Napraw błąd iPhone’a w zakupie aplikacji nie jest obsługiwany

App Store oferuje różnorodne aplikacje, a użytkownicy mogą wybrać dowolne zgodnie z własnym wyborem i preferencjami. Użytkownicy sprawdzają wszystko przed zainstalowaniem aplikacji, ponieważ istnieje duża konkurencja dla wszystkich typów aplikacji. Twórcy aplikacji chcą zarabiać na publikowanych przez siebie aplikacjach, ale wypuszczenie dowolnej aplikacji jako płatnej nie gwarantuje sukcesu finansowego. Tak więc, aby zadowolić użytkowników w zakresie korzystania z aplikacji, a programistów w zakresie osiągania zysków, istnieje rozwiązanie, tj. zakupy w aplikacji. Jeśli użytkownik korzysta z bezpłatnych funkcji aplikacji, może również kupić zakup w aplikacji. Jeśli kiedykolwiek spotkałeś się z problemem, że zakup iPhone’a w aplikacji nie jest obsługiwany, nie martw się, ponieważ w tym artykule omówimy, jak naprawić problem niedozwolonego zakupu iPhone’a w aplikacji.

Jak naprawić błąd iPhone’a w zakupie aplikacji nie jest obsługiwany

Zakup iPhone’a w aplikacji zapewnia dodatkowe funkcje i treści, takie jak treści premium, subskrypcje, towary cyfrowe i nie tylko. Możesz oferować zakupy w aplikacji bezpośrednio w App Store, a nawet je promować. Teraz omówmy, jak naprawić iPhone’a w zakupie aplikacji nie jest obsługiwany problem lub zakupy w aplikacji nie działają Problem z iPhone’em.

Możesz wyłączyć ograniczenie na swoim urządzeniu, aby rozwiązać problem niedozwolonego zakupu iPhone’a w aplikacji, jak pokazano w krokach wymienionych poniżej.

1. Najpierw przejdź do aplikacji Ustawienia na swoim urządzeniu.

2. Następnie wybierz Czas przed ekranem, a następnie stuknij w Ograniczenia treści i prywatności.

3. Następnie dotknij Zakupy w iTunes i App Store.

4. W związku z tym wybierz opcję zakupów w aplikacji.

5. Na koniec wybierz opcję Zezwól.

Dlatego w ten sposób możesz rozwiązać problem niedozwolonego zakupu iPhone’a w aplikacji.

Co to jest zakup w aplikacji na iOS?

Wierzę, że teraz wiesz, jak naprawić iPhone’a w zakupie aplikacji nie jest obsługiwany problem, teraz omówmy zakup w aplikacji iOS. Więc zakupy w aplikacji umożliwia programistom blokowanie funkcji ich aplikacji dla użytkowników, a użytkownicy mogą wypróbować tylko bezpłatne funkcje, na podstawie których mogą podjąć decyzję, czy chcą kupić zawartość premium tej aplikacji, czy nie. Każdy rodzaj przedmiotu cyfrowego, który można kupić za pośrednictwem zakupów w aplikacji, jest nazywany produktem.

Dzięki zakupom w aplikacji ludzie mogą dokonywać płatności w 45 walutach, korzystając z metod płatności powiązanych z ich Apple ID. Obsługiwane metody płatności to karty kredytowe, karty debetowe, Apple Pay i inne. Istnieją cztery rodzaje produktów do zakupów w aplikacji.

  • Materiały eksploatacyjne: obejmują one produkty takie jak klejnoty lub życia w grze, ulepszenia w aplikacjach randkowych i nie tylko. Konsumenci mogą je kupować wielokrotnie, gdy się wyczerpią.

  • Nienadające się do konsumpcji: są kupowane raz, a użytkownicy nie muszą płacić ponownie, ponieważ nie tracą ważności. Przykładami przedmiotów nienadających się do konsumpcji są przedmioty kosmetyczne w grze, dodatkowe filtry w aplikacji fotograficznej i nie tylko.

  • Subskrypcje z możliwością automatycznego odnawiania: w tym przypadku użytkownicy są obciążani cyklicznie do czasu, gdy zdecydują się anulować. Przykłady tego obejmują dostęp do bibliotek treści, takich jak filmy, artykuły lub muzyka, przechowywanie w chmurze, edukacja i nie tylko.

  • Nieodnawialne subskrypcje: oferują użytkownikom treści lub usługi przez ograniczony czas. Na przykład przepustka sezonowa do zawartości w grze i nie tylko. Nieodnawialne subskrypcje nie odnawiają się automatycznie

Jak wyłączyć zakupy w aplikacji na iPhonie

Aby wyłączyć lub wyłączyć zakupy w aplikacji na swoim iPhonie, wykonaj czynności podane przez nas poniżej.

1. Najpierw przejdź do aplikacji Ustawienia na swoim iPhonie.

2. Następnie wybierz Czas przed ekranem, a następnie stuknij w Ograniczenia treści i prywatności.

3. W związku z tym dotknij opcji zakupów w iTunes i App Store.

4. Następnie wybierz opcję Zakupy w aplikacji.

5. Na koniec wybierz opcję Nie zezwalaj.

Jak włączyć zakupy w App Store na iPhonie

Aby włączyć zakupy w sklepie z aplikacjami na telefonie iPhone, wykonaj czynności podane przez nas poniżej.

1. Zacznij od, przejdź do aplikacji Ustawienia na swoim iPhonie.

2. Następnie wybierz opcję App Store.

3. Następnie wybierz Pobieranie aplikacji w opcji Automatyczne pobieranie, a następnie stuknij w Zawsze zezwalaj.

Często zadawane pytania (FAQ)

Q1. Jak włączyć zakupy w aplikacji iOS 15?

Odp. Aby włączyć zakupy w aplikacji na iOS 15, wykonaj czynności podane przez nas w ramach metody usuwania ograniczenia na urządzeniu.

Q2. Czy zakup w aplikacji jest bezpłatny?

Odp. Zakupy w aplikacji pozwalają programistom udostępniać aplikację za darmo w App Store (dla iOS) i Google Play (dla Androida). Następnie w aplikacji programiści mogą reklamować swoje zablokowane funkcje, oferty premium, płatne aktualizacje i specjalne przedmioty.

Q3. Co oznacza zakup w aplikacji?

Odp. Zakupy w aplikacji to oferty premium, zablokowane funkcje, dodatkowa zawartość, subskrypcje i więcej niż użytkownik może kupić w aplikacji.

***

Mam nadzieję, że podobał Ci się nasz artykuł, ponieważ omówiliśmy problem iPhone’a w zakupie aplikacji, który nie jest obsługiwany i nie tylko. Zakupy w aplikacji zapewniają bezpieczne i spójne doświadczenie, wspierane przez światowej klasy system handlu i płatności, ułatwiając użytkownikom obsługę zakupów i subskrypcji w miarę upływu czasu. Możesz sprawdzić naszą stronę pod kątem aktualizacji. Jeśli masz jakieś sugestie lub pytania, skomentuj poniżej.