Zdobądź więcej klientów dzięki oprogramowaniu do marketingu i sprzedaży

Pozyskiwanie i utrzymanie klientów stało się trudniejsze niż kiedykolwiek. Dzięki Freshsales CRM zarządzanie lejkiem sprzedaży i marketingu staje się łatwym procesem.

W świecie, w którym zdobycie nowego klienta wymaga dużego wysiłku, CRM sprzedażowe stają się coraz bardziej popularne. Pozwala zarządzać wszystkimi potencjalnymi klientami z jednej platformy i stosować dla nich spersonalizowane plany marketingowe.

CRM oferuje również szczegółowe dane analityczne, aby pokazać, która strategia działa, a która wymaga ulepszenia, aby uzyskać lepsze wyniki. Dzięki licznym CRM na rynku do celów sprzedażowych, Freshsales jest popularną nazwą.

Ta recenzja Freshsales pokaże, jak CRM pod względem funkcji, interfejsu i cen.

Co to jest CRM sprzedaży?

Podczas gdy CRM odnosi się do platformy do zarządzania relacjami z klientami, Sales CRM pozwala usprawnić proces sprzedaży i zarządzać całym procesem z jednego pakietu. To oprogramowanie przechowuje również bezpiecznie dane klientów i wspiera kierownictwo sprzedaży i marketingu, aby mogli zwiększyć sprzedaż.

CRM sprzedaży pomaga zarządzać wszystkimi punktami kontaktu (bezpośrednimi i pośrednimi) w całym procesie sprzedaży. Poza tym śledzi całą komunikację, którą prowadzisz z potencjalnymi klientami, porządkuje dane klientów i przypomina o kontaktach z potencjalnymi klientami.

Zasadniczo system CRM upraszcza obsługę leadów poprzez automatyzację zadań administracyjnych. Kategoryzuje i sortuje również dane klientów, dzięki czemu możesz skupić się na rozwijaniu relacji z klientami zamiast ręcznego wprowadzania danych.

W czym pomaga CRM sprzedaży?

Z tego rozwiązania skorzystają właściciele firm i kierownicy sprzedaży. Oto jak rozwiązanie CRM pomaga organizacjom na różnych etapach lejka sprzedaży:

#1. Centralizacja danych

Największą korzyścią sprzedaży CRM jest przechowywanie wszystkich danych klientów i leadów w jednym miejscu, do którego każdy członek zespołu ma łatwy dostęp. Oszczędza czas i ułatwia przepływ pracy.

#2. Identyfikacja perspektyw jakości

Prowadzi rejestr komunikacji między Twoją firmą a potencjalnymi klientami. Pomaga to zidentyfikować dobrych perspektyw na podstawie ich preferencji.

#3. Kategoryzacja transakcji

Twój CRM sprzedaży może automatycznie kategoryzować i priorytetyzować Twoje transakcje. Dzięki temu wiesz, kiedy się skupić na którym.

#4. Udoskonalona komunikacja

Sprzedażowe systemy CRM pozwalają komunikować się z potencjalnymi klientami przez telefon, SMS-y lub e-maile. Przyspiesza również proces poszukiwania dzięki wbudowanej funkcji połączeń.

#5. Sprzedaż dodatkowa z marketingiem e-mail

Sales CRM jest również przydatny do retargetowania obecnych klientów. Możesz użyć jego funkcji automatyzacji poczty e-mail, aby skierować klientów do upsellingu i cross-sellingu.

#6. Raporty analityczne

Możesz uzyskać spersonalizowane raporty dotyczące wydajności zespołu sprzedaży z CRM sprzedaży. Ten zautomatyzowany i przejrzysty proces informuje o zakończonej i nadchodzącej sprzedaży.

7. Zrozumienie klientów

Firmy mogą analizować dane klientów w CRM, aby lepiej zrozumieć ich i ich problemy. Pomaga zapewnić lojalność i satysfakcję klientów.

#8. Automatyzacja Zadań Administracyjnych

Ten pakiet CRM automatyzuje większość zadań administracyjnych, a tym samym zwiększa rentowność firmy. Uwalnia również pracowników od wykonywania powtarzalnych zadań ręcznych i zwiększa ich produktywność.

Czym jest CRM Freshsales?

Freshsales to oparte na chmurze rozwiązanie CRM do sprzedaży z domu Freshworks. Może zaspokoić potrzeby firm należących do różnych branż. Firmy mogą z łatwością zarządzać swoją komunikacją z istniejącymi klientami i potencjalnymi potencjalnymi klientami, korzystając z niej.

Ten CRM zawiera kilka solidnych funkcji, które pomagają efektywniej działać marketerom i kierownikom sprzedaży. Pomaga w śledzeniu potencjalnych klientów i zdarzeń. CRM ma uproszczony interfejs, z którego każdy może korzystać bez żadnych problemów.

Funkcje Freshsales CRM

#1. Automatyzacja

CRM zwiększa produktywność i wydajność zespołu poprzez automatyzację zadań. Kategoryzuje kontakty i przypisuje leady do sprzedawców na podstawie Twoich reguł. Inne funkcje automatyzacji obejmują:

  • Twórz spersonalizowane kampanie wychodzące i śledź je
  • Bezkodowe formularze internetowe do generowania wysokiej jakości leadów
  • Edytowalne szablony do e-mail marketingu
  • Kontekstowe wiadomości w aplikacji i wiadomości push w kampaniach na czacie
  • Automatycznie wzbogacaj profil kontaktu o dane społecznościowe i publiczne
  • Wyzwalacze warunkowe do automatyzacji powtarzalnych zadań
  • Automatycznie przypisuj rozmowy na czacie do odpowiednich agentów

#2. Komunikacja

Teraz możesz kontaktować się z potencjalnymi klientami i klientami z tego CRM. Umożliwia wykonywanie połączeń telefonicznych jednym kliknięciem z interfejsu. Możesz także rejestrować, przekazywać i nagrywać rozmowy do wykorzystania w przyszłości. Inne powiązane funkcje to:

  • Zintegruj swoją skrzynkę odbiorczą, aby tworzyć, planować i śledzić wiadomości e-mail.
  • Planuj i dołączaj do spotkań Zoom prosto z CRM.
  • Wsparcie dla Apple Business Chat w celu korzystania z iMessage.
  • Zapewnij obsługę klienta w czasie rzeczywistym za pomocą oprogramowania do czatu.
  • Integracja WhatsApp w celu komunikacji za pomocą tej aplikacji.
  • Integracja z dostawcą usług SMS w celu bezpośredniej komunikacji.

#3. Dostosowywanie

Użytkownicy zyskują swobodę personalizacji swojego CRM Freshsales. Działania sprzedażowe, pola danych, moduły procesów biznesowych i uprawnienia można dostosować do potrzeb firmy. Pozwala również zaprojektować proces sprzedaży z unikalnymi etapami cyklu życia kontaktu.

W przypadku sprzedaży zlokalizowanej możesz wybierać spośród wielu walut i ustawić język CRM z różnych opcji.

#4. Zarządzanie rurociągami

Dzięki Freshsales możesz tworzyć wiele lejków sprzedaży odpowiednich dla Twojej firmy i zarządzać nimi w zespołach, procesach i terytoriach. Firmy mogą tworzyć i konfigurować katalog produktów bezpośrednio z CRM.

Ta platforma oferuje również edytowalne szablony umów, ofert, umów NDA i MSA do tworzenia i zarządzania tymi dokumentami. Możesz go używać do definiowania celów sprzedażowych i ich śledzenia. Posiada również dedykowane prywatne kanały Slack, których możesz używać do komunikacji ze swoim zespołem.

#5. Dane klienta i kontekst

Ten CRM sprzedaży oferuje ujednolicony widok danych klientów. W rezultacie Twój zespół może współpracować, aby zapewnić naszym klientom jak najlepsze wrażenia. CRM zapewnia podsumowanie kontaktów, dzięki czemu każdy może szybko uzyskać kontekst.

Jednak szczegółowe dane dotyczące potencjalnych klientów w różnych punktach styku i modułach są dostępne tutaj. Jego oś czasu aktywności zapewnia chronologicznie zapisy interakcji kontaktów. W celu uzyskania praktycznych spostrzeżeń kierownicy sprzedaży mogą również uzyskać informacje o działaniach, sekwencjach sprzedaży, modułach i ostatnich kontaktach.

#6. FREDDY AI

To sztuczna inteligencja Freshsales, która działa na rzecz poprawy Twojej produktywności i pomaga w podejmowaniu lepszych decyzji. Uczy się na podstawie historycznych i bieżących danych CRM, aby dać Ci najlepsze sugestie dotyczące zamknięcia transakcji i przewidzieć sukces transakcji. Ten bot ocenia również kontakty, dzięki czemu możesz ustalać priorytety.

Automatycznie wykrywa zduplikowane dane, aby Twoja lista kontaktów była czysta. Możesz go również użyć jako bota do generowania leadów. FREDDY AI może również sugerować wydarzenia z kalendarza, prognozować sprzedaż i wykrywać nieobecność.

7. Zarządzanie

Freshsales zapewnia właścicielom firm dostęp oparty na rolach, aby zapewnić bezpieczeństwo danych. Mogą również konfigurować uprawnienia na poziomie pola i kontrolować dostęp do danych o znaczeniu krytycznym.

Jego funkcja dzienników audytu śledzi wszelkie zmiany (dodawanie, edytowanie, usuwanie) dokonywane w CRM. Dodatkowo możesz skonfigurować zakres i typ dowolnego rekordu tej platformy.

#8. Analityka

CRM generuje również raporty analityczne dotyczące danych sprzedażowych w celu podejmowania decyzji opartych na danych. Możesz wybierać spośród wbudowanych szablonów raportów, aby sprawdzić kondycję sprzedaży i metryki. Można też zdecydować się na niestandardowe raporty, aby uzyskać szczegółowe informacje.

Ponadto możesz uzyskać raport aktywności sprzedaży, aby ocenić sprzedaż. Raporty cyklu sprzedaży i prędkości mogą również zawierać dane dotyczące każdej transakcji.

#9. Wsparcie dla urządzeń mobilnych

Freshsales jest również dostępny w aplikacjach na Androida i iOS. Pozwala wykonywać następujące zadania, aby zamykać więcej transakcji w podróży.

  • Nagrywaj notatki głosowe
  • Rejestracja zameldowania i wymeldowania u klienta
  • Śledź KPI, aby uzyskać wgląd w czasie rzeczywistym
  • Planuj i dołączaj do spotkań Zoom
  • Wysyłaj i planuj masowe wiadomości e-mail
  • Automatyczny dziennik połączeń
  • Powiadomienia w czasie rzeczywistym i szybkie linki
  • Wysyłaj masowe i pojedyncze SMS-y
  • Pracuj w trybie offline i synchronizuj dane w trybie online

#10. Integracje

Użytkownicy mogą rozszerzyć podstawowe możliwości Freshsales, integrując popularne narzędzia. Dostęp do interfejsu API umożliwia łączenie się z różnymi źródłami danych. Można również instalować zaufane aplikacje z rynku Freshworks. Ponadto firmy mogą integrować Outlook, Zapier, DocuSign, PandaDoc, Xero i QuickBooks.

Panel świeżych sprzedaży

Po zalogowaniu się do Freshlsales otworzy się przed Tobą CRM. Przykładowy raport będzie widoczny w sekcji Pulpit nawigacyjny sprzedaży, aby dać wyobrażenie o tym, jak będzie wyglądał, gdy zacznie zbierać dane Twojej firmy. Pulpit nawigacyjny CRM zawiera również sekcje dla pulpitu nawigacyjnego Aktywności i Analytics.

Na lewym pasku nawigacyjnym znajdują się przyciski do przechodzenia do następujących sekcji:

  • Kontakty i konto: Sekcja zawiera nazwy wszystkich kontaktów i ich adresy e-mail, numery telefonów, czas ostatniego kontaktu, ilość otwartych ofert i wynik. W tej sekcji zawsze możesz zaimportować konta i historię.
  • Zarządzanie umowami: zawiera dane o umowach, celach aktywności i prognozach.
  • Produkty: W tej sekcji firmy mogą dodawać i importować dane produktów.
  • Dokumenty: Służy do dodawania, edytowania i filtrowania dokumentów.
  • Rozmowy sprzedażowe: Ten segment przechowuje wszystkie interakcje związane ze sprzedażą, w tym telefon, SMS, pocztę głosową, skrzynkę odbiorczą, e-maile z bykami, szablony wiadomości e-mail i sekwencje sprzedaży.
  • Web Analytics and Management: Umożliwia tworzenie, edytowanie i przechowywanie ręcznych i automatycznych formularzy internetowych.
  • Raporty analityczne i czatowe: Tutaj otrzymujesz wszystkie utworzone raporty i dane analityczne dotyczące wykorzystania czatu, botów i sesji botów.

Posiada również dedykowane przyciski do połączeń telefonicznych, czatów, startera, przełącznika aplikacji Freshworks i ustawień. Przycisk ustawień umożliwia zarządzanie użytkownikami, działaniami, przepływami pracy, modułami, etapami cyklu życia kontaktu oraz zmianę ustawień administracyjnych.

Na górnym pasku znajdują się przyciski powiadomień, nowych funkcji i poczty e-mail. Użytkownicy mogą użyć przycisku E-mail, aby zintegrować Gmaila i inne konta e-mail z tym CRM. Klikając przycisk +, użytkownicy mogą szybko uzyskać dostęp do innych popularnych funkcji.

Ceny świeżej sprzedaży

Bezpłatny

Ten bezpłatny plan obejmuje ograniczone funkcje, takie jak zarządzanie kontaktami i kontem, wbudowane funkcje komunikacji, takie jak czat, poczta e-mail, rozmowy telefoniczne, etapy cyklu życia kontaktu oraz wsparcie 24×5.

Wzrost

Ten plan Freshsales pozwala Twojemu zespołowi sprzedaży pominąć powtarzające się zadania dzięki potężnej automatyzacji CRM. Wyróżnione funkcje tego pakietu obejmują wizualny lejek sprzedaży, sekwencje sprzedaży, scoring kontaktów oparty na sztucznej inteligencji i biznes WhatsApp. Zaczyna się od 15 USD/użytkownika/miesiąc.

Zawodowiec

Jeśli Twoja firma składa się z wielu zespołów sprzedażowych, ten plan pozwoli Ci bezproblemowo nimi zarządzać. Ten plan będzie kosztować 39 USD za użytkownika miesięcznie i pozwoli Ci cieszyć się takimi funkcjami, jak wiele lejków sprzedaży, przepływy pracy oparte na czasie oraz zespoły sprzedaży i zarządzanie terytorium.

Przedsiębiorstwo

Przedsiębiorstwa poszukujące zaawansowanej personalizacji i maksymalnej kontroli powinny wybrać ten plan Freshsales. Oprócz niestandardowych modułów, dzienników audytu i prognozowania opartego na sztucznej inteligencji, jest wyposażony w dedykowanego menedżera konta. Będzie to kosztować 69 USD/użytkownika/miesiąc.

Alternatywy ze świeżej sprzedaży

Jeśli chcesz porównać Freshsales z podobnymi platformami, oto kilka alternatyw dla Ciebie:

Zoho CRM

Zoho CRM to rozwiązanie CRM używane przez firmy do usprawniania krytycznych funkcji sprzedaży, w tym zarządzania potencjalnymi klientami, działań sprzedażowych i prognoz przychodów. Możesz bezproblemowo tworzyć przepływy pracy, aby wykonywać zadania dokładniej i szybciej.

Przechwytuje każdy etap procesu sprzedaży i oferuje niezbędne narzędzia kierownikom sprzedaży. Korzystając z Zoho CRM, firmy mogą znaleźć wyniki sprzedaży w oparciu o lokalizację, prognozy przychodów, prognozy potencjalnych klientów i informacje kontekstowe.

Pipedrive

Pipedrive to dedykowany CRM dla sprzedawców, który pomoże Ci rozwinąć Twój biznes. Umożliwia wizualizację sprzedaży, aby pokazać cały proces przed Tobą. Ta platforma pozwala również kategoryzować i sortować leady w celu spersonalizowanej komunikacji.

Pipedrive przechowuje pełną historię kontaktów dla każdej transakcji i kontaktu. Przypomina nawet o różnych działaniach sprzedażowych i wspiera współpracę zespołu przy transakcjach. Konfigurowanie dostosowywalnego potoku i uzyskiwanie prognoz przychodów jest bardzo korzystne dla użytkowników.

Łupina od orzecha

Nutshell to idealny CRM dla firm B2B poszukujących bezstresowego procesu sprzedaży. Działa jako źródło prawdy dla Twojej organizacji, umożliwiając członkom zespołu dostęp do kontaktów i pełnych rozmów. Platforma automatyzuje również zadania, takie jak przydzielanie potencjalnych klientów i ich zaawansowanie.

Zarządzanie potokami, sekwencjonowanie wiadomości e-mail, marketing e-mailowy i formularze internetowe to inne wyróżnione funkcje Nutshell. Przede wszystkim generuje raporty i dane analityczne, które pomogą Ci usprawnić proces sprzedaży.

Zawijanie

Zgodnie z powyższym omówieniem Freshsales jest narzędziem klasy korporacyjnej, wystarczająco potężnym, aby wykonywać wszystkie zadania związane ze sprzedażą. Oprócz wspomagania automatyzacji pozwala na pełną kontrolę nad procesem.

Ponieważ ma zestaw przydatnych funkcji w przystępnej cenie, nie powinieneś mieć żadnych wątpliwości co do wyboru tego rozwiązania CRM do sprzedaży.

Możesz również sprawdzić nasze recenzje na temat Freshworks i Freshteam.