Zarządzanie zespołem jest łatwe dzięki oprogramowaniu do pracy zespołowej

Wykorzystanie oprogramowania do zarządzania zespołem usprawnia komunikację i koordynację zadań. Zwiększa również ogólną wydajność i jakość wykonywanej pracy.

Nawet najbardziej podstawowe narzędzia, takie jak aplikacje śledzące Twój czas lub tablice zadań, mogą pomóc Ci dużo zrobić. Są chwile, kiedy potrzebujesz kompletnego rozwiązania, aby uzyskać kontrolę nad całym zarządzaniem zespołem.

Listy rzeczy do zrobienia i planowanie spotkań to tylko dwa aspekty skutecznego zarządzania zespołem. Łączenie różnych funkcji oprogramowania pozwala usprawnić współpracę i zapisać istotne dane o projektach, klientach, zadaniach oraz innych działaniach i zasobach.

Liczba funkcji oprogramowania, które łączysz, zależy od wielkości Twojego zespołu i rodzaju wykonywanej pracy.

Oto możliwości, których Twoja grupa może potrzebować, aby osiągnąć swój pełny potencjał:

  • Harmonogramowanie pracy, w tym delegowanie i ranking zadań oraz korzystanie ze wspólnego kalendarza.
  • Czaty, udostępnianie plików i inne formy komunikacji i współpracy.
  • Zarządzanie projektami polega na dodawaniu pracy i odpowiedzialności do wspólnych przedsięwzięć oraz monitorowaniu ich postępów.
  • Przechowywanie danych zapewnia jedną lokalizację, z której można uzyskać dostęp między innymi do informacji o klientach, kontaktach, zespole, firmie i innych istotnych tematach.
  • Raportowanie i analizy obejmują raporty z pracy i projektów, monitorowanie czasu i pulpity nawigacyjne.

W większości przypadków będziesz mieć do wyboru dwie opcje:

  • Podejmij wysiłek, aby włączyć różne technologie, które zapewniają tylko określoną funkcję, w ujednoliconym rozwiązaniu do zarządzania zespołem.
  • Skorzystaj z jednego, wszechstronnego rozwiązania programowego, które już zapewnia Ci wszystkie potrzebne możliwości.
  • Jaka jest trudność? Istnieją setki programów i narzędzi, które mają tylko jedną funkcję, ale jest znacznie mniej kompleksowych opcji. Oto przegląd oprogramowania najlepszego na rynku oprogramowania do zarządzania zespołem, „Praca zespołowa”.

    Przegląd pracy zespołowej

    Teamwork to internetowa firma programistyczna z siedzibą w Cork w Irlandii. Firmę w Irlandii prowadzi prywatna grupa. Teamwork tworzy oprogramowanie ułatwiające zarządzanie zadaniami i współpracę w zespole.

    Firma poinformowała, że ​​od 2016 roku jej oprogramowanie było używane przez ponad 370 000 organizacji (w tym Disney, Spotify i HP) i miało ponad 2,4 miliona użytkowników. Firma powstała w 2007 roku.

    Praca zespołowa umożliwia oszacowanie czasu, który Twoim zdaniem będzie potrzebny do wykonania zadań, a następnie śledzenie czasu spędzonego na pracy nad tymi projektami.

    W miarę upływu czasu staniesz się znacznie lepszy w szacowaniu i będziesz w stanie z niezwykłą dokładnością określić, ile czasu zajmuje wykonanie określonych zadań.

    Praca zespołowa to coś więcej niż oprogramowanie do ewidencji czasu pracy. Umożliwia zarządzanie projektami i obecnie testuje funkcje komunikacji zespołowej, takie jak Teamwork Chat. Praca zespołowa to kompleksowe rozwiązanie do zarządzania czasem i projektami zespołu.

    Teamwork to firma, która sprzedaje różne usługi działające w chmurze. Aplikacje te obejmują Teamwork, Teamwork Desk, Teamwork Spaces, Teamwork CRM i Teamwork Chat.

    Praca zespołowa została po raz pierwszy udostępniona publicznie 4 października 2007 r. i w tym czasie obejmowała zarządzanie czasem, zarządzanie kamieniami milowymi, udostępnianie plików, śledzenie czasu i funkcje czatu.

    Podobno platforma używana przez Teamwork może integrować się z aplikacjami technologii marketingowych, takimi jak HubSpot i innymi narzędziami zwiększającymi produktywność, takimi jak Slack, Microsoft Teams, Zapier, Dropbox i QuickBooks.

    Cechy pracy zespołowej

    Wiele funkcji oszczędzających czas pracy zespołowej oraz usprawniających współpracę sprawia, że ​​proces zarządzania projektami jest o wiele bardziej efektywny i praktyczny.

    #1. Teczka

    Narzędzie Teamwork do zarządzania projektami portfelowymi ułatwia uzyskanie ogólnego przeglądu wielu projektów jednocześnie. Jest to przydatne, gdy szukasz łatwej metody dostępu do kluczowych informacji lub aktualizacji ogólnego stanu projektu.

    #2. Zarządzanie zasobami

    Musisz efektywnie zarządzać zasobami swojego zespołu, aby zakończyć pracę z klientem na czas i w ramach budżetu. Obejmuje to wszystko, od planowania długoterminowego po przygotowanie do codziennych możliwości.

    Praca zespołowa może pomóc w zarządzaniu pracą zespołu w czasie rzeczywistym. Na pierwszy rzut oka uzyskasz widok z lotu ptaka na wszystkie możliwości, co ułatwia zmianę przydziału pracy i eliminację wąskich gardeł.

    #3. Automatyzacja

    Uwolnisz swój czas, aby skoncentrować się na bardziej strategicznych i kreatywnych przedsięwzięciach, jeśli użyjesz automatyzacji do usprawnienia zarządzania projektami.

    #4. Aplikacje

    Nie musisz siedzieć przy biurku, aby wykonywać swoją najlepszą pracę. Dzięki aplikacjom Teamwork dla systemów iOS i Android możesz kontynuować pracę, nawet gdy nie ma Cię przy biurku.

    Ich aplikacje mobilne są napakowane wszystkimi funkcjami, których potrzebujesz, aby generować doskonałą pracę, co ułatwia zarządzanie szerszym obrazem, niezależnie od tego, gdzie się znajdujesz.

    #5. Śledzenie czasu

    Aby skutecznie zarządzać swoją pracą, rozliczanymi godzinami i projektami, ważne jest, aby dobrze zrozumieć, jak (i ​​gdzie) spędzasz swój czas.

    W ten sposób może pomóc praca zespołowa: Korzystanie z oprogramowania do zarządzania projektami ze zintegrowanym narzędziem do śledzenia czasu online może pomóc użytkownikom w utrzymaniu koncentracji, zapewnieniu terminowego wykonania pracy i uzyskaniu głębszego wglądu w ich pracę.

    #6. Wykres Gantta

    Umożliwia tworzenie wykresu Gantta online, którego możesz użyć, aby zapewnić, że Twoje projekty będą realizowane zgodnie z harmonogramem. Dowiedz się, jak wykorzystanie narzędzia do planowania projektów Gantta w Teamwork pomoże Ci lepiej zarządzać ramami czasowymi i dostarczać pracę o wyższej jakości.

    7. Współpracować

    Musisz tylko trzymać długopis i papier, aby śledzić wszystko, co musi zostać ukończone. Dlatego oprogramowanie, którego używasz do zarządzania projektami, musi być w stanie wykonać znaczną ilość pracy w Twoim imieniu.

    Praca zespołowa dba o szczegóły, udostępniając wszystkie narzędzia potrzebne do utrzymania pracy w jednym miejscu, efektywnej rozmowy z zespołem i ułatwienia współpracy. Dzięki temu Twój zespół może skupić się na tym, co robi najlepiej, co daje Ci więcej czasu na robienie tego, co robisz najlepiej.

    #8. Drużyny

    Usprawnij proces planowania i konfiguracji projektu, delegując zadania do różnych zespołów i podzespołów. Pozwoli to zaoszczędzić czas na inne zadania administracyjne i zapewni kompleksowy przegląd odpowiedzialności i obciążenia każdego zespołu.

    #9. Widok tablicy Kanban

    Możesz użyć tablic Kanban w Teamwork, aby odwzorować przepływ pracy, zapewnić szybki przegląd bieżącego stanu działań i zautomatyzować przepływy pracy.

    Możesz także uzyskać pełny wgląd w logistykę swojego projektu i monitorować postęp zadań w czasie rzeczywistym, gdy przechodzą przez proces zarządzania projektem.

    #10. Nieograniczeni użytkownicy bezpłatnego klienta

    Twoi klienci odniosą korzyści z lepszej współpracy, większej widoczności i bardziej owocnych doświadczeń, gdy zapewnisz im pełne możliwości pracy zespołowej bez dodatkowych kosztów.

    Użytkownicy klienta umożliwiają włączanie klientów do projektów bez dodatkowych kosztów. Dzięki temu jest to idealne rozwiązanie dla agencji reklamowych i innych profesjonalnych usługodawców.

    Funkcje są podzielone na pięć kroków w każdym projekcie zarządzania projektami, a następnie podzielono te funkcje na podkategorie.

    Przyjrzyjmy się tym funkcjom.

    #1. Plan

    • Kalendarz
    • Właściciel projektu
    • Kamienie milowe
    • Szablony list zadań
    • Zadania i podzadania

    #2. Współpracować

    • Notatniki
    • Pliki i wersjonowanie
    • Obserwujący
    • Wiadomości
    • Prywatność
    • Pozwolenie

    #3. Dostarczyć

    • Wydatki budżetowe
    • Budżety listy zadań
    • Budżet projektu
    • Dane do faktury
    • Rejestr ryzyka
    • Rejestrowanie czasu

    #4. Raport

    • Rentowność projektu
    • Filtry
    • Panel
    • Aktualizacje projektu
    • Historia zadań

    #5. Zintegrować

    • Przestrzenie pracy zespołowej
    • Biurko do pracy zespołowej
    • CRM pracy zespołowej
    • Czat pracy zespołowej

    W jaki sposób funkcje Teamwork są przydatne do zarządzania zespołem?

    Jak wyjaśniono wcześniej, praca zespołowa ma wiele funkcji, z których tworzenie listy zadań może być bardzo przydatne do zarządzania zespołem. Tworzenie list zadań pozwala nadać priorytet swojemu zespołowi.

    Ponadto możesz podzielić każdą pracę na jej podzadania składowe, aby uzyskać głębszy wgląd i głębię. Najnowsze informacje są dostępne dzięki monitorowaniu postępu zadania w czasie rzeczywistym.

    Praca zespołowa powiadomi Cię, jeśli pojawią się problemy, zadania zostaną zakończone, pojawią się blokady i tak dalej. Ponieważ ułatwia nadzorowanie pracy całego zespołu, może to okazać się niezwykle pomocne w roli kierownika zespołu.

    Czy Twój zespół ma opóźnienia, czy nadąża za harmonogramem? Odpowiedź na to pytanie będzie można znaleźć za pomocą funkcji kamieni milowych Teamwork, która umożliwia monitorowanie pulpitów nawigacyjnych porównujących terminy realizacji z istniejącymi wynikami.

    Dzięki kamieniom milowym Twój zespół będzie w stanie osiągnąć wszystko, co należy zrobić. Pozwala to również tworzyć krystalicznie przejrzyste cele, dołączać listy zadań i śledzić postępy.

    Nie ma sensu tracić czasu na szukanie krytycznych plików projektu, które mogły zostać niewłaściwie umieszczone w organizacji projektu. Dzięki Teamwork możesz zapisać wszystkie swoje niezbędne pliki w jednym miejscu, a także łatwo przesłać nowe wersje, gdy zajdzie taka potrzeba, aby zademonstrować postęp.

    Funkcja Followers w Teamwork umożliwia Twoim klientom monitorowanie rozwoju projektu w czasie rzeczywistym. Jest to przydatne, jeśli masz klientów zainteresowanych monitorowaniem postępu projektu.

    Cennik pracy zespołowej

    Ceny tego oprogramowania do zarządzania zespołem są podzielone na cztery kategorie: Free Forever, Dostarcz, Rozwijaj i Skaluj, które mogą być przydatne dla różnych firm w zależności od ich potrzeb i możliwości.

    Praca zespołowa daje również dwie opcje częstotliwości płatności: Miesięcznie i Rocznie. Widać, że plan roczny jest tańszy niż miesięczny.

    Abonament miesięczny/użytkownikPlan roczny/użytkownikBezpłatny na zawsze$0$0Dostarcz 13,99$119.8$Rozwijaj się24,99$215.8$SkalaKontakt Praca zespołowaKontakt Praca zespołowa

    Alternatywy pracy zespołowej

    Wrike

    Wrike to solidne narzędzie, które dobrze sprawdza się w oprogramowaniu do komunikacji i zarządzania projektami. Został specjalnie zaprojektowany z myślą o zespołach. Wrike to internetowa platforma komunikacji zespołowej do zarządzania zadaniami i projektami.

    Firma, której obecnie właścicielem jest Citrix, kontynuuje ekspansję w tych obszarach, wprowadzając jednocześnie powiązane z nimi możliwości.

    Aplikacja została teraz zaktualizowana o dodatkowe funkcje analizy pracy, takie jak prognozowanie, kiedy jakikolwiek projekt jest zagrożony opóźnieniem i wskazywanie potencjalnych przyczyn tego ryzyka.

    Wrike jest prostszy w instalacji i uruchomieniu niż wiele podobnych aplikacji do zarządzania projektami, chociaż jego cena jest wyższa.

    SmartSuite

    SmartSuite to platforma do wspólnego zarządzania pracą, która pozwala zespołom planować, mierzyć i zarządzać dowolnym przepływem pracy, niezależnie od tego, czy jest on powiązany z projektem, trwającym procesem, czy regularnymi codziennymi czynnościami. Cena za użytkownika każdego miesiąca zaczyna się od 10 USD i dostępnych jest 15 różnych języków.

    Masz dostęp do wszystkich narzędzi niezbędnych do stworzenia ujednoliconego systemu do zarządzania projektami na jednej, ujednoliconej platformie.

    Będziesz mógł śledzić aktualny stan każdego projektu, zarządzając jego zadaniami, kamieniami milowymi, właścicielami i zasobami. Elastyczne raporty i widoki osi czasu pozwolą Ci zobaczyć, jak wszystko się układa.

    Pisarz podchodzi do pracy zespołowej

    Ponieważ praca zespołowa jest prosta w użyciu i ma różne możliwości, w tym rozliczanie i fakturowanie, jest odpowiednia dla zespołów, które obsługują rozliczaną pracę z klientami, ponieważ zawiera obie funkcje.

    Mimo, że jego cena stopniowo rośnie, nadal jest doskonałą inwestycją. Teamwork posiada aplikację mobilną na urządzenia z systemem iOS i Android, dzięki czemu każdy może być na bieżąco z projektami i zadaniami, niezależnie od tego, gdzie się znajduje.

    Jest to szczególnie przydatne, jeśli często pracujesz z kolegami w podróży. Aplikacja mobilna Teamwork zapewnia przegląd aktualnego stanu pracy i związanych z nią ram czasowych.

    Mimo to nie zawiera wszystkich funkcji dostępnych w aplikacji online. Dlatego warto utrzymywać kontakt ze swoim zespołem, aktualizując swój status lub dodając godziny spędzone na pracy, ale aplikacja mobilna w żaden sposób nie zastępuje aplikacji online.

    Dolna linia

    Możesz tworzyć raporty, wizualizować swoją pracę za pomocą Kanban, przydzielać zadania, tworzyć listy, zarządzać czasem, wchodzić w interakcje z innymi użytkownikami i nie tylko, a wszystko to za pomocą przyjaznego dla użytkownika i prostego interfejsu Teamwork.

    Praca zespołowa może pomóc Ci pomyślnie wykonać i uzyskać wyniki, do których dążysz Ty i Twój zespół, niezależnie od Twojego doświadczenia w zarządzaniu projektami lub jeśli zarządzasz projektem po raz pierwszy. Najlepsze jest to, że możesz zacząć korzystać z pracy zespołowej bez wydawania ani grosza.