Chcesz zgłosić problem napotkany podczas korzystania z Chromebooka, a może chcesz podzielić się opinią, która pomoże ulepszyć system operacyjny Chrome? Zgłoszenie problemu lub przesłanie opinii to łatwy proces, a oto jak to zrobić.
Istnieją dwa sposoby zgłoszenia problemu z Chromebookiem: poproszenie o pomoc na forum Google Central i zgłoszenie problemu bezpośrednio do Google. Poproszenie o pomoc na forum jest przydatne, gdy szukasz wskazówek dotyczących problemu od konkretnej osoby. Z drugiej strony zgłoszenie problemu bezpośrednio do Google ma miejsce, gdy problem nie jest poważny i nie szukasz bezpośredniej odpowiedzi z potencjalną poprawką, która mogłaby Ci natychmiast pomóc.
Jak zgłosić problem
Jeśli chcesz zgłosić problem z Chromebookiem, wykonaj kilka czynności, zanim cokolwiek prześlesz. Ta należyta staranność zapobiega przesyceniu się podobnymi problemami, uniemożliwiając członkom zespołu przesiewanie uzasadnionych pytań.
Udaj się do Forum Chromebook Central– aktywna społeczność z możliwością wyszukiwania, w której użytkownicy mogą omawiać błędy i propozycje funkcji – i sprawdzać, czy ktoś inny nie doświadczył tego samego problemu co Ty. Możesz użyć paska wyszukiwania u góry, aby zawęzić wyniki dotyczące postów innych użytkowników.
Często ktoś już napotkał Twój problem i istnieje duża szansa, że przeszukując forum, znajdziesz odpowiedź.
Jeśli nie możesz znaleźć tego, czego potrzebujesz, czas zadać pytanie dotyczące problemu, który masz na forum. Tutaj mieszkają Eksperci Produktowi i inni znający się na rzeczy Chromebooki, którzy z przyjemnością pomogą Ci rozwiązać wszelkie problemy, których możesz doświadczyć.
Przewiń w dół strony Chromebook Central i kliknij „Zapytaj teraz”, aby rozpocząć własny wątek.
Następnie wprowadź pytanie w odpowiednim polu i kliknij „Kontynuuj”.
Jeśli uniknąłeś wstępnego kroku, w którym miałeś przeszukać fora pod kątem podobnych problemów, w formularzu pojawi się kilka pytań pokrewnych, które zostały już zadane. Kliknij jeden z linków, aby przekierować na tę stronę.
Jeśli to nie dotyczy Ciebie i Twojego problemu, wybierz kategorię swojego pytania i kanał systemu operacyjnego Chrome, z którego obecnie korzystasz, a następnie kliknij „Kontynuuj”.
Podanie kategorii i kanału systemu operacyjnego nie jest konieczne, ale może pomóc społeczności znacznie szybciej odpowiedzieć na Twoje pytanie.
Na koniec w dostępnym polu wprowadź wszystkie szczegóły i informacje dotyczące Twojego problemu i załącz zdjęcia, korzystając z ikony spinacza, które również mogą pomóc. Upewnij się, że zaznaczono opcję „Subskrybuj aktualizacje”, aby otrzymywać powiadomienia, gdy ludzie odpowiedzą, wypełnij reCAPTCHA, a następnie kliknij „Opublikuj”.
Podanie jak największej ilości informacji w powyższym polu pomoże każdemu, kto odpowie, dokładnie wiedzieć, o co pytasz. Unikanie tego może spowodować, że ktoś poprosi Cię o więcej informacji, opóźniając ten proces jeszcze bardziej lub ostatecznie nie