Udostępnij teraz w social media:

Śledzenie snu jest natywnie dostępne we wszystkich Apple Watch Series 3 i nowszych. Jest to automatyczna funkcja, która śledzi dane, gdy idziesz spać, mając na sobie smartwatch, ale musisz ją skonfigurować. Oto jak skonfigurować śledzenie snu na zegarku Apple Watch.

Chociaż możesz skonfigurować śledzenie snu na swoim Apple Watch, jest to znacznie łatwiejsze na iPhonie. Najpierw upewnij się, że Twój iPhone ma system iOS 14 lub nowszy, a Apple Watch ma system watchOS 7 lub nowszy. Jeśli nie, ustawienia śledzenia snu nie będą dostępne.

Aby rozpocząć, dotknij i otwórz aplikację „Zdrowie” na swoim iPhonie. W razie potrzeby możesz przesunąć palcem w dół po ekranie głównym, a następnie użyć funkcji wyszukiwania Spotlight, aby ją znaleźć.

Sprawdź -   Jak zdobyć panele Samsung Edge na dowolnym telefonie z Androidem [No root]

Następnie kliknij kartę „Przeglądaj”, a następnie „Uśpij”.

Kran

Możesz teraz zaplanować rutynę przed snem. Ustalony harmonogram pomaga Apple Watch rozpocząć monitorowanie aktywności snu. Ustawia również automatyczny alarm, który obudzi Cię rano.

Kliknij „Pełny harmonogram i opcje”.

Kran

W sekcji „Pełny harmonogram” kliknij „Ustaw swój pierwszy harmonogram”.

Kran

Wybierz, w które dni tygodnia chcesz używać tego harmonogramu. Następnie ustaw czas „Pora snu” i „Pobudka”.

Stuknij dni tygodnia, w których chcesz używać tego harmonogramu, a następnie ustaw

Jeśli chcesz dostosować alarm, możesz to zrobić u dołu. Kiedy skończysz, dotknij „Dodaj” w prawym górnym rogu.

Poprawić

Możesz dodać tyle harmonogramów, ile chcesz – po prostu dotknij „Dodaj harmonogram na inne dni”, aby ustawić więcej. Większość ludzi ma jeden harmonogram na dni powszednie, a inny na weekendy.

Sprawdź -   Jak wcześnie zainstalować Gnome 40 na Linuksie

Kiedy skończysz dostosowywać harmonogramy, przewiń w dół i ustaw „Cel snu”, „Odpoczynek” i „Skróty wyciszenia”. Aby kontynuować, kliknij „Opcje”.

Kran

Następnie możesz włączyć dowolne ustawienia w menu „Tryb uśpienia”. Prawdopodobnie będziesz chciał włączyć obie opcje „Włącz automatycznie” i „Śledź czas w łóżku za pomocą iPhone’a”.

Gdy to zrobisz, „Nie przeszkadzać” włączy się automatycznie, gdy Twój iPhone będzie w trybie uśpienia. Spowoduje to wyciszenie wszystkich przychodzących powiadomień, gdy powinieneś spać.

Plik

Na koniec przewiń w dół i kliknij „Zarządzaj snem w aplikacji Apple Watch”.

Kran

Włącz wszystkie żądane ustawienia. Ponownie, będziesz chciał włączyć opcje „Włącz automatycznie” i „Śledź sen za pomocą Apple Watch”.

Spowoduje to włączenie „Nie przeszkadzać” na zegarku i zapobiegnie zapalaniu się ekranu, gdy śpisz.

Sprawdź -   Jak sfinalizować i cofnąć dostęp do udostępnionego pliku Google

Plik

Otóż ​​to! Włączono teraz śledzenie snu na zegarku Apple Watch. Idź do łóżka, a Twoje urządzenie do noszenia zajmie się wszystkim innym.

Po przebudzeniu możesz sprawdzić średni czas snu i snu w aplikacji „Zdrowie” na iPhonie.

Plik

Niestety, Apple Watch nie będzie tak dokładny jak dedykowane urządzenie do śledzenia snu. Możesz jednak z grubsza zorientować się, jak dobrze i ile śpisz – po prostu nie polegaj na tych danych, jeśli masz poważną chorobę.