Jak zidentyfikować i wyróżnić reklamę w kanale aktualności na Facebooku


Facebook zarabia na reklamach, a użytkownicy, ogólnie rzecz biorąc, nie lubią reklam. Użytkownicy wycofują się z blokadami reklam, które zmniejszają przychody Facebooka. Facebook zaczął teraz przeciwstawiać się programom blokującym reklamy, dzięki czemu przestały działać. Facebook pracuje również nad tym, aby reklamy nie różniły się od zwykłych postów. Ostatecznie doprowadzi to do pojawienia się w Twoim kanale aktualności treści, które Twoim zdaniem zostało udostępnione przez znajomego lub na obserwowanej stronie, podczas gdy w rzeczywistości jest to reklama. To mniej więcej 19 sezon South Park z „ukrytymi reklamami” w akcji. Facebook Ad Highlighter to rozszerzenie do Chrome, które wyróżnia te sprytne reklamy w Twoim kanale aktualności i pomaga odróżnić prawdziwy post od czegoś, co jest Ci narzucane, ponieważ pasujesz do określonej grupy demograficznej.

Zainstaluj wyróżnienie reklam na Facebooku i otwórz Facebooka. Przejdź do swojego kanału informacyjnego i przejrzyj aktualizacje. Obecnie reklamy pojawiają się jako rzeczy, które polubili Twoi znajomi. Reklamy te są mylące w tym sensie, że twierdzą, że Twoi znajomi mogli polubić określoną stronę lub produkt, podczas gdy mogli polubić tylko tę stronę.

Możesz teraz stwierdzić, że są to reklamy, jeśli poszukasz małego tagu pod postem z napisem „Sponsorowane”, ale Facebook wkrótce to usunie, aby nie można było stwierdzić, czy reklama jest reklamą.

Marker reklamowy na Facebooku

Marker reklam na Facebooku działa na razie i jeśli chcesz, aby reklama pojawiła się w Twoim kanale wiadomości była nieco bardziej oczywista, to rozszerzenie jest koniecznością. Kiedy Facebook w końcu dojdzie do tego, że te reklamy będą nie do odróżnienia, wtedy będzie bardziej przydatny. Tylko czas pokaże, czy wyróżniacz reklam na Facebooku może je wyróżnić, kiedy to się w końcu wydarzy.

Zainstaluj wyróżnienie reklam na Facebooku z Chrome Web Store