Wstawienie podpisu do dokumentu Microsoft Word to świetny sposób, aby wyglądał profesjonalnie i oficjalnie. Ułatwia również wysyłanie wielu podpisanych dokumentów, ponieważ nie będziesz musiał opisywać każdego z osobna. Możesz także wstawić wiersz podpisu do dokumentu, który zostanie następnie wpisany ręcznie po wydrukowaniu pliku. Jeśli szukasz pomocy dotyczącej programu Microsoft Word, w tym artykule przedstawiono różne metody dodawania linii podpisu do dokumentu.
Spis treści:
Jak wstawić linię podpisu w programie Microsoft Word na komputerze z systemem Windows
Chociaż możesz dodawać wiersze podpisu do dokumentów programu Word na komputerach z systemem Windows i Mac, proces ten będzie się nieznacznie różnić. Oto różne metody dodawania adnotacji do dokumentów programu Word w systemie Windows.
Wstaw odręczny podpis
Jeśli wolisz używać podpisu odręcznego, możesz użyć tej metody do podpisywania dokumentów Word. Pamiętaj, że do tej techniki potrzebny będzie skaner.
Twój podpis został teraz dodany do Twojego dokumentu Word. Jeśli nie masz skanera, możesz zrobić zdjęcie swojego podpisu telefonem i wysłać je do siebie. Następnie możesz pobrać go na komputer i kontynuować wstawianie go do dokumentu.
Wstaw podpis wielokrotnego użytku
Ta metoda dodawania wiersza podpisu do dokumentu programu Word umożliwia również dołączenie odpowiednich informacji, takich jak tytuł, numer telefonu i adres e-mail. Sprawdź, jak wstawić podpis wielokrotnego użytku w programie Word.
Twój podpis wielokrotnego użytku zostanie teraz dodany do dokumentu Word.
Wstaw linię podpisu
Możesz dodać linię podpisu do swojego dokumentu, co pozwoli na wpisanie odręcznego podpisu na drukowanym dokumencie. Oto jak to zrobić w programie Word.
Sugerowany sygnatariusz może teraz dołączyć swój odręczny podpis do drukowanego dokumentu.
Wstaw linię podpisu za pomocą aplikacji innej firmy
Jeśli szukasz bardziej kompleksowego rozwiązania, dobrym rozwiązaniem może być aplikacja do podpisu inteligentnego. Dzięki programom innych firm, takim jak PandaDoc, możesz śledzić, przechowywać i zarządzać wszystkimi swoimi podpisami, dodając kolejną warstwę bezpieczeństwa do swoich dokumentów. Przyjrzyj się korzystaniu z aplikacji innych firm, aby dodać linię podpisu do pliku.
Użyłeś teraz aplikacji innej firmy do wstawienia wiersza podpisu w programie Word.
Jak wstawić linię podpisu w programie Microsoft Word na komputerze Mac?
Chociaż możliwe jest dodawanie linii podpisu do dokumentów Microsoft Word na komputerach Mac i Windows, proces tego będzie się różnił w zależności od platformy. Oto różne metody, których można użyć do umieszczenia podpisu w dokumencie programu Word na komputerze Mac.
Wstaw odręczny podpis
Jeśli wolisz używać podpisu odręcznego do podpisanego dokumentu, ta metoda jest dla Ciebie. Jednak do korzystania z tej techniki potrzebny będzie skaner. Sprawdź, jak dodać odręczny podpis do dokumentu Word na urządzeniu Mac.
Pomyślnie dodałeś podpis do swojego dokumentu Word.
Wstaw podpis wielokrotnego użytku
Ta metoda umożliwia dodanie wiersza podpisu do dokumentu programu Word, aby zawierał informacje, takie jak adres e-mail i numer telefonu. Oto jak dodać tekst do podpisu wielokrotnego użytku w programie Microsoft Word na komputerze Mac.
Dodałeś teraz podpis wielokrotnego użytku do swojego pliku Word.
Podpisano i dostarczono
Podpisy elektroniczne ułatwiły firmom i osobom fizycznym dostarczanie prawnie wiążących podpisanych dokumentów. Eliminują kłopoty z drukowaniem, podpisywaniem i fizycznym dostarczaniem dokumentu do odbiorcy. Dzięki podpisowi elektronicznemu możesz wykonać to zadanie w ciągu kilku minut, korzystając z komputera PC lub Mac. Ten przewodnik poprowadzi Cię przez szybkie dodawanie linii podpisu do dokumentów programu Word.
Czy wstawiłeś wiersz podpisu w dokumencie Microsoft Word? Jakiej metody użyłeś? Daj nam znać w komentarzach poniżej.