Jak skonfigurować podpis w Outlooku

Wyróżnianie e-maili może być trudnym zadaniem. Jednak dodanie tekstu z danymi osobowymi, takimi jak imię i nazwisko oraz tytuł, dodaje odrobinę profesjonalizmu. Jeśli korzystasz z usługi pocztowej programu Outlook, nie musisz wpisywać swoich informacji za każdym razem, gdy kończysz wysyłanie wiadomości e-mail. Skonfigurowanie podpisu pozwoli Ci zaoszczędzić czas, ponieważ tekst będzie już sformatowany i gotowy do wysłania.

W tym artykule omówimy, jak skonfigurować podpis programu Outlook na kilku różnych urządzeniach.

Jak skonfigurować podpis w programie Outlook na komputerze z systemem Windows

Microsoft Outlook jest częścią wszystkich pakietów Office, z wyjątkiem pakietu aplikacji Student. Sposób dodawania podpisu do wiadomości e-mail będzie zależał od używanego pakietu Office.

Jak skonfigurować podpis w programie Outlook na komputerze z systemem Windows z pakietem Office 2007-2010

Jeśli masz starszą wersję pakietu Microsoft Office, nadal możesz korzystać z funkcji podpisu.

Aby to skonfigurować:

  • Zaloguj się do swojego konta Outlook i otwórz nową wiadomość e-mail.
  • Znajdź sekcję „Wiadomość” i przejdź do karty „Uwzględnij”.
  • Wybierz „Podpis”, a następnie stuknij „Podpisy”.
  • Wybierz „Nowy” w menu „Podpis e-mail”.
  • Wpisz swoją nazwę podpisu w polu tekstowym i naciśnij „OK”.
  • Wpisz treść podpisu w polu „Edytuj podpis”.
  • Możesz spersonalizować tekst za pomocą narzędzi do formatowania i stylizacji w górnej części okna edycji.
  • Po zakończeniu tworzenia podpisu kliknij „OK”.
  • Microsoft Outlook nie ogranicza opcji podpisu tylko do tekstu. Możesz również dołączyć swoją wizytówkę online, link do swojej witryny lub portfolio oraz zdjęcia.

    Aby włożyć wizytówkę:

  • Po otwarciu pola tekstowego „Podpis e-mail” wybierz opcję „Wizytówka”.
  • Wybierz kontakt z menu „Zapisano jako”.
  • Naciśnij „OK”, aby zakończyć akcję.
  • Oto jak dodać hiperłącze do podpisu:

  • Wejdź do okna „Podpis e-mail” i dotknij ikony „Wstaw hiperłącze”.
  • Wpisz link lub przeglądaj internet, aż znajdziesz swoją witrynę.
  • Wybierz witrynę, a następnie naciśnij „OK”.
  • Aby wstawić obraz:

  • Naciśnij przycisk „Obraz” po wyciągnięciu karty „Podpis e-mail”.
  • Znajdź swój obraz, a następnie go wybierz.
  • Kliknij „OK”, aby przesłać obraz do podpisu.
  • Utworzenie podpisu nie powoduje automatycznego wstawienia go do bieżącej wiadomości. Istnieją dwie metody konfiguracji. Możesz włączyć podpisy we wszystkich wychodzących wiadomościach e-mail. Możesz też wybrać, które wiadomości wymagają podpisu, i wstawić go ręcznie.

    Aby ustawić podpisy w każdej wiadomości:

  • Przejdź do sekcji „Wiadomości”, a następnie wybierz „Podpis” na karcie „Uwzględnij”.
  • Dotknij „Podpisy”.
  • Otwórz zakładkę „Konto e-mail” i naciśnij „Wybierz podpis domyślny”.
  • Wybierz adres e-mail, który chcesz powiązać z podpisem.
  • Wybierz swój podpis w menu „Nowe wiadomości”.
  • Aby włączyć podpis dla odpowiedzi na wiadomości i przesyłanych dalej wiadomości e-mail, dotknij opcji „Odpowiedzi/przesyłane dalej” i wybierz swój podpis.
  • Zrób to, aby ręcznie dodać podpisy do wybranych wiadomości:

  • Otwórz nowy e-mail i przejdź do karty „Wiadomości”.
  • Znajdź sekcję „Uwzględnij” i wybierz „Podpis”.
  • Stuknij swój podpis, aby wygenerować go na dole wiadomości.
  • Jak skonfigurować podpis w programie Outlook na komputerze z systemem Windows z nowszymi wersjami pakietu Office

    Nowsze pakiety Microsoft Office umożliwiają również użytkownikom wprowadzanie podpisów do wiadomości wychodzących.

    Oto jak stworzyć podpis:

  • Przejdź do zakładki „Wiadomość” z otwartej wiadomości.
  • Dotknij „Podpis” i wybierz „Podpisy”.
  • Przejdź do „Wybierz podpis do edycji”, a następnie kliknij „Nowy”.
  • Wpisz nazwę swojego podpisu w wyskakującym oknie tekstowym.
  • Wybierz adres e-mail, który chcesz połączyć z podpisem. Możliwe jest ustawienie innego podpisu dla każdego używanego konta e-mail.
  • Naciśnij „OK”, aby zapisać zmiany.
  • Okno tekstowe pozwala kontrolować kolor i rozmiar tekstu. Aby Twój podpis był bardziej imponujący, edytuj tekst w programie Microsoft Word i dostosuj obramowanie lub podziel tekst na punktory. Wklejenie tekstu do pola edycyjnego Outlooka zachowa jego formatowanie. Program Word oferuje również wiele gotowych szablonów podpisów, aby nadać Twoim szczegółom niepowtarzalny wygląd.

    Jeśli otwarty e-mail nie zarejestruje podpisu, musisz wstawić go samodzielnie. Jednak wszystkie przyszłe wiadomości będą miały Twój podpis na dole.

    Aby ręcznie dodać swój podpis:

  • Otwórz wiadomość, a następnie wybierz „Podpis” w sekcji „Wiadomość”.
  • Wybierz swój podpis z wyskakującej listy.
  • Jak skonfigurować podpis w Outlooku na komputerze Mac

    Użytkownicy komputerów Mac mogą również personalizować swoje wiadomości za pomocą podpisów programu Outlook.

    Aby utworzyć nowy podpis na komputerze Mac:

  • Otwórz Outlooka i wybierz zakładkę „Preferencje” w „Plikach”.
  • Wybierz „Podpisy”.
  • Naciśnij przycisk „+” obok pola „Edytuj podpis”.
  • Wpisz swoje dane w polu tekstowym „Podpis”. Edytor umożliwia:
    • Dodaj obrazy, naciskając ikonę „Zdjęcia”. Przeglądaj internet w poszukiwaniu zdjęć lub wybierz zdjęcie z urządzenia.
    • Dołącz hiperłącze do strony internetowej, klikając ikonę „Link”.
    • Utwórz tabelę z opcją „Tabele” u góry edytora.
  • Po zaprojektowaniu podpisu zamknij pole edycji.
  • Wyjdź z okna „Podpisy”.
  • Aby dołączyć swój podpis do wszystkich wiadomości programu Outlook na komputerze Mac:

  • Wybierz „Preferencje” z rozwijanego menu Outlook.
  • Przejdź do sekcji „E-mail” i dotknij „Podpisy”.
  • W sekcji „Wybierz podpis domyślny” wybierz konto, które będzie używać podpisu.
  • Włącz podpisy we wszystkich wiadomościach w menu rozwijanym „Nowe wiadomości”.
  • Użyj opcji „Odpowiedziano/przekazano”, aby dodać podpis do odpowiedzi na wiadomości i przekazanych wiadomości e-mail.
  • Jak skonfigurować podpis w Outlooku na iPhonie

    Tworzenie niestandardowego podpisu jest stosunkowo prostym procesem, jeśli używasz aplikacji mobilnej Outlook na telefonie iPhone.

  • Otwórz aplikację Outlook na tablecie.
  • Kliknij ikonę swojego konta u góry interfejsu.
  • Naciśnij przycisk koła zębatego u dołu aplikacji, aby przejść do ustawień programu Outlook.
  • Wybierz „Podpis”, aby wprowadzić swoje dane.
  • Wpisz treść podpisu.
  • Stuknij mały znacznik wyboru w prawym górnym rogu, aby zapisać zmiany.
  • Nie ma funkcji iOS, która pozwala użytkownikom dodawać obrazy, logo, linki, tabele pr do swoich podpisów. Jednak program Outlook dla systemu iOS jest wyposażony w obsługę HTML, więc jeśli umiesz kodować, możesz utworzyć podpis o niepowtarzalnym wyglądzie. Jednakże, Generatory HTML oraz szablony mobilne może również pomóc w dalszym dostosowaniu podpisu w wiadomości e-mail.

    Jak skonfigurować podpis w programie Outlook na urządzeniu z systemem Android?

    Urządzenia z systemem Android i iOS różnią się pod wieloma względami, ale proces ustawiania podpisu wiadomości jest taki sam.

    Oto jak utworzysz podpis na swoim Androidzie:

  • Wejdź do aplikacji Outlook i wybierz swój obraz konta w prawym górnym rogu.
  • Kliknij ikonę koła zębatego, aby otworzyć ustawienia poczty e-mail.
  • Dotknij „Podpis”.
  • Wpisz informacje o swoim podpisie.
  • Naciśnij znacznik wyboru u góry aplikacji, aby utworzyć podpis.
  • Nadal nie można umieszczać obrazów w podpisie programu Outlook w systemie Android. Jednak użytkownicy mogą dodawać hiperłącza, aby dostosować podpisy.

    Aby dodać hiperłącze:

  • Otwórz nowy e-mail i wpisz swój podpis.
  • Zaznacz tekst, który zmienisz w hiperłącze.
  • Kliknij w „Linki” w wyskakującym menu, a następnie wprowadź adres internetowy.
  • Skopiuj podpis tekstowy z hiperłącza.
  • Dotknij „Zapisz”, aby zastosować go do wiadomości.
  • Outlook 365 Jak skonfigurować podpis

    Użytkownicy Office 365 mogą ulepszyć swoją komunikację online, ustawiając podpis programu Outlook dostarczający dodatkowe informacje o sobie. Mogą tworzyć podpisy, korzystając z internetowej wersji programu Outlook lub aplikacji Outlook.

    Aby utworzyć podpis w witrynie Outlooka:

  • Zaloguj się na swoje konto na strona Outlook 365.
  • Kliknij ikonę koła zębatego w prawym górnym rogu strony.
  • Stuknij „Wyświetl wszystkie ustawienia programu Outlook”.
  • Wybierz „Utwórz i odpowiedz” z karty „Ustawienia poczty”.
  • Dodaj i sformatuj podpis w zakładce „Podpis e-mail”.
  • Wybierz opcję „Automatycznie dołączaj mój podpis do nowych wiadomości, które tworzę”, aby włączyć podpis we wszystkich wychodzących wiadomościach e-mail.
  • Stuknij opcję „Automatycznie dołącz mój podpis do wiadomości, które przesyłam dalej lub odpowiadam”, a podpis zostanie wygenerowany w odpowiedziach na wiadomości lub przesłanych dalej wiadomościach e-mail.
  • Naciśnij „Zapisz”, aby zakończyć akcję.
  • Jeśli chcesz dodać podpis tylko do niektórych wiadomości, możesz to zrobić ręcznie.

  • Otwórz nową wiadomość i utwórz wiadomość e-mail.
  • Dotknij „Więcej opcji”.
  • Wybierz „Wstaw podpis”, aby zastosować go do wiadomości.
  • Oto jak ustawić podpis w aplikacji Outlook:

  • Otwórz wiadomość i kliknij opcję „Podpis”.
  • Wybierz „Podpisy” z wyskakującego menu.
  • Naciśnij zakładkę „Nowy”, aby utworzyć podpis.
  • Wpisz nazwę podpisu.
  • Wpisz szczegóły podpisu w polu tekstowym.
  • Wybierz swój adres e-mail, a wszystkie nowe wiadomości będą zawierać ten podpis.
  • Po zakończeniu dotknij „OK”.
  • Jeśli nie wybrałeś swojego adresu e-mail, musisz ręcznie dodać podpisy do swoich e-maili. Aby to zrobić:

  • Otwórz nową wiadomość.
  • Wybierz „Podpisy” z opcji narzędzia.
  • Wybierz swój podpis, aby dodać go do wiadomości.
  • Podpisowy sposób korespondencji online

    Przy tak wielu przychodzących i odchodzących e-mailach nawiązywanie głębszych połączeń z osobami, z którymi się komunikujemy, może być trudne. Skonfigurowanie podpisu w programie Outlook nie tylko zaoszczędzi Twój czas, ale także pomoże Ci łączyć się z ludźmi na głębszym poziomie.

    Mamy nadzieję, że ten artykuł wyjaśnił wszelkie nieporozumienia dotyczące tworzenia podpisu w programie Outlook, niezależnie od preferowanego urządzenia.

    Czy próbowałeś już zrobić podpis w programie Outlook? Z jakiego urządzenia korzystałeś? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.