Jak skopiować tabelę z programu Word do PowerPoint

Jeśli potrzebujesz tabeli w prezentacji, możesz ją utworzyć bezpośrednio w programie PowerPoint. Alternatywnie możesz utworzyć tabelę w programie Word, a następnie skopiować i wkleić ją do prezentacji PowerPoint. Oto jak to zrobić.

Śmiało i otwórz zarówno dokument Worda z naszą tabelą do skopiowania, jak i PowerPoint, do którego go wkleisz. Gdy będziesz gotowy, znajdź i wybierz tabelę w dokumencie programu Word. Aby wybrać stół, najedź kursorem na stół, a następnie wybierz ikonę w lewym górnym rogu.

Inną metodą jest kliknięcie w dowolnym miejscu w tabeli, a następnie przejście do wyświetlonej karty „Układ”.

karta układu

W grupie „Tabela” kliknij opcję „Wybierz”.

wybierz na karcie układu

Po wybraniu pojawi się menu rozwijane. Tutaj wybierz opcję „Wybierz tabelę”.

wybierz opcję tabeli

Po wybraniu tabeli przejdź do zakładki „Strona główna” i kliknij przycisk „Kopiuj” (lub naciśnij Ctrl + C).

skopiuj na karcie głównej

Teraz przejdź do prezentacji PowerPoint i przejdź do slajdu, na którym chcesz wkleić tabelę. Tam wybierz żądany obszar tabeli do wklejenia na slajdzie. Na karcie „Strona główna” kliknij przycisk „Wklej”. Alternatywnie możesz nacisnąć Ctrl + V.

opcja wklejania

Teraz Twoja tabela pojawi się w programie PowerPoint!

skopiowana tabela

Edycja zawartości tabeli jest tak prosta, jak klikanie i edycja. Korzystanie z tabeli w prezentacji PowerPoint to doskonałe źródło informacji do przekazywania informacji odbiorcom. Powodzenia!