Czasami chcesz przekazać publiczności materiały informacyjne z prezentacji. Możesz je wydrukować z programu Microsoft PowerPoint, ale konwersja do dokumentu programu Word umożliwia korzystanie z bogatego w funkcje zestawu narzędzi do formatowania programu Word, aby poprawić wygląd.
Otwórz plik PowerPointa, przejdź do zakładki „Plik”, a następnie wybierz „Eksportuj” z paska bocznego.
W menu Eksportuj wybierz „Utwórz materiały informacyjne”.
Po prawej stronie pojawi się kilka wypunktowanych punktów z przydatnymi informacjami o tym, co można zrobić z materiałami informacyjnymi:
Umieść slajdy i notatki w dokumencie programu Word
Edytuj i formatuj zawartość w programie Word
Automatycznie aktualizuj slajdy w materiale informacyjnym po zmianie prezentacji
Śmiało i wybierz przycisk „Utwórz materiały informacyjne” pod wypunktowanymi punktami.
Pojawi się okno „Wyślij do Microsoft Word” z kilkoma różnymi opcjami układu strony. Wybierz najbardziej odpowiedni dla siebie. W tym przykładzie wybierzemy „Puste linie pod slajdami”. Gdy będziesz gotowy, kliknij „OK”.
Uwaga: Jeśli chcesz, aby zawartość slajdów w dokumencie programu Word była automatycznie aktualizowana po edycji oryginalnej prezentacji programu PowerPoint, wybierz opcję „Wklej łącze”.
Po kliknięciu „OK” prezentacja zostanie automatycznie otwarta w nowym dokumencie programu Word. Aby edytować dowolną zawartość na slajdach, po prostu kliknij dwukrotnie slajd i rozpocznij edycję!
Jeśli wybierzesz opcję „Puste linie pod slajdem”, będzie dużo miejsca na pozostawienie notatek pod każdym slajdem. Jeśli masz już notatki w wersji PowerPoint i wybrałeś odpowiedni układ, pojawią się one w ulotce.