Wszyscy dostawcy usług internetowych powinni podnieść ograniczenia danych z powodu koronawirusa

AT&T, Comcast i T-Mobile już podniosły limity danych, które są już nie do obrony w najlepszych czasach. Żaden dostawca usług internetowych nie powinien czerpać dodatkowych zysków z surowych limitów danych w czasie, gdy ludzie muszą pracować, uczyć się i bawić w domu.

To ma znaczenie. Na przykład Comcast zwykle pobiera 10 USD za każde dodatkowe 50 GB danych, których klienci używają powyżej limitu 1 TB. Firmy proszące o to swoich pracowników Praca w domu, szkoły odwołujące zajęcia, zakazane duże imprezy i coraz więcej osób proszonych o poddanie się kwarantannie w domu, korzystanie z Internetu w domu prawdopodobnie wzrośnie. To nie powinno być wymówką, by podnosić dodatkowe opłaty i zwiększać marże zysku.

Oto dobra wiadomość: niektórzy dostawcy usług internetowych już postąpili słusznie. AT&T podniósł limity danych w swojej domowej usłudze szerokopasmowej. Comcast nastąpiło, usuwając opłaty za nadwyżki dla osób, które na razie przekraczają limity danych. Aby uzyskać dane w podróży, T Mobile oferuje nieograniczoną ilość danych wszystkim swoim klientom oraz dodatkowe 20 GB danych w mobilnym hotspocie. Miejmy nadzieję, że dołączy do nich więcej dostawców usług internetowych.

Comcast oferuje również swój plan „Internet Essentials” dla rodzin o niskich dochodach za darmo przez następne dwa miesiące i podnosi prędkość z 15 Mb / s w dół i 2 Mb / s do 25 Mb / s w dół i 3 Mb / s w górę.

Inni dostawcy usług internetowych wykonali znacznie mniejsze ruchy, ale nie podnieśli swoich limitów danych. Verizon zrezygnuje z opłat za zwłokę „przez następne 60 dni” „z powodu koronawirusa”, co z pewnością jest lepsze niż nic nie robienie. Główni dostawcy usług internetowych, tacy jak AT&T, Charter, CenturyLink, Comcast, Cox, Sonic, Sprint i T-Mobile również mają uzgodniono z FCC nie zawieszać obsługi swoich klientów i zrzec się opłat za opóźnienia.

Więcej dostawców usług internetowych musi wkroczyć i podążać za wskazówkami AT&T, Comcast i T-Mobile.

Nigdy nie lubiliśmy ograniczeń transmisji danych w domu. Te opłaty to w zasadzie czysty zysk dla dostawców usług internetowych. Połączenia internetowe stają się coraz szybsze, ale limity danych nie rosną. Możesz zapłacić za gigabitowe połączenie internetowe od Comcast i ma ten sam limit danych 1 TB, co jego najwolniejsze połączenie. Te limity danych nigdy nie wydają się rosnąć, nawet gdy dostawcy usług internetowych zwiększają przepustowość swoich sieci.

Ponieważ coraz więcej osób pracuje zdalnie, prowadzi rozmowy wideo online, przesyła strumieniowo zawartość 4K i pobiera coraz większe gry, pokonanie tych ograniczeń danych jest łatwiejsze niż kiedykolwiek. Taka sytuacja nie powinna stanowić bonanzy dodatkowych opłat dla dostawców usług internetowych.

W końcu, jeśli AT&T i Comcast mogą sobie pozwolić na podniesienie limitów danych i mają dużo możliwości, aby to zrobić, nawet gdy więcej ludzi niż kiedykolwiek przebywa w domu, dlaczego nie mogą trwale usunąć limitów danych? TechCrunch argumentuje, że z tego powodu dostawcy usług internetowych mogą na zawsze porzucić limity danych. Mamy nadzieję, że tak.

Upewnij się, że myć dłonie.