Jak tworzyć notatki ze spotkania Microsoft Teams

Microsoft Teams ma wyrafinowany system napisów zamkniętych, a także funkcję transkrypcji, która działa, jeśli masz włączony Microsoft Voice dla zespołu. Pomiędzy dwiema funkcjami niekoniecznie musisz ręcznie nagrywać to, co zostało powiedziane na spotkaniu, jednak transkrypcja nie jest tym samym, co notatki.

Notatki ze spotkania Microsoft Teams

Notatki ze spotkania Microsoft Teams

Notatki ze spotkania to najważniejsze informacje ze spotkania. Napisy kodowane i transkrypcje są przydatne, zwłaszcza jeśli musisz wrócić i sprawdzić, co zostało lub nie zostało powiedziane podczas spotkania, ale nie można ich używać jako zastępstwa podczas długich spotkań. Są doskonałym narzędziem, które pomaga użytkownikom pisać lepsze, dokładniejsze notatki na spotkanie, ale notatki ze spotkań są nadal bardziej przydatne.

Microsoft Teams ma funkcję notatek ze spotkań. Możesz go użyć po zaplanowaniu spotkania i dodaniu planu lub punktów do omówienia do spotkania. Możesz go również używać podczas spotkania. Zawsze, gdy omawiany jest kluczowy element lub podjęto decyzję o czymś ważnym, można sporządzić notatkę bezpośrednio w aplikacji Microsoft Teams. Notatka jest wtedy dostępna dla wszystkich, którzy uczestniczyli w spotkaniu.

Twórz notatki ze spotkania Microsoft Teams

Aby utworzyć notatki ze spotkania Microsoft Teams po rozpoczęciu spotkania, wykonaj następujące kroki.

Dołącz do spotkania lub rozpocznij je.
Kliknij przycisk więcej opcji na górnym pasku.
Wybierz Notatki ze spotkania.

W kolumnie po prawej stronie kliknij Zrób notatki.
Nastąpi przełączenie do głównego okna Microsoft Teams i zostanie wybrana karta Notatki ze spotkania dla kanału spotkania.
Kliknij Dodaj nową sekcję i zacznij pisać.

Uwaga: Jeśli włączyłeś nowe środowiska spotkań, notatki otwierają się w głównym oknie Microsoft Teams, ale jeśli nie masz włączonych nowych środowisk spotkań, notatki zostaną otwarte w panelu po prawej stronie.

Notatki ze spotkania Microsoft Teams – zaplanowane spotkanie

Aby dodać notatki do zaplanowanego spotkania, tj. Takiego, które jeszcze się nie rozpoczęło, wykonaj następujące kroki.

Otwórz Microsoft Teams.
Przejdź do kalendarza.
Wybierz spotkanie i kliknij „Czatuj z uczestnikami”.
Zacznij dodawać notatki.

Uwaga: jeśli zaplanowałeś spotkanie bezpośrednio na kanale, nie zobaczysz opcji „Czatuj z uczestnikami”.

Wniosek

Notatki ze spotkania są widoczne dla wszystkich, a po zakończeniu spotkania są automatycznie publikowane jako łącze do kanału, w którym odbyło się spotkanie. Dostęp do notatek można uzyskać z karty Notatki ze spotkania. Jeśli masz cykliczne spotkania w kanale, wszystkie notatki zostaną dodane do jednej notatki. Każde spotkanie będzie miało własną sekcję, ale użytkownicy mogą dodawać dodatkowe sekcje, kiedy tylko zajdzie taka potrzeba.