Jak wybrać informacje do synchronizacji w Chrome

Udostępnij teraz w social media:

chromowane logo

Firma Google niedawno zmieniła sposób wyświetlania zsynchronizowanych danych w Chrome, ale nadal możesz zapisywać i synchronizować zakładki, hasła, motywy, rozszerzenia i nie tylko, gdziekolwiek jesteś, korzystając ze swojego konta Google. Oto, jak wybrać, co ma być synchronizowane na wszystkich urządzeniach.

Włącz synchronizację dla Google Chrome

Aby najpierw uzyskać dostęp do zalet synchronizowania informacji między urządzeniami, gdziekolwiek jesteś, musisz się zalogować i włączyć synchronizację w Google Chrome.

Zaloguj się, aby włączyć synchronizację z Chrome.

Jak wybrać informacje do synchronizacji

Google Chrome zapisuje i synchronizuje wszystko o Twojej przeglądarce po zalogowaniu się za pomocą konta Google. Jest to przydatna funkcja, gdy na przykład logujesz się do komputera szkolnego lub służbowego i chcesz mieć dostęp do wszystkich zakładek, zapisanych haseł, rozszerzeń i ustawień dostępnych z komputera osobistego.

  Uzyskaj dostęp i dostosuj ustawienia dźwięku w systemie Android

Jeśli jesteś typem osoby, która nie korzysta z pełnego procesu synchronizacji Chrome, możesz ograniczyć zapisywanie niektórych informacji na swoim koncie.

Po zalogowaniu się w Chrome przy użyciu konta Google nadszedł czas, aby wybrać, jakie informacje mają być zapisywane i synchronizowane z przeglądarką.

Uruchom Chrome, kliknij swoje zdjęcie profilowe, a następnie kliknij „Synchronizuję z”. Możesz też wpisaćechrome: // settings / peopleint w omniboksie i nacisnąć Enter.

Kliknij swoje zdjęcie profilowe, a następnie kliknij

Pod nagłówkiem Osoby kliknij „Synchronizacja i usługi Google”.

Kliknij Synchronizacja i usługi Google

Następnie kliknij „Zarządzaj synchronizacją”.

Kliknij Zarządzaj synchronizacją

Na następnym ekranie wszystko, co jest zapisywane na Twoim koncie i synchronizowane na wszystkich Twoich urządzeniach, jest wymienione poniżej. Domyślnie opcja „Synchronizuj wszystko” jest włączona. Aby ręcznie zmienić informacje, które mają być zsynchronizowane z Chrome, musisz najpierw wyłączyć „Synchronizuj wszystko”, a następnie wyłączyć wszystkie inne opcje, przełączając z nich przełącznik.

  Jak korzystać z opcji kontynuacji w programie Outlook

Aby ręcznie zmienić synchronizowane informacje, najpierw kliknij opcję Synchronizuj wszystko, a następnie kliknij opcje, których nie chcesz zapisywać

Aby używać tych samych ustawień na każdym urządzeniu, na które się logujesz, pozostaw opcję „Synchronizuj wszystko” włączoną.

Wszelkie wprowadzone zmiany są automatycznie zapisywane i po zakończeniu możesz zamknąć kartę.

To wszystko. Po wprowadzeniu zmian żadne wyłączone informacje nie są już zapisywane na Twoim koncie Google ani na wszystkich urządzeniach.

x