Jak zostawić wątek wiadomości grupowej na LinkedIn


Rozmowy grupowe na LinkedIn są jednym z najgorszych źródeł wiadomości spamowych w profesjonalnej witrynie sieciowej. Każdy może zainicjować rozmowę grupową. Każdy uczestnik rozmowy może wtedy zapraszać inne osoby do konwersacji, niezależnie od tego, czy są połączeni z innymi członkami grupy, czy nie. Nie ma kontroli nad tym, kto może wysyłać wiadomości. Przez pewien czas wszystko, co mogłeś zrobić z tymi rozmowami, to wyciszyć powiadomienia, ale od niedawnej aktualizacji zarówno interfejsu internetowego, jak i aplikacji mobilnej, LinkedIn pozwala teraz opuścić rozmowę. Oto jak.

W interfejsie internetowym przejdź do skrzynki odbiorczej i wybierz rozmowę grupową, którą chcesz opuścić. Kliknij przycisk więcej opcji w prawym górnym rogu wątku rozmowy. W otwartym menu powinna pojawić się opcja „Opuść rozmowę”. Kliknij, a zostaniesz skutecznie usunięty z rozmowy. Wszyscy pozostali członkowie wątku konwersacji zostaną powiadomieni, że opuściłeś.

rozmowa-na-opuszczeniu-link

W aplikacjach mobilnych przejdź do karty Wiadomości i dotknij wątku wiadomości, który chcesz opuścić. Stuknij samą górę wątku, w którym są wyświetlani członkowie wątku konwersacji, aby przejść do strony szczegółów rozmowy. Na stronie szczegółów rozmowy dotknij przycisku „Wyjdź” w sekcji Czynności związane z konwersacją.

konwersacje linkedin-exit-

Ta funkcja była bardzo potrzebna i smutno to mówić, ale lepiej późno niż wcale. Rozmowy grupowe na LinkedIn działają mniej więcej tak, jak na Facebooku, a Facebook zawsze dawał użytkownikom możliwość opuszczenia rozmowy. Facebook prawdopodobnie zapobiega w ten sposób dużej ilości spamu i jest to coś, o czym LinkedIn powinien pomyśleć, gdy przebudowuje swoją stronę internetową lub dodaje nowe funkcje.