Twórz wirtualne wydarzenia za pomocą tych 9 fantastycznych narzędzi marketingowych

Wirtualne wydarzenia są bardzo łatwe do zrealizowania w tym szybko zmieniającym się świecie w erze cyfrowej.

Wiele firm boryka się z kilkoma problemami z powodu globalnej pandemii COVID-19. Pandemia trwała od dłuższego czasu, a sprawy wciąż nie są w pełni pod kontrolą. Dlatego firmy poszukują nowych sposobów pracy i komunikacji.

Kilka firm prosi swoich pracowników o kontynuowanie pracy z domu. Wcześniej współpracownicy odbywali osobiste spotkania, ale teraz muszą przejść na platformę internetową. Firmy korzystają z różnych platform internetowych, takich jak Zoom, Hangouts, Meet i Skype, do rozmów wideo i spotkań. Z drugiej strony Slack i Microsoft Teams są wykorzystywane do wymiany dokumentów i wiadomości.

Nie tylko spotkania, ale także firmy z niecierpliwością czekają na organizację wydarzeń wirtualnie. Firmy łączą się z odbiorcami poprzez wydarzenia online. Ponieważ świat był zamknięty, kilka firm zdecydowało się kontynuować wprowadzanie wirtualnych produktów, targi i wiele innych.

Słynna firma Apple Inc. była gospodarzem wirtualnej premiery produktu we wrześniu 2020 r. Zapowiedziała różne produkty Apple, w tym dwa zupełnie nowe modele iPada i Apple Watch. Publiczność chciała wiedzieć o wszystkim szczegółowo. Organizatorzy mogli bez trudu opisać publiczności wszystko, nawet na platformie internetowej. Ludzie byli uważni z takim samym entuzjazmem nawet w wirtualnych wydarzeniach.

Jeśli myślisz o organizacji wydarzenia, powiem Ci, że jest to możliwe. Wielu to robi i Ty też możesz, korzystając z odpowiedniego oprogramowania. A zanim opowiem o najlepszych rozwiązaniach związanych z wydarzeniami wirtualnymi, podzielę się kilkoma wskazówkami, jak sprawić, by wydarzenia odniosły sukces.

Wybór odpowiedniej platformy

Konieczne jest wybranie platformy, która odpowiada budżetowi, kryteriom i typowi wydarzenia. Wybór odpowiedniej platformy stanie się dość łatwy, aby wydarzenie odniosło sukces.

Platformy dla początkujących

Jeśli szukasz szybkiego rozwiązania, które nie wymaga wielu zasobów, powinieneś skorzystać z platform społecznościowych. Pomogą Ci na żywo transmitować całe wydarzenie w mediach społecznościowych.

Niektóre z platform to Facebook, YouTube i Instagram. Najważniejszą zaletą jest to, że nie musisz nic wydawać, aby zorganizować wydarzenie online na tych platformach. Możesz bezpośrednio udostępnić link do swojego wydarzenia grupie docelowej. Publiczność zna te platformy, ponieważ są one dość łatwe w użyciu. Możesz skorzystać z narzędzi do transmisji na żywo.

Minusem platform społecznościowych jest to, że wydarzenie nie będzie tak interaktywne. Ludzie mogą wchodzić w interakcje tylko poprzez komentarze, ale żaden inny rodzaj interakcji nie jest możliwy. Niektóre platformy nakładają również pewne ograniczenia na prowadzenie sesji na żywo. Na przykład potrzebujesz 10 000 subskrybentów na swoim kanale, aby zorganizować wirtualne wydarzenie na żywo w YouTube.

Platformy pośrednie

Możesz użyć Zoom lub Google Meet, aby zwiększyć poziom interakcji z uczestnikami. Umożliwia tworzenie spotkań zespołowych i sal konferencyjnych na webinary i wydarzenia online.

Możesz wchodzić w interakcje z odbiorcami i udostępniać ekran lub kamerę internetową, aby przypominało to wydarzenie osobiste. Nadaje się na małe spotkanie.

Zaawansowane platformy

Jeśli martwisz się o interakcję z publicznością i potrzebujesz wszystkiego, aby wirtualne wydarzenia odniosły sukces, potrzebujesz zaawansowanych narzędzi wymienionych poniżej, które zajmą się ankietowaniem, tworzeniem puli, quizami, raportami po wydarzeniu, dogłębną analizą i wieloma innymi.

Promocja wydarzenia wirtualnego

Jeśli planujesz zorganizować wirtualne wydarzenie, musisz opracować solidną strategię marketingową, która jest zgodna z Twoimi celami i pracą w świecie online. Istnieje wiele sposobów na promocję swojej firmy lub wydarzenia. Spośród wszystkich strategii marketingu cyfrowego, dwie z najważniejszych, na których należy się skoncentrować, to:

E-mail i media społecznościowe to najlepszy sposób na zaprezentowanie wydarzenia przed ludźmi. Powinieneś poświęcić czas na tworzenie e-maili marketingowych, aby przyciągnąć ludzi do swojego wirtualnego wydarzenia. Hashtagi specyficzne dla wydarzenia zapewniłyby ogromny impuls dla wydarzenia za pośrednictwem mediów społecznościowych. Możesz nawet zwrócić się do wpływowych obserwatorów w mediach społecznościowych, aby promować swoje wirtualne wydarzenie.

Zmień przeznaczenie treści wideo

Nawet jeśli Twoje wirtualne wydarzenie dobiegło końca, nie oznacza to, że Twoje treści stają się mniej wartościowe. Możesz edytować treści i umieszczać je w różnych formatach w mediach społecznościowych i innych platformach, aby je promować.

  • Utwórz podcast, konwertując zawartość wideo
  • Napisz bloga, transkrybując swój film
  • Udostępniaj je w mediach społecznościowych, tworząc krótkie klipy i obrazy za pomocą narzędzi takich jak Canva.

Treść nigdy się nie starzeje; możesz użyć go ponownie, aby promować swoje poprzednie wydarzenie. Pomogłoby to również przyciągnąć uwagę publiczności na następne wydarzenie.

Przyjrzyjmy się niektórym fantastycznym narzędziom marketingowym do tworzenia wirtualnego wydarzenia.

Adobe Connect

Zorganizuj wirtualne wydarzenie z Adobe Connect wykorzystać prawdziwą moc wirtualnej platformy. Możesz użyć tej wszechstronnej platformy, aby zapewnić wspaniałe wrażenia dla zróżnicowanej publiczności. Możesz całkowicie zmienić sposób interakcji z odbiorcami, aby stworzyć dla nich wciągające wrażenia. To doskonała platforma do bezpiecznych webinariów, spotkań i konferencji.

Dostosuj scenę do swoich odbiorców i przejmij pełną kontrolę nad platformą, aby zwiększyć zaangażowanie i interakcje, kontynuując wydarzenie. Twoja publiczność nigdy nie przegapi Twojej sesji dzięki interaktywnym nagraniom, które przypominają rzeczywiste sesje.

Adobe Connect to kompleksowe rozwiązanie do planowania, które dostarcza i śledzi całe wirtualne wydarzenie. Platforma rejestruje wszystkie przepływy pracy przed i po zdarzeniu. Dzięki tej platformie możesz uzyskać dogłębną analizę swojego wirtualnego wydarzenia. Nie musisz martwić się o bezpieczeństwo lub dane swojej firmy i uczestników, ponieważ Adobe zapewnia Ci ochronę, jeśli chodzi o bezpieczeństwo.

Kalendarz wydarzeń

Kalendarz wydarzeń zaczyna się od zoptymalizowania schematu zdarzeń wirtualnych w celu lepszego wykrywania w wyszukiwarce Google.

To oprogramowanie do obsługi wydarzeń wirtualnych oferuje również potężną integrację z narzędziami konferencyjnymi, takimi jak Zoom i Webex. Automatycznie generuje linki do spotkań i pokazuje je na pulpicie WordPress.

Poza tym możesz zdecydować się na pokazywanie linków do transmisji na żywo uczestnikom kupującym bilet lub wykonującym RSVP. Kalendarz wydarzeń obsługuje również wydarzenia hybrydowe, zawierając lokalizacje wszystkich takich wpisów.

Umożliwia to kontrolowanie wszystkiego bezpośrednio z panelu administracyjnego WordPress, w tym wbudowanego strumienia na żywo, aby utrzymać ruch w Twojej witrynie.

Istnieje wiele innych korzyści związanych z używaniem Kalendarza wydarzeń do wydarzeń wirtualnych i hybrydowych. Subskrypcje zaczynają się od jednej witryny do nieograniczonej liczby witryn, obsługując wszystkie przypadki użycia.

Wreszcie, każdy zakup jest objęty 30-dniową gwarancją zwrotu pieniędzy bez zadawania pytań.

Hubilo

Hubilo uczynił swoją platformę idealną, pamiętając o kilku firmach i ich wydarzeniach. Obsługuje głębokie procesy rejestracji poprzez budowanie strony docelowej. Cały proces sprzedaży biletów, fakturowania i Hubilo zarządza integracją z różnymi procesorami płatności.

Platforma umożliwia użytkownikom angażowanie się w fantastyczny kanał wydarzeń. Wykres zaangażowania rósłby wykładniczo ze względu na kanał zdarzeń. Posiada możliwość płynnego zarządzania całym wirtualnym wydarzeniem. Hubilo zajmuje się wszystkim, od studia nadawczego po zaangażowanie.

To nie tylko platforma do wirtualnych wydarzeń, ale zauważysz również jej funkcje analityczne i brandingowe. Możesz zintegrować kilka narzędzi biznesowych, takich jak Salesforce, HubSpot, Mailchimp, Intercom, Marketo i wiele innych, aby zarządzać przepływami zdarzeń za pośrednictwem Hubilo.

Goldcast

Goldcast to specjalistyczna platforma dla marketerów eventowych do tworzenia wydarzeń przypominających show Netflix. Możesz całkowicie dostosować tę platformę do swojej marki, aby przypominała wydarzenie Twojej firmy. W Goldcast dostępne są nieskończone opcje dostosowywania.

Goldcast pozwala na miksowanie na żywo i nagranych razem wideo. Wbudowane studio zapewnia płynne i płynne przejście między filmami na żywo i nagranymi wcześniej. Teraz nie będzie ciszy ani przerw z powodu przejść wideo. Goldcast to idealna platforma do organizowania różnych wirtualnych wydarzeń, takich jak premiery produktów, szczyty klientów, wydarzenia społecznościowe, coroczne konferencje, warsztaty i wiele innych.

Zwykle wydarzenia wirtualne stają się jednostronnymi prezentacjami bez szans na interakcje peer-to-peer. Ta wciągająca platforma umożliwia dyskusję na swój ulubiony temat w sali okrągłego stołu. Gdy skończysz z wirtualnym wydarzeniem, Goldcast przedstawi Ci zebrane dane klientów i potencjalnych klientów wraz z praktycznymi spostrzeżeniami.

Airmeet

Airmeet został zaprojektowany, aby zapewnić niezapomniane wydarzenia, które pokochają Twoi odbiorcy. Twoi uczestnicy mogą przechodzić z jednej wirtualnej sesji do drugiej, odwiedzać niektóre stoiska wystawowe i odwiedzać salony networkingowe, aby wchodzić w interakcje z innymi uczestnikami. Możesz zbudować niestandardową recepcję, aby utrzymać scenę, salon i stoisko.

Możesz szybko zwiększyć skalę wydarzenia, nawet jeśli w wirtualnym wydarzeniu bierze udział 100 000 uczestników. Szybko rozpocznij transmisję na żywo z YouTube i Facebooka bezpośrednio przez Airmeet. Dane o zdarzeniach można było gromadzić i analizować, integrując CRM za pośrednictwem Zapier. Możesz transmitować sesję z dowolnego studia na żywo, takiego jak OBS, WebEx, Zoom itp.

Jest to wysoce niezawodna i solidna platforma do hostowania wirtualnych wydarzeń i ma doskonałe opcje integracji dla lepszych doświadczeń. Niezależnie od tego, czy planujesz webinar społecznościowy, ceremonię wręczenia nagród, pokaz na żywo czy targi, nie musisz się martwić, ponieważ Airmeet poradzi sobie ze wszystkim.

Wskakuj

Jeśli planujesz zorganizować wirtualne wydarzenie z uczestnikami z całego świata, powinieneś zajrzeć na Wskakuj. Będzie to korzystne dla stworzenia angażującego wirtualnego wydarzenia. Wiele obszarów interakcji zostało zoptymalizowanych pod kątem zaangażowania i połączenia uczestników.

Dzięki tej platformie nie zobaczysz żadnej różnicy między wydarzeniami offline i online. Dostępnych jest kilka dostosowań, dzięki którym jest to idealne wydarzenie wirtualne. Niezależnie od tego, czy planujesz wydarzenie rekrutacyjne dla 50 osób, praktyczne spotkanie dla 500 osób, czy doroczne targi dla 50 000 osób, możesz iść naprzód z Hopin.

Hopin pozwala zarządzać wydarzeniem od fazy planowania po analizę. Możesz sprzedawać bilety online, a nawet rekrutować sponsorów. Możesz nawet uzyskać pełną analizę wydarzenia i pobrać dane wszystkich uczestników. Każdy uczestnik może szybko zaangażować się i istnieją opcje zorganizowania spotkań 1-1 w celu lepszego zaangażowania między uczestnikami.

Balon

Balon to platforma internetowa, na której możesz bez wysiłku eksplorować i wirtualnie organizować wydarzenia. Dzięki skalowalnym i bezpiecznym technologiom możesz zaplanować wystawę, wydarzenie na żywo, wydarzenie sieciowe i wiele więcej. Na tej platformie dostępna jest nieograniczona liczba etapów.

Balon pomaga stworzyć zabawne i wciągające wydarzenie zamiast nudnego wydarzenia, w którym uczestnicy siedzą i słuchają. Tutaj ludzie mają szansę nawiązać kontakt z ludźmi o podobnych poglądach. Możesz posłuchać rozmów ekspertów lub dołączyć do rozmowy i zacząć nawiązywać kontakty z ludźmi.

Możesz obsłużyć wszystko, od tworzenia zdarzenia po analizę raportów o zdarzeniach z jednej platformy. Możesz umówić się na kameralne spotkania dla swoich pracowników, a nawet odbyć indywidualną rozmowę konsultacyjną z potencjalnym klientem. Nie ma końca możliwości wykorzystania tej platformy do zorganizowania udanego wirtualnego wydarzenia.

Cud

Cud to wirtualna przestrzeń, w której ludzie mogą rozmawiać i spotykać się, a także organizować spotkania online dla zabawy. Platforma opracowała innowacyjny sposób poznania, kto z kim rozmawia. Aby dołączyć do rozmowy, ludzie zbliżają swój awatar do innych. Aby opuścić jakąkolwiek rozmowę, muszą po prostu odsunąć swojego awatara.

Możesz łatwo transmitować zawartość za pomocą wideo, udostępniania ekranu lub w inny sposób. Możliwe jest nadawanie treści do określonego obszaru osób lub wszystkich gości. To byłoby jak przygotowanie kompletnego fizycznego miejsca. Możesz skonfigurować różne obszary na platformie i podać tematy dla każdego obszaru. Goście mogą wchodzić ze sobą w interakcje na podstawie tego, jak zdefiniowałeś podczas budowania tego konkretnego obszaru.

Najlepsze w Wonder jest to, że działa na każdym urządzeniu. Nie ma potrzeby pobierania ani instalowania żadnego oprogramowania, ponieważ platforma jest kompatybilna z przeglądarkami. W Wonder możesz zorganizować wirtualne wydarzenie dla maksymalnie 1500 gości. Wonder jest bardzo opiekuńczy jeśli chodzi o bezpieczeństwo uczestników, organizatorów i całej imprezy. Gospodarze i organizatorzy używają Wonder do wirtualnych wydarzeń, takich jak spotkania, targi, konferencje, spotkania, networking i wiele innych.

Grono

Jeśli szukasz oprogramowania klasy korporacyjnej do organizowania wirtualnych konferencji i innych wydarzeń, to Grono jest idealny dla Ciebie.

Niezależnie od tego, czy planujesz małą konferencję, spotkanie dla pracowników Twojej firmy, czy globalne wydarzenie na dużą skalę, z Bevy znajdziesz wszystkie zasoby, aby to zrobić. Może zintegrować się z oprogramowaniem do automatyzacji marketingu i CRM, aby zapewnić lepszą obsługę.

Możesz w pełni zrozumieć dane swoich odbiorców i wykorzystać je do osiągania lepszych wyników. Integracja wszystkich danych z powrotem z podstawowymi systemami jest dość prosta. Nie ma tu pośrednika, gdy wydarzenia odbywają się na Bevy. Dane uczestników są tylko Twoje i nie będzie żadnych zakłóceń z powodu platformy.

Bevy może obsługiwać wydarzenia wirtualne i społecznościowe na dowolną skalę z maksymalną wydajnością. Zespół doradców jest zawsze do Państwa dyspozycji w przypadku jakichkolwiek pytań lub problemów z platformą. Możesz rozwijać swoje wirtualne wydarzenie, planując je na Bevy.

Końcowe przemyślenia

Z powodu pandemii ludzie tkwią w swoich domach i nudzą się. To właściwy czas na tworzenie niezwykłych wydarzeń wirtualnych, które pomogą Ci rozwinąć markę i biznes. Za pomocą wyżej wymienionych rozwiązań z łatwością zorganizujesz i zarządzasz swoim wirtualnym wydarzeniem, a jednocześnie sprawisz, że odniesiesz ogromny sukces.

Następnie poznaj najlepsze oprogramowanie do webinarów, które pomoże Ci w rozwoju firmy.