Jak wyciszyć bezcelową konwersację e-mail w programie Outlook


Czy kiedykolwiek zostałeś skopiowany do nieistotnego wątku e-mailowego, który zaśmieca Twoją skrzynkę odbiorczą i powoduje, że pojawiają się alerty dotyczące rozmowy, na której nie możesz się mniej przejmować? Oto, jak zignorować ten wątek, aby nigdy więcej go nie zobaczyć.

Zacznij od wybrania dowolnej wiadomości z wątku. W menu „Strona główna” kliknij przycisk „Ignoruj”.

W menu głównym kliknij przycisk ignorowania

Możesz także kliknąć wiadomość prawym przyciskiem myszy i wybrać „Ignoruj” z menu kontekstowego lub otworzyć wiadomość i kliknąć Wiadomość> Ignoruj. Niezależnie od wybranej metody Outlook wyświetli okno potwierdzenia.

kliknij przycisk ignorowania rozmowy

Kliknij „Ignoruj ​​rozmowę”, aby przenieść wszystkie wiadomości w konwersacji do folderu Elementy usunięte. Wszelkie przyszłe wiadomości w konwersacji zostaną również przeniesione bezpośrednio do folderu Elementy usunięte bez wyzwalania alertów o nowych wiadomościach

A jeśli nie chcesz od razu usuwać wszystkich wiadomości e-mail z rozmowy, ale nadal nie chcesz, aby Ci przeszkadzano, gdy przychodzą, możesz to zrobić. Po prostu skonfiguruj regułę, która oznacza te wiadomości jako przeczytane i przenosi je ze skrzynki odbiorczej do innego folderu, gdy tylko się pojawią.