Oto 15 najlepszych kursów content marketingu, które pomogą Ci się rozwijać

Chcesz rozwijać się w swojej karierze jako content marketer? Jeśli tak, musisz zdawać sobie sprawę z najlepszego kursu marketingu treści online, na który możesz się zdecydować. To Twój szczęśliwy dzień, ponieważ podsumowaliśmy najlepsze kursy content marketingu, które najlepiej do Ciebie pasują.

Żyjemy w epoce, w której możemy znaleźć wszystko w Internecie, od jogi po taniec, biznes po zajęcia i tak dalej. Można powiedzieć, że w dzisiejszych czasach internet staje się rdzeniem wiedzy. Jak mówi ta fraza, wiedza to potęga, która nie jest możliwa bez treści.

Stąd pojawia się content marketing.

Marketing treści to rdzeń marketingu cyfrowego, który umożliwia pisanie zabójczych treści, wybieranie ukierunkowanych słów kluczowych i opracowywanie strategii w mediach społecznościowych.

Jednak marketingowcy treści nie mają talentu ani szczęścia, ale mają doświadczenie rynkowe i wiedzę, które czynią ich wyjątkowymi. Wraz z tym certyfikaty marketingowe pomagają im wyróżnić się z wszelkich wyzwań.

Marketing treści koncentruje się na dystrybucji i tworzeniu odpowiednich, wartościowych i spójnych treści przy użyciu strategicznego podejścia marketingowego. Celem jest zatrzymanie i przyciągnięcie odbiorców, zdobycie lojalności, oszczędność kosztów, zwiększenie sprzedaży i prowadzenie dochodowych działań.

Mając to na uwadze, oto najlepsze kursy marketingu treści online, które przyspieszą rozwój Twojej kariery i pomogą Ci rozwijać się na rynku.

Marsterclass marketingu treści

Masterclass Content Marketingu Udemy: Tworzenie treści, które się sprzedają, to przede wszystkim marketing e-mailowy, SEO, copywriting, promocja, tworzenie treści itp., aby rozwijać firmę. Kurs jest idealny dla początkujących bez wcześniejszego doświadczenia, freelancerów, marketerów, pracowników, kadry kierowniczej i przedsiębiorców. Profesjonaliści dowiedzą się:

  • Optymalizuj stronę internetową, aby generować zyskowne działania użytkowników i content marketing,
  • Zwiększ rozpoznawalność marki, ruch i sprzedaż dzięki treściom cyfrowym,
  • Zbieraj dane i analizuj wyniki dla przyszłych kampanii,
  • Buduj strategie i rozwijaj biznes,
  • Poznawanie mediów społecznościowych lub zewnętrznych kanałów marketingowych,
  • Zrozumienie poznawczej podróży zakupowej,
  • Generuj niekończący się strumień treści,
  • Wykorzystaj wartościowe treści do zbudowania skutecznego lejka sprzedażowego i listy mailingowej,
  • Promuj treści i zwiększaj ruch,
  • Zrozumienie skutecznego pisania,
  • Poznaj skuteczne rodzaje treści,
  • Opracowanie systemu do generowania pomysłów na treści,
  • Zoptymalizuj witrynę, aby zapewnić spójny strumień dla wyszukiwarek.

Kurs oferuje wyjątkową przewagę konkurencyjną, która może pomóc w rozwoju firmy i prosperowaniu na rynku. Obejmuje podstawowe treści, klasyczne podstawy marketingu, formaty treści lub zmiany przeznaczenia, copywriting, projektowanie stron internetowych, SEO, typy treści, marketing e-mailowy, pomiary wyników i zewnętrzne kanały marketingowe.

Rozwijaj swoją firmę dzięki content marketingowi

Dostępny na Udemy, rozwijaj swoją firmę dzięki content marketingowi pomaga profesjonalistom zdobywać wiedzę, umożliwiając im tworzenie planów content marketingowych. Celem jest wzrost wartości marki i biznesu dzięki nowoczesnemu content marketingowi. Kurs oferuje:

  • Mierzenie wyników taktyk marketingowych w celu zrozumienia trendów i iteracji sukcesu,
  • Rozwijanie tworzenia treści i idei, które mogą działać na rynku,
  • Nauka marketingu treści, która może pomóc Twojej firmie,
  • Korzystaj z mediów społecznościowych do promowania i dostarczania treści,
  • Publikuj treści, które mogą pomóc w grupie docelowej i odpowiednim formacie,
  • Zrozumienie grupy docelowej w celu dostarczania najlepszych treści,
  • Pozyskiwanie subskrybentów, obserwujących i potencjalnych klientów,
  • I stworzenie lejka marketingowego, który może przyciągnąć i zatrzymać klientów.

Kurs online jest dostępny dla początkujących, którzy chcą zacząć od strategii, marketerów cyfrowych, YouTuberów, przedsiębiorców, wpływowych osób w mediach społecznościowych, twórców kursów online, freelancerów i innych osób z motywem rozwijającego się biznesu. Po zakończeniu kandydaci mogą publikować, tworzyć i promować treści, aby zwiększyć ruch w witrynie, zdobyć obserwujących, dokonać sprzedaży i powiększyć listę e-mailową.

Jak blogować

Jak blogować — Przewodnik twórców po marketingu treści dostępny na Udemy to kurs online, który zawiera informacje na temat optymalnego SEO na stronie. Kurs ma na celu głębokie zagłębienie się w pisanie postów na blogu, które mogą obsługiwać ruch lub odbiorców. Pomoże tworzyć obrazy funkcji, badać tematy postów na blogu i zrozumieć, jak budować strukturę z technicznego punktu widzenia.

Lekcje obejmują studia przypadków i pro-blogging dla content marketingu. Kurs jest idealny dla właścicieli małych firm i początkujących blogerów do znajdowania nowych tematów, tworzenia kategorii, obrazów, tagów i rodzajów treści, tworzenia obrazów funkcji i tworzenia postów na blogu.

Najlepsze w SEO

NAJLEPSZE z SEO Udemy: #1 Szkolenie SEO i Kurs Marketingu Treści 2022 dotyczy konsultanta ds. marketingu treści, SEO i copywritingu. Osoby poszukujące pomocy SEO, administratorzy witryn, właściciele witryn, wpływowe osoby, B2C, B2B, marketingowcy afiliacyjni, blogerzy, start-upy, hakerzy wzrostu, marketerzy cyfrowi, przedsiębiorcy, reklamodawcy, twórcy, twórcy treści, marketerzy, osoby poszukujące pracy i wszyscy zainteresowani mogą zdecydować na ten kurs.

Kandydaci mogą uczyć się:

  • Zrozumienie SEO za pomocą snajperów, funkcji wideo itp.,
  • Odkrywanie sposobów na zrozumienie wysokiej jakości linków zwrotnych,
  • Opanowanie SEO on-page i off-page, sygnałów UX, SEO mobilnego itp.,
  • Responsywne strony WordPress,
  • Zwiększenie CTR dzięki opisom rozszerzonym i funkcjom Google,
  • Przewodnik po badaniach i analizach słów kluczowych SEO,
  • podstawy SEO i uzyskanie dostępu do jego narzędzi,
  • Opanowanie fragmentów treści SEO i wyszukiwarki SEO Google,
  • I zrozumienie SEO dla lokalnych firm i silnego SEO wideo.

Kurs zawiera profesjonalne szablony copywriting, materiały szkoleniowe, bezpłatny dożywotni dostęp, plik PDF wypełniony zasobami i zadaniami. Pomoże w technikach docierania, sztuczkach wizerunkowych, uzyskiwaniu linków wysokiej jakości i konfiguracjach Yoast.

Uwolnij swój wpływ

Top of Mind: Użyj treści, aby uwolnić swój wpływ, dostępny na LinkedIn Learning, to kurs online, który może pomóc profesjonalistom zrozumieć wartość treści. Celem jest praca nad treścią, która może wpływać, przyciągać i zatrzymywać klientów. Daje wgląd w to, jak korzystać z treści, zdobywać zaufanie klientów i pewnie komunikować komunikat marki.

Kurs obejmuje:

  • Stając się umysłem biznesowym
  • Treści cyfrowe i media społecznościowe
  • Budowanie więzi i zaufania
  • Zrozumienie zmian w Internecie i ich wpływu na rynek
  • Marketing treści

Kurs podsumowuje getAbstract, aby uzyskać spójne leady i czerpać korzyści z sensownych komunikatów.

Podstawy marketingu treści

Kurs online Content Marketing Foundations LinkedIn Learning polega na budowaniu solidnych podstaw content marketingu. Kurs online tworzy trwałą relację z odbiorcami, pomaga budować wiarygodność, zwiększa widoczność itp. Kurs wyjaśnia istotne pojęcia marketingu treści, jego rodzaj, fabrykę treści i opracowanie kalendarza redakcyjnego.

Ten kurs online obejmuje:

  • Zrozumienie content marketingu i jego głównych strategii
  • Wybór rodzaju treści, tematów, konspektów i miejsc docelowych
  • Przekazywanie myśli liderów
  • Promowanie produktów za pomocą płatnych i udostępnionych mediów
  • Tworzenie strategii treści i produkcja treści
  • Optymalizacja treści, formatowanie pod kątem dystrybucji i bezproblemowe doświadczenie
  • Mierzenie działań związanych z treścią i integracja treści z ponownym przeznaczeniem

Kurs omawia edycję, pisanie i projektowanie treści, które mogą wpłynąć na rynek. Obejmuje kuratorowanie treści i mieszanie ich w celu wpływania na klientów i rozwijania udanego opowiadania historii.

Zostań specjalistą ds. strategii treści

Kurs online Zostań strategiem treści przedstawia skuteczne kampanie, które strateg może wykorzystać, aby zmaksymalizować wpływ na rynek. Dostępny w LinkedIn Learning kurs pomaga profesjonalistom nauczyć się sposobów wysyłania właściwych wiadomości, jak najlepszego wykorzystania kampanii i tworzenia właściwych strategii.

Kurs online obejmuje:

  • Fundamenty marketingu cyfrowego, które pomagają w tworzeniu strategii marketingowych online, angażowaniu potencjalnych klientów itp.
  • Nauka pisania tekstów marketingowych, aby przyciągnąć i zaangażować odbiorców.
  • Opowiadanie historii biznesowej, aby opowiadać historie, które mogą odnosić się do rzeczywistych problemów i nawiązywać kontakt z publicznością. Pomaga w stosowaniu podstawowych zasad, które otwierają drzwi do komunikacji biznesowej.
  • Podstawy UX, które mogą pomóc w tworzeniu wytycznych dotyczących treści, spektrum osobowości i treści.
  • Zaawansowane podstawy content marketingu i SEO.
  • Budowanie zintegrowanego planu marketingu online obejmującego cele, klientów, kanały i wartości.
  • Podstawy content marketingu do odkrywania niezwykłych wartości i rozwijania biznesu.
  • Odkrywanie najlepszych strategii w mediach społecznościowych do budowania społeczności, angażowania użytkowników, tworzenia szumu reklamowego.
  • Szkolenie Google Analytics do analizowania, śledzenia i raportowania celów marketingowych.
  • Biuletyn content marketingowy do tworzenia atrakcyjnych treści, bazy danych e-mail i rozwijania marek.
  • Tworzenie kalendarza redakcyjnego z najlepszymi praktykami i organizowanie kampanii.

Kurs online obejmuje ponad 18 godzin treści, aby nauczyć skutecznych strategii planowania treści, opanować zasady marketingu i odkryć opowiadanie historii.

Tworzenie treści cyfrowych dla świata

Internacjonalizacja edX: Tworzenie treści cyfrowych dla świata to bezpłatny kurs marketingu treści online. Kurs pomoże stworzyć produkt cyfrowy, który będzie gotowy na cały świat i wpłynie na rynek. Koncentruje się na opracowywaniu i projektowaniu podstawowych funkcji produktu, które mogą działać na rynku.

Jednak jeden język nie wprowadzi produktu cyfrowego na rynek międzynarodowy. Niezbędne jest uwzględnienie różnych formatów regionalnych, systemów pisania i kierunkowości do wymagań projektowych.

Kurs obejmie również wymagania projektowe dotyczące możliwości lokalizacji w celu łatwego tłumaczenia produktów i sprostania wszelkim wyzwaniom związanym z tworzeniem produktów. Zapewnia również najlepsze wrażenia użytkownika na całym rynku, nie obrażając nikogo w kwestiach politycznych lub kulturowych.

Digital Branding i zaangażowanie

Digital Branding and Engagement, dostępny w edX, ma na celu zwiększenie dystrybucji i zaangażowania marki w kanałach cyfrowych. Kurs online pomaga profesjonalistom zwiększyć świadomość marki w hiperświadomym i połączonym świecie. Ma na celu promocję firmy, produktu lub usługi za pomocą kanału cyfrowego.

Pracuje nad technologią cyfrową, umożliwiając firmom komunikację z klientami i budowanie świadomości marki. W hiperświadomym świecie marki wykorzystują dwukierunkową rozmowę, ułatwiając dotarcie do klientów i wysłuchanie ich opinii lub sugestii.

Poświadczenia MicoMasters ułatwiły firmom dotarcie do klientów, zmieniając komunikację marki. Ten kurs online pomaga kandydatom kontrastować i porównywać kontrolę konsumentów w celu tworzenia strategii zaangażowania i uczestnictwa.

Wraz z tym moduł content marketingu pomoże zidentyfikować wyzwania i zbadać najlepsze strategie. Obejmuje również wypracowane media, które pomagają oceniać i badać platformy na różnych poziomach oraz badać zaangażowanie marki. Posiadane aktywa medialne mogą pomóc w podjęciu właściwej decyzji i określeniu wartości.

Zostać certyfikowanym

Kurs content marketingu: Zdobądź certyfikat z marketingu treści dostępny w Hubspot Academy to doskonały sposób na zostanie content marketerem. Bezpłatny kurs certyfikacyjny jest idealny dla producentów treści, specjalistów przychodzących i specjalistów od marketingu.

Pomoże marketerom treści stać się szczuplejszymi, silniejszymi i bardziej strategicznymi dzięki ich podejściu do rozwoju na rynku. Pomaga również w tworzeniu i zmianie przeznaczenia treści dla wyszukiwarek i ludzi. Uczy się podstawowych ram tworzenia treści, aby zapewnić spójność treści.

Kandydaci dowiedzą się:

  • Framework tworzenia treści
  • Moc opowiadania
  • Stworzenie wysokiej jakości bloga przyciągającego i utrzymującego klientów
  • Generowanie pomysłów na treści
  • Planowanie strategii dotyczących treści, które mogą przynieść korzyści w dłuższej perspektywie
  • Budowanie strategii blogowania gości
  • Blogowanie do rangi w wyszukiwarce
  • Tworzenie strategii wideomarketingowych
  • Ponowne zamierzenie w celu zwiększenia wartości treści
  • Mierzenie i analizowanie treści
  • Skuteczne promowanie treści
  • Tworzenie stron filarowych i klastrów tematycznych

Kurs online zawiera filmy, lekcje i quizy, które pomogą profesjonalistom nauczyć się podstaw i rozwijać się dzięki SEO i content marketingowi.

Strategia marketingu treści

Kurs online Coursera Strategia marketingu treści przedstawia partnerstwo między blogerami kopiującymi a content marketingowcami. Zagłębia się w strategie content marketingu, pisanie atrakcyjnych kopii i budowanie wizerunku marki na rynku.

Kandydaci dowiedzą się:

  • Ekosystem content marketingu, który pomoże w jego zdefiniowaniu i zmianie przeznaczenia treści, które mogą działać na rynku. Buduje marki za pomocą osobistej strony internetowej i planuje kalendarz treści do celów redakcyjnych.
  • Ramy 7A lub kontekst strategiczny są stosowane do treści, które działają i przyciągają uwagę odbiorców. Tworzy treści z efektywnymi nagłówkami i nadaje priorytet przyspieszeniu, aby pisać z pewnością i autorytetem.
  • Mapowanie podróży, która pomoże rozwinąć mapę doświadczeń i empatii wraz ze stworzeniem persony użytkownika. Obejmuje temat tworzenia strategii content marketingowej, która bada podstawowe elementy prezentujące wyniki.
  • Rodzaje treści to kolejny temat poruszany w tym kursie online. Umożliwia użytkownikom zdefiniowanie i zidentyfikowanie treści strategicznych, takich jak autorytet, działanie, powinowactwo i treść atrakcji. Łączy w sobie główne elementy treści.
  • Zarządzanie treścią przy jednoczesnym praktykowaniu dobrej etyki i ustalaniu wytycznych, które mogą pomóc w budowaniu relacji między klientami a firmą.

Ten kurs online pomoże analizować, mierzyć i przygotowywać kopie strategiczne za pomocą frameworków. Jest to poziom średniozaawansowany z 19 godzinami zasobów obejmujących copywriting, content marketing, zarządzanie i pisanie.

Specjalizacja w zakresie strategii treści

Strategia treści dla specjalizacji profesjonalistów, dostępna na Coursera, pomaga tworzyć i wdrażać najwyższej jakości treści o wysokiej jakości. Profesjonaliści mogą tworzyć angażujące treści i doskonalić strategie komunikacji, które wyróżniają firmę. Ten kurs online nauczy zarządzania treścią, strategicznego opowiadania historii dla zaangażowania odbiorców, maksymalizacji wpływu treści i wielokanałowych społeczności cyfrowych.

Profesjonaliści mogą nauczyć się:

  • Strategie dotyczące treści, które mogą pomóc w zaangażowaniu odbiorców, zapewniają przywództwo myślowe w opracowywaniu historii. Pomaga profesjonalistom tworzyć uczciwe, strategiczne i angażujące blogi, informacje lub historie.
  • Pomoże w zarządzaniu treścią przy użyciu projektowania skoncentrowanego na człowieku w celu wykorzystania mediów mobilnych i społecznościowych.
  • Strategie dotyczące treści rozszerzające zasięg treści poprzez angażowanie się w wielokanałowe społeczności cyfrowe w celu zwiększenia liczby odbiorców wewnętrznych i zewnętrznych. Wykorzystuje treści, sieci społecznościowe i nowe narzędzia w mediach społecznościowych.
  • Zapewnia wpływ treści na rynek za pomocą fotografii, wyboru czcionek i filmów do wizualizacji komunikacji. Stratedzy treści mogą mierzyć skuteczność treści i poszerzać ich zasięg, korzystając z praktycznych wskazówek.
  • Projekt Capstone może pomóc profesjonalistom zrozumieć wpływ i zakres treści.

Użytkownicy mogą szlifować swoje umiejętności, takie jak grupa docelowa, zarządzanie marką, strategia komunikacji, tworzenie treści, marketing treści, persona itp. Profesjonaliści mogą łatwo przekazywać dane, informacje i historie w przejrzystych, wiarygodnych i wiarygodnych mediach, wykorzystując cele strategiczne.

10x marketing

10x Marketing SKillshare: Marketing treści, który się wyróżnia i przynosi rezultaty, ma na celu naukę z CoSchedule. Pracujący profesjonaliści i liderzy branży udzielają lekcji obejmujących projektowanie, ilustrację, fotografię itp.

Kurs online obejmuje:

  • Wprowadzenie w content marketingu
  • Treści wolne od konkurencji
  • Priorytetyzacja 10x możliwości
  • Tworzenie procesu dla treści, które mogą działać

Jego celem jest praca nad treściami, które mogą przynieść efekty marketingowe i wzrost z roku na rok. Kurs online obejmuje znajdowanie tematów, ustalanie priorytetów treści, budowanie procesu wydawniczego, optymalizację treści i pomysły o dużym potencjale.

Pierwsze kroki

Zacznij od marketingu treści dostępnego w Internetowych Rewolucjach Google, który obejmuje podstawy marketingu treści. Kurs obejmuje:

  • Wprowadzenie do content marketingu
  • Poznaj klientów online
  • Wybór odpowiedniego formatu treści
  • Pisanie treści z myślą o odbiorcach online
  • Praca nad treściami, które mogą zaangażować klientów
  • Mierzenie i analiza wskaźnika sukcesu content marketingu

Kurs online został zaprojektowany w taki sposób, aby zwiększyć ruch w witrynie i zbudować zaufanie wśród użytkowników. Celem jest pisanie o treściach, które mogą organizować produkcję, angażować odbiorców online, wybierać odpowiedni format i promować treści. Śledzi również wskaźnik sukcesu marketingowego, aby pracować nad strategiami, które mogą na niego wpłynąć.

Marketing treści Semrush

Kurs Semrush Content Marketing Toolkit polega na uzyskiwaniu porad i wskazówek od ekspertów, aby zmaksymalizować wysiłki. Marketerzy treści mogą wykorzystać dziewięć lekcji wideo, które pomogą poznać Semrush i strategie marketingowe.

Lekcje zawierają wiedzę o narzędziu content marketingowym Semrush. Łatwiej jest przetestować umiejętności, zidentyfikować słabe punkty i mocne strony, aby zapewnić sobie sukces na rynku. Kurs online obejmuje badanie treści lub tworzenie pomysłów, analizę lub optymalizację, wydajność lub zarządzanie oraz zarządzanie treścią.

Wniosek

To najlepsze kursy marketingu treści online, które pomogą Ci osiągnąć nowy poziom w Twojej karierze. Najlepiej jest wiedzieć wszystko o content marketingu i rozwijać się więcej, jeśli chcesz ruszyć w drogę.

Sprawdź marketing w mediach społecznościowych, optymalizację wyszukiwarek i hasła marketingowe online, które mogą pomóc Ci dopracować swoją karierę.