Dlaczego firma, w której pracujesz, potrzebuje Semrush?

Semrush to 360-stopniowa platforma marketingowa, która pozwala marketerom zarządzać zadaniami związanymi z SEO, treściami cyfrowymi, zarządzaniem mediami społecznościowymi, PR i raportowaniem w jednym wygodnym miejscu.

Ponad 10 milionów specjalistów ds. marketingu na całym świecie korzysta z tej wiodącej platformy, w tym małych firm, dużych agencji i firm na poziomie korporacyjnym, dzięki jej funkcjom ukierunkowanym na wyniki, łatwości obsługi i wartości dodanej, jaką przynosi ona tym, którzy chcą rozwijać swoją działalność online.

To prawda, inne pojedyncze narzędzia SEO są dostępne za mniej niż kompleksowa platforma Semrush.

Tak więc pytanie brzmi – jeśli jesteś menedżerem SEO lub agencją – dlaczego powinieneś rozważyć Semrush dla swojej firmy nad innymi narzędziami?

Czy Semrush byłby korzystny dla zysków Twojej firmy?

Czy wszyscy w Twoim zespole będą mogli z niego korzystać?

Tutaj zajmę się tymi pytaniami, wyjaśnię różnorodne możliwości Semrush i podam kilka wskazówek, jak określić, czy powinieneś rozważyć użycie go w swojej firmie.

Zacznijmy… a zanim zaczniemy, zapraszamy do skorzystania z naszego linku do bardzo wyjątkowej oferty Semrush: 30-dniowa DARMOWA wersja próbna!

Co to jest Semrush?

Semrush to uniwersalna platforma marketingu cyfrowego z ponad 55 narzędziami i rozwiązaniami, które pomagają optymalizować witryny pod kątem wyszukiwarek, odkrywać kluczowe informacje marketingowe, odkrywać strategie konkurencji i poprawiać widoczność w Internecie.

Semrush ma narzędzia do praktycznie każdego aspektu marketingu:

i więcej…

Narzędzia te pomagają menedżerom SEO, zespołom, firmom i specjalistom od marketingu cyfrowego osiągać wymierne wyniki i rozwijać swoje witryny.

Semrush to jedna z najpopularniejszych platform marketingowych, z której korzysta ponad 10 mln profesjonalistów i 30% firm z listy Fortune 500, w tym Amazon, Apple, IBM, Samsung, Walmart, Tesla i P&G. Do tej pory zdobył 21 globalnych nagród jako najlepszy pakiet oprogramowania SEO.

To wielokrotnie nagradzane rozwiązanie do marketingu cyfrowego ma ogromną bazę danych zawierającą ponad 20 miliardów słów kluczowych, 808 milionów przeszukanych domen, 140 baz danych geograficznych i 42 biliony linków zwrotnych. Niemal nieskończona pula danych Semrush może pomóc w optymalizacji, aby uzyskać wyższą pozycję na stronach wyników wyszukiwania (SERP), osiągając wyższy zwrot z inwestycji.

Funkcje Semrush

Przy tak wielu dostępnych narzędziach, które pomogą Ci rozwiązać wyzwania marketingowe Twojego zespołu, podzielmy główne kategorie oferowanych rozwiązań.

SEO

Dzięki narzędziom Semrush zorientowanym na SEO masz dostęp do milionów lokalnych i krajowych słów kluczowych. Możesz także przeglądać profil linków zwrotnych dowolnej domeny, przeprowadzać regularne audyty SEO i codziennie śledzić pozycje SERP. Wraz z subskrypcją Semrush otrzymujesz kilka narzędzi SEO, które omówimy poniżej.

Badanie słów kluczowych

Semrush oferuje sześć narzędzi do badania słów kluczowych, które pomagają w pozycjonowaniu wyższych SERP i przyciąganiu większego ruchu do Twojej witryny:

  • Przegląd słów kluczowych: odkryj płatną i organiczną wartość słów kluczowych na podstawie intencji, liczby, liczby wyników, trudności, poziomu konkurencji, CPC, odmian, funkcji SERP i nie tylko.
  • Badania organiczne: zyskaj przewagę nad konkurencją, zajmując wyższą pozycję w rankingu najbardziej dochodowych słów kluczowych w swojej branży. To narzędzie pomoże Ci zoptymalizować organiczne słowa kluczowe i wygrać w SERP.
  • Narzędzie Magia Słów Kluczowych: Przeglądaj ponad 22 miliardy słów kluczowych i twórz tysiące kombinacji słów kluczowych z pojedynczego słowa kluczowego.
  • Luka na słowa kluczowe: znajdź nowe możliwości słów kluczowych, aby uruchomić skuteczniejsze kampanie SEO. To narzędzie pomoże Ci porównać do pięciu słów kluczowych jednocześnie.
  • Menedżer słów kluczowych: Twórz potężne listy słów kluczowych, aby dopasować je do swoich celów i strategii SEO, korzystając z wglądu w czasie rzeczywistym nawet do 1000 słów kluczowych jednocześnie. Możesz również bezpłatnie udostępnić swoją listę swojemu zespołowi, aby zapewnić przejrzystość i spójność strategii.
  • Organic Traffic Insights: Zintegruj Semrush z Google Analytics, aby znaleźć niedostępne słowa kluczowe i przeanalizować wyniki Twojej witryny w bezpłatnych wyszukiwaniach.

SEO na stronie

Narzędzia SEO na stronie firmy Semrush zapewniają wszelkie informacje potrzebne do analizowania stanu witryny, znajdowania i rozwiązywania problemów oraz poprawy indeksowania. Te narzędzia dają nawet wskazówki, jak poprawić swoje rankingi.

  • Audyt witryny: przeprowadzaj audyty za pomocą wysokowydajnego robota indeksującego, aby rozwiązać problemy za pomocą praktycznych rozwiązań. Możesz też zastosować ustawienia indeksowania.
  • On-Page SEO Checker: Oceń techniczne i na stronie aspekty SEO swojej witryny i uzyskaj urzekające pomysły dotyczące treści, znajdź możliwości budowania linków, kierowania funkcji SERP i nie tylko.
  • Analizator plików dziennika: Znajdź i napraw problemy nawigacyjne i strukturalne oraz uzyskaj pomysły na zarządzanie aktywnością botów i optymalizację budżetu indeksowania. Analizując logi dostępu, uzyskasz pełny obraz interakcji robota Google z Twoją witryną.

Lokalne narzędzia SEO

Nie można nie docenić znaczenia lokalnego SEO. Lokalne narzędzia SEO firmy Semrush umożliwiają analizowanie wyszukiwania i widoczności witryny oraz znajdowanie sposobów na stworzenie najbardziej opłacalnej lokalnej strategii SEO.

  • Zarządzanie listami: Automatycznie dystrybuuj dane biznesowe do ponad 70 autorytatywnych katalogów (w USA). Zarządzanie listami umożliwia również śledzenie lokalnych rankingów według kodu pocztowego i nadzorowanie recenzji w różnych katalogach, dzięki czemu można w odpowiednim czasie zająć się zarówno negatywnymi, jak i pozytywnymi recenzjami.

Analiza SEO konkurencji

Szybko dotrzyj do sedna strategii konkurencji i znajdź swoją niszę, zanim zrobią to oni, dzięki narzędziom do analizy konkurencji Semrush. Te spostrzeżenia oferują bezcenne dane, które pomogą Ci określić swój kąt i najpierw zabezpieczyć swój udział w rynku.

  • Organic Research: Wprowadź nazwę domeny rywala, aby uzyskać wgląd w strategie słów kluczowych i wykorzystaj te informacje do opracowania własnej strategii SEO. Używaj filtrów i raportów, aby bardziej szczegółowo zrozumieć ich pozycję i rankingi.
  • Analiza ruchu: wyświetlaj łączny ruch konkurencji, współczynniki odrzuceń, źródła ruchu, czas spędzony na stronie i nie tylko, aby zbudować lepszą strategię dla swojej marki.
  • Badania reklamowe: znajdź lepsze możliwości w płatnych wynikach wyszukiwania, zbierając głębszy wgląd w krajobraz reklam i czerpiąc inspirację ze strategii reklamowej konkurencji.
  • Social Media Tracker: Zobacz, co robią Twoi konkurenci w mediach społecznościowych i stwórz lepsze plany, aby zwiększyć swoje wskaźniki zaangażowania.

Po co tworzyć świetne treści, jeśli nikt ich nie widzi? Wzmocnij swój przekaz, tworząc autorytatywne linki zwrotne, aby zapewnić, że Twoi klienci znajdą Cię wtedy, gdy będą tego potrzebować.

Zacznij od narzędzi Semrush do budowania linków i poszukiwania. Semrush oferuje największą na rynku bazę danych linków zwrotnych, co oznacza, że ​​masz dostęp do bilionów możliwości linków zwrotnych na wyciągnięcie ręki.

  • Analiza linków zwrotnych: Odkryj linki przychodzące za pomocą niezawodnego narzędzia do tworzenia linków zwrotnych opartego na najszybszej i największej bazie danych na rynku. Znajdź możliwości linków zwrotnych dla swojej witryny, analizując możliwości konkurencji. Odkryj wiodące domeny polecające i zastosuj filtry, aby znaleźć odpowiednie witryny i historię linków zwrotnych.
  • Luka w linkach zwrotnych: Porównaj do pięciu profili linków zwrotnych konkurencji i zyskownych możliwości budowania linków w Twojej niszy rynkowej.
  • Narzędzie do audytu linków zwrotnych: monitoruj profil linków zwrotnych swojej witryny, aby rozwiązać wszelkie toksyczne linki zwrotne, znajdź możliwości przekształcenia linków nie obserwowanych w linki do śledzenia, upewnij się, że linki pochodzą z domen o wysokim autorytecie i upewnij się, że Twoja witryna jest bezpieczna przed surowymi karami Google .
  • Masowa analiza linków zwrotnych: Rozwiń listę potencjalnych klientów w zakresie budowania linków i uważnie śledź swoich konkurentów z perspektywy 30 000 stóp.
  • Narzędzie do budowania linków: Pozyskuj renomowane linki zwrotne poprzez potężne kampanie informacyjne. Za pomocą tego narzędzia możesz również uruchomić i zautomatyzować swoją kampanię.

Śledzenie SERP

Monitoruj wydajność swojej witryny w SERPach Google i znajdź sposoby na zwiększenie wydajności cyfrowej dzięki udanym kampaniom PPC i SEO za pomocą tych narzędzi:

  • Śledzenie pozycji: codziennie monitoruj swoją wydajność online, śledząc sukces treści kierowanych na słowa kluczowe, typy urządzeń uzyskujących dostęp do Twojej witryny, wydajność domen konkurencji i wydajność Twojej witryny w wyszukiwarkach. Śledzenie pozycji pomaga również monitorować postęp kampanii, wykrywać przypadki kanibalizacji słów kluczowych i zarządzać nimi oraz ulepszać działania kierowania na podstawie dokładnych, codziennie aktualizowanych danych.
  • Czujnik: odkryj zmienność SERP w Google i Baidu na podstawie codziennych zmian w rankingu. To narzędzie identyfikuje również oznaki aktualizacji algorytmu Google i śledzi najnowsze zmiany w branży, dzięki czemu w razie potrzeby możesz zmienić swoją strategię.
  • Rangi: Oceń organiczną widoczność domen na różnych rynkach globalnych. Analizuj domeny z najwyżej płatnymi słowami kluczowymi, przybliżaj płatny ruch i wydatki na płatny ruch i wydobywaj przydatne dane.

Marketing treści przy użyciu Semrush

Aby uzyskać najbardziej obiecujące perspektywy, potrzebujesz bardzo trafnych i pouczających treści. Dzięki narzędziom Semrush możesz znaleźć odpowiednie tematy treści, uzyskać praktyczne porady, aby opracować bardziej przyjazne dla SEO pisanie, śledzić zasięg treści i wzmianki o marce oraz korzystać z metryk w czasie rzeczywistym do audytu i ulepszania treści.

Narzędzia do tworzenia i dystrybucji treści

Efektywnie twórz i rozpowszechniaj swoje treści za pomocą narzędzi Semrush, które pomagają znaleźć pomysły na tematy, pozyskiwać profesjonalnych copywriterów i szybko udostępniać swoje artykuły światu.

  • Badania tematyczne: Znajdź bardzo trafne pomysły na treści, aby opracować wysokiej jakości, angażujące treści, które będą rezonować z odbiorcami. Otrzymuj modne tematy i pytania, które są często zadawane w internecie, a także nagłówki, aby tworzyć strategie dotyczące treści generujących ruch.
  • Kalendarz marketingowy: Utwórz kalendarz treści, aby zarządzać swoimi publikacjami, planować treści redakcyjne, efektywnie współpracować z zespołem i śledzić aktywność związaną z treścią.

Content Marketplace: Znajdź odpowiedniego copywritera do generowania treści. Ci sprawdzeni copywriterzy są gotowi do tworzenia unikalnych, angażujących treści i optymalizacji istniejących treści, aby pomóc Ci osiągnąć lepszy ruch i zwrot z inwestycji.

Analiza treści marketingowych

Nie możesz wiedzieć, czy Twoja strategia działa bez szczegółowych danych. Za pomocą tych narzędzi możesz analizować wydajność treści i ulepszać strategie dotyczące treści.

  • Audyt treści: Sprawdź całą zawartość, aby odkryć najlepsze artykuły i które artykuły wymagają aktualizacji. Dostosuj swoje audyty za pomocą danych w czasie rzeczywistym z Google Analytics, Search Console i Semrush.
  • Śledzenie postów: Monitoruj, jak artykuły konkurencji i Twoje artykuły radzą sobie w publikacjach zewnętrznych. Możesz śledzić liczbę linków zwrotnych, zaangażowanie społecznościowe, ruch polecający, rankingi słów kluczowych i nie tylko.

Narzędzia do optymalizacji treści

Zoptymalizuj swoje treści pod kątem lepszej wydajności dzięki:

  • Szablon treści SEO: generuj dostosowane briefy dla treści przyjaznych dla SEO, aby pomóc przyciągnąć organiczny ruch do Twojej witryny. Uzyskaj przydatne wskazówki i propozycje tematów na podstawie słów kluczowych konkurencji.
  • SEO Writing Assistant: Użyj asystenta, aby poprawić czytelność treści, uzyskaj wynik SEO, aby dowiedzieć się, jak prawdopodobnie Twoje treści będą działać w SERP, upewnij się, że Twój ton jest spójny i wciągający oraz upewnij się, że Twoja treść jest wyjątkowa i oryginał z kontrolą plagiatu. To narzędzie działa z innymi platformami, w tym z wtyczką WordPress i dodatkiem Dokumentów Google, co zapewnia łatwość użytkowania.

Badania rynku z Semrush

Odkryj strategie SEO i marketingowe swoich konkurentów, analizując ich taktykę ruchu i promocji, odkrywając luki w słowach kluczowych i linkach zwrotnych oraz uzyskując jasne, nowe treści i pomysły na linki zwrotne, aby zwiększyć swoją pozycję na rynku.

Narzędzia do analizy rynku

Utrzymuj w centrum uwagi swoją firmę dzięki analizie rynku z Semrush. Znajdź nowe i wschodzące trendy rynkowe dzięki danym ekspertów.

  • Market Explorer: Odkryj swój potencjał rynkowy, wielkość, kluczowych graczy w branży, taktykę generowania ruchu i udział w rynku.

Monitorowanie reklam konkurencji

Monitoruj wzmianki konkurenta i wewnętrzne zmiany w jego strategii, jednocześnie obserwując ciągle zmieniające się nastroje odbiorców i konkurencyjny krajobraz.

Płatne narzędzia marketingowe

Analizuj konkurencję i przeprowadzaj badania słów kluczowych, aby stworzyć najatrakcyjniejszy tekst reklamy. Użyj narzędzia Magia słów kluczowych do badania płatnych słów kluczowych reklam.

Ponadto narzędzie PLA Advertising analizuje skuteczność reklam innych reklamodawców w Zakupach Google. To narzędzie pomoże Ci również znaleźć zapytania, które uruchamiają konkurencyjne PLA.

Reklama

Narzędzia reklamowe firmy Semrush pomagają w rozwinięciu czerwonego dywanu wśród potencjalnych klientów przy jednoczesnym utrzymaniu niskich kosztów. Narzędzia te dostarczają danych do identyfikacji najlepszych słów kluczowych dla kampanii PPC, optymalizacji wydatków na reklamę, analizowania sukcesu kampanii oraz monitorowania stron docelowych i kopii reklam konkurencyjnych marek.

Pakiet narzędzi reklamowych zawiera indywidualne narzędzia, takie jak narzędzie słów kluczowych PPC, narzędzie do przerw w słowach kluczowych, narzędzie Magia słów kluczowych i Menedżer słów kluczowych.

Ceny Semrush

Semrush oferuje trzy poziomy płatnych planów:

  • Pro: 119,95 USD miesięcznie za 5 projektów, 10 tys. wyników/raport, 500 słów kluczowych i narzędzia. Idealny dla małych zespołów i początkujących.
  • Guru: 229,95 USD miesięcznie za 15 projektów, 30 tys. wyników/raport, 1500 słów kluczowych i narzędzia. Idealny dla średnich firm i agencji.
  • Biznes: 449,95 USD/miesiąc za 40 projektów, 50 tys. wyników/raport, 5000 słów kluczowych i narzędzia. Idealny dla przedsiębiorstw i dużych agencji.
  • Niestandardowe: Uzyskaj wycenę w oparciu o Twoje potrzeby.

Możesz wypróbować plany Pro lub Guru ZA DARMO, zanim wybierzesz odpowiednie rozwiązanie dla siebie, aktywując nasz specjalny bezpłatny okres próbny tutaj!

Korzyści z używania Semrush dla zespołów

Wiem, że to dużo do omówienia, ale to tylko dlatego, że Semrush ma wiele do zaoferowania! Przy tak wielu narzędziach SEO do wyboru na rynku, dobrze jest mieć głębokie zrozumienie możliwości każdej z tych platform.

Semrush to holistyczna, najskuteczniejsza platforma marketingu cyfrowego, która spełnia szereg potrzeb zespołów o różnych kształtach i rozmiarach.

Podsumujmy korzyści płynące z wyboru Semrush dla swojego zespołu, bez względu na makijaż czy branżę.

Łatwość użycia

Platforma jest łatwa w nawigacji i obsłudze dla wszystkich członków Twojego zespołu — od menedżerów SEO po stażystów marketingowych.

Nie musisz być ekspertem SEO; Przyjazny dla użytkownika interfejs i imponująca baza wiedzy mogą pomóc Ci odkryć funkcje i przepływy pracy, które najlepiej odpowiadają Twoim potrzebom.

Przydatne na co dzień funkcje

Posiadanie cyfrowej platformy marketingowej z mnóstwem fantazyjnych funkcji jest świetne, ale prawdziwą wygraną z Semrush jest to, że te narzędzia sprawiają, że codzienne, żmudne zadania marketingowe, które mogą pochłonąć twoją twórczą energię, czas i budżet, stają się dziecinnie proste .

Istnieją narzędzia, które możesz zautomatyzować (takie jak plakat w mediach społecznościowych), a także narzędzia, z których możesz korzystać na co dzień, takie jak Magia słów kluczowych.

Semrush oferuje zaawansowane funkcje, z których każda została zaprojektowana tak, aby pomóc Ci osiągnąć maksymalne korzyści każdego dnia.

Największa baza danych słów kluczowych

Stworzenie skutecznej strategii SEO wymaga naprawdę dobrej różnorodności słów kluczowych. Inne platformy SEO nie mają rozbudowanej bazy danych, aby sprostać takim wymaganiom.

Semrush jest sam na sam z 22-miliardową bazą słów kluczowych, największą w branży SEO. Ta zróżnicowana lista słów kluczowych pomaga wzbogacić kampanie SEO i PPC i może pomóc w szybszym osiągnięciu preferowanych wyników.

Ponadto Semrush często aktualizuje swoją bazę danych, aby zapewnić dokładność danych, dzięki czemu możesz spać spokojnie, otrzymując najbardziej aktualne metryki liczby operacji wyszukiwania.

Narzędzie wielofunkcyjne

Semrush oferuje wszystko na jednej platformie, niezależnie od tego, czy jest to SEO, marketing treści, płatna reklama, marketing w mediach społecznościowych czy badania rynku. Dzięki temu możesz wykonywać wszystkie zadania marketingowe w jednym miejscu, zamiast płacić za różne narzędzia, które mogą szybko pochłonąć Twój budżet marketingowy.

Semrush nie tylko oferuje całościowe rozwiązanie marketingowe, ale także integruje się i łączy z wieloma innymi ulubionymi, wiodącymi w branży narzędziami, takimi jak Google Analytics, profil firmy Google, wtyczka WordPress i nie tylko.

Bezpłatna wersja próbna

Zanim zdecydujesz się na abonament, możesz go wypróbować, korzystając z ekskluzywnej bezpłatnej 30-dniowej oferty. Eksperymentuj ze wszystkimi funkcjami i zdecyduj, czy Semrush jest odpowiednią platformą dla Twojej firmy.

Bezpłatna wersja próbna pozwoli Ci przeglądać lokalne i krajowe słowa kluczowe, przeprowadzać audyty, śledzić SERP, analizować linki zwrotne w dowolnej domenie i robić wiele więcej.

Czy powinieneś rozważyć użycie Semrush?

Jednym słowem: TAK!

Semrush jest zdecydowanie wart inwestycji, jeśli szukasz platformy SEO i marketingu dla swojej firmy. Jeśli chcesz poprawić obecność swojej witryny w Internecie i rozwinąć swój biznes, zakup planu Semrush jest łatwym wyborem.

Jego narzędzia do badania słów kluczowych, analizy konkurencji, reklam PPC, marketingu treści i innych mają na celu zapewnienie maksymalnych korzyści.

Ponadto jego interfejs jest łatwy w użyciu dla wszystkich. Semrush ma również wysokiej jakości zespół wsparcia oraz bogactwo zasobów i kursów szkoleniowych, które pomogą Ci lepiej wykorzystać platformę. Skorzystaj więc z bezpłatnego okresu próbnego i przekonaj się, jakie korzyści daje Semrush.