Spotify ciągle się zatrzymuje [Best Fixes]

Popularna platforma strumieniowego przesyłania dźwięku i multimediów Spotify oferuje swoje usługi miłośnikom muzyki i podcastów na całym świecie od 2006 roku. Obecnie 345 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie korzysta ze Spotify ze względu na różnorodność muzyki i możliwość dzielenia się muzyką ze znajomymi. Jednak ciągłe wstrzymywanie i buforowanie treści może zepsuć ogólne wrażenia słuchowe.

Jeśli Spotify nadal się zatrzymuje, czytaj dalej, aby dowiedzieć się, na co warto zwrócić uwagę, aby rozwiązać problem ze wstrzymaniem. Zobaczysz kilka szybkich poprawek, które możesz zastosować za pomocą telefonu komórkowego lub komputera. Zacznijmy.

Pierwsze kroki, aby naprawić ciągłe wstrzymywanie Spotify

Oto kilka prostych rzeczy, które możesz wypróbować, jeśli masz przerwy podczas słuchania Spotify na urządzeniu mobilnym:

  • Spróbuj wyczyścić dane tymczasowe. Wyłącz telefon na około 15 sekund przed ponownym włączeniem.
  • Wyłącz tryb niskiego poboru mocy. Tryb niskiego zużycia energii może powodować zakłócenia w strumieniu Spotify. Spróbuj przejść do „Opcji baterii” i wybierz „Ustawienia”, a następnie wyłącz „Tryb niskiego zużycia energii”.
  • Wyłącz tryb oszczędzania danych. Zmniejszenie ilości danych, z których korzysta Spotify, może powodować problemy z wstrzymaniem; dlatego spróbuj przejść do „Ustawienia -> Oszczędzanie danych” i wyłącz go.
  • Spróbuj pobrać muzykę na swoje urządzenie, aby słuchać muzyki bez przerw w obszarze o słabym zasięgu sieci komórkowej. Sprawdź sekcję FAQ, aby dowiedzieć się, jak to zrobić.
  • Napraw problemy z wstrzymywaniem Spotify w systemie Windows lub Mac

    1. Wyloguj się ze wszystkich urządzeń w Spotify

    Czasami logowanie się na konto z innych urządzeń może powodować przerywane wstrzymywanie bieżącego urządzenia. Spróbuj wylogować się ze wszystkich urządzeń.

    Uwaga: możesz wylogować się ze wszystkich swoich urządzeń tylko za pośrednictwem witryny Spotify.

  • W nowej przeglądarce przejdź do Spotify.com.
  • Jeśli pojawi się monit, zaloguj się na swoje konto.
  • Na stronie głównej w prawym górnym rogu wybierz ikonę „Profil”.
  • Wybierz „Konto” z menu rozwijanego.
  • Po lewej stronie kliknij „Przegląd konta”.
  • Przewiń w dół i kliknij opcję „Wyloguj się wszędzie”.
  • Zostaniesz teraz wylogowany ze wszystkich swoich urządzeń, w tym z przeglądarki internetowej.

    2. Wykonaj czystą ponowną instalację systemu Windows/Mac

    Czasami usunięcie danych z pamięci podręcznej, usunięcie aplikacji, a następnie ponowne jej zainstalowanie zazwyczaj rozwiązuje wszelkie problemy spowodowane uszkodzeniem plików. Zapewnia również, że masz zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji.

    Czysta ponowna instalacja systemu Windows

    Aby usunąć pamięć podręczną i aplikację Spotify za pośrednictwem systemu Windows:

  • Przejdź do dysku „C”.
  • Kliknij „Użytkownicy”, a następnie „[Username]” teczka.
  • Wybierz „AppData”, a następnie „Lokalny”.
  • Znajdź i kliknij „Spotify”.
  • Znajdź folder „Pamięć”, a następnie go usuń.
  • Odinstaluj Spotify w systemie Windows. Wybierz „Menu Start”, a następnie kliknij „Ustawienia”.
  • Kliknij „Aplikacje”, a następnie wybierz „Spotify”.
  • Wybierz „Odinstaluj”.
  • Zainstaluj ponownie Spotify. Przejdź do „Microsoft Store”, aby znaleźć „Spotify” i zainstaluj go ponownie.
  • Czysta ponowna instalacja macOS

    Aby usunąć pamięć podręczną i aplikację Spotify za pośrednictwem systemu macOS:

  • Wyczyść pamięć podręczną spotify. Uruchom „Wyszukiwarkę”.
  • Następnie z menu u góry wybierz „Idź”, a następnie naciśnij i przytrzymaj klawisz „Alt” i wybierz „Biblioteka”.
  • Kliknij „Caches”, a następnie wybierz i usuń folder „com.spotify.client”.
  • Wybierz „Obsługa aplikacji”, a następnie usuń folder „Spotify”.
  • Usuń Spotify. Uruchom „Wyszukiwarkę”.
  • Wybierz „Aplikacje” z menu paska bocznego po lewej stronie.
  • Znajdź aplikację „Spotify” i przeciągnij ją do ikony „Kosz”.
  • Następnie opróżnij kosz, aby całkowicie usunąć aplikację.
  • Zainstaluj ponownie Spotify. Przejdź do „App Store” i znajdź aplikację „Spotify”, aby ją ponownie pobrać i zainstalować.
  • 3. Sprawdź, czy nie ma uszkodzonej karty SD, dysku twardego lub dysku SSD

    Czasami dysk twardy może ulec uszkodzeniu, ale nadal będzie działać, niezależnie od tego, czy jest to dysk twardy (HDD), czy dysk półprzewodnikowy (SSD). Ponadto karta SD używana do przechowywania muzyki może również zacząć zawodzić. Ten scenariusz często prowadzi do błędów odczytu i zapisu lub spowolnienia komputera, ale może również prowadzić do problemów z wstrzymywaniem Spotify.

    Jeśli używasz zewnętrznej karty SD do przechowywania muzyki, może to łatwo prowadzić do problemów z pauzą. Jeśli chodzi o dysk HDD lub SSD, uszkodzone sektory lub ogólnie uszkodzony dysk mogą prowadzić do powtarzających się przerw w Spotify.

    W przypadku karty SD, na której znajduje się Twoja muzyka, spróbuj ją wyjąć, wyczyścić, a następnie włożyć ponownie.

  • Wyjmij kartę SD z komputera/laptopa i wyczyść gniazdo wejściowe, a następnie wyczyść styki karty SD.
  • Włóż ponownie kartę SD i spróbuj ponownie odtworzyć Spotify.
  • W przypadku dysku twardego lub dysku SSD spróbuj uruchomić narzędzie skanujące, aby sprawdzić, czy nie występują błędy odczytu i zapisu oraz uszkodzone sektory.

    4. Zwolnij miejsce do przechowywania

    Możliwe też, że zabrakło Ci miejsca na karcie SD lub telefonie.

    Zwolnij miejsce na Androidzie

    Aby zwolnić trochę miejsca na urządzeniu z Androidem:

  • Przejdź do i kliknij „Ustawienia”.
  • W dolnej części strony wybierz opcję „Pamięć”.
  • Sprawdź, czy masz wystarczająco dużo wolnego miejsca na swoim urządzeniu.
  • Jeśli kończy się wolne miejsce, przejrzyj telefon i usuń wiadomości, zdjęcia, filmy itp.; wszystko, czego nie potrzebujesz, nie używasz lub jest przechowywane w chmurze.
  • Zwolnij miejsce na Androidzie

    Aby zwolnić miejsce na urządzeniu z systemem iOS:

  • Przejdź do i kliknij „Ustawienia”.
  • Wybierz „Ogólne”, a następnie „Pamięć iPhone’a”.
  • Sprawdź, czy masz wystarczająco dużo wolnego miejsca na swoim urządzeniu.
  • Jeśli ci się kończy, przejrzyj telefon i usuń wszystkie wiadomości, zdjęcia, filmy itp., których nie potrzebujesz lub nie używasz lub które są przechowywane w chmurze.
  • 5. Usuń Spotify z pliku Hosts

    Jeśli Spotify nadal zatrzymuje się na Twoim komputerze, przyczyną może być plik hosta. Spróbuj usunąć Spotify z pliku hosta, aby sprawdzić, czy to rozwiąże problem ze wstrzymaniem.

    Usuń wpisy Spotify z pliku Hosts w systemie Windows 10

  • Przejdź do „Notatnika”, kliknij prawym przyciskiem myszy i wybierz „Otwórz jako administrator”.
  • Kliknij „Plik -> Otwórz”.
  • Przejdź do „C: WindowsSystem32driversetc” za pomocą Eksploratora plików.
  • W prawej dolnej części okna „Otwórz” kliknij menu rozwijane „Dokumenty tekstowe (*.txt”)” i wybierz z listy „Wszystkie pliki (*.*)”. Ten krok wyświetla wszystkie pliki do wyboru, a nie tylko pliki tekstowe.
  • W oknie „Otwórz” kliknij plik „hosts”.
  • Po otwarciu zobaczysz wiersze liczb tekstowych ze znakiem „#” na początku każdego wiersza.
  • Naciśnij „Ctrl + F”, aby znaleźć wpisy zawierające „spotify” w adresie.
  • Usuń znalezione wpisy.
  • Zapisz zmiany, a następnie uruchom ponownie Spotify.
  • Usuń wpisy Spotify z pliku Hosts w systemie macOS

  • Uruchom „Wyszukiwarkę”.
  • Z menu przejdź do „Idź -> Idź do folderu”.
  • Wprowadź następującą lokalizację w polu tekstowym: „/private/etc/hosts” i naciśnij „Enter”.
  • Pojawi się kolejne okno Findera wyświetlające plik hosts komputera Mac.
  • Kliknij plik „hosts”, a następnie przeciągnij go i upuść na swój „pulpit”.
  • Kliknij dwukrotnie plik, aby go otworzyć, a otworzy się on w „TextEdit”.
  • Poszukaj wpisów ze słowem „spotify” w adresie i usuń je.
  • Teraz zapisz zmiany i uruchom ponownie Spotify.
  • 6. Sprawdź swoje słuchawki AirPods lub Bluetooth

  • Najpierw sprawdź, czy problem jest spowodowany przez bezprzewodowe słuchawki/słuchawki. Połącz je z innym urządzeniem i posłuchaj czegoś innego niż Spotify, aby sprawdzić, czy problem nadal występuje.
  • Upewnij się, że inne urządzenia bezprzewodowe nie są jednocześnie połączone ze Spotify; w takim przypadku odłącz je. Możesz także usunąć inne słuchawki bezprzewodowe sparowane z urządzeniem.
  • Upewnij się, że masz pełną baterię. Niski poziom naładowania baterii zwykle powoduje problemy z połączeniem.
  • Sprawdź obsługiwane wersje Bluetooth dla swojego urządzenia. Twoje słuchawki mogą nie być kompatybilne z Twoim urządzeniem.
  • Napraw problemy z wstrzymaniem Spotify w systemie Android lub iOS/iPhone

    1. Wyloguj się ze wszystkich urządzeń w Spotify za pomocą przeglądarki mobilnej

    Możliwe, że zalogowanie się do Spotify na innym urządzeniu może spowodować zatrzymanie muzyki na aktualnie używanym urządzeniu, zwłaszcza jeśli jedno z nich jest zapisane w pamięci podręcznej w stanie odtwarzania.

    Uwaga: możesz wylogować się ze wszystkich swoich urządzeń tylko za pośrednictwem witryny Spotify.

  • W przeglądarce mobilnej przejdź do Spotify.com i zaloguj się.
  • Stuknij ikonę „profilu” w prawym górnym rogu.
  • Wybierz „Konto” z rozwijanej listy.
  • Po lewej stronie dotknij „Przegląd konta”.
  • Przewiń w dół i dotknij opcji „WYLOGUJ SIĘ WSZĘDZIE”.
  • Teraz Spotify jest wylogowany ze wszystkich urządzeń, które z niego korzystały i poprosi o ponowne zalogowanie. Oczywiście w tej chwili powinieneś być zalogowany na bieżącym urządzeniu.

    2. Wykonaj czystą ponowną instalację Spotify na Androidzie/iOS/iPhone

    Czysta ponowna instalacja Androida

    Aby usunąć pamięć podręczną i aplikację Spotify z urządzenia z systemem Android:

  • Przejdź do i kliknij „Ustawienia”.
  • Kliknij „Aplikacje”.
  • Znajdź „Spotify”, a następnie wybierz go.
  • Kliknij „Pamięć”, a następnie „Wyczyść dane”.
  • Kliknij „Odinstaluj”.
  • Zainstaluj ponownie Spotify. Przejdź do sklepu Google Play, aby znaleźć Spotify i zainstalować go ponownie.
  • Czysta ponowna instalacja iOS

    Aby usunąć pamięć podręczną i aplikację Spotify za pomocą urządzenia z systemem iOS:

  • Uruchom „Spotify”, a następnie ze strony „Strona główna” wybierz ikonę „koła zębatego” (Ustawienia).
  • Przewiń w dół, aby wybrać „Pamięć”.
  • Kliknij „Usuń pamięć podręczną”, a następnie wybierz ją ponownie, aby potwierdzić.
  • Wybierz i przytrzymaj ikonę „Spotify”.
  • Kliknij „Usuń aplikację” z wyświetlonych opcji, a następnie wybierz „Usuń”.
  • Zainstaluj ponownie aplikację. Przejdź do sklepu iOS App Store, aby znaleźć i ponownie zainstalować Spotify.
  • 3. Sprawdź uszkodzoną kartę SD (Android/iPhone)

    Czasami karta SD w telefonie z Androidem lub iPhonie zaczyna zawodzić i prowadzi do problemów z odczytem/zapisem. Innym razem może nie być już rozpoznawany jako urządzenie pamięci masowej/dysk. Ten scenariusz ma miejsce szczególnie na Androidzie, gdy tworzysz wewnętrzną pamięć karty SD. Nadal istnieje wiele problemów, które prowadzą do błędów.

    Aby wyeliminować możliwość uszkodzenia karty SD, wykonaj następujące czynności:

  • Wyłącz urządzenie mobilne.
  • Wyjmij kartę SD.
  • Wyszczotkuj i przedmuchaj styki, aby usunąć wszelki kurz, który może powodować problem, a jeśli to możliwe, wyczyść obszar, w którym znajduje się karta SD, za pomocą pędzla lub odkurzacza.
  • Włóż ponownie kartę SD.
  • Podsumowując, z usług strumieniowania muzyki i podcastów Spotify korzystają miliony osób na całym świecie. Aby uniknąć ciągłego wstrzymywania Spotify, zasubskrybuj usługę premium Spotify, aby móc pobierać jej zawartość na maksymalnie pięć urządzeń i ponownie cieszyć się muzyką, która nie jest wstrzymywana. Jeśli ta opcja nie jest twoją filiżanką herbaty, upewnij się, że nie masz słabego połączenia Wi-Fi lub słabego dostępu do danych komórkowych, i wypróbuj niektóre z powyższych rozwiązań.