Użyj szablonów Smartsheet do zarządzania firmą newsblog.pl

Znajdź jedne z najlepszych szablonów Smartsheet, które pomogą Ci zarządzać projektami i przepływami biznesowymi w różnych branżach.

Smartsheet jest jednym z liderów zarządzania projektami, pracą i współpracą w małych i dużych firmach. Według niedawnego raportu Datanyze, udział rynkowy Smartsheet w branży zarządzania projektami i współpracujących aplikacji w miejscu pracy wynosi 5,28%.

Stąd jest wysoce oczywiste, że umiarkowana liczba firm używa Smartsheet do zarządzania zadaniami i projektami. Jeśli również interesujesz się tym narzędziem i chcesz skrócić czas poświęcony na zarządzanie firmą, możesz użyć szablonów Smartsheet.

Czytaj dalej, aby odkryć kilka profesjonalnych i niesamowitych szablonów Smartsheet, dzięki którym w kilka minut zaczniesz zarządzać projektami lub pracą.

Czym są szablony Smartsheet?

Szablony to gotowe do użycia tablice Smartsheet do zarządzania projektami lub pracą, których można używać w podobnych przypadkach biznesowych. W bibliotece treści Smartsheet znajduje się wiele szablonów. Nie będzie trudno znaleźć szablon pasujący do Twojej firmy lub branży.

Szablony zawierają wszystkie pola, których potrzebujesz w arkuszu zarządzania projektem. Na przykład plan wydarzenia i budżet zawierają następujące elementy:

  • Kolumny nazwy zadania, przydzielonego, postępu, zagrożonego, terminu, ilości, budżetu, notatek itp.
  • Zadania i podzadania
  • Różne widoki, takie jak wykresy Gantta, widok karty, widok kalendarza itp.

Teraz wystarczy zmienić pole zadań i podzadań, aby rozpocząć projekt zarządzania wydarzeniami.

Otrzymasz bezpłatny dostęp do wszystkich szablonów Smartsheet, gdy otrzymasz płatną subskrypcję. Co więcej, zespół programistów Smartsheet regularnie dodaje nowe szablony.

Dlaczego potrzebujesz szablonów Smartsheet?

Głównym powodem korzystania z szablonów zarządzania projektami lub pracą w Smartsheet jest jak najszybsze rozpoczęcie projektu. Istnieje kilka innych powodów, które można znaleźć poniżej:

  • Spraw, aby Twoje projekty i arkusze zarządzania firmą były spójne. Klienci mogą się zmieniać, ale raportowanie danych biznesowych, analityka itp. zawsze pozostają takie same.
  • Wewnętrzni profesjonalni eksperci Smartsheet tworzą takie szablony. Dlatego podczas korzystania z tych szablonów zapewniasz stosowanie standardowych terminologii biznesowych i formatów raportowania projektów.
  • Tworzenie szablonu projektu od podstaw to czasochłonny projekt. Możesz skupić się na planowaniu projektu i spotkaniach zespołu, podczas gdy aplikacja Smartsheet jest tutaj, aby tworzyć projekt w dowolnym momencie.
  • Właściciele małych firm i kierownicy projektów stażystów mogą rozpocząć swoje projekty Smartsheet bez kosztownej profesjonalnej pomocy dzięki szablonom Smartsheet.
  • Jak uzyskać dostęp do szablonów Smartsheet

    Musisz być teraz bardzo zainteresowany używaniem szablonów. Ale trudno jest znaleźć szablony, których szukasz. Nie martwić się! Wykonaj poniższe czynności, aby dowiedzieć się, jak poruszać się po szablonach Smartsheet:

    Zarejestruj się w Smartsheet

    Jeśli nie masz konta, zarejestruj się, wykonując poniższe czynności. Smartsheet jest bezpłatny przez 30 dni.

    • Kliknij przycisk Wypróbuj Smartsheet za darmo.
    • Oprócz pytania „Nie masz konta?” kliknij Utwórz.

    • Wpisz swój adres e-mail lub zarejestruj się za pomocą konta Google/Microsoft.

    Zaloguj się do Smartsheet

    Jeśli masz już konto, wykonaj te czynności:

    • Odwiedź portal logowania do aplikacji internetowej Smartsheet.
    • Wpisz swój adres e-mail i hasło.
    • Naciśnij przycisk Zaloguj się.

    • Jeśli wcześniej subskrybowałeś konto Google, Apple lub Microsoft, wybierz odpowiednią opcję szybkiego logowania.

    Pobierz szablony Smartsheet

    • Gdy zalogujesz się do Smartsheet, przejdziesz do karty Strona główna.
    • Aby zapoznać się z szablonami Smartsheet, możesz odwiedzić kartę Centrum rozwiązań lub przycisk Utwórz na karcie Strona główna.

    • Na karcie Strona główna kliknij opcję Utwórz znajdującą się w prawym górnym rogu aplikacji internetowej.
    • Otworzy się menu kontekstowe z opcjami takimi jak Arkusz, Formularz, Raport, Przeglądaj szablony itp.
    • Kliknij Przeglądaj szablony.
    • Jesteś teraz w Centrum rozwiązań i musisz zobaczyć ekran Przeglądaj wszystkie rozwiązania.

    • Kliknij Zobacz więcej szablonów lub Zobacz więcej zestawów szablonów, w zależności od wyboru. Zestawy szablonów zawierają więcej zasobów roboczych, takich jak pulpity nawigacyjne, raporty, formularze itp.
    • Teraz masz pełną listę szablonów Smartsheet.
    • Listę można zawęzić, klikając opcje filtrowania, takie jak Klienci i klienci, Finanse i księgowość, Zasoby ludzkie, IT itp., w okienku nawigacji pod kolumną Centrum rozwiązań.

    Najlepsze szablony Smartsheet dla różnych branż

    Marketing cyfrowy

    Szablon zintegrowanego planu marketingu cyfrowego jest odpowiedni dla zespołów marketingowych, które zaspokajają różne prośby o wsparcie i kreatywność od innych zespołów biznesowych. Dlatego możesz natychmiast użyć tablicy Smartsheet, aby rozpocząć zintegrowaną kampanię marketingu cyfrowego.

    Arkusz zawiera zaawansowane formuły arkuszy kalkulacyjnych, automatyzację przepływu pracy i niestandardowe funkcje formatowania tekstu. To nie wszystko! Zawiera również szczegółowe planowanie ścieżki projektu, szczegółowe szczegóły planów marketingowych oraz streszczenie dla menedżerów.

    Możesz łatwo przełączyć się do widoku wykresu Gantta z trybu siatki, ponieważ szablon zawiera niezbędne kolumny Finish i Duration. Dostępna jest kolumna Flaga, której można użyć do wyróżnienia etapu projektu. Nie wspominając o kolumnie Budżet/Wydatki, która umożliwia zarządzanie wydatkami marketingowymi.

    Sprzedaż

    Branża detaliczna zmaga się z optymalizacją zapasów. Dlatego Smartsheet oferuje zautomatyzowaną tablicę inwentaryzacyjną, która może usprawnić następujące działania biznesowe w handlu detalicznym:

    • Optymalizacja produktywności w dziale magazynowym
    • Bilansowanie sprzedaży, zamówień i zapasów
    • Identyfikacja prawidłowej daty uzupełnienia zapasów
    • Ogranicz nadmierne wydatki na zapasy
    • Uzyskaj dane dostawcy natychmiast

    Szablon Kontrola zapasów magazynowych ma pole wprowadzania danych po prawej stronie i stałe szczegóły po lewej stronie. Niektóre przydatne kolumny domyślne to dział, status ponownego zamówienia, nazwa przedmiotu, wartość zapasów itp.

    Możesz zautomatyzować zarządzanie zapasami za pomocą szablonu zarządzania zapasami kodów kreskowych. Zawiera ekskluzywną kolumnę na kody kreskowe produktów. Możesz użyć kodów kreskowych lub zsynchronizować arkusz kalkulacyjny z narzędziem ERP, aby śledzić liczbę różnych towarów w swoim magazynie.

    Budownictwo i Inżynieria

    Twoja firma budowlana może odnieść znaczne korzyści, jeśli użyjesz następujących szablonów Smartsheet w odpowiednich przypadkach użycia:

    • Szablon śledzenia dokumentacji budowlanej
    • Szablon harmonogramu wyposażenia
    • Szablon budżetu budowlanego
    • Harmonogram budowy z szablonem Gantta

    Na przykład szablon planowania budowy jest szczególnie przydatny do planowania, śledzenia i wizualizacji projektu budowlanego. Możesz skopiować szablon i zmienić jego nazwę, aby używać tego samego szablonu dla wielu projektów budowlanych.

    Szablon jest przyjazny zarówno dla aplikacji mobilnych, jak i internetowych. Dlatego inżynierowie terenowi i przełożeni mogą aktualizować niezbędne kolumny dla zadań. Istnieją wstępnie ustawione kolumny stanu, takie jak data rozpoczęcia, data zakończenia, przypisanie do, stan, % wykonania, czas trwania, notatki itp.

    Kolumna Nazwa zadania zawiera większość zadań konstrukcyjnych i podzadań. Na przykład są zadania takie jak Hydraulika, Izolacja, Szafki itp. Jeśli rozszerzysz zadania, znajdziesz podzadania, takie jak Roboty w ziemi, Gruntowanie, Nietoperze, Dmuchanie, Główna kąpiel, Kuchnia, Piwnica i tak dalej.

    Rozrywka i gościnność

    Branża hotelarsko-rozrywkowa musi dokładnie śledzić wydatki, odpowiedzialność za zadania, frekwencję gości, wystawianie biletów, mapowanie biletów do przychodów, mapowanie spożycia posiłków z gośćmi w czasie rzeczywistym i tak dalej.

    Aby spełnić powyższe potrzeby, przydadzą się tablice Smartsheet:

    • Szablon rozpoczęcia wydarzenia i budżetu
    • Szablon Gali Zbierania Funduszy
    • Szablon Hotelu i Karnetów Eventowych
    • Szablon planu zadań wydarzenia

    Na przykład format Event Staff Hotel & Passes jest idealny do zarządzania zakwaterowaniem hotelowym dla personelu lub klientów uczestniczących w imprezie rozrywkowej.

    Tablica projektu zawiera istotne kolumny danych, takie jak typ przepustki, koszt przepustki, szacowanie kosztów hotelu, nazwa hotelu, zameldowanie, wymeldowanie, karta kredytowa, stawka itp.

    Finanse i usługi finansowe

    Będziesz potrzebować dokładnego przechwytywania danych i łatwiejszych funkcji audytu w swoich projektach dotyczących usług finansowych. Następujące szablony Smartsheet mogą spełnić większość Twoich wymagań w tym sektorze biznesowym:

    • Szablon listy kontrolnej projektu IPO
    • Szablon harmonogramu spłat kredytu
    • Szablon końca miesiąca finansowego

    Rozważmy, że planujesz wejść na giełdę poprzez oferty IPO. To ogromny projekt dla każdej firmy, która chce zbierać pieniądze z giełdy poprzez sprzedaż akcji. Użyj tablicy Smartsheet, aby zaplanować wszystko na temat IPO, nawet jeśli nie znasz wszystkich kroków.

    Kolumna Prace przygotowawcze zawiera już wszystkie zadania, które należy zakończyć. Na przykład:

    • Sprawozdania finansowe
    • Przygotuj się na należytą staranność
    • Przygotowanie do podwójnej klasy
    • EIP i ESPP
    • Przygotowanie S-1
    • Okres przeglądu SEC
    • Sfinalizuj i publicznie zarejestruj S-1

    Inne ważne pola kolumn, których potrzebujesz, to data rozpoczęcia, data ukończenia, tygodnie minusowe, zależności, czas trwania, przypisanie do itp.

    Produkcja

    Twoje zakłady produkcyjne wymagają różnych surowców, sprzętu, receptur produktów, wytycznych dotyczących rozwoju produktu i nie tylko. Możesz skutecznie śledzić to wszystko na arkuszach zarządzania projektami dostępnych w Smartsheet. Na przykład potrzebujesz następujących elementów:

    • Dziennik raportu incydentu z szablonem formularza
    • Zatwierdzenie nowego produktu z szablonem formularza
    • Nowy szablon harmonogramu rozwoju produktu
    • Szablon harmonogramu konserwacji maszyny

    Format harmonogramu konserwacji maszyny to prosta lista kontrolna, którą można wydrukować lub śledzić cyfrowo. Zawiera większość pól, które należy śledzić, takich jak stan maszyny, nazwa maszyny, lokalizacja, data ostatniej konserwacji, data następnej konserwacji, kadencja konserwacji, przypisanie do technika maszyny i notatki.

    Zasoby ludzkie

    Smartsheet ma jak dotąd bardzo przydatne szablony dla agencji rekrutacyjnych. Firmy, które utrzymują swój zespół kadrowy, mogą również korzystać z tych tablic Smartsheet. Oto kilka świetnych przykładów:

    • Katalog informacji o pracownikach
    • Lista kontrolna przeglądu pracowników
    • Formularz podania o pracę
    • Śledzenie kandydatów do pracy
    • Aplikacja śledząca CV z formularzem
    • Dokumentacja rozwiązania stosunku pracy
    • Proces wywiadu z Ganttem
    • Lista kontrolna nowego zatrudnienia
    • Karta czasu z automatycznym zatwierdzaniem

    Na przykład musisz zatrudnić 10 pracowników do swojego zespołu marketingowego. W tym scenariuszu należy użyć szablonu Proces rozmowy kwalifikacyjnej z wykresem Gantta.

    Ten arkusz kalkulacyjny zawiera wszystkie etapy, których możesz się spodziewać w procesie rekrutacji. Na przykład faza rozmowy wstępnej, faza rozmowy z kandydatem, faza wyboru kandydata i faza zatrudniania.

    Tablica projektu automatycznie wyświetla wykres Gantta w okienku nawigacji po prawej stronie i widok kalendarza w górnych kolumnach. W ten sposób menedżerowie HR mogą przeglądać stan całego projektu, patrząc na pulpit nawigacyjny wykresu Gantta.

    Niedochodowy

    Poniższe szablony Smartsheet są naprawdę odpowiednie dla organizacji non-profit i pozarządowych (NGO):

    • Plan marketingowy wydarzeń non-profit
    • Zgłoszenia zespołu terenowego z formularzem
    • Zarządzanie dawcami
    • Lista wolontariuszy

    Proces księgowy organizacji non-profit ma kluczowe znaczenie dla utrzymania statusu zwolnienia z podatku w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii. Dlatego musisz śledzić dane darczyńców, takie jak kwoty darowizn, imię i nazwisko, adres, NIP itp.

    W ten sposób możesz użyć formatu zarządzania dawcami ze Smartsheet. Zawiera standardowe pola danych, których możesz potrzebować.

    Na przykład rok darowizny, nazwa darczyńcy, adres e-mail, numer telefonu, adres, region, nazwa funduszu itp., nagłówki kolumn są dostępne domyślnie. Ponieważ tablice Smartsheet są oparte na arkuszach kalkulacyjnych, możesz łatwo importować te dane do różnych programów księgowych non-profit.

    Księgowość

    Smartsheet ma bogatą kolekcję szablonów dla biur rachunkowych i firm. Niektóre godne uwagi formaty do Twojej dyspozycji to:

    • Sprawozdanie z przepływów pieniężnych
    • Bilans
    • Rachunek dochodów
    • Koniec miesiąca finansowego
    • Roczne rozliczenie podatku

    Dzięki tym formatom małe, średnie i startujące firmy mogą z łatwością zaoszczędzić tysiące dolarów. Utrzymanie tych szablonów Smartsheet pozwoli Ci zachować zgodność z przepisami księgowymi bez płacenia zewnętrznej agencji.

    Alternatywy dla szablonów Smartsheet

    Odkryłeś ogromne kolekcje szablonów Smartsheet. Teraz spójrz na następujące aplikacje do zarządzania projektami, które również oferują szablony:

    Monday.com Szablony

    monday.com ma rozbudowaną bibliotekę szablonów dla różnych przypadków biznesowych. Po uzyskaniu dostępu do biblioteki szablonów zobaczysz Polecane kategorie szablonów, takie jak marketing, zarządzanie projektami, projektowanie, sprzedaż i CRM, HR i tworzenie oprogramowania. Możesz jednak uzyskać więcej szablonów, wybierając kategorie biznesowe z panelu nawigacyjnego po lewej stronie.

    Szablony ClickUp

    Biblioteka szablonów ClickUp prezentuje często używane szablony bezpośrednio na stronie głównej szablonów. Pochodzą one z nisz biznesowych, takich jak projektowanie, kreatywność, inżynieria, finanse, produkt, księgowość itp. Istnieją również dwa poziomy filtrów na lewym pasku bocznym. Te filtry to poziomy i przypadki użycia. Możesz znaleźć odpowiedni szablon, modyfikując filtry.

    Wniosek

    Szablony to świetne zasoby do rozpoczynania nowych projektów bez zgadywania i błędów ludzkich. Dlatego większość aplikacji do zarządzania projektami oferuje gotowe szablony. Smartsheet nie różni się niczym i oferuje bezpłatne szablony do użytku osobistego lub komercyjnego bez żadnych wymagań licencyjnych.

    W artykule do tej pory wyjaśniono kilka wyjątkowych szablonów do zarządzania biznesem i projektami ze Smartsheet. Musisz znaleźć tablicę Smartsheet powyżej związaną z Twoją firmą. Zacznij od razu korzystać z szablonów lub spersonalizuj je, aby dostosować arkusz szablonu.

    Możesz być również zainteresowany najlepszymi szablonami faktur dla Word i Notion.