Zwiększ sprzedaż swojej firmy dzięki Pipedrive CRM

Szukasz wszechstronnego CRM do zarządzania sprzedażą, e-mail marketingiem, projektami, ofertami i zasobami ludzkimi? W takim razie musisz sprawdzić Pipedrive.

Ekosystem sprzedaży i marketingu jest szybki i konkurencyjny. Dzięki prostym narzędziom biznesowym, takim jak Excel i poczta e-mail, możesz obsłużyć kilkaset konsumentów i użytkowników. Jeśli chcesz się rozwijać, potrzebujesz automatyzacji, bezpieczeństwa i wygody.

Nadchodzi Pipedrive!

Dokonujemy przeglądu CRM sprzedaży Pipedrive od podszewki i przedstawiamy zwięzłą i zwięzłą dyskusję, która pomoże Ci zdecydować, czy jest to właściwy CRM sprzedaży dla Ciebie.

Dlaczego firmy potrzebują Sales CRM?

Firma zorientowana na klienta musi najlepiej wykorzystywać CRM do sprzedaży i marketingu, aby wykorzystać potencjalnych klientów, siłę roboczą i budżet.

Dzięki sprzedaży CRM możesz utworzyć potok zadań, które wykona zespół sprzedaży i marketingu. Ty i Twoi liderzy biznesowi musicie stworzyć niezawodny przepływ pracy w zakresie sprzedaży, marketingu, obsługi klienta, sprzedaży dodatkowej, budowania leadów itp., aby zespoły mogły skupić się na interakcji z klientem.

Sprzedażowy CRM, podobnie jak Pipedrive, automatyzuje każde zadanie. Ponownie, zespół pierwszej linii i terenowy nie musi tracić czasu na zarządzanie dokumentami, broszurami, e-mailami, wycenami itp. Możesz przypisać jednego lub dwóch pracowników do obsługi tych spraw z zaplecza, a pracownicy pierwszej linii uzyskają dostęp do zabezpieczeń biznesowych bezpośrednio z CRM sprzedaży.

Najważniejszą cechą sprzedażowego CRM jest przyjazność dla urządzeń mobilnych. Ty i członkowie Twojego zespołu możecie korzystać z takich CRM na tablecie, smartfonie, Chromebooku, Macbooku, laptopie z systemem Windows i tak dalej. Absolutnie żadnych ograniczeń dotyczących urządzeń i sieci, ponieważ aplikacja działa w chmurze.

Co to jest Pipedrive CRM?

Pipedrive to oprogramowanie CRM w chmurze dla zaawansowanych i szybko rozwijających się zespołów sprzedaży i marketingu.

Jest to sprzedażowy CRM – lub platforma sprzedażowa – i działa jako scentralizowane centrum sprzedaży. Został zaprojektowany, aby umożliwić handlowcom komunikację, finalizowanie transakcji, współpracę, optymalizację procesów sprzedaży i prognozowanie wyników sprzedaży.

A to nie koniec jego funkcji. Pipedrive – platforma sprzedażowa w chmurze, doskonale nadaje się do poprawy podróży klienta i doświadczenia klienta.

Ponadto pomaga Twojej firmie generować nowe transakcje i zmniejszać koszty ogólne związane z zarządzaniem wieloma zespołami sprzedaży i marketingu. Wypróbuj bezpłatnie Pipedrive, aby przekonać się, jak CRM sprzedaży online może zmienić procesy sprzedaży, marketingu, projektów i rekrutacji HR.

Korzyści z Pipedrive CRM

Podstawową zaletą Pipedrive jest usprawnienie sposobu sprzedaży i marketingu produktów lub usług. Zamiast skomplikowanych i podatnych na błędy arkuszy kalkulacyjnych przenosisz swoje potoki sprzedaży i marketingu do Pipedrive w celu wizualnego zarządzania projektami.

Ponadto wszystkie e-maile biznesowe znajdziesz w narzędziu Pipedrive CRM, więc nie ma potrzeby przełączania się między aplikacjami biznesowymi podczas skoncentrowanej pracy.

Na koniec możesz kontrolować, kto ma dostęp do jakich danych biznesowych i do jakich celów biznesowych dzięki scentralizowanej kontroli. Dzięki Pipedrive skracasz czas, który poświęcasz na zarządzanie zespołami i działami. W ten sposób możesz skupić się na tworzeniu strategii rozwoju biznesu, pojawiając się na imprezach publicznych w celu promowania swojej marki.

Niektóre inne godne uwagi zalety Pipedrive to:

  • Jest to wizualna platforma CRM bez kodu. Praca na narzędziu jest łatwa.
  • Oferuje wszystkie moduły oprogramowania potrzebne w firmie. Na przykład zarządzanie potokami, tablice Kanban, projekty, marketing e-mailowy, e-maile biznesowe, analizy, raporty i inne.
  • Intuicyjne i łatwe do zrozumienia komponenty interfejsu użytkownika i terminologia.
  • Nieograniczone rodzaje niestandardowych pól, aby oprogramowanie było przydatne w każdej branży.
  • Interfejs użytkownika, na którym można łatwo polegać, ponieważ obsługuje operacje przeciągania i upuszczania.
  • Możesz tworzyć profesjonalne i atrakcyjne katalogi produktów, specyfikacje produktów, oferty, zlecenia pracy, zakresy prac itp. Dokumenty dla Twojej firmy za pomocą funkcji Smart Docs.
  • Automatyzuje prawie wszystkie fazy rurociągu sprzedaży i marketingu. Dzięki temu Twój zespół ds. sprzedaży i marketingu popełnia mniej błędów podczas przekształcania potencjalnego klienta w klienta.

Funkcje CRM Pipedrive

CRM sprzedaży w chmurze Pipedrive oferuje kilka naprawdę przydatnych funkcji, których potrzebuje każda firma, a są to:

# 1. Skrzynka odbiorcza potencjalnych klientów

To miejsce, w którym Twój zespół sprzedaży i marketingu będzie zarządzał leadami sprzedażowymi. Jeśli pozyskujesz potencjalnych klientów od zewnętrznych agencji i firm, możesz użyć funkcji Dodaj istniejące kontakty do przesyłania plików Excel, plików CSV itp.

Alternatywnie możesz użyć dodatku Leadbooster do bezpośredniego zbierania leadów ze swojej strony internetowej. Tworzy automatycznego chatbota do przechwytywania potencjalnych klientów. Jeśli lead wykaże zamiar zakupu podczas czatu, możesz przejąć inicjatywę, aby świadczyć spersonalizowane usługi.

#2. oferty

To okno dotyczy wszystkich otwartych, oczekujących i będących w przygotowaniu transakcji. Możesz organizować klientów, potencjalnych klientów i potencjalnych klientów w sekcje takie jak Zakwalifikowani, Nawiązano kontakt, Zaplanowano demonstrację, Złożono propozycję, Rozpoczęto negocjacje itp.

#3. Projektowanie

Jeśli planujesz rozpocząć wewnętrzne lub zewnętrzne projekty związane z Twoją firmą, możesz skorzystać z narzędzia do zarządzania projektami Pipedrive.

Zadania i podzadania projektu można organizować na tablicach lub listach w stylu Kanban. Tablica Kanban zwykle składa się z pięciu tablic. Są to Rozpoczęcie, Planowanie, Wdrożenie, Przegląd i Zamknięcie. Ale możesz dostosować te pola, zwiększając lub zmniejszając liczbę kart.

#4. kampanie

Moduł Kampania to kompleksowe narzędzie do e-mail marketingu. Nie musisz już płacić za dodatkowe oprogramowanie do e-mail marketingu, jeśli przejdziesz na Pipedrive.

Funkcje modułu e-mail marketingu są następujące:

  • Konfigurowalne i profesjonalne szablony wiadomości e-mail
  • Sprawdzone szablony e-maili
  • Spersonalizowane kampanie e-mailowe
  • Analityka kampanii e-mailowych w czasie rzeczywistym

#5. Poczta Pipedrive

Ten moduł e-mail umożliwia wysyłanie i odbieranie biznesowych wiadomości e-mail bezpośrednio w CRM sprzedaży Pipedrive. Następnie możesz połączyć wiadomość e-mail ze zautomatyzowanymi przepływami pracy, aby przekształcić przychodzące zapytania klientów w potencjalnych klientów i przekazać je do agenta sprzedaży w celu natychmiastowej reakcji.

Możesz także korzystać z istniejącej poczty e-mail obok siebie, korzystając z funkcji Smart Email BCC w Pipedrive Mail. Po prostu wpisz swój adres e-mail Pipedrive w polu UDW za każdym razem, gdy wysyłasz e-maile do kontaktów biznesowych i klientów. Ten e-mail i wszelkie przyszłe odpowiedzi będą automatycznie wyświetlane w Leads, Transakcjach lub Projektach, w zależności od tego, jak skonfigurowałeś zautomatyzowany przepływ pracy.

#6. Zajęcia

Działania pokazują holistyczne spojrzenie na działania każdego członka zespołu. Możesz także zaplanować przyszłe zadania tutaj i monitorować postępy w widoku tabelarycznym.

#7. Kontakty biznesowe

Moduł Kontakty ma trzy podfunkcje: Osoby, Organizacje i Oś czasu kontaktów.

W książce kontaktów Osoby możesz przechowywać wszystkie kontakty biznesowe i zawodowe. Następnie możesz wykorzystać książki kontaktów Organizacji do zapisania danych swoich pracowników, dostawców i współpracowników zewnętrznych.

Oś czasu kontaktów to nowatorski dodatek Pipedrive. Pokazuje rozbudowany widok kontaktów i sposób, w jaki Twoja organizacja odnosi się do nich na osiach czasu.

Oś czasu może wyświetlać ikony reprezentujące działania, takie jak propozycje, pierwszy kontakt, wysłane e-maile, wysłane broszury, zamknięte transakcje, przerwa na lunch itp.

#8. Wnioski i raporty

Ta sekcja zawiera funkcje podrzędne, takie jak Pulpit nawigacyjny, Cele i Raporty. Możesz tworzyć profesjonalne pulpity nawigacyjne, takie jak prognoza przychodów, konwersja transakcji, transakcje wygrane w czasie itp., aby monitorować kondycję biznesową.

Korzystając z funkcji Raporty, możesz tworzyć gotowe raporty biznesowe, takie jak Leady utworzone przez użytkowników, Konwersja leadów według źródeł, Konwersja transakcji, Postęp transakcji i wiele innych.

#9. Integracje aplikacji biznesowych

Integracje Pipedrive umożliwiają łączenie innych aplikacji biznesowych, z których musisz korzystać w przypadku określonych potrzeb technicznych. Na przykład z Pipedrive Marketplace możesz dodać następujące aplikacje innych firm:

  • Google Meet
  • Zespoły Microsoftu
  • Dealbot dla Slacka
  • Spotkania na Zoomie
  • HubSpot
  • Inteligentne dokumenty
  • Poniedziałek
  • Trello

I jest ich dużo więcej!

Czym Pipedrive CRM różni się od innych

Pipedrive różni się od konwencjonalnych CRM, a nawet od innych konkurencyjnych CRM do sprzedaży w chmurze w następujący sposób:

Rośnie wraz z Twoją firmą

Pipedrive CRM skaluje się wraz z rozwojem Twojej firmy. Jeśli jesteś teraz małą, średnią lub start-upem i rozwijasz się w przyszłości, nie musisz migrować do innego CRM w chmurze. Pipedrive oferuje wszystkie potrzebne funkcje, a także możliwości przetwarzania w chmurze do obsługi tysięcy użytkowników.

Prostota

Pipedrive ma praktycznie zerową krzywą uczenia się. Pracownik może samodzielnie nauczyć się obsługi narzędzia bez przechodzenia przez jakiekolwiek szkolenia, które skracają produktywny czas pracy.

Wszystkie elementy interfejsu użytkownika (UI) są dokładnie takie, jak sugeruje nazwa. W przeciwieństwie do innych systemów CRM, które używają skomplikowanego żargonu biznesowego, którego zrozumienie przez stażystów potrzebuje nawet roku.

Co więcej, wszystko jest wizualne i nie ma kodu. Dzięki temu wszyscy pracownicy mogą śmiało korzystać z CRM bez większych błędów.

Wsparcie oprogramowania

Zespół ds. rozwoju i bezpieczeństwa Pipedrive pracuje przez całą dobę, aby aplikacja w chmurze działała bez luk w zabezpieczeniach.

Ponadto Pipedrive utrzymuje ogromny zespół ekspertów w narzędziu CRM do sprzedaży w chmurze. Jeśli Ty lub Twoi pracownicy potrzebujecie pomocy, możecie skontaktować się z zespołem. Zespół jest dostępny na czacie 24/7 w języku angielskim i portugalskim. W przypadku innych języków i regionów sprawdź stronę Kontakt z pomocą techniczną.

Ostatnie słowa

Korzystanie z CRM opartego na chmurze, takiego jak CRM sprzedaży Pipedrive, może mieć bardzo pozytywny wpływ na Twoją organizację i jej wyniki finansowe.

Pipedrive centralizuje i automatyzuje powtarzalne zadania, dzięki czemu Twój zespół może skupić się na rzeczach o znaczeniu krytycznym dla biznesu, takich jak te wymienione poniżej:

  • Spędzanie większej ilości czasu na mówieniu i przekonywaniu klientów
  • Rozwiązywanie zapytań użytkowników
  • Docieranie do potencjalnych klientów
  • Współpracuj wewnątrz i na zewnątrz

Sprzedaż w chmurze i marketing CRM, Pipedrive, napędzają dynamikę biznesu i wzrost przychodów, udostępniając bezpiecznie dane biznesowe tym, których potrzebują, kiedy ich potrzebują.

Możesz także zapoznać się z najlepszymi rozwiązaniami CRM w chmurze dla rozwijających się firm.