Jak uzyskać certyfikat Google IT Support Professional Certificate

Jeśli chcesz zmienić swoją karierę zawodową lub dopiero wszedłeś na rynek pracy, technologia informacyjna (IT) może okazać się satysfakcjonującą niszą. W branży IT certyfikat Google IT Support Professional Certificate to doskonały sposób na znalezienie dobrze płatnej pracy na poziomie podstawowym.

Specjalista ds. wsparcia IT to szybko rozwijająca się dziedzina pracy: niemal każde gospodarstwo domowe i biznesowe korzysta z komputerów i powiązanych z nimi urządzeń. Stąd zawsze będzie stałe zapotrzebowanie na specjalistów wsparcia IT.

Według raportu US Bureau of Labor Statistics, było 844 600 miejsc pracy dla specjalistów wsparcia komputerowego. A agencja spodziewa się, że liczba ta wzrośnie o 9% w latach 2020-2030. Każdego roku branża IT będzie dodawać 72 200 nowych specjalistów wsparcia IT w tym okresie.

Dlatego też w liczbach kariera wsparcia IT pokazuje bezpieczeństwo pracy w obecnych i przyszłych perspektywach. Najlepszym sposobem na rozpoczęcie jest uzyskanie Certyfikatu Google, który jest uznawany przez większość pracodawców. Dowiedzmy się więcej o tym kursie i zacznijmy od razu!

Co to jest certyfikat Google IT Support Professional?

Akredytację Google IT Support Professional można uznać za początek udanej kariery w branży IT. Google zaprojektowało treść kursu tak, aby początkujący kandydaci mogli przygotować się do pracy w ciągu trzech do sześciu miesięcy. Coursera jest partnerem dostarczającym treści kursów dla tego certyfikatu oferowanego przez Google.

Zapewnienie sobie pracy w zakresie wsparcia IT na poziomie podstawowym stanie się łatwiejsze, gdy uzyskasz ten 5-kursowy certyfikat od Google. Rola obejmuje zdalną i osobistą pomoc techniczną IT dla małych, średnich i korporacyjnych firm. Istnieją również przykłady kandydatów z certyfikatem Google IT Support Professional Certified, którzy zabezpieczają pracę w Google.

Kurs jest bardzo intuicyjny i przekonujący, aby uczeń trzymał się kursu bez żadnych zakłóceń. Poznasz wiele treści, takich jak filmy, widżety, quizy i ćwiczenia praktyczne.

Kluczowe korzyści kursu to:

  • Uzyskaj preferencje podczas ubiegania się o stanowisko wsparcia IT do najlepszych pracodawców, takich jak Sprint, Walmart, Hulu, Google, Bank of America itp.
  • Zdobądź dogłębną wiedzę na temat sprzętu IT, oprogramowania i sieci podczas lekcji teoretycznych i praktycznych.
  • Naucz się wymaganych umiejętności miękkich, aby zachowywać się profesjonalnie w miejscu pracy.
  • Jest bardzo przystępny cenowo i wymaga mniej inwestycji czasowych.
  • Zdobądź cyfrową plakietkę wydaną przez Credly.
  • Jeśli zdobędziesz certyfikat CompTIA, otrzymasz również podwójną plakietkę.

Certyfikacja jest częścią programu Grow with Google. Google skoncentrowało tę inicjatywę na tworzeniu możliwości zatrudnienia i samozatrudnienia na całym świecie. Możesz również zdecydować się na pomoc finansową od Coursera, a wewnętrzny zespół oceni Twój wniosek o dotacje finansowe na potrzeby certyfikacji.

Omówienie certyfikatu Google IT Support Professional

Kwalifikowalność

Każdy może zapisać się na ten kurs certyfikacyjny Google on Coursera. Jeśli masz doświadczenie ze sprzętem komputerowym, sieciami i oprogramowaniem, zawartość będzie wydawać się bardziej dostępna. Jednak wcześniejsze doświadczenie lub znajomość obsługi komputera nie są obowiązkowe, ponieważ jest to certyfikacja na poziomie podstawowym dla roli specjalisty ds. wsparcia IT.

Treść kursu jest dostępna w 10 językach, w tym w języku angielskim. Jeśli Twojego języka ojczystego nie ma na liście, powinieneś posiadać podstawową znajomość języka angielskiego, aby ukończyć cały kurs.

Warunki wstępne

Bycie specjalistą ds. wsparcia IT oznacza zajmowanie się komputerami i technologiami pokrewnymi. Dlatego posiadanie komputera ze standardową konfiguracją sprzętu i oprogramowania oraz dobrym połączeniem internetowym jest idealne!

Jednak możesz również uzyskać certyfikat z kawiarenki internetowej lub innego miejsca, w którym masz dostęp do komputera i Internetu.

Czas trwania kursu

Kurs nie powinien trwać dłużej niż sześć miesięcy, jeśli trzymasz się standardowego tempa nauki 10 godzin tygodniowo. Oto szczegółowy podział czasu poświęconego na treść kursu:

Nazwa kursuKluczowe umiejętnościPotrzebny czasPodstawy pomocy technicznejKod binarny, obsługa klienta, Linux, rozwiązywanie problemów 20 godzinBity i bajty sieci komputerowychSystem nazw domen (DNS), IPv4, model sieci, rozwiązywanie problemów25 godzinSystemy operacyjne i Ty: zostań zaawansowanym użytkownikiemPowershell, systemy plików Linux, Linux, Interfejs wiersza poleceń31 godzinUsługi administracji systemu i infrastruktury ITUsługa katalogowa, lekki protokół dostępu do katalogu (LDAP), kopia zapasowa24 godzinyBezpieczeństwo IT: obrona przed cyfrową czarną sztukąCyberbezpieczeństwo, bezpieczeństwo sieci bezprzewodowych, kryptografia, bezpieczeństwo sieci24 godzinyCzas trwania kursu zależnego od treści

Opłaty

Możesz uzyskać dostęp do treści kursu, subskrybując plan Coursera Plus. Koszt tego miesięcznego planu to 39 USD. Otrzymasz również 7-dniowy bezpłatny okres próbny, aby ocenić zawartość kursu przed rozpoczęciem płatności miesięcznych.

Stanowisko pracy i oczekiwania dotyczące wynagrodzenia

Tytuły pracy, których możesz się spodziewać to:

Według badania ZipRecruiter średnia krajowa (USA) pensja na stanowisku specjalisty Google IT Support Professional wynosi 58 922 USD rocznie. Jednak minimalna pensja może wynosić 24 500 USD rocznie, a maksymalna 112 500 USD rocznie.

Treść kursu dotycząca certyfikacji Google IT Support Professional

Podstawy wsparcia technicznego: Kurs 1

Jest to wstępna treść edukacyjna dla IT. Przejdziesz przez podstawy IT, takie jak sprzęt, oprogramowanie, sieci, obsługa klienta i rozwiązywanie problemów IT. Kluczowe wnioski to:

  • Jak działa system binarny?
  • Jak złożyć komputer?
  • Jak zainstalować system operacyjny?
  • Co to internet?
  • Jak działa tworzenie oprogramowania?

Bity i bajty sieci komputerowych: kurs 2

Ta sekcja kursu Google IT Support Professional Certificate zajmie się wszystkim na temat sieci komputerowych, protokołów łączności i przetwarzania w chmurze w treści praktycznej i teoretycznej. Najważniejsze wnioski:

Systemy operacyjne i Ty: Stawanie się zaawansowanym użytkownikiem: Kurs 3

Trzeci kurs dotyczy systemów operacyjnych, zarządzania oprogramowaniem i konfiguracji sprzętu. Kluczowe umiejętności, których się nauczysz to:

  • GUI i CLI dla Linuksa i Windows
  • Partycjonowanie dysków i systemy plików
  • Narzędzia do zdalnego połączenia
  • Rozwiąż problemy z systemem operacyjnym jako specjalista IT

Usługi administracji systemem i infrastruktury IT: Kurs 4

Ta sekcja jest nieco zaawansowana, ponieważ nauczysz się kontrolować wiele komputerów podłączonych do sieci. Usługi biznesowej infrastruktury obliczeniowej, konfiguracja serwerów i zarządzanie zasobami w chmurze to tematy, których się nauczysz. Kluczowe umiejętności, które zdobędziesz to:

  • Jak wybrać dostawców, usługi i sprzęt dla swojej organizacji.
  • Infrastruktura chmurowa dla firm
  • Active Directory, usługi katalogowe i OpenLDAP
  • Kopia zapasowa danych firmy

Bezpieczeństwo IT: obrona przed cyfrową czarną magią: kurs 5

Tutaj dowiesz się o zagrożeniach dla IT i łatwo, że takie zagrożenia mogą zaatakować infrastrukturę IT Twojej firmy. Poznasz również najlepsze praktyki, koncepcje i narzędzia dotyczące bezpieczeństwa IT, które pomogą Ci reagować na ataki hakerów i ransomware. Kluczowe umiejętności, których należy się nauczyć to:

  • Algorytmy szyfrowania sieci i danych
  • Różne oprogramowanie i protokoły uwierzytelniające
  • Ocena ryzyka i ograniczanie ryzyka
  • Najlepsze praktyki dotyczące bezpieczeństwa sieci
  • Szkolenie ogólnych pracowników w zakresie bezpieczeństwa danych i sieci

Certyfikat Google IT Support Professional: Coursera

Ten kurs Coursera to oficjalna platforma do przechodzenia przez rygorystyczne szkolenie w zakresie różnych treści kursu i zdobywania certyfikatu online, który można udostępniać. Otrzymasz tylko szkolenie w zakresie najnowszych technik i umiejętności wsparcia IT na żądanie. A w ciągu 5 do 6 miesięcy możesz być gotowy do pracy.

Jedną z najlepszych rzeczy w tym certyfikacie Coursera jest to, że możesz kontynuować kurs, nawet jeśli pracujesz lub zapisałeś się na studia w pełnym wymiarze godzin. Dzieje się tak, ponieważ wystarczy zainwestować tylko 10 godzin tygodniowo, co jest łatwe do opanowania wraz z innymi zobowiązaniami zawodowymi lub edukacyjnymi.

Ramy Coursera dla tego certyfikatu są w 100% online i możesz wygodnie zaplanować sesje szkoleniowe. Ponadto kurs jest również dostępny w głównych językach obcych, takich jak francuski, włoski, niemiecki, rosyjski, hiszpański, wietnamski, arabski i portugalski (brazylijski i europejski).

Google i CompTIA: podwójna certyfikacja

CompTIA to prestiżowy certyfikat IT, torujący drogę do najwyższych stanowisk IT. CompTIA A+ jest złotym standardem w branży IT, jeśli pracodawca musi zatrudnić osoby rozwiązujące problemy w celu zapewnienia bezpieczeństwa wirtualnych komputerów, sieci i infrastruktury obliczeniowej.

Po przeszkoleniu się z podstaw pomocy technicznej IT za pośrednictwem Coursera w ramach tego certyfikatu Google możesz udowodnić swoją gotowość do pracy, zdobywając certyfikat CompTIA A+. Treść kursu w ramach certyfikatu Google IT Support Professional Certificate jest idealnie dopasowana do celów i umiejętności objętych najnowszą wersją CompTIA A+.

Po uzyskaniu podstawowego certyfikatu specjalisty ds. wsparcia IT możesz rozwinąć swoją karierę i wspiąć się po drabinie sukcesu, zdobywając bardziej specjalistyczne certyfikaty IT.

Na przykład możesz zostać ekspertem w dziedzinie przetwarzania w chmurze lub Microsoft Azure. Znajdź poniżej kilka niezawodnych kursów Coursera, które mogą Ci pomóc:

Certyfikat IBM Technical Support Professional: Coursera

Podstawy przetwarzania w chmurze (Cloud 101): Coursera

Certyfikat IBM Technical Support Professional: Coursera

Specjalizacja w zakresie technologii informatycznych (IT) i podstaw chmury: Coursera

Usługi i cykle życia platformy Microsoft Azure: Coursera

Zarządzanie IS/IT: Coursera

Wprowadzenie do usług w chmurze Microsoft Azure: Coursera

Powstające technologie Big Data: Coursera

Ostatnie słowa

Certyfikaty Google zawsze były wartościową propozycją w profesjonalnych szkoleniach i akredytacjach. Jeśli naprawdę myślisz o karierze specjalisty ds. wsparcia IT, nie ma nic lepszego niż Certyfikat Google IT Support Professional Certificate. A jedyną autoryzowaną platformą Google do uzyskania certyfikatu jest Coursera.

Będziesz często korzystać z narzędzi zdalnego wsparcia, aby obsługiwać klientów zewnętrznych lub wewnętrznych jako specjalista ds. wsparcia IT. Dowiedz się teraz o Zoho Assist, aby uzyskać przewagę nad innymi kandydatami do pracy.