Oceń skuteczność swojej witryny za pomocą tych 7 narzędzi do oceniania

Audyt różnych elementów wpływających na widoczność i user experience to klucz do sukcesu serwisu.

Jako marketer cyfrowy lub właściciel witryny chcesz, aby Twoja witryna była nadrzędna wobec SERP. Aby utrzymać swoją witrynę na najwyższych pozycjach w największych wyszukiwarkach, konieczne jest podjęcie odpowiednich działań SEO.

Ale skąd wiesz, jakich działań SEO potrzebuje Twoja witryna i gdzie jej brakuje pod względem optymalizacji? Czy słyszałeś już o ocenianiu stron internetowych?

Musisz upewnić się, że różne wyszukiwarki oceniają Twoje treści internetowe pod kątem odpowiednich słów kluczowych. Problemy takie jak brakujące znaczniki meta, znaczniki alt itp. są widoczne i można je rozwiązać bez jakiejkolwiek analizy. Ale skąd wiesz o podstawowych problemach, takich jak niska gęstość słów kluczowych, problemy z szybkością witryny i inne?

Widzisz więc, nie zawsze łatwo jest znaleźć problemy na stronie internetowej. W tym momencie w grę wchodzi audytor strony internetowej lub oceniający.

Po przeczytaniu opracowaliśmy ten obszerny przewodnik, który pomoże Ci szybko przeanalizować Twoją witrynę. Tutaj dowiesz się o narzędziu do oceniania stron internetowych, jego znaczeniu i najlepszych narzędziach do audytu stron internetowych do oceny Twojej witryny.

Co to jest narzędzie do oceniania witryn internetowych?

Narzędzie do oceniania witryn internetowych to narzędzie lub oprogramowanie online, które pomaga ocenić wydajność i skuteczność witryny. Widzi Twoją witrynę w sposób, w jaki widzi wyszukiwarka taka jak Google. Ocenia Twoją witrynę na podstawie wszystkich istotnych standardów SEO. W rezultacie otrzymuje wynik SEO w skali 0-100. Raport z analizy pokazuje brakujące i osiągnięte czynniki w witrynie w celu zwiększenia wydajności.

Raport audytora strony internetowej zawiera pełną listę występujących problemów wraz ze wskazówkami, jak je rozgryźć. Głównym celem tych narzędzi jest pomoc w uczynieniu Twojej witryny przyjaznej pod każdym względem.

Istnieje wiele narzędzi do audytu witryn internetowych dostępnych online, niektóre są bezpłatne, a niektóre są premium. Jeśli masz ścisłe ograniczenie budżetowe, możesz skorzystać z bezpłatnych narzędzi audytowych, ponieważ ich ocena obejmuje wszystkie główne czynniki SEO.

Dlaczego korzystanie z narzędzia do oceniania witryn jest ważne?

Jak już wspomniano, chcesz, aby Twoja witryna była idealna pod każdym względem. Niezależnie od tego, czy chodzi o dostępność, SEO, zaangażowanie w treść, projekt czy konkurencję, chcesz, aby wyprzedzała go. W tym celu potrzebna jest pomocna dłoń, która może zaoferować pełne wskazówki dotyczące tego, co należy zrobić. Narzędzia do oceniania stron internetowych to takie pomocne dłonie, które służą Ci wszystkimi wymaganymi informacjami.

Sprawdza ruch, SEO, strukturę witryny, linki zwrotne, szybkość witryny, treść i wiele innych czynników technicznych. Podkreśla problemy związane ze wszystkimi tymi czynnikami obecnymi w Twojej witrynie wraz z praktycznymi wskazówkami. Bez tego narzędzia nigdy nie mógłbyś ulepszyć swojej witryny w takim stopniu.

Jeśli świadomie zastosujesz się do sugestii tych narzędzi oceniających, może to znacznie pomóc Twojej witrynie pod względem SEO. Podane przez nich wskazówki są nie tylko korzystne z punktu widzenia SEO, ale także poprawiają komfort korzystania z witryny.

Te narzędzia do audytu są wysoce zalecane, jeśli szukasz sposobów na poprawę SEO swojej witryny.

Teraz na pewno pomyślisz, jakiego narzędzia audytora witryny użyć do analizy witryny. Przyjrzyjmy się więc najlepszym narzędziom do oceniania, których możesz użyć.

Znajdźmy kilka narzędzi do oceniania, aby ocenić skuteczność witryny.

Narzędzie do oceniania stron internetowych HubSpot

Hubspot to najwyżej oceniana platforma, która pomaga angażować, przyciągać i konwertować leady. Jest to idealna platforma dla marketerów poszukujących sposobów na zwiększenie marketingu przychodzącego i sprzedaży.

Narzędzie do oceniania stron internetowych HubSpot to bezpłatne narzędzie do audytu, które zostało uruchomione w 2007 roku. Aby uzyskać ocenę skuteczności tego narzędzia, wystarczy podać swój adres URL i adres e-mail. Zawiera raport z audytu dotyczący SEO, wydajności, responsywności i bezpieczeństwa. Trzy kategorie, z wyjątkiem bezpieczeństwa, mają łącznie maksymalny wynik 30. Maksymalny wynik za bezpieczeństwo wynosi 10.

Całkowity maksymalny wynik, jaki może uzyskać strona internetowa, to 100. Oceniający dostarcza informacje dotyczące problemów, niezbędnych urządzeń i mocnych stron dla wszystkich kategorii. Jeśli chcesz naprawić kluczowe obszary SEO swojej witryny, to narzędzie jest idealne dla Ciebie.

LOCALiQ

LOCALiQ to doskonała opcja dla marketerów, którzy chcą mieć dogłębną analizę witryny. Jego analiza obejmuje audyt SEO, ocenę kont w mediach społecznościowych, linki zwrotne i wiele innych. Narzędzia zapewniają stronie internetowej ocenę efektywności cyfrowej, analizując wszystkie te czynniki.

Biorąc pod uwagę wszystkie sugerowane usprawnienia, możesz poprawić swój wynik i uzyskać przewagę konkurencyjną.

Za pomocą tego narzędzia również musisz podać swój adres URL i adres e-mail. Możesz zobaczyć istniejącą obecność swojej witryny w Internecie i kroki, aby ją dalej ulepszać. To narzędzie audytora witryny jest całkowicie bezpłatne. Przeglądając wyniki tego narzędzia, możesz również ocenić skuteczność swoich działań marketingu cyfrowego. Pomoże to odpowiednio ułożyć strategie i wyprzedzić konkurencję.

Korzystając z LOCALiQ możesz nawet porównać swoją stronę z konkurencją i zobaczyć obszary, w których jesteś w tyle. Wprowadzając zalecane zmiany, możesz ponownie ocenić swoją witrynę i zobaczyć, jak bardzo poprawił się wynik.

GradeMyWebsite

GradeMyWebsite to darmowy program do oceniania online, który pozwala zidentyfikować mocne i słabe strony oraz możliwości Twojej witryny. To narzędzie generuje raport z audytu na podstawie testów SEO i jakości strony internetowej.

Po wprowadzeniu adresu URL, nazwy i adresu e-mail otrzymasz szczegółowy plik PDF raportu. Dzięki temu raportowi możesz określić konkurencyjność swojej witryny i różne obszary, w których wymaga ona poprawy.

GradeMyWebsite oferuje kompleksowe wytyczne dotyczące osiągnięcia pożądanego wyniku cyfrowego. W rezultacie daje Ci drogę do uzyskania wyższej pozycji w wyszukiwarce dla Twojej witryny.

Otrzymasz bezpłatny raport z oceny strony internetowej za pośrednictwem poczty e-mail. Najlepsze jest to, że możesz do nich dotrzeć w przypadku jakichkolwiek zapytań związanych z Twoją strategią SEO. Tak więc, po otrzymaniu oceny z tego narzędzia, zadzwoń do nich, jeśli nie masz pewności, jak wykonać zadanie. Ich zespół ekspertów pomoże Ci wprowadzić sugerowane zmiany w Twojej witrynie.

Równiarka jasności

Równiarka jasności to nie tylko równiarka; jest to również narzędzie do testowania czytelności. Nie ogranicza się tylko do analizy stron internetowych lub konkretnej strony internetowej. Ale może poprowadzić Cię przez cały proces tworzenia treści. Możesz nawet przetestować fragment treści tutaj i uzyskać raport, który jest przejrzysty i czytelny.

To narzędzie jest przeznaczone dla każdego twórcy treści cyfrowych. Niezależnie od tego, czy jesteś blogerem, właścicielem strony internetowej, organizacją korporacyjną czy rządową, obejmuje ona wszystkich. W przypadku treści możesz sprawdzić głos pasywny, wynik czytelności, liczbę słów, poziom oceny, długość zdania itp. Treść jest jednym z głównych elementów SEO na stronie. Dlatego niezbędna staje się dogłębna ocena treści. Gdy zawartość zostanie poprawnie ustawiona, większość problemów z witryną zostanie rozwiązana automatycznie.

Raport z audytu strony internetowej tego narzędzia umożliwia podkreślenie wszystkich głównych problemów strony internetowej. Możesz łatwo je rozwiązać zgodnie z sugestiami i poprawić wynik audytu witryny.

Równiarka marki

Równiarka marki to narzędzie do zarządzania reputacją online i audytu stron internetowych. Umożliwia analizę tego, jak radzi sobie Twoja witryna biznesowa i gdzie kłamią Twoi konkurenci. To narzędzie oferuje wszystkie informacje związane z wydajnością Twojej marki w Internecie. Raport zawiera recenzje, posty w mediach społecznościowych, komentarze na forum i posty związane z Twoją marką.

Raport oceniania marki pozwala określić, co ludzie mówią o Twojej marce. Jest to rodzaj narzędzia do monitorowania mediów. Na przykład, jeśli masz gdzieś negatywny komentarz, zostanie on uwzględniony w raporcie. Uzyskując szczegóły tej recenzji, możesz dotrzeć do opinii publicznej. I w ten sposób spróbuj rozwiązać ich problem poprzez komunikację z nimi.

Daje to sposób na marketing Twojej marki i zarządzanie reputacją online.

Narzędzie do oceniania na stronie

Moz to jedna z dobrze znanych platform narzędzi i oprogramowania do marketingu cyfrowego. Różni marketerzy cyfrowi na całym świecie ufają tej platformie w poszukiwaniu prawdziwych informacji. Narzędzie do oceniania na stronie Narzędzie to audytor stron internetowych oferowany przez Moz.

To narzędzie umożliwia natychmiastową ocenę skuteczności Twojej witryny w witrynie. Raport oceny zawiera wynik optymalizacji na stronie i niezbędne zalecenia. Te zalecenia pozwalają naprawić obszary, w których Twoja witryna wymaga poprawy. Pracując nad tymi obszarami, możesz pomóc swojej stronie osiągnąć dobre rankingi i zwiększyć jej widoczność.

Ta równiarka jest dostępna bezpłatnie przez 30-dniowy okres próbny. Następnie musisz zapłacić 179 USD miesięcznie, aby móc nadal korzystać z jego usług.

Tajny sklep Shopify Równiarka

Jeśli masz sklep Shopify i chcesz go ocenić pod kątem skuteczności, Równiarka w prywatnym sklepie jest idealny dla Ciebie. Dzięki temu narzędziu możesz przeanalizować swój sklep w ciągu kilku sekund.

Narzędzie to ocenia cztery kluczowe obszary. Są to konwersja witryny, stopka, dowód społecznościowy, wydajność i SEO. Wskazuje obszary, w których brakuje Twojego sklepu i daje Ci drogę do wprowadzania ulepszeń.

Sugestie zawarte w raporcie mogą pomóc w znacznym stopniu ulepszyć Twój sklep eCommerce. W rezultacie niesamowicie wzmocnij swoją obecność cyfrową.

Wniosek

Są to najlepsze narzędzia do oceniania, które możesz wykorzystać do poprawy obecności swojej witryny w Internecie. Te narzędzia pomogą Ci upewnić się, że wszystkie Twoje działania marketingowe nie idą na marne. Marketing poza witryną jest skuteczny tylko wtedy, gdy masz wszystkie rzeczy na miejscu. Spróbuj więc użyć któregokolwiek z nich i zobacz, jak mogą zmienić wydajność Twojej witryny.

Możesz także spojrzeć na niektóre z najlepszych narzędzi SEO.