Czy podczas próby logowania do serwisu USPS pojawia się komunikat o dezaktywacji konta? Istnieje kilka przyczyn, dla których dostęp do konta USPS mógł zostać zablokowany. Najczęstsze z nich to: zbyt wiele nieudanych prób logowania, korzystanie z wielu kont przypisanych do tego samego adresu oraz nieużywane konta, które straciły ważność. Nie martw się jednak, odzyskanie dostępu do konta jest całkiem proste! Jeśli jesteś użytkownikiem usług USPS, być może zastanawiałeś się, jak przywrócić aktywność konta na USPS.com. Bez względu na to, czy szukasz odpowiedzi na pytania związane z USPS, czy potrzebujesz pomocy w procesie resetowania hasła lub zmiany nazwy użytkownika, przygotowaliśmy praktyczny przewodnik, który rozwieje Twoje wątpliwości.
Jak ponownie aktywować konto na USPS.com
Zapoznaj się z poniższymi instrukcjami, aby dowiedzieć się, jak krok po kroku odzyskać dostęp do swojego konta USPS.com. Dołączone ilustracje ułatwią Ci zrozumienie całego procesu.
Jak utworzyć konto w serwisie USPS?
Poniżej znajdziesz instrukcję, która pokaże Ci, jak założyć nowe konto na stronie USPS.com:
1. Przejdź na stronę logowania USPS w swojej przeglądarce internetowej.
2. Następnie kliknij przycisk „Zarejestruj się teraz”.
3. Wybierz preferowany język oraz wprowadź wybraną nazwę użytkownika.
Informacja: Pod polem nazwy użytkownika pojawi się etykieta „Dostępne”, jeśli wybrana nazwa jest wolna. W przypadku, gdy nazwa użytkownika, którą wpisałeś, jest zajęta, system zaproponuje alternatywne nazwy.
4. W kolejnym kroku wprowadź i potwierdź hasło w przeznaczonych do tego polach.
5. Wybierz dwa pytania pomocnicze oraz podaj odpowiedzi w odpowiednich polach.
6. Następnie wybierz opcję „Konto osobiste” lub „Konto firmowe”, zależnie od Twoich potrzeb.
7. Wprowadź swoje imię, nazwisko, numer telefonu, sufiks (jeśli dotyczy) oraz adres e-mail w przeznaczonych do tego polach.
8. Przewiń stronę w dół i wprowadź swój adres zamieszkania w odpowiednich polach, a następnie kliknij opcję „Zweryfikuj adres”.
9. Po weryfikacji adresu, kliknij przycisk „Utwórz konto”.
Co to jest nazwa użytkownika w serwisie USPS?
Nazwa użytkownika w serwisie USPS umożliwia dostęp do interfejsów API, które dostarczają informacji o standardach świadczenia usług USPS i cenach za monitorowanie przesyłek. Posiadanie konta w serwisie USPS pozwala na nadawanie paczek, sprawdzanie dokładnych kosztów przesyłek, ubezpieczanie przesyłek, korzystanie z opcji dostaw w weekendy, korzystanie ze skrzynek ryczałtowych USPS i wiele więcej.
Czy konto w serwisie USPS jest bezpłatne?
Tak, założenie konta w serwisie USPS jest całkowicie bezpłatne. Dzięki niemu możesz szybko i wygodnie dokonywać płatności za przesyłki i drukować etykiety nadawcze online, niezależnie od tego, czy wysyłasz jedną, czy dziesięć paczek miesięcznie. Wszystko, czego potrzebujesz, to darmowe konto na stronie USPS.com.
Jak korzystać z darmowych etykiet USPS?
Po założeniu konta w serwisie USPS.com możesz rozpocząć korzystanie z darmowych etykiet USPS. Oto jak to zrobić:
1. Przejdź na stronę logowania USPS.
Informacja: Upewnij się, że jesteś zalogowany na swoim koncie.
2. Kliknij zakładkę „Sklep” znajdującą się w górnej części strony.
3. Następnie wybierz „Materiały eksploatacyjne” w sekcji „Kategoria” oraz „Materiały eksploatacyjne w ramach darmowej wysyłki” w sekcji „Typ produktu”.
4. Z wyświetlonych wyników wyszukiwania, wybierz etykietę, którą potrzebujesz.
5. Kliknij „Dodaj do koszyka”, aby przejść do kasy i sfinalizować zamówienie darmowej etykiety.
Możesz również złożyć zamówienie na bezpłatne materiały wysyłkowe dzwoniąc do Centrum Dostaw pod numer 1-800-610-8734.
Dlaczego moje konto USPS zostało dezaktywowane?
Oto kilka przyczyn, dla których Twoje konto USPS mogło zostać dezaktywowane:
-
Zbyt wiele nieudanych prób logowania: Dobra wiadomość jest taka, że w tym przypadku wystarczy odczekać chwilę przed kolejną próbą logowania. Jeśli nie pamiętasz swojej nazwy użytkownika, na ekranie logowania znajdziesz opcję „Nie pamiętam nazwy użytkownika”. Dostępna jest także opcja „Zapomniałem hasła”, która pozwoli Ci zresetować hasło i odzyskać dostęp do konta.
-
Zbyt wiele kont powiązanych z jednym adresem lub użytkownikiem: USPS zazwyczaj zezwala na jedno konto dla osoby, która otrzymuje korespondencję na dany adres. Jeśli system wykryje, że do jednego adresu przypisanych jest kilka kont należących do jednej osoby, takie konto może zostać zgłoszone.
-
Brak aktywności na koncie: USPS może dezaktywować konto, jeśli przez dłuższy czas (na przykład kilka lat) nie było ono używane do wysyłki lub odbioru przesyłek. W takiej sytuacji, ponowne logowanie i odpowiedzenie na wyświetlane pytania natychmiast przywróci aktywność konta.
Co się stanie, jeśli moje konto zostanie zamknięte z powodu braku aktywności?
USPS z reguły nie dezaktywuje kont z powodu braku aktywności. Jednak w skrajnych przypadkach długotrwałego nieużywania konta (przez wiele lat), USPS może wyłączyć takie konto. Nie zdarza się to jednak zbyt często. USPS ma prawo wyłączyć konto w takich okolicznościach, lecz zazwyczaj umożliwia jego ponowną aktywację. Rzadko dochodzi do całkowitego usunięcia i wyłączenia konta.
Jak zresetować hasło lub zmienić nazwę użytkownika na stronie USPS.com?
Zobaczmy, jak zresetować hasło lub zmienić nazwę użytkownika na stronie USPS.com:
1. Przejdź na stronę logowania USPS.
2. Kliknij link „Nie pamiętasz hasła?”.
3. Wpisz nazwę użytkownika swojego konta USPS.com i kliknij „Kontynuuj”.
4. Wybierz preferowaną metodę resetowania hasła z dostępnych opcji:
- Odpowiedź na wcześniej wybrane pytania pomocnicze.
- Otrzymanie tymczasowego hasła na zweryfikowany numer telefonu komórkowego.
5A. Jeśli zdecydujesz się na odpowiedź na pytania pomocnicze, wprowadź poprawne odpowiedzi, aby otrzymać tymczasowe hasło na swój adres e-mail.
Informacja: Po otrzymaniu nowego hasła, odwiedź stronę logowania USPS i zaloguj się. Po zalogowaniu konieczne będzie ustawienie nowego hasła.
5B. Jeśli zdecydujesz się na przesłanie tymczasowego hasła SMS-em na swój telefon, otrzymasz wiadomość tekstową z tymczasowym hasłem. Po wpisaniu tego kodu na stronie logowania USPS zostaniesz poproszony o ustawienie nowego hasła.
Jak ponownie aktywować swoje konto USPS?
Po zapoznaniu się z procesem tworzenia konta w serwisie USPS.com, przedstawiamy przewodnik opisujący, jak ponownie aktywować konto USPS:
Metoda 1: Zresetuj nazwę użytkownika lub hasło
Jeśli podczas próby logowania wpiszesz nieprawidłową nazwę użytkownika lub hasło, wyświetli się komunikat o błędzie wraz z dalszymi instrukcjami. Ponowna aktywacja konta USPS jest możliwa poprzez zalogowanie się na swoje konto. Najlepiej, abyś miał dostęp do poprawnej nazwy użytkownika i hasła. Jeśli nie pamiętasz tych danych, możesz skorzystać ze strony Odzyskiwanie konta USPS aby w prosty sposób odzyskać hasło lub nazwę użytkownika. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie, aby odzyskać dostęp do swojego konta USPS.
Metoda 2: Odpowiedz na pytania pomocnicze
Do ponownej aktywacji dezaktywowanego konta potrzebne będą odpowiedzi na tajne pytania, które ustawiłeś podczas pierwszej rejestracji. Jeśli nie pamiętasz odpowiedzi, niestety będziesz musiał założyć nowe konto.
Metoda 3: Użyj weryfikacji telefonu komórkowego
Jeśli podczas rejestracji podałeś zweryfikowany numer telefonu komórkowego, USPS wyśle Ci SMS-a z tymczasowym hasłem, które umożliwi Ci ponowny dostęp do konta. Jeśli jest to możliwe, stosowna opcja pojawi się na stronie „Zapomniałem hasła”.
Metoda 4: Skontaktuj się z obsługą klienta USPS
Jeśli nie jesteś w stanie samodzielnie reaktywować konta, możesz skontaktować się z zespołem obsługi klienta USPS dzwoniąc pod numer 1-800-ASK-USPS® (1-800-275-8777) lub wysyłając wiadomość e-mail za pośrednictwem strony USPS Wyślij do nas e-mail. Obsługa klienta może również pomóc w udzieleniu odpowiedzi na pytania pomocnicze.
Jak śledzić przesyłkę w systemie USPS?
Aby śledzić swoją przesyłkę USPS, potrzebujesz jedynie numeru śledzenia, który znajduje się na etykiecie nadawczej USPS. Poniższa instrukcja pokaże Ci, jak śledzić paczkę w systemie USPS przy użyciu konta na stronie USPS.com:
1. Przejdź na stronę logowania USPS i zaloguj się na swoje konto.
2. Najedź kursorem na opcję „Szybkie narzędzia” i kliknij „Śledź paczkę”.
3. Wprowadź numer śledzenia w odpowiednim polu.
Informacja: Numer śledzenia znajdziesz w dolnej części etykiety nadawczej.
4. Następnie kliknij „Śledź”.
Zobaczysz szczegółowe informacje o historii skanowania Twojej paczki na stronie USPS.com.
Czy USPS może śledzić czeki stymulacyjne?
Nie, USPS nie jest w stanie śledzić Twojego czeku stymulacyjnego. Czeki nie posiadają numeru śledzenia, ponieważ są dostarczane za pośrednictwem poczty USPS First Class Mail.
Jak śledzić status czeku stymulacyjnego za pośrednictwem USPS?
Poniższa instrukcja pokazuje, jak monitorować status czeku stymulacyjnego w systemie USPS:
1. Przejdź na stronę Powiadomienia o przesyłkach USPS.
2. Kliknij „Zarejestruj się za darmo”.
3. Wpisz swój adres pocztowy i zweryfikuj go. System określi, czy usługa może wysyłać zdjęcia korespondencji, która ma wkrótce dotrzeć na ten adres.
4. Zaznacz pole obok „Regulamin” i kliknij „Kontynuuj”.
5. Skonfiguruj pytania pomocnicze, nazwę użytkownika i hasło.
6. Wpisz swoje dane kontaktowe i kliknij „Kontynuuj”.
7. Zweryfikuj swoją tożsamość. Możesz wybrać weryfikację online lub poprosić o przesłanie kodu weryfikacyjnego.
Informacja: Jeżeli żadna z tych metod nie działa, możesz zweryfikować swoją tożsamość osobiście w placówce pocztowej.
8. Sprawdź status swojej płatności stymulacyjnej, korzystając z odpowiedniego linku.
***
Mamy nadzieję, że ten artykuł pozwolił Ci lepiej zrozumieć, jak ponownie aktywować swoje konto USPS.com oraz jak zresetować hasło lub zmienić nazwę użytkownika. Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub sugestie dotyczące innych tematów, o których chcielibyście przeczytać artykuł, zostaw je w sekcji komentarzy poniżej. Chętnie poznamy Wasze propozycje.
newsblog.pl