Jak sprawdzić status roszczenia FedEx?

FedEx to jedna z wielu firm, z których możesz skorzystać, aby wysyłać i odbierać praktycznie wszystko. Usługa jest jedną z największych w swoim rodzaju i jest niezawodna. To powiedziawszy, żadna usługa dostawy nie jest odporna na problemy. Przedmioty mogą się zgubić, nie mogą zostać wysłane lub mogą zostać uszkodzone podczas transportu. W przypadku uszkodzonych lub zagubionych przedmiotów możesz złożyć reklamację w FedEx. Rozpatrzenie skargi zajmie trochę czasu, ale możesz ją sprawdzić, aby zobaczyć, jakie poczyniono postępy.

Status roszczenia FedEx

Sprawdź status roszczenia FedEx

Możesz złożyć reklamację w FedEx online. Roszczenie można złożyć na maksymalnie 200 pozycji na raz i można je złożyć online. Musisz dodać dokumenty potwierdzające roszczenie i możesz składać roszczenia dla przesyłek lokalnych (w kraju) i przesyłek międzynarodowych (do kraju lub poza nim).

Aby złożyć reklamację, potrzebujesz;

Numer śledzenia przesyłki
Pokwitowanie dostawy lub faktura
Wszelkie dokumenty potwierdzające, że kupiłeś przedmiot, o który się ubiegasz, zostały zgubione lub uszkodzone

Roszczenie można złożyć online, wypełniając i wysyłając e-mailem formularz do pobrania. Niezależnie od tego, w jaki sposób złożysz reklamację, możesz skorzystać z poniższej metody, aby sprawdzić jej status.

Numer śledzenia roszczenia

Gdy złożysz skargę, FedEx wyśle ​​Ci wiadomość e-mail z potwierdzeniem jej otrzymania. E-mail z potwierdzeniem zawiera kod/numer śledzenia. Ten numer jest niezbędny do śledzenia roszczenia. Jeśli złożyłeś reklamację i nie otrzymałeś wiadomości e-mail z potwierdzeniem, powinieneś złożyć ją ponownie lub zadzwonić do działu obsługi klienta FedEx, aby dowiedzieć się, co jest nie tak (upewnij się, że wszystkie dokumenty zostały dostarczone wraz z roszczeniem).

Znajdź status roszczenia FedEx

Aby sprawdzić status roszczenia FedEx, wykonaj następujące kroki.

Odwiedzić FedEx twierdzi, witryna internetowa.
Zaloguj się na swoje konto FedEx.
Przejdź do zakładki Moje roszczenia.
Użyj filtrów, aby znaleźć swoje roszczenie.
Przejdź do karty Raporty, aby wyświetlić raporty dotyczące swoich roszczeń.

Wniosek

Możesz zobaczyć, jak postępuje Twoje roszczenie, ale FedEx nie podaje dokładnego harmonogramu, kiedy roszczenie zostanie rozpatrzone. W przypadku roszczeń międzynarodowych czas może być znacznie dłuższy niż zwykle. FedEx będzie musiał skorzystać z różnych kanałów, aby uregulować roszczenia międzynarodowe. Roszczenia lokalne (w kraju) mogą zostać rozwiązane wcześniej. Rozstrzygnięte roszczenie nie musi oznaczać, że FedEx zwróci koszty uszkodzonego przedmiotu. Jeśli nie wykryje wad w procesie dostawy i nic nie wskazuje na to, że przedmiot został uszkodzony podczas transportu, Twoje roszczenie nie musi koniecznie skutkować zwrotem pieniędzy.