Podobnie jak wiele innych aplikacji do obsługi wiadomości, GroupMe wymaga podania numeru telefonu. Dzieje się tak ze względów bezpieczeństwa – aplikacja wymaga podania kodu podczas rejestracji, aby potwierdzić, że to naprawdę Ty tworzysz konto i korzystasz z aplikacji.
Ten kod jest następnie wysyłany na Twój telefon, więc musisz podać numer. Jeśli zmienisz numer telefonu, możesz go również zmienić w aplikacji. Czytaj dalej ten artykuł, aby dowiedzieć się, jak to zrobić i co zrobić, jeśli pojawi się problem.
Spis treści:
Jak zmienić numer telefonu w GroupMe?
Istnieje kilka sposobów zastąpienia starego numeru telefonu nowym, w zależności od używanego urządzenia. Wybierz zestaw instrukcji, których potrzebujesz poniżej.
Z komputera z systemem Windows




Ze smartfona lub tabletu z Androidem




Z urządzenia iOS




Jeśli nie otrzymasz wiadomości z kodem PIN od razu, poczekaj kilka minut, aby sprawdzić, czy dotarł. Jeśli nie, użyj innego urządzenia, aby skontaktować się z pomocą techniczną GroupMe, która poda Ci kod PIN. Nie zamykaj ekranu kodu PIN na urządzeniu, którego używasz do weryfikacji numeru telefonu, ponieważ musisz uzyskać nowszy kod PIN, co może wprowadzać w błąd.
Z sieci
Możesz również zmienić swój numer telefonu przez Internet, jeśli nie masz zainstalowanej aplikacji.





Gdy skończysz, nowy numer telefonu zostanie powiązany z kontem GroupMe.
Jak zmienić „Numer telefonu już używany” w GroupMe?
Jeśli po wprowadzeniu numeru telefonu zobaczysz komunikat „Numer telefonu już w użyciu”, może to oznaczać błąd. Możesz spróbować ponownie uruchomić urządzenie lub ustawić nowe hasło, ponieważ dodajesz nowy numer telefonu.
Po zresetowaniu hasła użyj nowego numeru telefonu, aby się zalogować. Wybierz opcję „Usuń konto”, a to zresetuje Twój numer w bazie danych aplikacji. Pamiętaj, że zakończenie procesu zajmuje 48 godzin.
Po zakończeniu możesz zmienić numer powiązany z Twoim bieżącym kontem.
Jak zmusić dział pomocy GroupMe do zmiany numeru telefonu?
Czy podczas dodawania nowego numeru telefonu w GroupMe występują problemy? W takim przypadku możesz skontaktować się z ich wsparciem przez ten link i opisz swój problem. Po zakończeniu kliknij „Uzyskaj pomoc” i poczekaj na dalsze instrukcje.
Dodatkowe często zadawane pytania
Jeśli nie odpowiedzieliśmy na wszystkie powyższe pytania, możesz dowiedzieć się więcej o GroupMe w sekcji FAQ poniżej.
Jak uzyskać mój kod zapasowy GroupMe?
Kod zapasowy umożliwia zalogowanie się do konta GroupMe w przypadku zgubienia telefonu. Aby to uzyskać, upewnij się, że włączyłeś weryfikację dwuetapową w GroupMe. Jak tylko otrzymasz ten kod, zapisz go i przechowuj w bezpiecznym miejscu. Nie trzymaj go w telefonie, ponieważ nie będziesz mógł ponownie zobaczyć kodu zapasowego. A jeśli zgubisz telefon, stracisz również dostęp do kodu.
Dlaczego GroupMe nie zmieni mojego numeru telefonu?
Numer telefonu, który próbujesz dodać, może już być używany. Spróbuj zamiast tego wpisać inny numer telefonu, jeśli masz więcej kart SIM. Jeśli wiesz na pewno, że Twój nowy numer nie jest już używany, wypróbuj rozwiązanie, które podaliśmy w poprzednich sekcjach tego artykułu.
Czy możesz mieć konto GroupMe bez numeru telefonu?
Nie, nie możesz. Podczas tworzenia konta musisz podać swój numer telefonu, ponieważ będzie on powiązany z kontem ze względów bezpieczeństwa.
Jak usunąć swój numer z GroupMe?
Nie możesz go usunąć, ale możesz go zastąpić nowym numerem telefonu. Aby to zrobić, zapoznaj się z poprzednimi sekcjami tego artykułu.
Jak wylogować się z GroupMe?
Jeśli korzystasz z przeglądarki internetowej, po prostu przejdź do ikony „Ustawienia”, kliknij ją i wybierz opcję „Wyloguj”.u003cbru003eJeśli używasz systemu Windows lub aplikacji na urządzenia mobilne, przejdź do karty „Otwórz nawigację” , dotknij lub kliknij „Ustawienia” i wybierz „Wyloguj”.
Czy komunikaty u0022GroupMe u0022 pojawiają się na rachunku telefonicznym?
Wiadomości GroupMe nie pojawiają się na Twoim rachunku telefonicznym. Twoje konto jest rzeczywiście połączone z numerem telefonu, ale aplikacja jest bezpłatna.
Dbaj o bezpieczeństwo swojego profilu GroupMe
Łącząc konta aplikacji z numerem telefonu, masz pewność, że tylko Ty będziesz mieć do nich dostęp. Korzystanie z numeru telefonu może pomóc w odzyskaniu konta, jeśli nie możesz się zalogować, dlatego należy zawsze aktualizować numer.
Czy włączyłeś już opcję weryfikacji dwuskładnikowej na swoim koncie GroupMe? Czy podczas aktualizowania numeru telefonu wystąpiły problemy? Daj nam znać w sekcji komentarzy poniżej.