Jak zrobić e-mail Blast dobrze? [+5 Tools]

Jeśli chcesz dotrzeć do dużej liczby odbiorców, aby poinformować ich o premierze produktu lub ekskluzywnych ofertach, e-mail blast (eBlast) jest metodą, która może być bardzo pomocna.

Nawet w erze mediów społecznościowych skuteczność e-mail marketingu wciąż jest aktywna. Wiadomość e-mail może trafić do skrzynki odbiorczej odbiorców, co czyni z niej owocny kanał marketingowy dla dużych firm.

Stosując podejście e-mail blast, możesz dotrzeć do tysięcy potencjalnych klientów. Zagłębmy się, aby dowiedzieć się więcej o tym komponencie e-mail marketingu.

Co to jest e-mail Blast (eBlast)?

E-mail blast to rodzaj e-mail marketingu. Odnosi się do aktu wysyłania jednego e-maila do dużej liczby subskrybentów jednocześnie. Z tą metodą kojarzy się termin „blast”, ponieważ nie wiąże się ona ze strategicznym targetowaniem odbiorców.

Być może nie słyszałeś o wybuchach e-maili, ale znasz terminy takie jak e-maile z rozgłaszaniem, e-maile masowe, masowe e-maile i kampanie e-mailowe. Informujemy, że te ostatnie terminy są synonimami wybuchu wiadomości e-mail.

Ta technika jest używana głównie w następujących scenariuszach:

newsblog.pl

Jeśli chcesz nawiązać kontakt z odbiorcami za pośrednictwem biuletynów e-mailowych, najlepszym sposobem na to jest wysadzenie wiadomości e-mail.

Ogłoszenia

W przypadku zmiany polityki, ceny, asortymentu lub godzin pracy, możesz powiadomić swoich subskrybentów za pomocą wiadomości e-mail.

Wyprzedaż

Firmy często wykorzystują tę technikę e-mail marketingu, aby rozpowszechniać informacje o zniżkach na niektóre produkty lub usługi.

Wprowadzenie produktu na rynek

Wysyłanie wiadomości e-mail to świetny sposób na ogłoszenie premiery nowego produktu lub aktualizacji funkcji.

Dlaczego warto zdecydować się na e-mail Blast?

  • Ponieważ wysyłanie wiadomości e-mail nie obejmuje takich zadań, jak segmentacja list, personalizacja czy automatyzacja, pozwala to zaoszczędzić wiele cennego czasu.
  • Nie ma potrzeby korzystania z kosztownych narzędzi do projektowania e-maili. Możesz skorzystać z dowolnego niedrogiego dostawcy usług poczty e-mail zgodnie z budżetem.
  • Czasami nie masz wyselekcjonowanej listy swoich subskrybentów. W takim przypadku te e-maile pomogą Ci dotrzeć do masowych odbiorców i poinformować ich o nowych produktach i aktualizacjach.

Różnica między e-mailem Blast a e-mail marketingiem

Jeśli trudno jest odróżnić e-mail blast od e-mail marketingu, nie jesteś sam! Aby zrozumieć te dwa podejścia, zapoznaj się z dyskusją na temat ich różnic.

  • E-mail marketing to ogólny termin dla wszystkich rodzajów promocji opartych na e-mailach, podczas gdy rozsyłanie wiadomości e-mail jest tylko jego częścią.
  • W ramach wybuchu wiadomości e-mail wysyłasz ten sam e-mail do wszystkich odbiorców. Z drugiej strony wysyłasz spersonalizowane e-maile w e-mail marketingu.
  • E-mail blast ma niższy zwrot z inwestycji w porównaniu do spersonalizowanego marketingu e-mailowego. Współczynnik klikalności w wybuchu wiadomości e-mail jest również mniejszy.
  • Zastosowanie wystrzału e-mail oznacza wysłanie e-maila do całej listy. W przypadku marketingu e-mailowego tworzysz segmenty, a następnie wysyłasz e-maile.
  • E-mail blast nie uwzględnia strefy czasowej odbiorców. Marketing e-mailowy wysyła wiadomości e-mail zgodnie z lokalną strefą czasową i przeszłym zachowaniem.

Najważniejsze wskazówki dotyczące wykonywania e-mail Blast

Ze względu na znaczenie spersonalizowanego marketingu e-mailowego, e-mail blast stał się dla wielu przestarzałym podejściem. Według Mailchimpa, średni wskaźnik otwarcia wiadomości e-mail wynosi 21,33% we wszystkich branżach.

W przypadku wybuchu e-maili liczba spada. Jednak zawsze możesz zastosować poniższe wskazówki, aby wykonać wysyłkę wiadomości e-mail we właściwy sposób i uzyskać pożądane rezultaty.

  • Personalizacja dla E-mail wybuchy mogą brzmieć sprzecznie. Ale oczywiście możesz użyć pewnego rodzaju personalizacji w swoich zbiorczych wiadomościach e-mail, takich jak dodanie nazwy odbiorcy w nagłówku lub wierszu tematu wiadomości e-mail. Zapewni to lepsze współczynniki otwarć i klikalności.
  • Zawsze używaj wyselekcjonowanej listy adresów e-mail, aby wysyłać wiadomości e-mail. Wybór zakupionej listy e-mailowej jest złym pomysłem, ponieważ zmniejsza szansę na dobry współczynnik otwarć.
  • Twoje e-maile powinny zawierać atrakcyjny projekt i wezwanie do działania. Zwiększy to ruch na Twojej stronie docelowej i witrynie, ostatecznie prowadząc do większej sprzedaży i konwersji.
  • Nierozsądną decyzją byłoby poleganie na zwykłych klientach poczty e-mail, takich jak Gmail i Outlook, w zakresie wysyłania masowych wiadomości e-mail.
  • Pamiętaj, aby przed wysłaniem e-maili posegmentować swoją listę. W ten sposób możesz wysyłać wiadomości e-mail do osób zgodnie z ich lokalizacją, zachowaniem online i historią zakupów.
  • Wysyłanie masowych wiadomości e-mail do listy potencjalnych klientów nie kończy Twojej pracy. Następnie musisz monitorować KPI marketingu e-mailowego, takie jak współczynnik otwarć i współczynnik kliknięć, aby zrozumieć skuteczność kampanii. Dzięki temu dowiesz się również, czy musisz zmodyfikować strategię.

Funkcje, których należy szukać w oprogramowaniu do wysyłania wiadomości e-mail

Elastyczność

Oprogramowanie, które wybierzesz do wysyłania wiadomości e-mail, powinno oferować elastyczność pod względem użytkowania i kosztów. Powinien mieć plan pay as you go, więc nie musisz wydawać fortuny na opłaty miesięczne.

Szablony projektowe

Projektowanie wiadomości e-mail od zera jest pracochłonne i czasochłonne. Wybierz aplikację, która ma wstępnie zaprojektowane szablony wiadomości e-mail. Ta funkcja zapewnia przestrzeganie najlepszych praktyk e-mail marketingu, nawet jeśli jesteś nowicjuszem w dziedzinie projektowania e-maili.

Edytor przeciągnij i upuść

Szablony powinny być konfigurowalne, a edytor „przeciągnij i upuść” jest tym, czego potrzebujesz, aby spersonalizować szablon. Ta intuicyjna funkcja pozwoli Ci zaoszczędzić czas i wysiłek, ułatwiając proces tworzenia wiadomości e-mail.

Wysokie wskaźniki dostarczania poczty e-mail

Wszystkie Twoje wysiłki pójdą na marne, jeśli Twoje e-maile nie dotrą do skrzynek subskrybentów. Aby uniknąć tej frustracji, musisz wybrać rozwiązanie o wysokiej wydajności. Musisz zweryfikować żądane stawki przed wyborem firmy.

Informacje

Podejście do wysyłania wiadomości e-mail może nie obejmować segmentacji ani personalizacji, ale musisz zebrać informacje ze swoich kampanii, aby zwiększyć zaangażowanie i konwersję. Dlatego wybrane rozwiązanie powinno zapewniać raporty dotyczące wskaźników wydajności, takich jak współczynniki klikalności i otwarć.

Wspierać się

Jest to istotna cecha, którą wiele osób przeocza. Dostawca usługi wysyłania wiadomości e-mail powinien mieć silną obsługę klienta za pośrednictwem poczty e-mail, czatu na żywo lub połączeń telefonicznych, aby rozwiązać wszelkie problemy.

Teraz, gdy zebrałeś już wystarczającą ilość informacji o metodzie wysyłania wiadomości e-mail i sposobach jej prawidłowego korzystania, oto wyselekcjonowana lista narzędzi do wysyłania wiadomości e-mail.

Sendinblue

Sendinblue to popularny dostawca usług wysyłania wiadomości e-mail, który pozwala codziennie wysyłać 300 wiadomości e-mail za darmo. Możesz jednak wybrać dowolny z płatnych planów, aby wysyłać więcej e-maili dziennie. Oferuje również narzędzia marketingowe niezbędne blogerom, małym firmom, firmom eCommerce i dużym przedsiębiorstwom.

Korzystając z tej platformy, możesz wysyłać przyciągające wzrok e-maile do tysięcy osób i kierować ich na swoje strony docelowe. Jest wyposażony w potężną infrastrukturę dostarczalności, która oferuje dużą szansę na dotarcie do skrzynki odbiorczej potencjalnych kostiumów. Sendinblue posiada również zespół ekspertów, który ściśle monitoruje serwery poczty e-mail.

Możesz korzystać z ponad 40 szablonów wiadomości e-mail i edytować je za pomocą edytora przeciągania i upuszczania. Obsługuje importowanie list subskrybentów za pośrednictwem plików CSV, Excel i TXT. Co więcej, aplikacja pozwala mierzyć sukces kampanii e-mailowych, dzięki czemu możesz dowiedzieć się, która strategia najlepiej pasuje do Twoich odbiorców.

Sendinblue oferuje również szczegółowy raport na temat wskaźników e-mail marketingu, takich jak dostarczalność, współczynnik otwarć, CTR, mapa cieplna, konwersje i osoby wypisane z subskrypcji. Możesz nawet wybrać gotowe przepływy pracy dla typowych scenariuszy.

BigMailer

Jeśli należysz do agencji, która musi wykorzystywać technikę wysyłania e-maili, aby pozyskać leady lub je przekonwertować, BigMailer jest platformą dla Ciebie. Z jego pomocą możesz zarządzać wszystkimi e-mailami z jednego miejsca i zapewnić wyjątkowy ROI.

Pozwala łączyć e-maile promocyjne i transakcyjne. Możesz wykorzystać ujednolicony widok klienta i kierować do niego zaangażowanie w czasie rzeczywistym. Jednocześnie pozwala zarządzać swoją reputacją jako nadawcy.

Dzięki BigMailer firmy mogą konwertować istniejące szablony HTML do klasycznego edytora HTML i tworzyć responsywne szablony za pomocą edytora „przeciągnij i upuść”. Dodatkowo możesz wybrać szablon z ich biblioteki i odpowiednio go dostosować.

To narzędzie obsługuje integrację z różnymi innymi aplikacjami, w tym Zapier, Zoho, Integromat i Pabbly do synchronizacji rekordów klientów. Możesz jednak chcieć użyć jego elementów webhook do przenoszenia danych w swojej aplikacji.

Agencje mogą wykorzystać swój główny pulpit nawigacyjny do zarządzania nieograniczoną liczbą marek. Obsługuje również zapraszanie interesariuszy do aplikacji i bezproblemową kontrolę poziomu dostępu.

Sendy

Szukasz taniego rozwiązania do wysyłania newsletterów do swoich subskrybentów? Sendy jest tutaj, aby służyć temu celowi. Jest to samoobsługowe oprogramowanie do biuletynów e-mail, którego można używać do wysyłania masowych wiadomości e-mail w ramach podejścia do wysyłania wiadomości e-mail.

Ta platforma korzysta z usługi Amazon Simple Email Service (SES) i płacisz tylko za liczbę wysłanych wiadomości e-mail. Sendy będzie Cię kosztować 1 USD za wysłanie co 10 000 e-maili do dowolnego zakątka świata.

Jeśli jesteś agencją lub przedsiębiorstwem, które musi zarządzać wieloma produktami, funkcja kont klientów oznaczonych białą etykietą w tej aplikacji będzie dla Ciebie korzystna. Ta aplikacja jest również idealna do zarządzania abonentami i segmentacji list.

Wybór Sendy oznacza brak ręcznych porządków po zakończeniu kampanii, ponieważ automatycznie obsługuje zwroty, skargi i rezygnacje z subskrypcji w czasie rzeczywistym. Możesz nawet zintegrować go z innymi platformami, takimi jak Zapier, Magento, Drupal, Joomla, Woocommerce, Prestashop i Wufoo.

Mailmunch

Mailmunch to idealna platforma dla firm i wpływowych osób, które chcą zobaczyć wzrost sprzedaży swoich produktów i wzrost liczby fanów. Korzystając z niego, możesz tworzyć wspaniałe e-maile i biuletyny dla swoich odbiorców i bez wysiłku wysyłać je, aby zwiększyć ruch w witrynie i konwersję.

Dzięki rozsyłaniu wiadomości e-mail z tej platformy możesz zaprojektować pojedynczą wiadomość e-mail i dostarczyć ją do tysięcy odbiorców. Możesz użyć jednego z profesjonalnie zaprojektowanych szablonów HTML i spersonalizować go zgodnie z własnymi wymaganiami. E-maile responsywne Mailmuncha wyglądają dobrze, bez względu na to, z jakiego urządzenia korzysta klient.

Możesz wykorzystać wbudowaną bibliotekę obrazów do zarządzania zasobami cyfrowymi. Zawiera tysiące obrazów wolnych od tantiem, które możesz dołączyć do swoich obrazów. Ta platforma zmniejsza również ręczną pracę, wysyłając automatyczne wiadomości powitalne do klientów. Mailmunch oferuje również zaawansowane dane analityczne o klientach w celu lepszego tworzenia strategii w przyszłości.

Moosend

Szukasz rozwiązania, które zapewni Twoim potencjalnym klientom oszałamiające kampanie e-mailowe? Moosend to proste w obsłudze oprogramowanie do e-mail marketingu, w którym możesz również zautomatyzować proces i przepływ pracy dla swojej wygody.

Aby korzystać z tej aplikacji, nie musisz mieć żadnej wiedzy na temat kodowania. Bez względu na wielkość Twojej firmy, ta platforma pomaga otwierać i klikać e-maile za każdym razem. Korzystając z edytora wiadomości e-mail typu „przeciągnij i upuść”, możesz tworzyć piękne e-maile, które natychmiast przyciągną uwagę odbiorców.

Ponadto platforma ta umożliwia przeprowadzanie testów A/B w celu sprawdzenia skuteczności Twojej kampanii. Jego funkcja analizy danych zapewnia wgląd w sukces kampanii, a segmentacja list zapewnia, że ​​wysyłasz wiadomość e-mail do odpowiedniej kategorii osób.

Co więcej, możesz zintegrować tę platformę z dowolnym CRM, witryną internetową lub platformą eCommerce, nawet bez znajomości HTML. Moosend ma również API, którego można używać z dowolnym językiem programowania.

Obsługiwane aplikacje to Zapier, MailChimp, WooCommerce, HubSpot, Magento, Active Campaign, Elementor, Zendesk, Salesforce, Pabbly, Bouncer, Drupal, Xero, Freshbooks, Zoho i inne.

Fiverr do zatrudniania profesjonalistów do e-mail Blast

Jeśli nie chcesz korzystać z żadnej aplikacji, ale jesteś zbyt zajęty, aby ręcznie wysyłać wiadomości e-mail, możesz skorzystać z internetowego rynku Fiverr, aby zatrudnić ludzi do wysyłania masowych wiadomości e-mail w Twoim imieniu. Tutaj swoje usługi oferują profesjonaliści z całego świata. Możesz je wybrać na podstawie ich ocen i budżetu.

Wniosek

Wysyłanie wiadomości e-mail to niedrogi sposób na dotarcie do odbiorców. Jednak podejście niesegmentowane może sprawić, że Twoje kampanie zakończą się niepowodzeniem. Dzięki odpowiedniej strategii wysyłania wiadomości e-mail, która obejmuje personalizację, spójność i segmentację list, firmy mogą zwiększyć sprzedaż i osiągnąć swoje cele.

Możesz także skorzystać z solidnych aplikacji do wysyłania wiadomości e-mail, aby Twoja kampania odniosła sukces. Teraz, gdy już wiesz, jakie funkcje powinno posiadać Twoje narzędzie do wysyłania wiadomości e-mail, wybór jednego z nich stanie się łatwiejszy. Jeśli jesteś zainteresowany, możesz spojrzeć na najlepsze platformy do e-mail marketingu.