Rozpocznij nowy podcast z Buzzsprout

Możesz użyć niezliczonych narzędzi, aby wypromować siebie lub opublikować swoją markę w Internecie. Wybory są różne, od artykułów online po blogi i klipy wideo. Jednym z medium, którego nie należy unikać, jest podcasting.

Podcasting zyskał ostatnio na popularności, dzięki uruchamianiu niezliczonych nowych programów i tysiącom słuchaczy. Bezpłatny kurs online Rory’s Buzzsprout pokaże Ci, jak kompetentnie uruchomić swój pierwszy podcast.

Sektor podcastów ogromnie się rozwinął na przestrzeni lat. Jednak najważniejszym powodem jego sukcesu jest wygoda, jaką zapewnia. W dzisiejszych czasach istnieje podcast dla każdego, bez względu na to, co Cię interesuje lub kim jesteś. To medium umożliwia otrzymywanie informacji na każdy temat, jaki możesz sobie wyobrazić, bez względu na to, gdzie jesteś, czy biegasz, prowadzisz samochód, sprzątasz mieszkanie lub gotujesz, kiedy tylko chcesz.

Popularność podcastów

W ciągu ostatnich kilku lat nagrano ponad 2 miliony podcastów. To znaczny wzrost w świecie podcastów.

  • Statystyki podcastów wykazały, że w 2021 r. zarejestrowano 2 000 000 podcastów.
  • Pod koniec 2022 roku podcastów będzie słuchać 53% mężczyzn i 46% kobiet.
  • 62% populacji Stanów Zjednoczonych kiedykolwiek słuchało podcastu do 2022 roku.
  • Około 30% ludzi dowiaduje się o podcastach poprzez wyszukiwanie w Internecie, a 20% dowiaduje się o nich od znajomych lub z ust do ust.
  • Według miesięcznych danych dotyczących pobierania podcastów Buzzsprout, jeśli uzyskujesz 25-30 pobrań miesięcznie, jesteś już wśród 50% najlepszych podcasterów.
  • 62% słucha i zwraca szczególną uwagę na cały podcast, co jest świetnym wglądem w porównaniu z innymi mediami, takimi jak gazety i media drukowane.
  • Według niedawnej ankiety każda osoba słucha ośmiu podcastów tygodniowo.
  • Czas spędzony na słuchaniu audio online w 2020 roku zmniejszył się w porównaniu z rokiem poprzednim.
  • Według badania z 2020 roku najpopularniejszymi platformami i aplikacjami do słuchania podcastów są Spotify (25% wszystkich słuchaczy) i Apple Podcasts (20%).
  • Ponad 26 na 100 Amerykanów, którzy słuchali podcastów, słuchało średnio 8 podcastów w ciągu tygodnia.
  • Raport ujawnił, że 22 procent fanów podcastów słuchało ponad 22 godzin podcastów tygodniowo w 2019 roku.
  • Ten sam raport wykazał, że 35% osób słucha różnych programów przynajmniej raz w tygodniu.
  • Według badań przeprowadzonych w 2019 r. przeciętny słuchacz podcastów w wieku powyżej 12 lat, który słucha podcastów, spędza na tym średnio 16 godzin i 43 minuty tygodniowo.
  • W 2020 roku było to tylko 15 godzin i 12 minut, po roku zmniejszyło się o godzinę.

Wyzwania stojące przed nowymi twórcami i entuzjastami podcastów

Zastanów się nad pomysłem zostania doskonałym podcasterem, aby można było sobie wyobrazić. Istnieje obszerna lista możliwych tematów i wiesz, jak rozmawiać o nich w taki sposób, aby zaangażować odbiorców.

Ale masz trudności z wygospodarowaniem odpowiedniego czasu i nie masz całego sprzętu potrzebnego do stworzenia prostego pomysłu, dlatego za każdym razem pokonujesz te same kroki.

Nagraj swój pierwszy klip

Możesz zostać poinformowany o konkretnych elementach niezbędnych do tego zadania, takich jak mikrofon, słuchawki, monitory studyjne, kable, statywy mikrofonowe i inne.

Nigdy nie można porównać jakości możliwości nagrywania smartfona z tą, którą można uzyskać za pomocą wspomnianego sprzętu. Co więcej, możesz zademonstrować wyższość obecnych technologii nagraniowych za pomocą wysokiej jakości sprzętu.

Możesz stworzyć profesjonalny plik .WAV za pomocą laptopa w zaledwie kilka minut.

Zmieszaj niechęć, jaką czujesz do swojego głosu

Werbalna krytyka, z którą mamy do czynienia, jest często określana jako „zakłócenie głosu”, którego doświadcza większość z nas. Mamy skłonność wierzyć, że nasz głos brzmi dziwnie w nagraniach i może być zaskoczony jego podobnym brzmieniem.

Możesz wyrecytować swój napisany tekst dowolnym naturalnie brzmiącym głosem lub dostosować swój głos za pomocą mikrofonu, tak aby odpowiadał Twoim upodobaniom.

Sposób, w jaki się czujesz, jest jedyną rzeczą, na której powinieneś skupić swoją energię. Nie skupiaj się na tym, jak brzmisz; postępuj tak, jak jesteś. To, co najbardziej motywuje słuchaczy podczas podcastu, to to, że wydaje się, że rozmawiasz z nimi jeden na jednego.

Zdobądź mistrzostwo w edycji

Jak dotąd nie można odnieść się do tego, co opisaliśmy w odniesieniu do dźwięku Twojego nagrania w całym nagranym podcastu. Nawet jeśli skrypt audio jest doskonały, podobnie jak planowanie i produkcja mowy, nadal możesz czuć, że Twój głos wymaga pewnych poprawek lub ulepszeń.

Być może będziesz musiał zwiększyć prędkość w określonych punktach lub dodać lub wyeliminować niektóre części. Krótko mówiąc, prawie zawsze jest spory obszar na edycję podcastów po nagraniu, w tym:

  • Dzielenie klipu audio na segmenty.
  • Ograniczenie czasu spędzonego przez określenie ram czasowych lub czasu trwania.
  • Tempo pliku audio można zmienić.

Podcasty są opłacalne, jeśli na nich zarabiasz.

Ważne jest, aby ustawić to jako swój priorytet. Chociaż podcasting ma na celu dobrą zabawę i przyciąganie ruchu do Twojej witryny, nie możesz osiągnąć żadnego z tych celów, jeśli treści, które tworzysz, nie są odpowiednie. Niestety, wielu podcasterów decyduje się na pracę w witrynie i tworzenie treści przed lub po opublikowaniu odcinka podcastu.

Podcasting zapewnia większy dochód, niż się spodziewałeś. Istnieją jednak różne alternatywy, takie jak znalezienie sponsorów, dobrze prosperująca reklama internetowa, prowadzenie kursów na sprzedaż itp.

Nie pozwól, aby strach powstrzymał Cię przed udostępnianiem swojej pracy dużej grupie odbiorców

Zwykle istnieje niewielki przymus słuchania podcastu niż słuchania nagrania. Wielu podcasterów nagrywa coś dla kilku osób, które prawdopodobnie to zobaczą, ponieważ uważają, że nie zostanie to uznane za wystarczająco dobre, aby można je było reklamować odbiorcom.

Nie martw się o odbiór pierwszego podcastu przez słuchaczy. Jeśli jesteś zaangażowany w wejście w świat podcastów, powinieneś być otwarty zarówno na negatywne, jak i pozytywne opinie.

O Buzzsprout

Buzzsprout stał się ważną częścią ekosystemu podcastów i jest obecnie uważany za jedną z najbardziej udanych platform do hostowania podcastów. Mówiąc prościej, jest to usługa, której możesz używać do hostowania i zapisywania odcinków podcastu, do których możesz uzyskać dostęp przez Internet.

Buzzsprout nie tylko pozwala podcasterom hostować swoje odcinki, ale także dostarcza im wiele informacji o ich odbiorcach. Pomoże im to ulepszyć marketing i zarobić więcej pieniędzy. To wszystko i jeszcze więcej możesz uzyskać za niską cenę, niezależnie od tego, czy płacisz za to co miesiąc, czy raz w roku. Buzzsprout rozpoczął działalność około 2009 roku i od tego czasu firma wykazuje stałe oznaki wzrostu.

Buzzsprout to nie tylko kolejne miejsce do hostowania podcastów; to urosło do znacznie więcej. Stał się jednym z liderów w tej dziedzinie, z bezpiecznym hostingiem, dobrym zarządzaniem kanałami RSS i łatwą integracją z mediami społecznościowymi.

Buzzsprout jest przeznaczony dla podcasterów na wszystkich poziomach doświadczenia, ale ci, którzy dopiero zaczynają, prawdopodobnie najbardziej go podziwiają. Interfejs użytkownika platformy jest prosty i nie zawiera żadnych dodatkowych funkcji, które mogłyby odwracać uwagę od tego, co robisz. Ci, którzy są nowicjuszami w branży podcastów, mogą mieć trudności ze zrozumieniem terminów, takich jak zarządzanie kanałami RSS, tagi ID3 i różne formaty plików.

Jak Buzzsprout rozwiązuje problemy, z jakimi borykają się podcasterzy?

Solidne raportowanie

Łatwe do śledzenia statystyki Buzzsprout mają być szybko zrozumiane przez odbiorców.

Podręczniki podcastów

Zwiększ rozpoznawalność i widoczność wszystkich swoich marek i usług, umieszczając podcasty na rynku.

Bezbłędna usługa wydawnicza

Bez wysiłku twórz i publikuj odcinki za pomocą przyjaznej dla użytkownika platformy Buzzsprout. Każdy może z łatwością z niego korzystać.

Narzędzia reklamowe

Buzzsprout zapewnia narzędzia do promowania Twojego podcastu, które wzniosą Twoją firmę na wyższy poziom i pomogą Ci głębiej zagłębić się w dochodowy rynek.

Skorzystaj z bezpłatnego modułu uczenia się

Kompilacja bezpłatnych podcastów, samouczków wideo, kursów, podcastów branżowych i społeczności podcastów Buzzsprout zawiera wszystko, czego potrzebujesz do stworzenia imponującego podcastu.

Magiczne dźwięki masteringu

Magic Mastering wykorzystuje instrumenty wirtualne do odtwarzania organicznej dynamiki dźwięku, aby zaspokoić potrzeby produkcji mówionych lub muzycznych. Wykorzystuje innowacyjne technologie, aby wyłączyć i zmiękczyć efekty dźwiękowe oraz zoptymalizować je pod kątem norm branżowych.

Funkcje i usługi Buzzsprout

Buzzsprout zapewnia wszystko, czego potrzebujesz, aby promować i oceniać swój podcast jako najprostszy sposób na rozpoczęcie pracy.

Analityka dla najnowocześniejszych podcastów

Podziel się informacjami z podcastu z odbiorcami. Na przykład dowiedz się, ile pobrań, czas spędzany przez widzów nad podcastem oraz aplikacje, za pomocą których ludzie pobierają i słuchają Twoich ulubionych odcinków.

Automatycznie optymalizuje odcinki

Prześlij swój plik audio bez martwienia się o typy plików, przepływności lub tagi ID3. Zamiast tego utwórz plik audio i prześlij go do Buzzsprout, aby automatycznie optymalizować odcinki. Możesz natychmiast opublikować swoje odcinki lub pozwolić programowi serwisowemu określić dokładny dzień i godzinę, kiedy odcinek zostanie udostępniony na żywo.

Treści poszukujące uwagi

Wyróżnienie treści może służyć do tworzenia i usuwania segmentów pre-roll i post-roll po lewej lub prawej stronie nagrania podcastu. Ponadto będziesz mieć możliwość powiadomienia wszystkich swoich gości o tej zmianie, niezależnie od tego, który odcinek słyszą.

Przepisz swój podcast, aby był bardziej dostępny dla słuchaczy.

Możesz dokonać transkrypcji treści Buzzsprout na osobne rozdziały, aby Twój podcast był bardziej atrakcyjny dla wyszukiwarek, szybkich czytelników i osób niedosłyszących.

Analityka, wsparcie i treści dostarczane przez Buzzsprout

Możesz umieścić swój podcast w wielu witrynach z transmisją strumieniową, aby dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Posłuchaj tego na Amazon, Spotify, Google, Apple, Overcast, Stitcher, PocketCasts, iHeartRadio, Alexa i Podchaser.

Twoim celem będzie poznanie analityki podcastów, gdy już wiesz, gdzie je znaleźć. Niestety ekosystem kanałów RSS podcastów i katalogów podcastów jest dość złożony, co może być mylące, gdy dopiero zaczynasz.

Twoje analizy podcastów mogą ujawnić, jak skuteczne były Twoje treści podcastowe i jak bardzo Twoi odbiorcy się w nie zaangażowali. Biorąc pod uwagę te informacje, możesz generować treści podcastów, które stworzą bardziej znaczącą bazę lojalnych słuchaczy.

Zobacz, jak kształtuje się Twoja baza słuchaczy, transmisje na żywo, pliki do pobrania i subskrypcje, śledząc takie czynniki, jak obserwacje recenzji widzów transmisji na żywo i zaangażowanie odbiorców. Następnie możesz dostosować harmonogram podcastów lub treści, gdy określone odcinki nie działają dobrze w witrynach strumieniowych, pobranych plikach i subskrypcjach, jeśli chodzi o czas słuchania, bazę słuchaczy i recenzje.

Zoptymalizuj zawartość podcastów dla słuchaczy, którzy najbardziej do nich przemawiają. Rozwiązuj wszelkie skargi dotyczące jakości, które ponad połowa użytkowników nie słucha podcastów, modyfikując treść. Pomoże to znacznie zwiększyć atrakcyjność odcinków podcastów. Uzyskaj informacje o danych demograficznych, urządzeniach i lokalizacjach słuchaczy, aby kierować reklamy i zarabiać na swoich podcastach.

Przegląd modelu cenowego

Wszyscy jesteście wolni od załadowanej ceny i otrzymacie najlepszą usługę podcastów w minimalnym przedziale cenowym. Istnieją cztery różne modele z prostymi planami cenowymi, a najważniejszą informacją jest to, że możesz anulować swój plan w dowolnym momencie, gdziekolwiek chcesz.

Bezpłatny plan

Plan bezpłatny umożliwia przesyłanie plików podcastów przez maksymalnie 2 godziny każdego miesiąca. Odcinek będzie hostowany przez 90 dni. W tym planie możesz znaleźć zaawansowane statystyki i dodać nieograniczoną liczbę członków zespołu. Będziesz musiał uaktualnić, aby usunąć reklamy.

12 USD miesięcznie

Ten plan umożliwia przesyłanie plików podcastów przez maksymalnie 3 godziny co miesiąc i posiada nieograniczoną przestrzeń dyskową i członków zespołu, zaawansowane statystyki oraz uprawnienia do importowania podcastów ZA DARMO. Co więcej, będzie gospodarzem odcinków przez całe życie. Umożliwia także przesyłanie większej ilości treści za 4 USD za godzinę.

18 USD miesięcznie

Pozwoli to na przesyłanie plików podcastów do 6 godzin każdego miesiąca. Za dodatkową zawartość otrzymuje 3 dolary za godzinę. Otrzymasz wszystkie funkcje z planu 12 USD miesięcznie, wraz z dożywotnią dostępnością hostingu odcinków.

24 USD miesięcznie

Ten plan umożliwia przesyłanie plików podcastów przez maksymalnie 12 godzin każdego miesiąca. Jeśli chcesz przesłać więcej treści, musisz zapłacić 2 USD za godzinę. Otrzymasz wszystkie funkcje z planu 18 USD miesięcznie.

Ponadto otrzymasz statystyki podcastów, witrynę podcastów, niestandardowe wbudowane odtwarzacze i pozwolenie na dostęp do katalogów podcastów we wszystkich płatnych planach.

Program dla twórców Buzzsprouts

Członek zespołu produkcyjnego Buzzsprout, który kieruje planem produkcyjnym podcastu, jest producentem podcastu. Współpracują z różnymi członkami zespołu, aby zaaranżować wszystkie aspekty procesu podcastów, od przeprowadzania prób do rozmów kwalifikacyjnych po tworzenie scenariuszy i zbieranie materiałów referencyjnych. Współpracują również z gospodarzem podcastu, aby zaplanować harmonogram nagrań i wysłać niezbędne materiały do ​​gości.

Gospodarze podcastów wykorzystują szereg najważniejszych talentów w produkcji podcastów, takich jak:

1. Tworzenie produkcji audio: Wielu producentów zarządza komponentami produkcji pokazowej. Obowiązek producenta wiąże się z różnymi rolami, od reżysera po inżyniera dźwięku. Odpowiadają również głównie za postprodukcję, która obejmuje edycję nagrań dźwiękowych, dystrybucję ukończonych odcinków i śledzenie wskaźników dla całego zespołu i sponsorów.

2. Zbadaj i zarezerwuj odwiedzających: gospodarz podcastu jest odpowiedzialny za wyszukiwanie, rezerwowanie i planowanie odwiedzających, aby pojawili się jako goście podcastu. Mogą również przygotować gościa do pojawienia się w programie, dostarczając kwestionariusz przed wywiadem i wskazówki podczas odcinka.

3. Administracja produkcji: Producenci podcastów często produkują cały program. Są odpowiedzialni za tworzenie harmonogramu produkcji, burzę mózgów z innymi producentami na temat potencjalnej zawartości podcastów, promowanie programu i tak dalej.

4. Zarządzaj zespołami produkcyjnymi: Oprócz producenta podcastu inni mogą być również odpowiedzialni za zapewnienie niezbędnych potrzeb fonograficznych i postprodukcyjnych. W przypadku podcastu ze szczegółowym zakresem produkcji zespół może składać się z producenta wykonawczego, producenta stowarzyszonego, inżyniera dźwięku, producenta wideo i producenta treści. Nadzór nad zespołem produkcyjnym podcastów to praca producenta podcastów. Ta osoba zapewnia, że ​​wszyscy współtwórcy pracują wydajnie, aby ukończyć każdy odcinek lub serial.

Alternatywy Buzzsprout

Podbean

Odkąd Podbean został założony w 2006 roku, stał się popularną firmą w branży podcastów, koncentrując się na dostarczaniu zaawansowanych funkcji, które umożliwiają każdemu nagrywanie i publikowanie podcastów w prostym, podobnym do blogu środowisku.

Podbean to łatwy sposób na rozpoczęcie, promowanie i zarabianie na podcastach. Wszystko, czego potrzebujesz, aby zacząć, znajdziesz tutaj. Podbean zapewnia twórcom podcastów możliwości skutecznego zarabiania na swojej pracy dzięki zintegrowanym narzędziom monetyzacji oferowanym za pośrednictwem tej platformy.

Podbean ułatwia dystrybucję podcastów w głównych serwisach społecznościowych oraz w dobrze znanych aplikacjach do podcastów, takich jak Spotify i Apple Podcasts.

Tranzystor

Podcasting to cudowne medium, ale może być trudne dla osób, które go nie znają. Transistor pomaga w poruszaniu się po zagmatwanym krajobrazie podcastów. Wszystko, co musisz zrobić, to nagrać ścieżkę dźwiękową i przesłać ją do tranzystora. Przeprowadzi Cię przez proces przesyłania podcastu na platformy takie jak Apple Podcasts i Spotify.

Dziś ma ponad 20 000 wszelkiego rodzaju podcastów. Klientami Transistora są Indie Hackers, IBM, Vegas Golden Knights firmy NHL, VH1, ProfitWell, Ionic i Laravel. Jednym z doskonałych rywali w świecie podcastów jest Transistor, który obsługuje kilka popularnych podcastów, takich jak Drift, Honeybadger i Cards Against Humanity.

Wniosek

Tworzenie dobrze ocenionych podcastów wysokiej jakości pomoże Ci ulepszyć analizę podcastów dzięki Buzzsprout. W rezultacie otrzymujesz cenne informacje, które umożliwiają podejmowanie kluczowych decyzji, ulepszanie strategii marketingowych i zarabianie na podcastach.

Konsekwentne aktualizowanie podcastu zgodnie z poradami zawartymi w artykule Buzzsourt i zapewnienie, że odtwarzasz treści wysokiej jakości, pozwoli Ci zwiększyć statystyki podcastów.

Następnie możesz przeczytać o niektórych z najlepszych podcastów technicznych.