Jak wyłączyć pomoc zdalną w systemie Windows 10

Pomoc zdalna umożliwia Tobie lub osobie, której ufasz, zdalny dostęp do komputera. Jest to przydatny sposób, aby umożliwić członkowi rodziny lub zaufanemu technikowi zdiagnozowanie problemu z komputerem bez konieczności przebywania na miejscu. Jeśli nie używasz Pomocy zdalnej, możesz chcieć wyłączyć tę potencjalnie podatną na ataki usługę.

Jak wyłączyć pomoc zdalną

Otwórz Panel sterowania, klikając menu Start, wpisując „Panel sterowania”, a następnie klikając ikonę aplikacji.

kliknij Start, wpisz panel sterowania, kliknij wynik

Na liście ustawień kliknij „System i zabezpieczenia”.

kliknij kategorię system i zabezpieczenia

Następnie kliknij „System”.

Kliknij kategorię System

Na liście ustawień po lewej stronie kliknij „Ustawienia zdalne”, aby otworzyć okno ustawień pomocy zdalnej.

Kliknij opcję ustawień zdalnych

Na koniec odznacz pole obok „Zezwalaj na połączenia pomocy zdalnej z tym komputerem”, a następnie kliknij „OK”.

Wyłącz pole wyboru pomocy zdalnej

To wszystko, co należy zrobić, aby wyłączyć Pomoc zdalną systemu Windows. Następnym razem, gdy będziesz potrzebować zdalnej pomocy od znajomego lub rodziny, pamiętaj o ponownym włączeniu tej usługi przed rozpoczęciem.

x