Optymalizuj zawartość i kopiuj za pomocą narzędzi wspieranych przez sztuczną inteligencję

Pisanie to sztuka.

A kiedy łączy się to z nauką, otrzymujesz urzekające treści, które Twoi odbiorcy uznają za wartościowe i z którymi mogą się odnieść.

Nauka, o której tu mówimy, to sztuczna inteligencja.

Jego era nadeszła i stale się poprawia, aby nasze życie było lepsze.

Ale wiele razy widziałem ludzi, którzy wyśmiewali to wraz z jego postępami.

Otóż ​​inteligencja ludzka rzeczywiście nie ma sobie równych, bo mamy duszę, emocje, ból i cierpienia, które sprawiają, że piszemy z serca. Tego nigdy nie można oczekiwać od maszyn lub sztucznej inteligencji, chyba że naukowcy znajdą sposób na stworzenie duszy i kontrolowanie życia i śmierci, co moim zdaniem jest niemożliwe.

Dlatego nie ma potrzeby myśleć o sztucznej inteligencji jako o zagrożeniu lub bezpośrednim konkurencie, moi przyjaciele.

Zamiast tego możesz go wykorzystać do generowania wyraźnych, bezbłędnych i kuszących treści.

Ale,

Możesz też powiedzieć na piśmie, w jaki sposób sztuczna inteligencja jest zaimplementowana.

Rzecz w tym, że w dzisiejszych czasach content marketing kwitnie. A Forrester raport mówi, że około 10 miliardów dolarów to kwota, którą amerykańscy marketerzy wydali w 2016 roku na treści. A liczba wydaje się nigdy nie spadać.

Oznacza to, że każdego roku powstaje wiele treści, co wymaga rygorystycznych badań, czasu i wysiłków copywriterów, aby stworzyć i dostarczyć wysokiej jakości treści, które mogą zmienić życie ich odbiorców.

Dlaczego warto rozważyć wykorzystanie narzędzi AI w swojej strategii treści?

Dobry egzemplarz zdobywa klientów.

Jeśli tworzysz wysokiej jakości i odpowiednie treści dla swoich odbiorców, uznają je za interesujące i chcą przeczytać więcej od Ciebie. I tworzy efekt domina, aby przyciągnąć większą publiczność do Twojej marki.

W ten sposób budujesz autorytet marki, a kiedy już Ci zaufają i uznają Twoją ofertę za interesującą, istnieje duża szansa, że ​​przekształcą się w Twoich klientów.

Wzrost przychodów 📈

Wyżej wyjaśniony punkt jest tym, co tworzy twój fundament. A kiedy coraz więcej osób zaczyna poznawać Twoją markę, coraz bardziej ufają Twojej ofercie i przekształcają się w Twoich klientów, co znacznie zwiększa Twoje przychody.

Pomaga w lepszej pozycji w rankingu 💯

Dzięki narzędziom do optymalizacji AI możesz zoptymalizować swoje treści pod kątem SEO pod kątem niektórych docelowych słów kluczowych odpowiednich dla Twojej niszy. Po prawidłowym wykonaniu wyszukiwarki zaczynają Cię rozpoznawać, co poprawia Twoje rankingi.

W rezultacie twoja popularność wzrasta, a potem wszystkie dobre rzeczy następują.

Skraca czas badań

Zbadanie konkretnego tematu zajmuje dużo czasu. Korzystając z narzędzia AI, które jest w stanie zapewnić tę funkcję, możesz zaoszczędzić sobie dużo czasu poświęconego na inne prace nad swoją listą wiader strategii treści.

Poza tym niektóre narzędzia AI pomagają tworzyć pomysły na tematy i zbierać statystyki, które można uwzględnić w swoim opisie, aby uzyskać dodatkową wiarygodność.

Poprawa jakości kopii

Gramatyka, interpunkcja, pisownia, słownictwo i inne szczegóły dotyczące tekstu zmieniają zasady gry. Musisz to zrobić dobrze; nie ma innego wyjścia.

Chociaż nie jest możliwe odtworzenie ludzkich emocji (przynajmniej teraz), można poprawić inne rzeczy. Pozwól więc swoim pisarzom wprowadzać innowacje i pokazać swoją kreatywność, pozostawiając resztę szczegółów potężnemu narzędziu sztucznej inteligencji, ponieważ wiesz – „błądzić jest ludzkie”.

Mając tę ​​myśl, odkryjmy niektóre z najlepszych dostępnych narzędzi sztucznej inteligencji, które mogą pomóc w wygenerowaniu kopii, która edukuje i inspiruje odbiorców.

Przygotujmy się!

ProWritingAid

Wydajnym narzędziem AI, które możesz rozważyć w następnej kolejności, jest ProWritingAid. To wszechstronne narzędzie zawiera mentora pisania, sprawdzanie gramatyki i edytor stylów, który pomaga tworzyć oszałamiające fragmenty treści.

Ponad milion autorów, copywriterów, redaktorów, profesjonalistów, a nawet studentów korzysta z tego narzędzia, aby poprawić jakość pisania. To, co odróżnia go od innych narzędzi, to wyrafinowana i na najwyższym poziomie sprawdzanie gramatyki i stylu oraz szczegółowe raporty, które pomogą Ci zrozumieć swoje wady.

Łączą w unikalny sposób sugestie, filmy, quizy i artykuły, aby Twoje pisanie było interaktywne i przyjemne. Szanują Twoją prywatność, dzięki czemu są zgodne z RODO. Możesz łatwo zintegrować go z MS Doc, Medium, Gmail, Google Doc, Chrome i innymi.

Dostępne są zarówno darmowe, jak i płatne. W wersji darmowej otrzymujesz raport podsumowujący kluczowe zagadnienie, 19 raportów pisemnych, 500 słów edycji na raz i możesz z niego korzystać tylko online. Z drugiej strony plan premium zaczyna się od 59 USD rocznie, gdzie nie ma ograniczeń dotyczących słów i jest znacznie bardziej elastyczny.

Fraza

Badaj, twórz i optymalizuj swoje treści, aby uzyskać lepsze wyniki za pomocą łatwego w użyciu Platforma Frase.

Wiesz, ile godzin zajmuje badanie treści, ale jeśli Frase jest z tobą jako kumplem od treści, może ci pomóc w szybkim zbadaniu. To narzędzie AI automatycznie zapewnia inteligentny zarys tematów, dzięki czemu nie musisz klikać nieskończonej liczby witryn w celu uzyskania informacji.

Zawiera szeroką listę podobnych tematów, statystyk, często zadawanych pytań, najnowszych wiadomości, interesujących faktów i innych składników, których możesz użyć do stworzenia swojej historii. Frase prowadzi krok po kroku, aby Twoje badania były jak najlepsze w zestawieniu ze słowami kluczowymi.

Odprawa treści odgrywa ważną rolę w dostarczaniu wyników, które chcesz zobaczyć w kopii. Frase robi to właśnie dzięki intuicyjnemu edytorowi, który automatycznie generuje zrozumiałe podsumowanie treści ze słowa kluczowego. Możesz także utworzyć niestandardowy brief i wyjaśnić szczegółowe wytyczne, takie jak ton głosu, zalecenia SEO, zarządzanie i styl.

W ten sposób Twoi pisarze mogą dostosować swoją pracę do treści i strategii SEO, aby wywrzeć większy wpływ. Umożliwia także integrację z Dokumentami Google, importowanie treści z aktywnych adresów URL, wysyłanie wersji roboczych bezpośrednio do WordPressa i nie tylko. Frase Topic Score to ich zastrzeżony algorytm, który ocenia Twoje artykuły i inne treści pod kątem wszystkich Twoich konkursów.

Otrzymuj aktualizacje wyników w czasie rzeczywistym i pomóż swoim autorom tworzyć w pełni zoptymalizowane artykuły, aby uzyskać owocne wyniki. Algorytm natychmiast identyfikuje również możliwości optymalizacji, aby wydłużyć okres trwałości treści i zminimalizować straty ruchu.

Gramatyka

Zbawiciel pisarzy, klejnot AI i tak dalej!

Grammarly jest absolutnie uwielbiana przez miliony ludzi, głównie przez pisarzy, zwłaszcza pisarzy biznesowych, copywriterów i autorów treści, w tym przeze mnie. Ma jeden z najłatwiejszych w użyciu interfejsów, w którym szybko zakochałem się, gdy byłem kompletnym początkującym w tej dziedzinie, bez pomysłów na tworzenie treści.

Na szczęście zapoznałem się z tym narzędziem AI, które naprawiało wszelkie wady, kiedy się pojawiały i nadal działa. Wystarczy założyć darmowe konto i zacząć z niego korzystać. Możesz skopiować i wkleić lub przesłać dokument po kliknięciu przycisku „Nowy”, który możesz zobaczyć na pulpicie nawigacyjnym.

I bam! Dzięki fantastycznemu algorytmowi AI pokaże na czerwono wszystkie ślubowania gramatyczne, które złamałeś. Narzędzie poleca również lepszą wersję fraz, podświetlając je na czerwono. Na pulpicie nawigacyjnym możesz zobaczyć wszystkie ostatnio edytowane dokumenty za pomocą tego narzędzia, co jest również przydatne, gdy zgubiłeś plik MS-Word, synchronizując elementy treści w jednym miejscu.

Grammarly analizuje treść pod kątem błędów i obejmuje podstawowe zagadnienia, takie jak gramatyka, interpunkcja, pisownia i inne. Sprawdza również Twój styl pisania i dostarcza wskazówek i sugestii, jak go ulepszyć, aby uzyskać wrażenie „nowego człowieka”.

Grammarly pomaga we wszystkich typach pisania, w tym pisaniu profesjonalnym, hobbystycznym, codziennym, e-mailach, postach na blogach, postach w mediach społecznościowych i nie tylko. Pomaga usunąć niepotrzebne słowa lub wypełniacze z elementów treści, aby uczynić je autentycznymi i rzeczowymi.

Czasami jednak może wyświetlać pewne zalecenia, które nie będą Ci się zbytnio podobać; w takim przypadku nie obwiniaj się; możesz go pominąć i zająć się treścią. Na koniec pokaże wynik na 100 w prawym górnym rogu jako ogólną wydajność treści.

Możesz korzystać z bezpłatnej lub płatnej wersji w zależności od potrzeb. W przypadku osób prywatnych i małych agencji działa nawet darmowa wersja. Ale możesz również skorzystać z płatnego narzędzia, aby uzyskać znacznie więcej informacji na temat jakości treści, takich jak długość zdania, pasywne nadużywanie słów, alternatywne słowa, powtarzające się słowa, kontrole plagiatu w celu „oczyszczenia” treści z celowego lub niezamierzonego plagiatu.

KopiujAI

KopiujAI wykorzystuje OpenAI NLP, laboratorium badawcze AI z San Francisco, które stworzyło serię GPT-n.

Czy to dzwoni?

Jestem pewien, że tak, jeśli jesteś maniakiem technologii!

To narzędzie AI pozwala w ciągu kilku sekund skomponować wysokiej jakości kopię, którą Twoi odbiorcy uznają za autentyczną. Pomoże Ci zautomatyzować wszystkie te żmudne i czasami frustrujące rzeczy związane z tworzeniem treści w czasie rzeczywistym.

Agencje, copywriterzy, marki eCommerce i marketerzy mogą użyć tego narzędzia, aby znaleźć najlepszy możliwy sposób dotarcia do klientów za pomocą skutecznych kopii. Agencje cyfrowe mogą pomóc swoim klientom w jak najlepszym wykorzystaniu wydatków na reklamę. To narzędzie pozwala zaoszczędzić czas poświęcony na tworzenie kopii i zwiększyć jej jakość, aby uzyskać lepszą skuteczność reklam.

Jednak copywriterzy nie muszą zazdrościć temu narzędziu, ponieważ wciąż mogą napisać własną kopię. CopyAI pomaga im w burzy mózgów różnych pomysłów na reklamy i pomaga osiągnąć dobry punkt wyjścia. Teraz nie musisz ciągle wpatrywać się w pusty ekran, zastanawiając się, jak zacząć!

Podobnie marki eCommerce mogą dotrzeć do większej liczby odbiorców bez konieczności poświęcania ROI, ponieważ CopyAI pomaga im tworzyć ukierunkowane reklamy, które są odpowiednie dla ich odbiorców. W ten sposób pomaga im zwiększyć współczynniki konwersji i zwiększyć przychody oraz zyski.

Funkcje zawarte w Copy to:

  • Główny tekst reklam na Facebooku
  • Nagłówki i opisy linków na Facebooku
  • Nagłówki i opisy Google dla reklam w wyszukiwarce i displayowych
  • Hasła na stronie docelowej lub tekst bohatera na stronach internetowych
  • Napisy na Instagramie, które tworzą wibracje i opisy produktów
  • Wiersze tematu wiadomości e-mail
  • Studium przypadku pokazujące problemy, pobudzenie i rozwiązanie
  • Opisy produktów dla marek eCommerce
  • Generator nazw
  • Tytuły i wstęp bloga
  • Pomysły na start i rozwój

Zmęczenie reklamą i nieistotność to dwa największe czynniki powodujące zwrot z nakładów na reklamę (ROAS), które można wyeliminować za pomocą kreatywnych, nieogólnych i trafnych kopii za pomocą CopyAI. Dzięki platformie głębokiego uczenia się możesz spersonalizować każdą ze swoich kampanii na wakacje, okazję lub wydarzenie.

Wordtune

Wordtune to oparte na sztucznej inteligencji narzędzie do optymalizacji treści i pisania opracowane przez AI21 Labs. Dzięki temu możesz przepisać treść w sposób, który znacznie wykracza poza podstawowe poprawki gramatyczne i ortograficzne. Narzędzia AI i modele językowe mogą bardzo dobrze zrozumieć semantykę treści. W rezultacie możesz łatwo przekształcić swoje myśli w dobry fragment zawartości ramki.

Wordtune może pomóc przepisać istniejącą treść, aby była swobodna, krótsza, rozszerzona, a nawet formalna.

To narzędzie jest również dostępne jako dodatek do programu MS Word. Możesz więc pisać tak, jak zwykle.

Nadpisz

Przekształć swoje kreatywne pomysły w potężne treści, które mają wpływ na odbiorców za pomocą narzędzia AI Nadpisz. Jest używany przez ponad milion użytkowników i pomaga uprościć złożone i słowne frazy, aby zapewnić większą przejrzystość zapisów.

Outwrite sprawia, że ​​treść jest zwięzła dzięki sugestiom strukturalnym i stylistycznym, które pomogą Ci powiedzieć więcej przy użyciu mniejszej liczby słów. Współpracuje z różnymi narzędziami, takimi jak Dokumenty Google, MS-Word, aplikacje internetowe i Google Chrome.

Możesz poprosić o zalecenia dotyczące przeredagowania zdania, na przykład skompresowania, przeformułowania lub przekształcenia zdania. Funkcje zawarte w tym narzędziu AI to zaawansowane sprawdzanie gramatyki, aby natychmiast poprawić interpunkcję, gramatykę i pisownię.

Uzyskaj żądaną liczbę słów w swoich artykułach dzięki niestandardowym sugestiom i wzbogac słownictwo o odpowiednie synonimy za pomocą tezaurusa. Narzędzie pomaga również tworzyć przekonujące zdanie, sugerując aktywny głos.

Możesz śledzić czytelność treści, a także wyniki ocen w czasie rzeczywistym, a także sprawdzać plagiat przed przesłaniem artykułów. Jest dostępne jako bezpłatne lub płatne narzędzie w cenie 9,95 USD/miesiąc. W planie płatnym zyskujesz więcej funkcji, takich jak:

  • Ulepszenia elokwencji
  • Przepisywanie zdań
  • Propozycje eksperymentalne
  • 50 kontroli plagiatu miesięcznie
  • Priorytetowa pomoc przez e-mail
  • Funkcje zespołowe, takie jak zniżka grupowa, skonsolidowane rozliczenia i zarządzanie dostępem do zespołu

WordLift

WordLift to doskonałe narzędzie sztucznej inteligencji potrzebne do rozpowszechniania treści i powiększania grona odbiorców. Jest to również potężne narzędzie SEO, które wykonuje za Ciebie wszystkie duże obciążenia, optymalizując treści w czasie rzeczywistym.

Umożliwia agencjom, wydawcom, a nawet osobom fizycznym tworzenie wartościowych zapisków i jak najlepsze wykorzystanie ich. Pomaga także wyszukiwarkom zrozumieć więcej Twoich stron dzięki optymalizacji semantycznej, aby dotrzeć do odpowiednich klientów.

Efektywnie organizuj całą zawartość i wzbogacaj swoją witrynę za pomocą łączy, obrazów, widżetów wizualizacji danych, takich jak nawigator, GeoMap i nie tylko. WordLift pomaga bardziej zaangażować czytelników, aby wydłużyć czas przebywania w witrynie dzięki odpowiednim rekomendacjom dotyczącym treści.

Sugeruje, że informacje i dane pomagają w tworzeniu znaczącego kontekstu, dodając znaczniki semantyczne do tekstu, co pomaga maszynom lepiej zrozumieć Twoją witrynę. Narzędzie AI uruchomi SEO Twojej witryny, co pomoże Ci ulepszyć nasz plan redakcyjny. Optymalizuje Twoje treści w oparciu o wymagania wyszukiwarek i sprawdza Twoje działania marketingowe za pomocą wnikliwych danych z WordLift i WooRank.

To narzędzie zgodne z RODO oferuje również 14-dniowy BEZPŁATNY okres próbny, więc wypróbuj go przed użyciem i zobaczmy, jak działa dla Ciebie.

Pisarz

Pisarz to oparte na sztucznej inteligencji narzędzie do edycji kopii, które pomaga generować treści, które naprawdę mają znaczenie dla określonej grupy odbiorców. Od przejrzystości i słownictwa po pisownię i gramatykę, Writer może być Twoim najlepszym przyjacielem, aby poprawić tekst, aby poprawić ogólną jakość.

Możesz skorzystać z Przewodnika po stylu pisarza, aby stworzyć obszerne źródło pisania, które Twoi pisarze i powiązany zespół mogą dobrze zrozumieć i przestrzegać instrukcji. Możesz także zaprojektować wytyczne tak, jak chcesz, za pomocą kolorów i pięknych reprezentacji. W tym celu możesz:

  • Publikuj listy słów i słowniki
  • Podaj szczegółowe nakazy i zakazy, w tym przykłady
  • Zapewnij zasoby
  • Odzwierciedlaj swoje wiadomości

Dzięki kontroli administratora programu Writer możesz decydować, gdzie mają się pojawiać Twoje sugestie dotyczące treści – w Google Chrome, Dokumentach lub MS Word. Dostępne jest również rozszerzenie do Chrome, z którego możesz korzystać podczas pisania.

Writer może efektywnie edytować dokumenty, e-maile, zgłoszenia do pomocy technicznej, marketing produktu, kopię internetową, UX produktu itp. W tym celu może zintegrować się z takimi narzędziami jak WordPress, Salesforce, HubSpot, Zendesk, Intercom, Gmail, Outlook, Slack, GitHub, adobe i Wix.

Co więcej, Writer integruje się również z serwisami społecznościowymi, takimi jak LinkedIn, Twitter, Medium, Facebook i Hootsuite, gdzie możesz zamieszczać treści na swojej stronie.

W przeciwieństwie do innych asystentów sztucznej inteligencji, Writer nigdy nie przechowuje przetwarzania danych i nie wykorzystuje go do trenowania innych modeli sztucznej inteligencji. Dlatego jesteś bezpieczny z pisarzem, który używa zgodnych organów, takich jak HIPAA, AICPA SOC 2, Privacy Shield, EU-US Privacy Shield.

Limonka

Zamień swoje myśli w wyraziste słowa Limonka i zaoszczędzić mnóstwo czasu. Wykorzystuje moc GPT-3, zaawansowanej technologii sztucznej inteligencji, aby złagodzić Twoje problemy, zastanawiając się, od jakich słów zacząć swoją kopię marketingową, taką jak reklamy na Facebooku, e-maile itp., Wraz z postami na blogu.

Możesz również stworzyć swój landing page bez znajomości kodowania i projektowania. Korzystaj z profesjonalnych i interesujących szablonów kopii do tworzenia kopii usług, produktów, wiadomości e-mail itp. Ponadto szukaj inspiracji w tysiącach przykładów kopii autorstwa najlepszych copywriterów na świecie.

Headlime ułatwia współpracę z zespołem i pozwala zarządzać kopią w jednym miejscu, aby skutecznie realizować kampanie marketingowe. Jego sztuczna inteligencja jest zoptymalizowana i przetestowana pod kątem zwiększonych współczynników otwarć i współczynników konwersji, i jest dla Ciebie, gdy chcesz zobaczyć prawdziwy wynik swojej strategii marketingowej.

To narzędzie doskonale nadaje się do:

  • Agencje marketingowe, aby uniknąć częstej potrzeby outsourcingu treści;
  • Copywriterom, aby wyleczyli swój „blok pisarza” i szybciej przyśpieszyli projekty;
  • Właściciele firm oszczędzają czas, który mogą poświęcić na rozwój swojej marki.

Headlime jest dostępny w 11 językach, w tym w języku angielskim. Ich ceny zaczynają się od 59 USD miesięcznie dla osób fizycznych lub małych firm. Wypróbuj to narzędzie ZA DARMO, aby zobaczyć wspaniałe rezultaty.

Więcej rozszerzeń Chrome, które pomogą Ci w pisaniu.

Jaspis

Jeśli jesteś fanem Marvel Cinematic, możesz znać Jaspera jako sztuczną inteligencję, która zarządza wszystkim. Jednak Jasper to internetowe narzędzie AI, które może pomóc w tworzeniu kreatywnych i oryginalnych treści. To narzędzie może pomóc w znalezieniu wersji roboczej 2-5 razy szybciej z pomocą człowieka. Zwiększa również konwersje reklam podczas pisania kopii, które mogą wywołać szum i ranking w Google.

Jasper przygotowuje kopie treści wolne od plagiatu i bogate w słowa kluczowe, aby poprawić ROAS. To internetowe narzędzie AI może pisać w ponad 25 językach i pomagać w generowaniu pomysłów. Korzystanie z narzędzia ma na celu zwiększenie jakości treści bez uszczerbku dla SEO lub zatrudniania młodszych pisarzy.

Internetowe narzędzia sztucznej inteligencji zawierają ponad 50 szablonów, przypadki użycia, funkcje trybu szefa itp., aby sprostać wymaganiom użytkowników. Dwa popularne tryby wyceny Jasper to Starter i Boss Mode. Starter zaczyna się od 29 USD miesięcznie, oferując 20 000 słów, nieograniczoną liczbę projektów, ponad 50 umiejętności copywritingu AI i nieograniczoną liczbę logowań użytkowników. Podczas gdy Boss Mode zaczyna się od 59 USD miesięcznie, oferując 50 000 słów, długie dokumenty, twórcę długich postów na blogu i polecenie Jasper.

Surfer

Surfer to platforma optymalizacji treści, która pomaga Google pozycjonować się dzięki funkcjom opartym na sztucznej inteligencji. Narzędzie działa na algorytmach opartych na NLP, które pomagają pozycjonować treści w Google. Użytkownicy mogą generować strategie dotyczące treści, które działają dla ich firmy w oparciu o odbiorców, niszę i domenę.

Łatwiej jest zbudować konspekt artykułu bez kilku minut korzystania z Surfera. Za pomocą tego narzędzia można łatwo optymalizować treść, kategoryzować unikalne akapity, nadawać ton itp. Oferuje również sugestie treści poprawiające jakość strony. Narzędzie zapewnia głęboki wgląd w liczbę obrazów, strukturę artykułów, słowa kluczowe itp., które mogą pomóc w pozycjonowaniu treści w Google.

Można również zdominować niszę dzięki audytowi treści, który identyfikuje problemy z formatowaniem i luki w treści oraz pomaga naprawić błędy. To narzędzie pomaga utrzymać treść i rankingi na pierwszej stronie Google poprzez budowanie linków, audyty itp. Zawiera Jasper, który umożliwia automatyczne pisanie treści bez sekund, przesyłanie treści do dokumentów Google, publikowanie ich na WordPress, używanie słów kluczowych itp.

Łatwo jest zintegrować z interfejsami API, które utrzymują przepływ pracy. Surfer jest dostępny dla użytkowników jako pakiety podstawowe, profesjonalne i biznesowe. Basic obejmuje 49 USD miesięcznie z funkcjami takimi jak bezpłatny miesięczny NLP, 20 audytów i dziesięciu edytorów treści. Pro kosztuje 99 USD miesięcznie, oferując 60 audytów, 30 edytorów treści i NLP. Biznes kosztuje 199 USD miesięcznie za 140 audytów, 70 edytorów treści, API, white labeling, zaproś dziesięciu członków i NLP.

Wniosek

Jasna, zwięzła i odpowiednia kopia jest tym, czego chcą Twoi odbiorcy, niezależnie od tego, czy jesteś firmą, agencją, czy indywidualnym blogerem.

Chociaż możesz sam napisać kopię, nadal możesz korzystać z narzędzi AI, które właśnie omówiliśmy, aby zoptymalizować swoje treści pod kątem SEO. W ten sposób wyszukiwarki mogłyby go zidentyfikować i zająć wyższą pozycję w wynikach.

Zaprzyjaźnij się więc ze sztuczną inteligencją, aby usprawnić strategię dotyczącą treści od badań po publikację, a następnie oceń wyniki.

Poznaj kompletny przewodnik po analizie luk w treści.