Pliki Microsoft Teams nie pojawiają się w folderze plików [FIXED]

Udostępnianie plików przez aplikację do czatu ma tendencję do zaśmiecania. Pliki są udostępniane razem z wiadomościami, więc kończy się to bardzo długim, chaotycznym wątkiem konwersacji.

Powrót w celu znalezienia pliku jest uciążliwy i często gubią się w rozmowie. Aby ułatwić znajdowanie udostępnionych plików, Microsoft Teams dodaje specjalną kartę Pliki do każdego kanału utworzonego w ramach każdego zespołu. Ta karta zawiera listę wszystkich plików, które zostały na niej udostępnione, co ułatwia ich wyszukiwanie, przeglądanie i edytowanie.

Pliki Microsoft Teams nie są widoczne

Microsoft Teams ma dedykowaną kartę Pliki dla każdego kanału i główną kartę Pliki, do której można uzyskać dostęp z kolumny po lewej stronie. Główna zakładka Pliki pokaże Ci każdy plik ze wszystkich zespołów i wszystkich kanałów. To łatwy sposób na wyszukiwanie plików.

Jeśli jedna z tych kart, główna karta Pliki lub karta Pliki w kanale, jest pusta, mimo że pliki zostały wysłane przez Microsoft Teams, wypróbuj poniższe rozwiązania, aby karta została wypełniona.

1. Sprawdź folder Sharepoint

Gdy udostępniasz plik za pośrednictwem Microsoft Teams, jest on przekazywany do folderu w Twojej witrynie Sharepoint. Jeśli plik zostanie przeniesiony do innego folderu, nie będzie już wyświetlany na karcie Pliki wątku, w którym został pierwotnie udostępniony. Wszystko, co musisz zrobić, to przenieść plik z powrotem.

Odwiedź witrynę Sharepoint dla Microsoft Teams. Przejdź do zakładki Dokumenty i wybierz kanał, przez który udostępniono plik. Jeśli pliku tam nie ma, sprawdź inne foldery kanałów. Po znalezieniu pliku zaznacz go i kliknij przycisk więcej opcji. Wybierz „Przenieś do” z menu kontekstowego. Wybierz kanał, do którego chcesz przenieść plik.

Uwaga: Pliki NIE powinny być zapisywane w katalogu głównym Dokumentów. Nie pojawią się w Microsoft Teams.

2. Sprawdź nazwę folderu Sharepoint

Podczas tworzenia nowego kanału dla zespołu w Sharepoint tworzony jest folder o tej samej nazwie. Jeśli później zmienisz nazwę kanału lub folderu Sharepoint, udostępnione na nim pliki znikną. Aby to naprawić, upewnij się, że nazwa folderu w Sharepoint jest zgodna z nazwą kanału w Microsoft Teams.

Otwórz Microsoft Teams. Zanotuj nazwę kanału z pustą zakładką Pliki. Uzyskaj dostęp do witryny Sharepoint w przeglądarce. Wybierz zespół, dla którego utworzono kanał. Przejdź do jego dokumentów. Poszukaj folderu, w którym znajduje się plik. Dopasuj nazwę folderu do nazwy zespołu. Jeśli nazwy nie są takie same, zmień nazwę folderu.

3. Limit elementów wspólnych

Chociaż Microsoft Teams zapewnia użytkownikom sporo miejsca do przechowywania, wydaje się, że istnieje limit 5000 elementów. Jeśli udostępnisz więcej niż 5000 elementów (plików lub folderów), dodatkowe elementy się nie pojawią. Rozważ przycięcie biblioteki. Możesz czytać więcej szczegółów na temat limitów Sharepointi zrozum, jak odnoszą się one do Twojego typu licencji.

4. Microsoft Teams Education – aplikacja na Androida

Istnieje jeden wyjątek dotyczący plików, które nie są wyświetlane na karcie Pliki. Jeśli korzystasz z licencji edukacyjnej Microsoft Teams i udostępniasz zadania w klasie, aplikacja na Androida może nie wyświetlać folderu Materiały klasowe. Jeśli tak jest, zaktualizuj aplikację Microsoft Teams do najnowszej wersji na urządzeniu z Androidem. Jest to nowa funkcja, która została wprowadzona najpierw na iOS, a później na Androida.

Udostępnianie plików w usłudze Microsoft Teams – wnioski

Pliki, które nie pojawiają się na karcie Pliki częściej niż nie, mają związek ze strukturą katalogów witryny Sharepoint. Zasadniczo nie należy zmieniać nazw kanałów ani folderów programu Sharepoint dla kanału, który jest aktywnie używany. Połączenie między nimi jest statyczne i może powodować różnego rodzaju problemy, jeśli chodzi o przeglądanie i edycję plików.

newsblog.pl

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *