Jak zbudować inteligentną strategię marketingową z Semrush .Trends

Poruszaj się po wysoce burzliwym oceanie cyfrowych firm zajmujących się witrynami internetowymi, aplikacjami i produktami, uzyskując trendy rynkowe, spostrzeżenia i informacje o konkurencji z Semrush .Trends.

W każdym biznesie informacje z pierwszej ręki na temat aktualnych trendów są Twoim największym atutem. Następnie uzupełnij tę wiedzę spostrzeżeniami ze strategii marketingowych i promocyjnych konkurencji.

Teraz masz niezrównaną receptę na strategiczne umieszczanie treści, stron internetowych, aplikacji lub produktów na różnych platformach cyfrowych i uzyskiwanie natychmiastowych wyników przy jednoczesnym minimalizowaniu kosztów treści i zarządzania takimi kampaniami.

Wiele narzędzi może pomóc Ci zaplanować powyższe, ale jednym z wiodących jest Semrush .Trends. Czytaj dalej, odkrywając różne funkcje, porady i zalety tego solidnego narzędzia do wglądu w konkurencję i przeglądu rynku firmy Semrush.

Semrush .Trends to zbiór narzędzi analitycznych, które umożliwiają badanie rynku pod kątem docelowych odbiorców, strategii konkurencji, wydajności biznesowej z punktu widzenia ruchu i informacji o trendach rynkowych.

To narzędzie do analizy rynku cyfrowego jest częścią zestawu narzędzi Semrush. Kiedy otrzymujesz płatną subskrypcję od Semrush, masz możliwość dodania pakietów analiz rynkowych Semrush .Trends.

To narzędzie do badania trendów rynkowych i odbiorców obejmuje następujące narzędzia do analizy danych i przewidywania:

Analiza ruchu zapewnia widok z lotu ptaka na bieżącą wydajność wszystkich zasobów cyfrowych, takich jak blogi, artykuły, kampanie reklamowe, posty w mediach społecznościowych, strony docelowe, strony pobierania aplikacji, strony subskrypcji biuletynów i tak dalej.

Market Explorer umożliwia analizę danych na temat organicznych konkurentów w cyfrowej przestrzeni biznesowej, a także rywali niszowych.

EyeOn działa jako moduł analizy konkurencji, który automatycznie gromadzi i raportuje strategie marketingowe, treściowe, promocyjne itp. wybrane przez rywali.

W czasie przeglądu narzędzie Semrush .Trends obsługiwało każdą branżę biznesową, rynek usług, rynek produktów i stronę internetową. Za pomocą tego narzędzia można również znaleźć analizy z maksymalnie 190 krajów.

Krótko mówiąc, potrzebujesz Semrush .Trends do badania konkurencji i odkrywania trendów rynkowych. Znajdź poniżej kilka godnych uwagi powodów, dla których warto korzystać z tego zestawu narzędzi do marketingu cyfrowego firmy Semrush:

  • Gdy chcesz odkryć czołowych graczy na rynku biznesowym w branży cyfrowej oraz ich miesięczny, kwartalny i roczny udział w ruchu.
  • Jeśli musisz poznać wzorzec generowania ruchu na obecnym rynku, potrzebujesz tego narzędzia.
  • Kiedy chcesz ulepszyć swoje cyfrowe strategie biznesowe, obserwując działania konkurencyjnego rywala, możesz użyć Semrush .Trends do zbadania źródeł ruchu konkurencji, liczby odwiedzających, działań promocyjnych i tak dalej.

# 1. Analityka ruchu

Narzędzie Traffic Analytics oferuje funkcje badania konkurencji i zbierania danych rynkowych. Za pomocą tego narzędzia możesz oszacować ruch mobilny i stacjonarny w swoich zasobach cyfrowych, takich jak strony internetowe, aplikacje, strony docelowe itp.

Doświadczeni marketerzy cyfrowi używają tego modułu do oceny nowej cyfrowej niszy biznesowej, rynku odbiorców, witryn porównawczych i tworzenia strategii przejmowania firm medialnych, takich jak internetowe blogi technologiczne, magazyny lifestylowe itp.

Oto, co możesz zrobić za pomocą tego narzędzia:

  • Oszacuj ruch w domenach, subdomenach i podfolderach.
  • Standardowe analizy witryny, takie jak współczynnik odrzuceń, unikalne wizyty, kliknięcia, przekierowania, czas trwania wizyty itp.
  • Poznaj pierwotne źródła ruchu
  • Analiza ruchu w sieci z geolokalizacją
  • Porównaj do 5 domen

#2. Eksplorator rynku

Funkcja Market Explorer jest przydatna do odkrywania nowych rynków i możliwości. Jeśli wkraczasz w cyfrową przestrzeń biznesową lub chcesz poznać branże swojego istniejącego podmiotu biznesowego, odniesiesz ogromne korzyści z tego narzędzia.

Możesz szczegółowo przeanalizować bazę docelowych odbiorców, aby zrozumieć ich wartości monetyzacji i zdecydować, czy chcesz się skupić na tej grupie odbiorców, czy nie. Co więcej, możesz zagłębić się w domenę niszową, aby zrozumieć jej potencjał monetyzacji.

Co więcej, funkcja Market Explorer w Semrush .Trends umożliwia porównywanie zasobów cyfrowych, takich jak strony internetowe, strony docelowe, sklepy e-commerce, aplikacje itp., z bezpośrednimi lub organicznymi konkurentami.

#3. Wzrok

Dzięki narzędziu EyeOn możesz stworzyć informacyjny i rozbudowany pulpit nawigacyjny działań konkurencji w kilku cyfrowych kanałach biznesowych, takich jak domeny internetowe, media społecznościowe, rynki aplikacji mobilnych, rynki e-commerce itp.

Podaje następujące dane:

  • Nowo opublikowane treści tekstowe lub multimedialne przez Twoich rywali
  • Nowo uruchomione kampanie reklamowe
  • Zaktualizowane lub nowe strony opublikowane przez konkurencyjne witryny
  • Najnowsze posty z mediów społecznościowych uchwyty
  • Wydarzenia związane z wprowadzaniem nowych produktów
  • Ceny produktów i zmiany funkcji
  • Dowiedz się o promocjach i stronach docelowych opublikowanych przez konkurencyjne agencje
  • Benchmarking konkurencji w niszy biznesowej

Przede wszystkim ten pakiet narzędzi do analizy rynku ma na celu usprawnienie operacji biznesowych w zakresie marketingu cyfrowego i treści, zasięgu rynkowego, a tym samym przychodów. Znajdź poniżej zalety korzystania z tego narzędzia w porównaniu z rywalami:

  • Nigdy nie zabraknie Ci pomysłów na treści, korzystając z funkcji trendów rynkowych i analiz tego narzędzia.
  • Menedżerowie treści, twórcy i specjaliści ds. SEO mogą korzystać z tego narzędzia, aby znajdować nowe możliwości w tej samej firmie, analizując ją pod wieloma kątami treści, produktów, usług, aplikacji itp.
  • Dowiedz się, jak najskuteczniejsze treści, strony internetowe, produkty, aplikacje, usługi itp. Twoi rywale.
  • Możesz obniżyć koszty promocji treści, reklam cyfrowych itp., wskazując najlepsze kanały zaangażowania odbiorców.
  • Odkryj kanały marketingu i promocji treści, z których korzystają Twoi konkurenci, i wykorzystaj te kanały dla swojej cyfrowej firmy.
  • Nie czuj, że brakuje Ci docelowych odbiorców, używając Semrush .Trends do analizy geograficznej, analizy zachowań konsumentów itp., aby stworzyć nowe rynki.

Korzystanie z tego narzędzia do analizy marketingu cyfrowego jest naprawdę łatwe i praktycznie nie wymaga nauki. Interfejs użytkownika Semrush .Trends (UI) pokazuje komponenty, które oznaczają dokładnie to samo, co wyświetlane.

Po zalogowaniu się do pulpitu nawigacyjnego Semrush wykonaj następujące kroki, aby efektywnie korzystać z narzędzia:

  • Będąc na ekranie głównym projektu, kliknij SEO na panelu po lewej stronie, aby wycofać menu SEO.
  • Teraz musisz zobaczyć zestaw narzędzi .Trends w panelu nawigacyjnym po lewej stronie. Kliknij na to.
  • Kliknij Rozpocznij, jeśli jesteś nowy w analizie rynku i konkurencji.
  • Strona docelowa wyjaśni wszystkie trzy funkcje narzędzia, jego funkcje API itp.

  • Po zakończeniu kliknij Analiza ruchu na lewym panelu bocznym.
  • W polu Konkurenci wprowadź maksymalnie 5 nazw domen konkurencji oddzielonych przecinkami.

  • Teraz otrzymujesz szczegółowy pulpit nawigacyjny analizy ruchu z kluczowymi danymi, takimi jak Odwiedziny, Niepowtarzalne odwiedziny, Strony/Odwiedziny, Śr. Czas trwania odwiedzin, współczynnik odrzuceń i inne.
  • Możesz również wizualizować zaawansowane dane analityczne, przełączając kartę na Audience Insights, Traffic Journey, Top Pages, Subfolders, Subdomains itp.

  • Teraz możesz po prostu przełączać narzędzie między Przeglądem Eksploratora rynku, Statystykami odbiorców, Top Pages i Testem porównawczym.

  • W przypadku modułu EyeOn wystarczy utworzyć listę monitorowania, aby otrzymywać cotygodniowe aktualizacje reklam, postów na blogach, nowych stron, postów w mediach społecznościowych i zaangażowania w mediach społecznościowych dla konkurencyjnych witryn.

Semrush .Trends jest dostępny tylko z płatnymi planami subskrypcji Semrush. Po zasubskrybowaniu dowolnego planu Semrush możesz dodać Semrush .Trends jako dodatek. Jeśli zdecydujesz się na niestandardową subskrypcję Semrush dla zwinnej agencji, możesz również otrzymać zestaw narzędzi. W chwili pisania tego tekstu kosztuje 200 USD miesięcznie za użytkownika.

Wniosek

Teraz, gdy zapoznałeś się już z narzędziami i funkcjami Semrush .Trends, z pewnością wiesz, jak korzystne jest to narzędzie we wszystkich Twoich wysiłkach związanych z marketingiem cyfrowym i treścią.

Cyfrowy ekosystem biznesowy jest bardzo dynamiczny, a trendy zmieniają się każdego dnia, jeśli nie co godzinę. Potrzebujesz więc niezawodnego narzędzia, które będzie pobierać najnowsze trendy na żądanie.

Potrzebujesz także narzędzi, aby zrozumieć, w jaki sposób twoi konkurenci prowadzą swoją cyfrową działalność, takich jak wybór tematów treści, platform marketingowych, internetowych kampanii reklamowych, kierowania na odbiorców i wielu innych. Otrzymasz to wszystko, subskrybując jedno potężne narzędzie do analityki cyfrowej Semrush .Trends.

Możesz także zapoznać się z Semrush for Agency, aby połączyć większość przepływów pracy w swojej agencji.