Jak stworzyć ankietę na Instagramie

Instagram ma teraz ankiety. Aplikacja wydaje nowe naklejki prawie co tydzień, a na pewno podczas wakacji lub nowego, przesadnie hucznego filmu. Ankiety to rodzaj interaktywnych naklejek, które możesz dodać do swoich historii. Możesz dodać inną ankietę do każdego obrazu w swojej historii. To proste ankiety, które pozwalają zadać pytanie, które może mieć tylko dwie opcje. Oto jak utworzyć ankietę Story na Instagramie.

Utwórz ankietę na Instagramie

Otwórz aplikację Instagram i dotknij przycisku aparatu w lewym górnym rogu. Zrób zdjęcie czegokolwiek. Jeśli ankieta, którą chcesz przeprowadzić, dotyczy konkretnego obiektu, najlepiej zrobić mu zdjęcie. Oczywistym przykładem i prawdopodobnie czymś, co zobaczymy w przypadku tej funkcji, jest sytuacja, gdy robisz zakupy i musisz zdecydować między dwoma przedmiotami.

Po zrobieniu zdjęcia możesz je edytować. Tutaj dodajesz ankietę. Dotknij przycisku naklejki, a w bibliotece naklejek dotknij elementu Ankieta.

Wpisz pytanie i jeśli odpowiadają Ci domyślne opcje Tak / Nie, kliknij „Gotowe” w prawym górnym rogu. Jeśli chcesz użyć niestandardowych odpowiedzi w swojej ankiecie, dotknij pola Tak / Nie, aby dodać niestandardową odpowiedź. Gdy skończysz, dotknij „Gotowe” w prawym górnym rogu.

Możesz wysłać ten obraz wraz z ankietą do swojej historii, do grupy lub kilku określonych przyjaciół. Będą mogli raz zagłosować na historię i wygląda na to, że głosowania nie można później zmienić. Ty też możesz głosować, ale nie ma żadnych zwrotów. W ankiecie nie ma licznika czasu, ale ponieważ historia na Instagramie wygasa po 24 godzinach, ankieta wygaśnie wraz z nią.

Jako osoba, która podzieliła się historią i przeprowadziła ankietę, możesz zobaczyć, kto zagłosował w ankiecie i którą opcję wybrał z dwóch podanych.

Więcej ciekawych historii

Ankiety sprawiają, że historie na Instagramie są interaktywne i bardziej angażujące. Oglądanie transmisji na żywo z ulubionego konta i pozostawianie komentarzy to jedno, ale jest to zupełnie inny rodzaj interakcji.

Marki, duże i małe, będą chciały to wykorzystać, ale ma to swoje wady. Wystarczy zapytać osoby prowadzące konto Bethesdy na Instagramie. Firma ankietowała swoich obserwujących, pytając, czy pobrali „bezpłatną” grę The Elder Scrolls: Legends, w którą nie można grać za darmo. Wystarczy pobrać za darmo. Być może szukali głośnego Tak, ale okazało się, że większość zwolenników w ogóle nie grała w tę grę.