Miejsca na Facebooku pomagają znaleźć coś do zrobienia w dowolnym mieście

Liczba aplikacji opracowanych, aby pomóc ludziom znaleźć interesujące rzeczy do zrobienia, znaleźć ludzi do zrobienia lub po prostu znaleźć dobre miejsce do jedzenia, jest ogromna i rośnie. Ostatnim, który zajął się tą niszą, jest Facebook. Na szczęście firma nie uruchomiła aplikacji do tego celu. Zamiast tego skorzystał z istniejącego interfejsu internetowego i już bogatej bazy danych miejsc, aby pomóc Ci znaleźć restauracje, hotele, bary, kawiarnie, atrakcje publiczne, siłownie, szkoły, teatry i wiele innych. Uruchomiono nową dedykowaną stronę o nazwie Miejsca na Facebooku. Poprosi Cię o wpisanie miasta i wyświetli listę wszystkich miejsc, odpowiednio posortowanych w kategorie, do wyboru.

Odwiedź miejsca na Facebooku (link na końcu) i wprowadź nazwę miasta. Facebook nie zakłada automatycznie, że chcesz znaleźć coś do zrobienia w swoim obecnym mieście i myślę, że to sprytne, ponieważ możesz szukać rzeczy do zrobienia, gdy podróżujesz do innego miasta. Jeśli już, to całkiem niezłe narzędzie do znalezienia dobrej restauracji w nowym nieznanym miejscu.

Miejsca na FB

Wyniki pokazują najpierw najwyżej ocenione miejsca, ale możesz kliknąć opcję „Zobacz wszystko”, aby wyświetlić wszystkie miejsca należące do tej kategorii. Możesz użyć kategorii u góry, aby przewinąć w dół do typu miejsca, którego szukasz. Nie trzeba dodawać, że recenzje i ocena dowolnego miejsca będą miały wpływ na sposób wyświetlania wyników. Miejsca, które odwiedzili lub zrecenzowali Twoi znajomi, są bardziej widoczne i możesz przeczytać pozostawioną przez nich recenzję.

FB umieszcza restauracje

Miejsca na Facebooku są świetne dla osób, które chcą znaleźć dobre miejsce do jedzenia, a także jest to całkiem niezła zachęta dla właścicieli firm, aby chcieli otrzymywać lepsze recenzje i oceny na swoich stronach. Facebook skutecznie przekształcił swoją bazę danych miejsc w mechanizm napędzający biznes i tam, gdzie użytkownicy końcowi docenią to jako nowoczesne żółte strony, właściciele firm mogą postrzegać to jako kolejny algorytm, na którym będą chcieli / będą musieli dobrze się pozycjonować. Możesz filtrować wyniki, ale filtr nie obejmuje ocen, które powinny.

Odwiedź miejsca na Facebooku