Snapchat mnie wylogowuje — jak to naprawić

Otwarcie Snapchata i stwierdzenie, że musisz się ponownie zalogować, może szybko stać się frustrujące, ale może również wskazywać na poważne problemy z aplikacją.

Domyślnie po zalogowaniu się do aplikacji Snapchat powinno być zalogowane do czasu ręcznego wylogowania. Jeśli Snapchat automatycznie Cię wylogowuje, to znak, że coś jest nie tak.

Na szczęście nie musisz się od razu martwić, ponieważ większość z tych usterek zostanie naprawiona po znalezieniu przyczyny. W tym artykule wyjaśniono najczęstsze przyczyny i rozwiązania wielokrotnych wylogowań ze Snapchata.

Powód 1: aktualizacje i odświeżanie tła

Snapchat czasami Cię wyloguje z powodu funkcji „Odświeżanie aplikacji w tle”. Ten scenariusz ma miejsce, gdy aplikacja otrzymuje ważną aktualizację. Aplikacja poprosi Cię o ponowne zalogowanie, a następnie możesz już iść.

Niezależnie od tego, czasami może wystąpić usterka, gdy trwa proces odświeżania w tle, który się powtarza. Za każdym razem, gdy zamykasz aplikację, system wymusza odświeżenie w tle, za każdym razem wylogowując Cię.

Aby sprawdzić, czy odświeżanie aplikacji w tle Snapchata jest przyczyną powtarzającego się problemu z wylogowaniem, spróbuj wyłączyć to ustawienie. Oto jak.

Jak wyłączyć odświeżanie tła Snapchata na iPhonie?

  • Otwórz „Ustawienia” systemu iOS (ikona koła zębatego) w menu aplikacji na iPhonie.
  • Wybierz „Ogólne” w menu „Ustawienia”.
  • Stuknij w „Odświeżanie aplikacji w tle”.
  • Przewiń w dół i znajdź Snapchat na liście. Stuknij pasek „przełącz”, aby wyłączyć funkcję odświeżania aplikacji w tle dla aplikacji. Możesz także wyłączyć tę funkcję dla wszystkich wymienionych aplikacji, dotykając górnego suwaka.
  • Jak wyłączyć odświeżanie aplikacji w tle na Androidzie?

    W przypadku starszych urządzeń z systemem Android:

  • Otwórz „Ustawienia” z menu aplikacji na Androida.
  • Wybierz „Sieć i łączność”.
  • Stuknij w „Wykorzystanie danych”.
  • W menu „Wykorzystanie danych” dotknij „Użycie danych mobilnych” na dole.
  • Przewiń w dół i dotknij „Snapchat” z listy aplikacji.
  • Dotknij „Zezwalaj na użycie danych w tle”, aby ją wyłączyć.
  • Dla nowszych urządzeń z Androidem:

  • Otwórz „Ustawienia” z menu aplikacji na Androida.
  • Wybierz „Sieć i Internet”.
  • Stuknij w „Sieć komórkowa”.
  • Stuknij w „Wykorzystanie danych aplikacji”.
  • Znajdź i wybierz „Snapchat”.
  • Stuknij w „Dane w tle”, aby wyłączyć opcję.
  • Powód 2: Problemy z aplikacjami innych firm

    Jeśli korzystasz z aplikacji innych firm razem ze swoim Snapchatem, mogą one być przyczyną wielokrotnego wylogowywania Snapchata. Gdy pobierasz aplikację dla Snapchata, urządzenie prosi o przyznanie mu dostępu do niektórych funkcji Snapchata.

    Niektóre z tych aplikacji innych firm mogą zagrażać Twojej prywatności. Jeśli Snapchat rozpozna aplikacje jako szkodliwe, wyloguje Cię, aby zapewnić Ci bezpieczeństwo. Jest to częste zjawisko, zwłaszcza jeśli masz urządzenie z systemem iOS.

    Aby rozwiązać ten problem z powtarzającym się wylogowaniem, usuń wszystkie zainstalowane aplikacje, które wymagały dostępu do funkcji Snapchata.

    Jak usunąć aplikacje Snapchat innych firm?

  • Uruchom „Snapchat”.
  • Stuknij ikonę „profilu”, aby otworzyć „Ustawienia”.
  • Wybierz „Połączone aplikacje”.
  • Stuknij aplikację, którą chcesz usunąć.
  • Wybierz „Usuń”.
  • Powód 3: Problemy z wieloma urządzeniami

    Czasami zalogowanie się do Snapchata na kilku urządzeniach powoduje pętlę wylogowania, zwłaszcza jeśli jedno urządzenie ma problem z pamięcią podręczną lub zawiesza aplikację podczas komunikacji z serwerami Snapchata. Ten scenariusz może również wystąpić, jeśli wystąpi unikalny problem z jednym z urządzeń, taki jak awaria aktualizacji, problemy z siecią, uszkodzona pamięć wewnętrzna/zewnętrzna itp. Aby potencjalnie rozwiązać problem z powtarzającym się wylogowaniem, po prostu wyloguj się ze wszystkich urządzeń i „zapomnij ich również.

    Jak wylogować się ze wszystkich urządzeń na Snapchacie

    Uwaga: nie ma opcji „wyloguj się ze wszystkich urządzeń”, ponieważ po wylogowaniu się z jednego urządzenia aplikacja wyloguje Cię ze wszystkich. Dlatego wystarczy się wylogować tylko raz, co pozwala Snapchatowi odświeżyć wszystkie urządzenia jednocześnie.

    Najpierw spróbuj się przez chwilę wylogować i sprawdź, czy problem nadal występuje.

    Stamtąd dodaj każde urządzenie, jedno po drugim, aż znajdziesz winowajcę lub naprawisz problem.

    Jak zapomnieć o urządzeniach na Snapchacie

    Jeśli problem z powtórnym wylogowaniem nadal występuje, zapomnij o wszystkich urządzeniach na Snapchacie, a następnie zacznij od nowa na każdym z nich. Oto co robić.

  • Uruchom „Snapchat” na jednym ze swoich urządzeń.
  • Stuknij swoją „ikonę profilu” u góry, aby otworzyć menu „Ustawienia”.
  • Wybierz „Uwierzytelnianie dwuskładnikowe”.
  • Wybierz „Zapomnij urządzenia”.
  • Stuknij w „X” obok każdego wymienionego urządzenia, które chcesz odłączyć od Snapchata.
  • Po wyświetleniu monitu o potwierdzenie akcji wybierz „Tak”.
  • Powód 4: Twoje konto Snapchat może zostać zhakowane

    Ten problem nie jest tak powszechny, ale jest najpoważniejszy.

    Możesz zauważyć dziwne działania w swoim profilu. Na przykład możesz zobaczyć wiadomości, których wysłania nie pamiętasz, kontakty, których nie pamiętasz dodawania. Ponadto inne osoby mogą zwrócić uwagę, że publikujesz coś dziwnego. Takie sytuacje zwykle oznaczają, że ktoś włamał się na Twoje konto.

    Jak zatrzymać hakowanie Snapchata

  • Uruchom „Snapchat”, a następnie dotknij „ikony profilu”, aby uzyskać dostęp do menu „Ustawienia”.
  • Stuknij w „Uwierzytelnianie dwuskładnikowe”.
  • Wybierz „Zapomnij urządzenia”.
  • Stuknij ikonę „X” obok każdego urządzenia, aby je „zapomnieć”.
  • Stuknij w „Tak”, aby potwierdzić swoje działania dla każdego z nich.
  • Iść do Wsparcie Snapchata i postępuj zgodnie z instrukcjami, aby zmienić hasło.
  • Zweryfikuj swój „numer telefonu” i „adres e-mail”.
  • Zaloguj się ponownie na swoje konto, najlepiej na swoim głównym urządzeniu.
  • Powyższy proces zwykle wystarcza, aby intruz odszedł. Powinieneś jednak również spróbować usunąć wszelkie nieznane konta i sprawdzić wszystkie wiadomości, usuwając wszelkie ślady aktywności hakera.

    Co jeśli nic nie działa?

    Zmiana haseł i wylogowanie się ze wszystkich urządzeń zwykle załatwia sprawę. W bardzo rzadkich przypadkach problem utrzymuje się.

    Jeśli nadal masz problemy z logowaniem do Snapchata, najlepszym krokiem jest odwiedzenie Wsparcie Snapchata i poproś o pomoc.