zapomniałem hasła.

Metoda 4: Skontaktuj się z obsługą klienta USPS

Jeśli nie możesz automatycznie ponownie aktywować swojego konta, możesz skontaktować się z zespołem obsługi klienta USPS, dzwoniąc pod numer 1-800-ASK-USPS® (1-800-275-8777) lub wysyłając wiadomość e-mail z USPS Wyślij do nas e-mail strona. Odpowiedzi na Twoje pytania bezpieczeństwa zostaną również udzielone przez telefon.

Jak śledzić paczkę na USPS?

Wszystko, czego potrzebujesz do śledzenia przesyłki USPS, to numer śledzenia przesyłki, który można znaleźć na etykiecie wysyłkowej USPS. Poniższe instrukcje pokażą Ci, jak monitorować paczkę w USPS z konta USPS.com:

1. Przejdź do Zaloguj się USPS stronę i zaloguj się na swoje konto.

2. Najedź kursorem na opcję Szybkie narzędzia i kliknij Śledź paczkę.

3. Wprowadź swój numer śledzenia w odpowiednim polu.

Uwaga: Aby znaleźć numer śledzenia, spójrz na dół etykiety wysyłkowej.

4. Następnie kliknij Śledź.

Zobaczysz szczegółowe informacje o historii i statusie skanowania paczki USPS.com.

Czy USPS może śledzić kontrolę bodźca?

Nie, USPS nie jest w stanie śledzić twojego testu stymulacyjnego. Niestety czeki nie mają numeru śledzenia, ponieważ są dostarczane pocztą USPS First Class Mail.

Jak możesz śledzić sprawdzanie bodźca przez USPS?

Poniższe instrukcje pokażą, jak śledzić kontrolę bodźca za pośrednictwem USPS:

1. Przejdź do Przesyłka poinformowana przez USPS strona.

2. Kliknij Zarejestruj się za darmo.

3. Wpisz swój adres pocztowy i zweryfikuj go, aby program określił, czy może wysyłać zdjęcia poczty, która ma wkrótce dotrzeć na ten adres.

4. Zaznacz pole wyboru obok Regulaminu i kliknij Kontynuuj.

5. Skonfiguruj pytania zabezpieczające, nazwę użytkownika i hasło.

6. Wpisz swoje dane kontaktowe i kliknij Kontynuuj.

7. Zweryfikuj swoją tożsamość. Skorzystaj z metody online w celu weryfikacji tożsamości lub wyślij prośbę o kod.

Uwaga: jeśli żadna z tych metod nie jest skuteczna, możesz również fizycznie sprawdzić swoją tożsamość na poczcie.

8. Sprawdź stan płatności Stimulus za pomocą łącza.

***

Mamy nadzieję, że dzięki temu krótkiemu artykułowi dogłębnie zrozumiesz, jak ponownie aktywować swoje konto USPS.com oraz jak zresetować hasło lub zmienić nazwę użytkownika na USPS.com. Możesz przekazać nam wszelkie pytania lub sugestie dotyczące dowolnego innego tematu, o którym chcesz, abyśmy napisali artykuł. Upuść je w sekcji komentarzy poniżej, abyśmy wiedzieli.