Zaangażuj się bardziej, korzystając z komunikacji biznesowej Vonage

Vonage aktywuje rozmowy i oferuje ujednoliconą komunikację głosową, SMS-y, wiadomości zespołowe, faks, serwisy społecznościowe i spotkania dla małych i średnich firm.

Małe i średnie firmy poświęcają znaczną część swojego czasu i zasobów, próbując budować swoje marki za pomocą komunikatów dostosowanych do ich rynków docelowych.

Niezależnie od tego, czy chodzi o komunikację wewnętrzną mającą na celu budowanie relacji między pracownikami, menedżerami i zespołami zewnętrznymi, czy też mocne, jasne komunikaty dotyczące brandingu, obsługi klienta i strategii, niezbędne są odpowiednie narzędzia ułatwiające skuteczną komunikację.

Oprócz tego, że jest niezbędna dla reputacji firmy i marży zysku, dobra platforma komunikacyjna zapewnia narzędzia do zarządzania i produktywności biznesowej, które mogą pomóc firmie działać bardziej efektywnie.

Jeśli taka komunikacja polega na wykonywaniu tanich połączeń telefonicznych w dowolnym miejscu na świecie, narzędzia internetowe są lepsze niż przestarzały telefon stacjonarny.

Tutaj do gry wchodzi protokół Voice-over-Internet (VoIP). W tym artykule opisano, czego można oczekiwać od Vonage Business Communications w zakresie funkcji zarządzania połączeniami, kosztów i integracji oprogramowania. Porównamy również Vonage z innymi popularnymi rozwiązaniami VoIP.

Wstęp

Vonage Business Communication (VBC) to oparte na chmurze rozwiązanie usług telefonicznych oferujące ujednolicone funkcje głosowe, wideo i przesyłania wiadomości. Dla firm, które są obeznane z technologią, Vonage ułatwia dostosowywaną komunikację do ich charakterystycznych potrzeb biznesowych.

Aplikacja integruje również funkcje, takie jak identyfikator dzwoniącego, połączenia konferencyjne, liczne integracje i funkcje routingu, takie jak wielopoziomowy automatyczny system telefoniczny.

Oprócz oferowania użytkownikom nieograniczonej liczby połączeń i wiadomości SMS, Vonage dla firm jest również kompatybilny z aplikacjami komputerowymi Microsoft i Mac, systemami operacyjnymi Google, Android i Apple iOS.

Vonage oferuje funkcję pracy z dowolnego miejsca, która oferuje bezpłatne aplikacje mobilne na Androida i iOS, co oznacza, że ​​pracownicy firmy mogą nadal mieć pełny dostęp do systemu telefonicznego, niezależnie od tego, czy pracują przy biurku, w domu, czy w innym miejscu.

Vonage jest obecnie zaliczany do wiodących usług VoIP i integruje się z oprogramowaniem takim jak Google Workspace i Microsoft Teams oraz systemami zarządzania relacjami z klientami (CRM), takimi jak Hubspot CRM i Salesforce.

Pobierz Vonage: iOS | Android

Kluczowe cechy

Jak wspomniano na stronie internetowej, strona internetowa Vonage Business Communication zawiera ponad 40 konfigurowalnych funkcji biznesowych dostępnych dla różnych planów płatności.

Elastyczne funkcje VoIP firmy, które można łatwo zintegrować z innymi narzędziami komunikacyjnymi, mają na celu umożliwienie komunikacji zarówno wewnętrznej, jak i zewnętrznej. Oto niektóre funkcje, które sprawiają, że jest to doskonały wybór dla każdego, kto prowadzi małą lub średnią firmę:

# 1. Ujednolicona komunikacja

VBC oferuje platformę ujednoliconej komunikacji (UC), która ułatwia współpracę między członkami zespołu w celu zapewnienia najlepszej obsługi klienta.

Jego baza VoIP ułatwia wdrażanie, dostosowywanie i użytkowanie niż konwencjonalna linia telefoniczna. Zespoły mogą łatwo uzyskiwać dostęp do funkcji i usług VBC z dowolnego miejsca, o ile mają dostęp do Internetu za pośrednictwem aplikacji mobilnej lub połączenia na komputerze, dzięki funkcji pracy z dowolnego miejsca.

#2. SmartWAN

Definiowana programowo sieć rozległa (SD-WAN) to unikalna funkcja, która oferuje polaryzację przepustowości, zapobieganie przeciążeniom, optymalizację zapory, szyfrowanie i statystyki wydajności.

To ważne narzędzie ułatwia SmartWAN, który gwarantuje optymalną jakość połączeń i wideo przy jednoczesnym zminimalizowaniu przerw w świadczeniu usług.

Technologia HD-WAN zapewnia elastyczną i niedrogą sieć hybrydową, idealną dla małych firm korzystających z narzędzi i usług w chmurze, a funkcja SmartWAN identyfikuje ponad 2000 aplikacji.

#3. Mobilność i funkcje wielokanałowe

VBC umożliwia użytkownikom zarządzanie komunikacją zespołu lub klientów na różnych urządzeniach za pomocą aplikacji mobilnych i stacjonarnych opartych na technologii VoIP. Użytkownik może połączyć się z trzema telefonami, np. telefonem biurowym, telefonem programowym za pośrednictwem laptopa lub smartfona oraz telefonem stacjonarnym w domu.

Dzięki temu zespoły i klienci mogą nadal otrzymywać komunikaty informacyjne niezależnie od lokalizacji.

#4. Zadzwoń do Flipa

Vonage Business Communication oferuje funkcję zarządzania połączeniami, która pozwala klientom dotrzeć do firmy nawet w podróży. System ma za zadanie przesyłać dźwiękowe i wizualne nagrania poczty głosowej na dedykowaną skrzynkę pocztową.

Dodatkowe funkcje obejmują przekierowywanie połączeń, przekazywanie połączeń lub integrację z telefonami komórkowymi, dzięki czemu Twoje zespoły mogą odbierać wiadomości, w tym faksy, wiadomości głosowe i SMS-y.

#5. Narzędzie do współpracy i produktywności w zespole

Duża liczba narzędzi do współpracy i zwiększania produktywności, które umożliwiają biznesowi obsługę rozmów z klientami, umożliwia firmie Vonage Business Communication tworzenie grup rozmów zawierających wiele numerów wewnętrznych do przekazywania połączeń.

Przełożeni mogą używać tego narzędzia do monitorowania połączeń, szeptania do członka zespołu, a nawet wtrącania się w razie potrzeby.

Narzędzia do współpracy VBC pozwalają również użytkownikom na prywatne wiadomości do członków zespołu lub tworzenie określonych grup w zespołach i działach. Platforma zapewnia inteligentne numery, których można użyć do dostosowania dowolnego narzędzia opartego na chmurze, aby dopasować określone numery telefonów do potrzeb związanych z przepływem pracy.

Inne funkcje współpracy obejmują:

  • Transkrypcja w czasie rzeczywistym.
  • Programowe kierowanie połączeń.
  • Przepływy pracy związane z głosami i wiadomościami.
  • Niestandardowe aplikacje komunikacyjne.
  • Włączenie Chabota.
  • Integracja stron trzecich.

Użytkownicy mogą również korzystać z inteligentnych funkcji, takich jak zapowiedzi połączeń, mostki konferencyjne, wiadomości zespołowe, grupy przywoławcze i spotkania Vonage.

#6. Integracja oprogramowania

Platforma VBC łączy się z wiodącymi aplikacjami innych firm, takimi jak Google Workspace, Zoho i Zendesk, które umożliwiają użytkownikom korzystanie z ich pakietów w różnych sieciach.

Centrum aplikacji Vonage Business Communication oferuje co najmniej 20 integracji oprogramowania innych firm. Oprócz wyżej wymienionych podstawowych integracji, subskrybenci premium i zaawansowani mogą uzyskać dostęp do aplikacji CRM, takich jak Salesforce, Microsoft Dynamics i Bullhorn.

cennik

Vonage Business Communication oferuje różne plany usług w oparciu o potrzeby użytkowników. Trzy plany usług są wyceniane na podstawie miesięcznej stawki za użytkownika, przy czym cena staje się stosunkowo niższa, gdy masz więcej użytkowników.

Jednocześnie wszystkie plany usług zapewniają podstawowe narzędzia ułatwiające łączenie i współpracę w zespole. Dodatkowe oferty, takie jak wysyłanie faksów bez papieru, bezpłatne numery itp., obejmują zaawansowane plany.

Plan mobilny Vonage

  • Najtańszy plan zaczyna się od 19,99 USD za użytkownika miesięcznie
  • Idealny dla firm z maksymalnie 100 użytkownikami
  • Podstawowy plan dla zespołów zdalnych
  • Oferuje nieograniczone połączenia, wiadomości tekstowe i wiadomości zespołowe
  • Czat grupowy umożliwia zespołom pozostawanie w kontakcie z dowolnego miejsca na dowolnym urządzeniu

Abonament Premium

  • Zaczyna się od 29,99 USD za użytkownika miesięcznie
  • Najlepsze rozwiązanie dla zespołów, które chcą połączyć mobilność z telefonami stacjonarnymi IP
  • Idealny do typowego biura, gdzie pracownicy mogą pozostawać w kontakcie za pomocą telefonów stacjonarnych i innych urządzeń
  • Wielopoziomowa automatyczna sekretarka umożliwiająca automatyczne przekazywanie rozmówców
  • Oferuje dostęp do wybranych programów CRM, takich jak Zendesk, Salesforce, Sugar CRM, Zoho i wielu innych

Plan zaliczki

  • Zaczyna się od 39,99 USD miesięcznie na użytkownika i może spaść do 34,99 USD na użytkownika miesięcznie dla zespołów liczących od 20 do 100 użytkowników
  • Wszystkie funkcje planu Premium oraz grupa połączeń lub kontaktowa, które kierują połączenia przychodzące do grupy numerów
  • Wizualne transkrypcje poczty głosowej kierowane na adres e-mail
  • Dedykowany zespół wsparcia pomagający w konfiguracji i wdrażaniu

NB Zespoły z ponad 100 użytkownikami muszą skontaktować się bezpośrednio z Vonage w celu uzyskania dokładnej wyceny.

Plusy i minusy

Plusy Vonage 👍

Bezpłatne wersje próbne: W przeciwieństwie do innych usługodawców, którzy nie pozwalają użytkownikom wypróbować przed zakupem, Vonage oferuje 14-dniowy okres testowy, aby zdecydować, czy wybrany przez nich plan jest odpowiedni dla ich zespołów. Użytkownicy, którzy anulują plan po 14-dniowym okresie próbnym, obiecują pełny zwrot pieniędzy bez zadawania pytań, jeśli nie będą usatysfakcjonowani.

Jakość połączeń w wysokiej rozdzielczości: głos Vonage HD optymalizuje jakość połączeń na wszystkich urządzeniach za pomocą kodeków do przesyłania danych szybciej i lepiej niż zwykłe standardy VoIP. Sieć klasy operatorskiej Vonage łączy się z wiodącymi operatorami w USA, co oznacza, że ​​nie ma pośredników, którzy mogliby manipulować jakością głosu.

Nieograniczone rozmowy i SMS-y: Wszystkie trzy plany mają standardowe funkcje, takie jak nieograniczone rozmowy i znaczenie wiadomości tekstowych. Użytkownicy nie są przywiązani do telefonów stacjonarnych, ale mogą także wykonywać i odbierać połączenia za pomocą smartfonów, laptopów, komputerów stacjonarnych i tabletów. Dzięki temu biuro może łatwo dotrzeć do pracowników w podróży.

Bezpłatne wideokonferencje: funkcja Vonage Meetings dostępna na komputery stacjonarne i aplikacje mobilne ułatwiają wirtualne spotkania, z których wszyscy członkowie zespołu mogą korzystać za pośrednictwem swoich przeglądarek bez pobierania lub instalowania czegokolwiek. Uczestnicy mogą zobaczyć mówcę oprócz udostępniania treści jednym kliknięciem. Podstawowy plan pozwala na spotkania do 16 uczestników, podczas gdy wyższe poziomy mogą pomieścić do 100 użytkowników.

Łatwa konfiguracja: posiadanie platformy VoIP oznacza, że ​​żadna firma nie musi konfigurować skomplikowanego sprzętu ani zatrudniać ekspertów na początek. Vonage zapewnia telefony IP typu plug-and-play, które działają wszędzie, o ile istnieje szybki internet dla użytkowników zainteresowanych staromodnym sposobem. Użytkownicy muszą tylko pobrać aplikację i mogą natychmiast rozpocząć komunikację z personelem i klientami.

Przyjazny dla użytkownika interfejs: aplikacja komputerowa została zaprojektowana w prosty, systematyczny, bezpośredni sposób, co oznacza, że ​​użytkownicy nie muszą się wysilać, gdy czegoś szukają.

Elastyczna obsługa klienta: Vonage prowadzi wysoce zależny zespół obsługi klienta, który może zaoferować pomocną dłoń przez telefon, czat lub e-mail. Firma zapewnia Vonage Support Plus, pełne wsparcie IT już od 9,99 USD na użytkownika miesięcznie, co jest znacznie tańsze niż zatrudnienie dedykowanego zespołu wsparcia technicznego. Vonage obsługuje również forum społecznościowe z obszerną bazą wiedzy, gdzie użytkownicy mogą uzyskać odpowiedzi na niemal każde wyzwanie, przed jakim mogą stanąć.

Integracje: Plany Vonage wyższego poziomu umożliwiają użytkownikom integrację wielu aplikacji innych firm, odwiedzając Moje aplikacje w aplikacji Vonage. Wiodące aplikacje to Slack, Oracle, Google G Suite, Clio, Bullhorn, ConnectWise, JobDiva, NetSuite i Microsoft 365.

Bezpieczeństwo pierwszej klasy: Vonage oferuje kompleksowe szyfrowanie całej komunikacji tekstowej, umożliwiając administratorom tworzenie reguł chroniących nagrania rozmów. Nie ma miejsca na infiltrację spamerów ani oszustów poza wykorzystaniem uwierzytelniania dwuskładnikowego w celu wyeliminowania nieuczciwych użytkowników i ochrony klientów.

Total Uptime Guarantee: Vonage stworzył liczne redundancje, aby buforować wszelkie szanse na awarię lub problemy z łącznością, gwarantując prawie 100% ciągłość połączeń. Platforma może automatycznie wykrywać połączenia przerywane z powodu problemów z łącznością i natychmiast przekierowywać je na określone numery zapasowe.

Wady Vonage 👎

Nierafinowane wideokonferencje: funkcja Vonage Meetings działa dobrze tylko w przypadku podstawowych potrzeb związanych z wirtualnymi spotkaniami. Brak wbudowanej wideokonferencji lub HD dla wideo i innych zaawansowanych funkcji stawia go na niższym piedestale niż jego konkurenci. Ponadto nawet 100 uczestników wirtualnych spotkań może ograniczać firmy z większymi zespołami.

Dodatkowy koszt dodatkowych funkcji: Vonage jest idealny dla użytkowników, którzy potrzebują tylko podstawowych narzędzi do współpracy i komunikacji, ponieważ zaawansowane funkcje będą kosztować trochę więcej.

Plan podstawowy oferuje ograniczone funkcje: plan mobilny, którego cena jest podobna do cen niektórych konkurentów, oferuje znacznie mniej funkcji niż konkurencja. Na przykład najtańszy plan RingCentral oferuje do 100 bezpłatnych minut miesięcznie oprócz nielimitowanych połączeń i wiadomości tekstowych. Równoważny plan Nextiva, choć droższy, obejmuje nieograniczone połączenia głosowe i wideo, oprócz ponad 1500 bezpłatnych minut i nieograniczonego faksu bez papieru.

Alternatywy

VBC oferuje absolutne minimum wymagane dla firm z zespołami zainteresowanymi pracą w dowolnym miejscu i na dowolnym urządzeniu. Jest idealny dla małych i średnich firm poszukujących podstawowej platformy komunikacyjnej do współpracy bez inwestowania w dodatkowy drogi sprzęt.

Podczas gdy Vonage Business Communication oferuje ekonomiczne rozwiązanie, ma kilka ograniczeń dla użytkowników, którzy chcą mieć dodatki, takie jak bezpłatne numery i poczta głosowa do SMS-ów, za które muszą zapłacić więcej. Jeśli Twoja firma potrzebuje trochę więcej, sprawdź, jak VBC wypada na tle kilku konkurentów w świecie VoIP.

Pierścień Centralny

Choć istnieje już od czasów oryginalnych maszyn PBX, RingCentral oferuje system telefoniczny VoIP dla różnych typów firm. Ich platforma umożliwia użytkownikom nawiązywanie i odbieranie połączeń oraz prowadzenie wideokonferencji, a także wysyłanie błyskawicznych wiadomości SMS i MMS, podobnie jak konkurencyjni dostawcy usług zunifikowanej komunikacji.

Cechy

  • Łatwe przełączanie z połączenia audio na wideo w aplikacji
  • Szeroki wachlarz integracji
  • Business SMS umożliwia użytkownikom wysyłanie SMS-ów przy użyciu numerów firmowych z komputerów lub urządzeń mobilnych.
  • Wideokonferencje

Chociaż w większości RingCentral oferuje taką samą funkcjonalność, jak inne platformy ujednoliconej komunikacji i dostawcy VoIP, dodał kilka funkcji premium, które czynią go realną alternatywą dla VBC.

Najtańszy plan RingCentral może nie mieć funkcji takich jak spotkania wideo, ale jego opcje, takie jak DialPad, nagrywanie rozmów i automatyczna sekretarka, więcej niż to czynią.

Nextiva

Firma Nextiva, dostawca ujednoliconej komunikacji i systemów telefonii biznesowej VoIP, istnieje na rynku już od jakiegoś czasu.

Podobnie jak RingCentral, jego linia rozwiązań obejmuje połączenia telefoniczne, przesyłanie wiadomości i funkcje wideokonferencji. Należy jednak pamiętać, że Nextiva jest sprzedawcą swoich dwóch popularnych rozwiązań, UCaaS4 i CCaaS. Często prowadzi to do potrzeby większego wewnętrznego wsparcia lub spójnych doświadczeń użytkowników.

Cechy

  • Połączenia międzynarodowe oparte na technologii VoIP po przystępnych cenach
  • Czat zespołowy, który łączy zespoły pracujące z dowolnego miejsca
  • Wideokonferencje jeden na jednego lub zespołowe
  • Automatyczna sekretarka, która odbiera i kieruje połączenia

Przy cenach od 17,95 USD miesięcznie do 52,95 USD za użytkownika miesięcznie za plan premium, Nextiva dobrze wypada w porównaniu z VBC i jego bazą obsługi klienta. Podstawowy plan Nextiva nie zapewnia wiadomości SMS/MMS, automatycznej sekretarki, nagrywania wideokonferencji ani transkrypcji poczty głosowej.

Ostatnie słowa

Vonage Business Communication to doskonała podstawowa platforma dla ujednoliconego rozwiązania komunikacyjnego opartego na chmurze.

Platforma oferuje doskonałe narzędzia do współpracy zespołowej, a jej wszechstronna aplikacja mobilna działa dobrze dla członków zespołu, którzy są zawsze w ruchu. Jest również idealny dla użytkowników zainteresowanych niedrogimi pakietami i dostępnością.

VBC pozostaje opłacalne, jeśli Twój zespół potrzebuje rozwiązania, które oferuje elastyczność w stosunku do skalowalności. Użytkownicy, którzy potrzebują dodatkowych funkcji, takich jak grupy połączeń i nagrywanie rozmów na żądanie, mogą wybrać plany płatności Premium lub Advanced, a nawet kupić dodatkowe funkcje, aby mieć pewność, że otrzymają funkcje spełniające ich potrzeby.

Inni dostawcy, tacy jak RingCentral i Nextiva, oferujący więcej funkcji i integracji, mogą dobrze działać dla zespołów, których firmy wymagają bardziej technicznych potrzeb i dodatkowych funkcji.

Następnie możesz sprawdzić narzędzia do pracy z domu (WFH) dla małych i średnich firm.