Sprzedawaj produkty z jednej platformy wszędzie – Shopify

Chcesz, aby Twoje produkty dotarły do ​​odbiorców na całym świecie? Czy chcesz mieć sklep internetowy, który jest łatwy w konfiguracji i zarządzaniu? Shopify to kompleksowe rozwiązanie wszystkich tych pytań.

Mając wielu graczy na rynku, żadna firma nie przetrwa w walce o małą lokalizację. Musisz mieć globalną perspektywę i starać się sprzedawać swoje produkty na całym świecie, aby uzyskać maksymalny zwrot z inwestycji. Shopify to platforma, na której możesz bezproblemowo stworzyć sklep internetowy i rozpocząć sprzedaż. Może również zapewnić niezbędne narzędzia dla Twojego sklepu detalicznego.

Zagłębmy się w narzędzia i zalety Shopify. Ale najpierw sprawdź, jak pomaga firmom z mediów społecznościowych i małym firmom.

Wyzwania małych firm lub firm zajmujących się mediami społecznościowymi

Jeśli prowadzisz małą firmę lub Twój biznes opiera się na mediach społecznościowych, musiałeś stawić czoła setkom wyzwań. Z dużymi i ugruntowanymi graczami, którzy mają już zapewnioną solidną pozycję na rynku, dotarcie do potencjalnych klientów i zrobienie na nich wrażenia jest trudne.

Małe firmy muszą zapewniać udogodnienia i funkcje podobne do renomowanych przedsiębiorstw, jeśli nie lepsze od nich. Ludzie powinni mieć możliwość kupowania produktów bez żadnych problemów od sprzedawców mediów społecznościowych i małych firm. Ale przy ograniczonych inwestycjach, zasobach i kapitalizacji rynkowej, jak mieliby to zrobić?

Jak Shopify może pomóc firmom

Wprowadź Shopify — rozwiązanie handlowe odpowiednie dla firm każdej wielkości. Niezależnie od tego, czy chcesz uruchomić małą firmę, czy stworzyć sklep internetowy dla istniejącej firmy, Shopify powinno być Twoim najlepszym wyborem.

Możesz łatwo skonfigurować witrynę internetową dla swojej małej firmy za pomocą Shopify i budować wizerunek marki wśród klientów. Pomaga również w zarządzaniu zapasami i skalowalności.

Sprzedawcom w mediach społecznościowych Shopify oferuje takie usługi, jak pojedynczy link do udostępniania całej firmy, kampanie marketingowe w mediach społecznościowych, sprzedaż bezpośrednia z kont i wiele innych narzędzi.

Co to jest Shopify?

Shopify to platforma, na której możesz założyć sklep internetowy do sprzedaży produktów. Możesz wykorzystać tę platformę, korzystając z jej funkcji Point of Sale, jeśli chcesz osobiście sprzedawać swoje produkty. Sklepy detaliczne, wyprzedaże na rynku i sklepy typu pop-up mogą korzystać z POS do łatwej sprzedaży osobistej.

Został zaprojektowany z myślą o zaspokojeniu potrzeb handlowych każdej wielkości firm. Nawet jeśli sprzedajesz tylko w mediach społecznościowych, możesz wybrać Shopify. Ta przyjazna dla użytkownika platforma, z ponad 2 100 000 aktywnych użytkowników i dostępnością w 175 krajach, jest również idealna do sprzedaży za pośrednictwem rynków sprzedawców.

Shopify udostępnia szeroką gamę narzędzi biznesowych. Oferuje te narzędzia lub platformy jako produkty swoim użytkownikom. Poniżej przedstawiono główne produkty Shopify, których powinieneś używać regularnie:

#1. Rozpocznij działalność

Shopify Start umożliwia bezproblemowe założenie firmy na swojej platformie. Start pomaga budować markę biznesową, zwiększać obecność marki w Internecie i rozpocząć sprzedaż już pierwszego dnia.

Niektóre kluczowe narzędzia i zasoby z Shopify Start to:

  • Kreator logo
  • Generator nazw marek
  • Zdjęcia seryjne
  • Motyw sklepu
  • Hurt
  • Dropshipping
  • Drukuj

#2. Wypromuj biznes

Rozwiązanie marketingowe Shopify pomaga promować Twoją firmę wśród odbiorców na całym świecie. Oferuje wszystkie narzędzia marketingowe, których możesz potrzebować. Niektóre godne uwagi narzędzia to:

  • Kierowanie na odbiorców
  • Marketing e-mailowy
  • Maksymalna wydajność Google
  • Reklamy na Facebooku
  • Raporty z panelu marketingowego
  • Budowanie grupy klientów
  • Zautomatyzowane, ale spersonalizowane wiadomości od klientów

#3. Zarządzaj biznesem

Po przejściu na Shopify otrzymujesz wszystkie narzędzia potrzebne do zarządzania firmą pod jednym parasolem. Na przykład:

  • Uproszczona bramka płatności to Shopify Payments. Możesz akceptować różne metody płatności po przystępnych opłatach transakcyjnych. Dodatkowo możesz również oferować zakupy na raty.
  • Możesz użyć konta Shopify Balance do bankowości biznesowej, jeśli nie posiadasz konta bankowego dla firm.
  • Shopify oferuje również pożyczki na założenie firmy i zarządzanie nią za pośrednictwem Shopify Capital.
  • Shopify ma również solidny system wysyłkowy.
  • Automatyzacja eCommerce od Shopify umożliwia przekształcenie biznesu ręcznego w biznes autopilota.

#4. Nazwy domen

Shopify oferuje również nazwy domen po konkurencyjnych kosztach, jeśli wolisz przenieść swoją markę na niezależną domenę. Kiedy otrzymasz nazwę domeny, która odzwierciedla tylko nazwę Twojej firmy, Twoja marka stanie się bardziej wartościowa i skuteczna.

#5. Konfiguracja handlu mobilnego

Shopify to platforma kompatybilna z urządzeniami mobilnymi. Aplikacje na Androida i iOS umożliwiają założenie pełnej firmy, zarządzanie produktami, obsługę klientów, nadzorowanie personelu i nie tylko z poziomu aplikacji mobilnej lub tabletu.

To nie wszystko! Możesz również akceptować płatności za pomocą aplikacji Shopify POS dostępnej w Google Play i App Store.

Jak rozpocząć sprzedaż produktów za pośrednictwem Shopify

  • Zarejestruj się w Shopify, aby rozpocząć 14-dniowy bezpłatny okres próbny.
  • Przejdź przez kreatora szybkiego startu w Shopify, aby uzyskać obowiązkowe ustawienia, takie jak wybór kanałów, w których chcesz sprzedawać swoje produkty.
  • Aktywuj Shopify Payments i wybierz metody płatności dla swojego sklepu internetowego.
  • Dodawaj i organizuj swoje produkty w różnych kolekcjach. Dołącz niezbędne informacje o produktach dla SEO i user experience.
  • Zbuduj swój sklep internetowy, wybierając motywy i personalizację.
  • Złóż udane zamówienie testowe i uruchom witrynę.

Korzyści z używania Shopify Sell

Istnieją wspaniałe korzyści i zalety korzystania z Shopify w Twojej firmie eCommerce. Zapoznaj się z najbardziej przydatnymi korzyściami Shopify:

Łatwy w użyciu interfejs

Shopify to intuicyjna platforma, którą możesz skonfigurować i używać bez żadnych problemów. Nawet jeśli nie masz doświadczenia w tworzeniu stron internetowych i hostingu, Shopify okaże się bardzo łatwe w użyciu. Oferuje wszystko, czego potrzebujesz, aby uruchomić swoją witrynę eCommerce.

Bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo ma kluczowe znaczenie dla każdej witryny internetowej, a Shopify oferuje bezpieczne ramy. Ponieważ Twoja witryna zajmuje się danymi osobowymi i finansowymi użytkowników, które są ściśle poufne, wybór Shopify oznacza zapewnienie pełnego bezpieczeństwa danych.

Integracje aplikacji

Shopify obsługuje łatwą integrację z kilkoma popularnymi i popularnymi aplikacjami. Możesz nawet połączyć Facebook Messenger, Instagram Messenger, Apple Business Chat i czat w sklepie internetowym ze skrzynką odbiorczą Shopify. Dlatego możesz łatwo zintegrować dodatkowe funkcje i funkcjonalności ze swoją witryną, aby uzyskać dodatkową wartość.

Niezawodność

Dzięki Shopify możesz oczekiwać 99,9% czasu sprawności swoich witryn. Twoja witryna jest więc zawsze online i działa. Co więcej, oferuje funkcje potrzebne do aktualizacji i utrzymania witryny.

Szybkie ładowanie stron internetowych

W tym szybko zmieniającym się świecie szybkość ma duże znaczenie dla witryn eCommerce. To globalnie hostowane rozwiązanie zawiera zestaw niezawodnej infrastruktury, sprzętu i oprogramowania. W ten sposób Twoja witryna załaduje się w ciągu kilku sekund, zapewniając Twoim klientom bezproblemowe zakupy.

Niesamowite wrażenia wizualne

Odwiedzający sklep internetowy powinni uznać witrynę za atrakcyjną, ponieważ zły interfejs może sprawić, że będą kwestionować wiarygodność witryny. Możesz wybrać dowolny profesjonalny szablon z gamy kolekcji Shopify, odpowiedni dla Twojej witryny. Korzystając z atrakcyjnego wizualnie szablonu motywu, możesz zapewnić bogaty UX.

Potężne opcje marketingowe

Shopify oferuje również różne narzędzia marketingowe, których możesz użyć, aby zwiększyć zasięg i przychody odbiorców. Możesz używać narzędzi Shopify do ukierunkowanego marketingu e-mailowego, statystyk sklepu, zaawansowanych analiz handlu elektronicznego, niestandardowych kart podarunkowych i kuponów rabatowych.

Strony internetowe przyjazne dla urządzeń mobilnych

Przy rosnącej liczbie użytkowników telefonów komórkowych responsywność mobilna jest kluczem do sukcesu sklepu e-commerce. Ponieważ motywy Shopify są responsywne, możesz ich używać do tworzenia niestandardowych witryn internetowych, które będą dobrze wyglądać na dowolnym urządzeniu.

Bezpieczne usługi płatnicze

Chociaż integracja niezawodnej bramki płatności jest zniechęcająca, Shopify pozwala szybko skonfigurować bramkę płatności. Obsługuje Stripe do zbierania płatności od kupujących.

Przyjazny dla SEO

Shopify umożliwia tworzenie stron internetowych przyjaznych SEO. Dzięki temu możesz sprawić, że Twoja witryna będzie organicznie widoczna dla docelowych odbiorców. Możesz projektować strony docelowe oparte na kampaniach, dodawać tytuły i metatagi oraz umieszczać w tych witrynach sekcję bloga.

Główne cechy Shopify

Jeśli chodzi o tworzenie i zarządzanie sklepem internetowym, Shopify jest najbardziej niezawodną platformą. Wyróżnione funkcje Shopify do sprzedaży obejmują:

Niestandardowy sklep internetowy

Shopify umożliwia stworzenie wyrafinowanego i pięknego sklepu internetowego dla Twoich produktów. Z kolekcji ponad 70 dostosowywanych i responsywnych motywów możesz stworzyć swoją witrynę tak, jak ją sobie wyobraziłeś.

Konstruktor sklepów tej platformy typu „przeciągnij i upuść” ułatwia tworzenie sklepów bez konieczności znajomości kodowania lub projektowania. Umożliwia także posiadanie domen niestandardowych, które możesz kupić za pośrednictwem Shopify lub przynieść samodzielnie.

Punkt sprzedaży

Ta funkcja jest niezbędna dla tych, którzy chcą zwiększyć sprzedaż osobistą i oferować klientom wyjątkowe doświadczenia handlowe. Dzięki usługom POS możesz zapewnić spersonalizowaną obsługę, łatwe zakupy i bezproblemowe zwroty do klientów.

Pobierając aplikację Shopify Retail POS, możesz zmienić swoje urządzenie mobilne w punkt sprzedaży i dotrzeć do klientów na całym świecie. Inne funkcje POS obejmują zaawansowane zarządzanie zapasami, ujednolicone raportowanie i niestandardowe uprawnienia personelu.

Elastyczny przycisk Kup

Przycisk Kup Shopify to skuteczny sposób na umieszczenie wbudowanej opcji kasy produktu na dowolnej stronie internetowej lub w mediach społecznościowych. Shopify umożliwia wyświetlanie produktów tak, jak chcesz, przy użyciu wbudowanego kodu.

Możesz także osadzić koszyk na zakupy, aby zapewnić bezpieczne i przyjazne dla urządzeń mobilnych zakupy. Co więcej, możesz dostosować kolor do swojej marki.

Kanały sprzedaży

Korzystając z kanałów sprzedaży Shopify, możesz dotrzeć do większej liczby osób poprzez promocję i sprzedawać swoje produkty w wielu kanałach. Możesz sprzedawać swoje produkty na Facebooku, Instagramie i TikToku, prezentując swoje towary obok swoich filmów na YouTube.

Umożliwia także rejestrowanie swoich produktów na różnych rynkach internetowych, takich jak eBay, Google i Walmart, aby dotrzeć do nowych klientów. Ponieważ Shopify zajmuje się śledzeniem zamówień i zapasów, nie będzie żadnych rozbieżności.

Przypadki użycia Shopify

  • Allbirds to marka produktów modowych i odzieżowych, która odnotowała gwałtowny wzrost konwersji wielokanałowych za pomocą systemów Shopify POS.
  • Marka Only Curls odnotowała 10% wzrost średniej wartości zamówienia i 180% wzrost sprzedaży po przejściu na Shopify Launchpad i Shopify Plus Certified Apps.
  • Nathan James, który sprzedaje produkty wyposażenia domu, po skorzystaniu z Shopify Audience spotkał ponad 500 nowych klientów.
  • Firma przetwórstwa spożywczego Heinz była w stanie uruchomić swój nowy sklep bezpośrednio do konsumenta w ciągu 7 dni od zawarcia umowy.
  • Rumple to marka promująca zrównoważony styl życia na świeżym powietrzu. Dzięki Shopify Scripts i Shopify Flow w ciągu 2 lat podwoiła swoje przychody.

Ceny Shopify

Poniżej znajduje się zwięzłe i łatwe wyjaśnienie planów cenowych Shopify:

#1. Podstawowy

Ten plan zapewnia wszystkie funkcje potrzebne do tworzenia sklepu, wysyłki produktów i procesu płatności. Będzie to kosztować 29 USD miesięcznie i umożliwia korzystanie z 2 kont personelu, 4 lokalizacji magazynowych i podstawowego raportowania.

#2. Shopify

Firmy, które chcą zwiększyć skalę swojej działalności dzięki profesjonalnym raportom, mogą uzyskać ten plan w cenie 79 USD miesięcznie. Pozwala na posiadanie 5 kont pracowników i 5 lokalizacji magazynowych.

#3. Zaawansowany

Aby cieszyć się najniższymi opłatami transakcyjnymi, musisz zapłacić 299 USD miesięcznie i uzyskać ten plan. Oferuje takie funkcje, jak 15 kont pracowników, maksymalnie 8 lokalizacji magazynowych i niestandardowy kreator raportów.

Wszystkie te podstawowe plany zapewniają również funkcje, takie jak sklep internetowy, punkt sprzedaży, kanały sprzedaży i wsparcie 24/7. Jeśli zdecydujesz się płacić corocznie, możesz zaoszczędzić 50% swoich wydatków. Dla użytkowników dostępne są jeszcze dwa plany Shopify.

#4. Rozrusznik

Osoby, które chcą prowadzić firmy za pośrednictwem aplikacji społecznościowych i komunikatorów, mogą skorzystać z tego planu, który będzie ich kosztował 5 USD miesięcznie.

#5. Shopify Plus

Przedsiębiorstwa z wymogiem prowadzenia działalności na dużą skalę mogą zdecydować się na ten plan już od 2000 USD miesięcznie.

Możesz również wypróbować wszystkie te platformy przez 14 dni za darmo przed podjęciem ostatecznej decyzji.

Alternatywy Shopify

Jeśli chcesz porównać Shopify z innymi produktami, oto alternatywy:

Rynek AWS

AWS Marketplace to platforma cyfrowa, na której ludzie mogą kupować, sprzedawać lub wdrażać aplikacje i usługi innych firm w celu prowadzenia działalności i tworzenia rozwiązań. Zawiera produkty z różnych kategorii i branż, takich jak bezpieczeństwo, produkty danych, uczenie maszynowe, opieka zdrowotna i telekomunikacja.

Nadmiar

Nexcess to platforma wspierająca tworzenie stron internetowych i w pełni zarządzany hosting. Nie tylko pozwala na szybkie tworzenie stron internetowych, ale jego silne zabezpieczenia pozwala również chronić się przed internetowymi drapieżnikami. Jego nieodłączna funkcja automatycznej skalowalności jest doskonała dla rozwijających się firm. Korzystając z Nexcess, każdy może tworzyć treści i witryny handlowe.

BigCommerce

BigCommerce to niezawodny dostawca rozwiązań eCommerce. Oferuje kombinację integracji i narzędzi dla Twojego przedsiębiorstwa w celu szybkiego dostosowania. Tutaj zyskujesz elastyczność i skalowalność, których potrzebujesz w zmieniającym się globalnym scenariuszu biznesowym. Najważniejsze funkcje tej platformy to bezproblemowa realizacja transakcji, przydatne informacje, odzyskiwanie porzuconych koszyków, otwarte interfejsy API itp.

Zawijanie

Shopify stało się globalną platformą handlową od momentu jej powstania 16 lat temu w 2006 roku. Teraz firmy o dowolnej wielkości i modelu przychodów korzystają z tej platformy komercyjnej do sprzedaży produktów swoim docelowym odbiorcom. Niezależnie od tego, czy planujesz sprzedawać towary konsumpcyjne, usługi online, towary marki czy aplikacje cyfrowe, Shopify musi być Twoim pierwszym wyborem.

Do tej pory przeszedłeś szczegółowy przegląd platformy Shopify i jej ofert. Teraz powinno być łatwo zdecydować, czy Shopify jest odpowiednią platformą dla Twojej firmy.