Udostępnij teraz w social media:

Jeśli potrzebujesz tabeli w prezentacji, możesz ją utworzyć bezpośrednio w programie PowerPoint. Alternatywnie możesz utworzyć tabelę w programie Word, a następnie skopiować i wkleić ją do prezentacji PowerPoint. Oto jak to zrobić.

Śmiało i otwórz zarówno dokument Worda z naszą tabelą do skopiowania, jak i PowerPoint, do którego go wkleisz. Gdy będziesz gotowy, znajdź i wybierz tabelę w dokumencie programu Word. Aby wybrać stół, najedź kursorem na stół, a następnie wybierz ikonę w lewym górnym rogu.

Inną metodą jest kliknięcie w dowolnym miejscu w tabeli, a następnie przejście do wyświetlonej karty „Układ”.

karta układu

W grupie „Tabela” kliknij opcję „Wybierz”.

wybierz na karcie układu

Po wybraniu pojawi się menu rozwijane. Tutaj wybierz opcję „Wybierz tabelę”.

Sprawdź -   Jak zablokować moduły śledzące w przeglądarce Firefox (bez instalowania dodatków)

wybierz opcję tabeli

Po wybraniu tabeli przejdź do zakładki „Strona główna” i kliknij przycisk „Kopiuj” (lub naciśnij Ctrl + C).

skopiuj na karcie głównej

Teraz przejdź do prezentacji PowerPoint i przejdź do slajdu, na którym chcesz wkleić tabelę. Tam wybierz żądany obszar tabeli do wklejenia na slajdzie. Na karcie „Strona główna” kliknij przycisk „Wklej”. Alternatywnie możesz nacisnąć Ctrl + V.

opcja wklejania

Teraz Twoja tabela pojawi się w programie PowerPoint!

skopiowana tabela

Edycja zawartości tabeli jest tak prosta, jak klikanie i edycja. Korzystanie z tabeli w prezentacji PowerPoint to doskonałe źródło informacji do przekazywania informacji odbiorcom. Powodzenia!