Jak znaleźć i zwiększyć swój wynik na Snapchacie

Każdy użytkownik Snapchata posiada swój unikalny wynik, który jest widoczny dla jego znajomych, a także dla niego samego. Ten wynik jest odzwierciedleniem twojej aktywności w aplikacji, podobnie jak karma na Reddicie czy inne wskaźniki w mediach społecznościowych. Poniżej znajdziesz informacje na temat tego, jak sprawdzić oraz zwiększyć swój wynik Snapchata.

Jak znaleźć wynik Snapchata

Aby zobaczyć swój wynik, uruchom aplikację Snapchat i kliknij ikonę swojego profilu znajdującą się w lewym górnym rogu ekranu aparatu. Pod swoim kodem Snapcode znajdziesz swoją nazwę użytkownika oraz liczbę obok niej. Ta liczba to właśnie twój wynik Snapchata. Po naciśnięciu na tę liczbę ujawnione zostaną dwie dodatkowe liczby, które wskazują ilość wysłanych i odebranych snapów.

Aby sprawdzić wynik Snapchata znajomych, kliknij przycisk „Znajomi” na tym samym ekranie, co wcześniej, a zostaniesz przeniesiony do listy swoich znajomych w aplikacji. Wybierz interesującego cię znajomego, a jego profil zostanie otwarty, umożliwiając ci zobaczenie jego wyniku Snapchata. Niestety, nie będziesz mógł sprawdzić, ile snapów wysłali i otrzymali.

Jak zwiększyć wynik Snapchata

Podobnie jak w przypadku wielu platform społecznościowych, wielu użytkowników dąży do podniesienia swojego wyniku Snapchata. Aby to osiągnąć, warto być aktywnym w aplikacji. Twoja aktywność, która obejmuje zarówno wysyłanie, jak i otwieranie snapów, przyczyni się do wzrostu wyniku.

Chociaż nie istnieje ścisła lista działań, które zapewnią wzrost wyniku, to zdecydowanie wysyłanie snapów (które są następnie otwierane przez innych) oraz otwieranie odebranych snapów z pewnością wpłyną na poprawę twojego wyniku.

Wynik nie wydaje się być bezpośrednio związany z liczba „wyświetleń” w twoich historiach, jednak brak oficjalnych informacji na ten temat sprawia, że nie można tego wykluczyć. Ogólnie rzecz biorąc, punktacja wskazuje na aktywność użytkownika. Dla niektórych osób wysoki wynik może być celem, ponieważ pokazuje, że ich snapy są oglądane, co z kolei świadczy o poziomie interakcji ze społecznością. Dla tych, którzy wykorzystują Snapchata w celach biznesowych, wynik staje się pewnym wskaźnikiem ich aktywności oraz wpływu, jaki mają w tej przestrzeni.

Na koniec warto zaznaczyć, że wynik Snapchata jest jedynie jednym z wielu wskaźników w mediach społecznościowych, który sam w sobie nie ma zbyt dużego znaczenia. Nie jest to coś, co wspomnisz w swoim CV, ani nie odblokowuje żadnych specjalnych funkcji w aplikacji.


newsblog.pl