Jak zaplanować historie na Instagramie i zaoszczędzić czas i wysiłek

Instagram to najpopularniejsza platforma mediów społecznościowych. Platforma mediów społecznościowych to świetny sposób na pozostawanie w kontakcie z przyjaciółmi, rodziną i współpracownikami. Co więcej, na Instagramie jest ponad 200 milionów firm.

Ponieważ Instagram wciąż ewoluuje, historie na Instagramie to funkcja, która znacznie zyskała na popularności. Korzystając z tej funkcji, możesz udostępniać określone chwile ze swoich dni, a inne osoby mogą również reagować i komentować Twoje historie.

Chociaż historie na Instagramie to doskonały sposób na nawiązanie kontaktu z odbiorcami, ich ciągłe tworzenie i przesyłanie wymaga czasu i wysiłku, zwłaszcza jeśli jesteś właścicielem firmy, dlatego planowanie historii na Instagramie z wyprzedzeniem to strategia, która może pomóc Ci zaoszczędzić czas, wysiłek i być konsekwentnym.

W tym artykule zbadamy zalety planowania historii na Instagramie i przedstawimy szczegółowe instrukcje, jak to zrobić z powodzeniem. Wdrażając tę ​​oszczędzającą czas technikę, możesz utrzymywać regularną i ekscytującą obecność na Instagramie, nawet gdy jesteś zajęty innymi rzeczami.

Czym są historie na Instagramie?

Instagram umożliwia publikowanie trwałych 24-godzinnych zdjęć, filmów i innych informacji wizualnych. W ten sposób relacje na Instagramie dostarczają chwilowych wrażeń z Twojego dnia niż standardowe posty na kanale platformy.

Historie na Instagramie są reprezentowane przez zdjęcia profilowe i wyświetlane jako pokaz slajdów u góry kanału informacyjnego użytkownika Instagrama. Aby zobaczyć relację na pełnym ekranie, dotknij zdjęcia profilowego. Podczas publikowania historii możesz także dodawać elementy artystyczne, w tym tekst, naklejki, pliki GIF, filtry, muzykę, ankiety, quizy i inne.

Historie na Instagramie możesz wykorzystywać na różne sposoby; Możesz przesłać wiele historii jeden po drugim, aby stworzyć większą, ciągłą opowieść, z której każda może trwać maksymalnie 15 sekund.

Ponadto Instagram zawiera interaktywne narzędzia, które poprawiają zaangażowanie i konwersację z odbiorcami, takie jak linki przesuwane (w przypadku kont z ponad 10 000 obserwujących), wzmianki i bezpośrednie wiadomości w relacjach.

Historie na Instagramie to doskonały sposób na nawiązanie kontaktu z odbiorcami, zwiększenie widoczności i promowanie zaangażowania, niezależnie od tego, czy jesteś osobą prywatną dzielącą się osobistymi chwilami, czy firmą oferującą towary lub usługi.

Dlaczego warto korzystać z historii na Instagramie?

Historie na Instagramie są przydatnym narzędziem dla osób prywatnych i organizacji ze względu na szeroki wachlarz zalet.

Oto kilka przekonujących uzasadnień korzystania z Instagram Stories:

Autentyczność i zaangażowanie w czasie rzeczywistym

Dzielenie się chwilami ze swojego dnia w relacjach na Instagramie jest bardziej nieformalne i realne, aby zaangażować obserwujących. Możesz również zobaczyć zaangażowanie i wyświetlenia w czasie rzeczywistym.

Zwiększona widoczność

Twoja historia na Instagramie jest widoczna tylko dla obserwujących. Za każdym razem, gdy publikujesz historię, jest ona wyświetlana u góry Twojego kanału na Instagramie Twoich obserwujących. Dlatego są bardziej skłonni do klikania i interakcji z Twoim kontem.

Twórcza ekspresja

Używaj różnych elementów i narzędzi w relacjach na Instagramie, takich jak tekst, naklejki, GIF-y, filtry, muzyka i nie tylko w swoim poście. Możesz zwiększyć atrakcyjność estetyczną swoich historii i tworzyć treści za pomocą twórców historii na Instagramie, które są interesujące i wyróżniające się na tle konkurencji.

Linki przesuwane w górę

Jeśli Twoje konto firmowe ma ponad 10 000 obserwujących, możesz korzystać z funkcji przesuwania w górę. W rezultacie możesz umieszczać w swoich historiach linki, które kierują czytelników do innych stron internetowych, blogów, stron produktów lub dowolnej innej lokalizacji. Linki przesuwane w górę to skuteczna strategia promowania określonych zachowań, generowania potencjalnych klientów i zwiększania ruchu.

Najciekawsze historie

Instagram pozwala przechowywać Twoje historie jako najważniejsze informacje wyświetlane w Twoim profilu. Highlights pozwalają na gromadzenie i prezentowanie najwspanialszych i najważniejszych historii przez ponad 24 godziny, co z kolei sprawia, że ​​Twój profil jest ciekawszy.

Bardziej wartościowe zaangażowanie

Historie na Instagramie zawierają różne interaktywne elementy, takie jak ankiety, quizy, naklejki z pytaniami, odliczanie itp. Korzystając z tych elementów, możesz aktywnie wchodzić w interakcje z odbiorcami w komentarzach, przeprowadzać badania rynku i promować zaangażowanie. Budujesz społeczność wśród swoich obserwujących i poprawiasz interakcję z nimi, umieszczając ich w swoich Stories.

Znaczenie planowania historii na Instagramie

● Oszczędność czasu: możesz planować historie za pomocą harmonogramów na Instagramie z dużym wyprzedzeniem, więc nie musisz tracić czasu na ich codzienne publikowanie. Gdy masz już wszystkie treści, możesz je zaplanować zgodnie z kalendarzem i planem treści.

● Spójność: Twoi odbiorcy będą zawsze otrzymywać aktualne informacje za pośrednictwem relacji. Pomoże Ci to zbudować z nimi dobre relacje. Przy dobrej spójności Twoi odbiorcy będą mieli zwyczaj widywać się z Tobą codziennie i będą chcieli Cię więcej.

● Zwiększ zaangażowanie: Historie to świetny sposób na zaangażowanie odbiorców i budowanie z nimi osobistych relacji. Gdy już wyrobisz sobie nawyk regularnego planowania historii. Twoi odbiorcy zauważają, że konsekwentnie publikujesz treści wysokiej jakości. W ten sposób odbiorcy mogą łatwiej wchodzić w interakcje i angażować się w Twoje treści.

● Popraw strategię dotyczącą treści: Planując historie, możesz strategicznie uruchamiać swoje treści. Oznacza to, że Twoje treści są zgodne z Twoimi ogólnymi celami marketingowymi i przekazem marki.

● Śledź swoje wyniki: Dzięki harmonogramowi możesz przeglądać dane analityczne i wskaźniki zaangażowania. Otrzymujesz szczegółowe informacje o swoich treściach. Pomoże Ci zidentyfikować trendy i pomoże w podejmowaniu decyzji na podstawie danych.

Możesz więc uniknąć polegania na szczęściu i przeczuciu. W ten sposób możesz ocenić, co działa, a co wymaga poprawy. Możesz także podwoić rzeczy, które działają.

Planowanie historii na Instagramie

Obecnie nie można bezpośrednio planować relacji z samej aplikacji Instagram. Musisz więc zainstalować Meta Business Suite na swoim telefonie komórkowym.

Krok 1: Przejdź do Play Store/App Store i pobierz Meta Business Suite.

Krok 2: Otwórz Meta Business Suite i zaloguj się na swoje konto na Instagramie.

Krok 3: Na samym dole aplikacji zobaczysz przycisk z ikoną dodawania.

Krok 4: Kliknij na niego i wybierz opcję historii.

Krok 5: Wybierz obraz i utwórz historię, którą chcesz. Następnie naciśnij przycisk udostępniania znajdujący się w prawym dolnym rogu.

Krok 6: Następnie Zaplanuj na później, wybierając datę i godzinę.

Krok 7: Gratulacje, Twoja historia jest teraz zaplanowana na później.

Krok 8: Aby sprawdzić zaplanowane treści, wróć do strony głównej. Stuknij w Treść z dolnego menu. Wybierz zaplanowaną opcję z listy rozwijanej, a zobaczysz całą zaplanowaną zawartość, w tym historie.

Oprócz korzystania z pakietu Meta Business do planowania historii na Instagramie, możesz także korzystać z narzędzi do planowania historii na Instagramie innych firm.

Narzędzia do planowania relacji na Instagramie

Oto kilka narzędzi do planowania historii na Instagramie, których możesz użyć do łatwego planowania swoich historii na Instagramie.

# 1. Później

Twój program do planowania na Instagramie, aby zbiorczo planować historie na Instagramie. Później pozwala wizualnie wymyślać, planować i planować treści w mediach społecznościowych.

Cechy:

  • Wizualny kalendarz treści, który zapewnia przejrzysty przegląd zaplanowanych postów.
  • Zaplanuj wiele postów jednocześnie zbiorczo.
  • Przygotuj swoje treści z wyprzedzeniem i automatycznie zaplanuj je na później.
  • Daje Ci zalecenia hashtagów specyficzne dla Twoich treści.
  • Funkcja Linkin.bio, która umożliwia utworzenie klikalnej strony docelowej, która łączy Twoje posty na Instagramie z zewnętrznymi witrynami internetowymi.
  • Śledź wskaźniki, takie jak zaangażowanie, zasięg i wzrost obserwujących.

Zapewnia również szczegółowe analizy, które pomogą Ci zmierzyć sukces, poznać najlepszy czas na publikowanie w mediach społecznościowych i uzyskać sugestie dotyczące hashtagów. Co więcej, jego aplikacja mobilna umożliwia planowanie historii na Instagramie.

#2. Pallyy

Pallyy to wszechstronny program do planowania na Instagramie, który umożliwia automatyczne publikowanie treści za pomocą zaledwie kilku kliknięć. Jest wysoce współpracujący, co pozwala skutecznie planować, planować i analizować treści.

Cechy:

  • Prosty i przejrzysty interfejs.
  • Współpraca, która pozwala zarządzać członkami zespołu, przydzielać role i płynnie współpracować.
  • Analizuje Twoje treści i dostarcza rekomendacje dotyczące hashtagów.
  • Ustaw zaplanowane treści tak, aby były automatycznie publikowane w wybranych przez Ciebie godzinach.
  • Z łatwością wybieraj i publikuj ponownie treści generowane przez użytkowników.
  • Zapewnia szczegółowe analizy i spostrzeżenia.
  • Przyjazny dla urządzeń mobilnych i responsywny projekt.

Prosty i przejrzysty interfejs Pallyy zapewnia płynne działanie, pomagając usprawnić działania w mediach społecznościowych i osiągać wyniki.

#3. Hootsuite

Hootsuite to wszechstronna platforma do zarządzania mediami społecznościowymi. Proste, łatwe w użyciu i współpracujące narzędzie do planowania.

Cechy:

  • Ponad 16 milionów użytkowników na całym świecie.
  • Planowanie wielu platform.
  • Wysoce oparty na współpracy przepływ pracy
  • Dostarcza sugestie dotyczące treści i pomaga w wyborze odpowiednich treści z zaufanych źródeł.
  • Hootsuite ma natywne aplikacje mobilne zarówno na iOS, jak i na Androida.
  • Zawiera kalendarz treści, który zapewnia wizualny przegląd zaplanowanych postów
  • Automatyczne planowanie i masowe planowanie treści.

Dzięki Hootsuite możesz bezproblemowo planować, publikować, współpracować i analizować swoje treści na Instagramie.

#4. Bufor

Bufor jest jednym z najpopularniejszych i najbardziej lubianych narzędzi do planowania. Wizualnie planuj i planuj swoje historie na Instagramie, aby organicznie rozwijać swoją markę.

Cechy:

  • Czysty interfejs użytkownika
  • Utwórz dostosowany harmonogram publikowania dostosowany do wzorców zaangażowania odbiorców.
  • Funkcja planowania w kolejce automatycznie planuje Twoje posty w określonym czasie na podstawie preferowanego harmonogramu publikowania.
  • Oferuje dogłębne analizy i spostrzeżenia, aby śledzić wydajność treści.
  • Zapewnia sugestie treści, które pomogą Ci odkrywać i selekcjonować odpowiednie i interesujące treści

Buffer umożliwia jednoczesne tworzenie i planowanie treści dla różnych kont w mediach społecznościowych.

Pamiętaj, że narzędzia innych firm są bardzo wydajne i pomocne przy planowaniu i automatycznym publikowaniu treści. Wiążą się one jednak ze swoimi ograniczeniami. Wypróbuj więc wszystkie różne narzędzia do planowania historii na Instagramie i wybierz narzędzie, które najlepiej odpowiada Twoim potrzebom i wymaganiom biznesowym.

Najlepsze praktyki dotyczące planowania historii na Instagramie

  • Używaj odpowiednich hashtagów i wzmianek: Używaj odpowiednich hashtagów, aby zwiększyć zasięg swojej historii. Wspomnij o osobach lub markach, jeśli jest to odpowiednie dla treści. To doskonały sposób na zdobycie obserwujących i zaangażowanie.
  • Zaplanuj historię na najlepszy czas: jeśli publikujesz losowo w dowolnym momencie, nawet świetne treści nie będą działać. Dlatego przeanalizuj, kiedy Twoi docelowi odbiorcy są najbardziej aktywni i odpowiednio zaplanuj. W ten sposób historie są bardziej widoczne w ich kanale i istnieje duża szansa, że ​​je zobaczą.
  • Spraw, aby historie były wciągające i interaktywne: historie nie muszą być proste, statyczne i nudne. W pełni wykorzystaj innowacyjne funkcje relacji na Instagramie. Postaraj się, aby były jak najbardziej kreatywne, zabawne, wciągające i interaktywne. Dołącz GIF-y, filmy, naklejki i różne inne fajne funkcje, które są dostarczane z historiami. Dzięki temu Twoi odbiorcy będą bardziej skłonni do interakcji i interakcji z nim.
  • Bądź spójny z brandingiem: bez względu na wszystko zawsze musisz pozostać wierny marce. Upewnij się, że korzystasz z wytycznych marki, kolorów, typografii itp. Pomoże Ci to stworzyć spójny motyw, który będzie pasował do Twojej marki.

Wniosek

Planując relacje na Instagramie, możesz zaoszczędzić czas i wydajniej wykonać więcej rzeczy. Pomaga zachować spójność i lepiej kontaktować się z odbiorcami.

Wypróbuj wyżej wymienione narzędzia do planowania relacji na Instagramie i najlepsze praktyki, aby zacząć wykorzystywać moc planowania relacji na Instagramie. I uwolnij maksymalny potencjał, aby osiągnąć większy sukces online.

Pamiętaj, że sukces w mediach społecznościowych wymaga czasu, więc bądź zmotywowany i wytrwały. Wybierz się w podróż, wiedząc, że każdy krok naprzód przybliża Cię do osiągnięcia Twoich celów. Masz to!

Możesz także zapoznać się z najlepszymi narzędziami analitycznymi na Instagramie, które pomogą Ci odnieść sukces w mediach społecznościowych.

x