12/05/2021

Nie mogę instalować aplikacji ze sklepu Microsoft Store w systemie Windows 10

Udostępnij teraz w social media:

Aplikacja Windows Store ma skromną bibliotekę aplikacji. Wiele aplikacji w sklepie ma wersje komputerowe, które użytkownicy wolą od wersji platformy UWP. To powiedziawszy, nadal znajdziesz wiele aplikacji, które możesz pobrać tylko ze sklepu Microsoft Store.

Nie mogę zainstalować aplikacji z Microsoft Store

Aplikacja Microsoft Store to standardowa aplikacja platformy UWP. Jest instalowany w systemie Windows 10 i używa konta Microsoft dodanego do systemu Windows 10 do pobierania aplikacji. Aplikacja sklepu nie jest najbardziej stabilną aplikacją stworzoną przez firmę Microsoft. Natrafia na problemy i czasami aplikacja w ogóle się nie pobiera. Jeśli nie możesz pobrać aplikacji ze sklepu Microsoft Store, wypróbuj poniższe rozwiązania.

Sprawdź -   Jak poprawić widoczność wskaźnika myszy w systemie Windows 10

1. Uruchom narzędzie do rozwiązywania problemów ze Sklepem

Microsoft wie, że aplikacja sklepu od czasu do czasu działa. Ma wbudowane narzędzie do rozwiązywania problemów z aplikacją Sklep.

Otwórz aplikację Ustawienia za pomocą skrótu klawiaturowego Win + I.
Przejdź do Aktualizacji i bezpieczeństwa.
Wybierz kartę Rozwiązywanie problemów.
Kliknij Dodatkowe narzędzia do rozwiązywania problemów.
Uruchom narzędzie do rozwiązywania problemów z aplikacjami ze Sklepu Windows.
Zastosuj wszystkie zalecane poprawki.

2. Włącz zaporę Windows Defender

Aby pobierać aplikacje ze sklepu Microsoft Store, musisz mieć włączoną zaporę sieciową Windows Defender.

Otwórz Panel sterowania.
Przejdź do System i zabezpieczenia> Zapora systemu Windows Defender.
W kolumnie po lewej stronie kliknij Włącz lub wyłącz Zaporę Windows Defender.
Włącz zaporę zarówno dla sieci publicznych, jak i prywatnych.

Sprawdź -   Jak wyłączyć touchpad, gdy mysz jest podłączona w systemie Windows 10

3. Sprawdź datę i godzinę

Upewnij się, że data i godzina w systemie są prawidłowe. Jeśli tak nie jest, będziesz mieć problemy z instalacją aplikacji ze sklepu Microsoft Store.

Otwórz aplikację Ustawienia za pomocą skrótu klawiaturowego Win + I.
Przejdź do Czasu i Języka.
Przejdź do zakładki Data i godzina.
Włącz Ustaw czas automatycznie.

4. Zresetuj aplikację Sklepu

Możesz zresetować aplikację Sklepu Windows. W trakcie tego procesu nie utracisz żadnych danych i nie będziesz musiał ponownie dodawać swojego konta Microsoft do aplikacji sklepu.

Stuknij skrót klawiaturowy Win + R, aby otworzyć okno uruchamiania.
W polu uruchamiania wpisz wsreset i naciśnij Enter.
Otworzy się i zamknie okno wiersza polecenia.
Aplikacja Microsoft Store otworzy się i zamknie.
Po zamknięciu aplikacji możesz ją ponownie otworzyć i zainstalować z niej aplikacje.

Sprawdź -   Jak włączyć lub wyłączyć bezpieczne logowanie w systemie Windows 10

Wniosek

Aplikacja Microsoft Store zajmuje niewiele czasu, aby faktycznie rozpocząć pobieranie aplikacji. Nie ma to nic wspólnego z szybkością połączenia, ale z aplikacją sklepu i jej połączeniem z serwerami Microsoft. Możesz zobaczyć, że aplikacja utknęła na chwilę w stanie „pobierania licencji”, ale generalnie musisz to poczekać. Pobieranie w końcu się rozpocznie.

x