Uważaj na reklamę The Nun Movie Jump Scare w filmach YouTube

Premiera filmu poprzedza zwiastun. Często jest kilka różnych wersji zwiastuna, kilka zwiastunów i wiele plakatów. Możesz obejrzeć zwiastun dowolnego filmu na YouTube, a czasami możesz nawet zobaczyć go jako reklamę innego filmu. Coś takiego dzieje się z filmem Zakonnica. To horror z serii filmów Insidious and Conjuring, który podkrada się do niczego nie podejrzewających użytkowników w formie reklamy przerażającej. Jeśli nie lubisz filmów grozy lub masz problemy z sercem, oto na co musisz uważać.

Reklama straszenia skoku z filmu Zakonnica w YouTube nie wygląda jak inne reklamy. Reklamy w połowie filmu na YouTube nie są obce. Znajdziesz je na wyjątkowo długich filmach. To jednak nie jest zwiastun. To tylko krzycząca na ciebie Zakonnica. To jak te żarty, w których musisz uważnie przyjrzeć się swoim piargom, aby coś na nim znaleźć, a ktoś / coś wyskakuje na ciebie.

Nun Trailer

Jeśli chcesz wiedzieć, jak to wygląda, Użytkownik YouTube Wigstle nakręcił film. Elementy sterujące głośnością widoczne na początku nie są regulatorami głośności urządzenia, na którym oglądana jest przyczepa. Są częścią reklamy.

Pierwotnie udostępnił to użytkownik Twittera apple @bbydvas, a inni użytkownicy zgodzili się, że regulacja głośności nie jest jedynym wskaźnikiem, że „reklama” ma się rozpocząć. Inni użytkownicy twierdzą, że zobaczysz obracającą się piłkę plażową, podobną do tej, którą dostajesz na komputerze Mac, gdy coś jest przetwarzane, lub zobaczysz, jak zakonnica przemyka w rogu.

OSTRZEŻENIE! Jeśli zobaczysz reklamę na youtube ze znakiem głośności ??? odrzucono i nic więcej, JEST TO JUMPS CARE dla nowego filmu NUN, który wychodzi. radzę odwrócić wzrok i / lub zmniejszyć głośność, jeśli odczuwasz niepokój lub po prostu nienawidzę skoków, proszę, aby uratować życie

– jabłko ? (@bbydvas) 12 sierpnia 2018 r

Możesz samodzielnie śledzić wątek. Jest rzeczą oczywistą, że to okropny, okropny sposób na promocję filmu. Sytuację pogarsza fakt, że jest to horror. Nawet jeśli zespół marketingowy postanowił zapomnieć o ludziach ze schorzeniami (czego nie powinni), strach przed skokiem jest najgorszym stereotypem horroru. Używanie jednego do promowania filmu to zły pomysł, zwłaszcza biorąc pod uwagę, że inne filmy z tej serii wcale nie są złe.

Reklama może być wyświetlana tylko w niektórych regionach. Film wychodzi we wrześniu tego roku, więc miejmy nadzieję, że to szaleństwo wkrótce się skończy. Reklama jest wyświetlana zarówno w witrynie YouTube, jak i w aplikacjach YouTube.