Mixer: Konto niepowiązane? Sprawdź, jak to naprawić!

Mikser Microsoft koncentruje się głównie na transmisji strumieniowej na żywo gier wideo oraz odtwarzaniu gier. Możesz zarejestrować się, używając konta Microsoft, ale czasami usługa wyświetla błąd podczas próby logowania. Komunikat brzmi: To konto nie jest powiązane z żadnym kontem Miksera. Jeśli jesteś jedną z osób, które borykają się z tym problemem, mamy dla Ciebie rozwiązanie.

To konto nie jest powiązane z żadnym kontem Miksera

Usługa była wcześniej znana jako Beam. Teraz oferuje widzom możliwość wpływu w czasie rzeczywistym oraz uczestnictwa w strumieniach gier. Jeśli napotkałeś powyższy problem, możesz wykonać następujące kroki, aby go rozwiązać.

  1. Odłącz i ponownie połącz swoje konto Mixer.
  2. Spróbuj zalogować się przy użyciu innego urządzenia.

1) Odłącz i połącz swoje konto Mixer

Przed wprowadzeniem jakichkolwiek zmian sprawdź, czy masz inne konto na konsoli Xbox. Jeśli nie, może być konieczne rozłączenie i ponowne połączenie konta, aby rozwiązać problem. Dodatkowo, jeśli rozpocząłeś transmisję Mixer przy użyciu Xbox lub paska gry, musisz odłączyć swoje konto Microsoft od nowego konta Mixer, które Microsoft automatycznie dla Ciebie utworzył.

Aby to zrobić:

  1. Przejdź do mixer.com i wybierz Zaloguj > Zaloguj się za pomocą Microsoft, jeśli odwiedzasz witrynę po raz pierwszy.
  2. Jeśli już zarejestrowałeś się w witrynie, wybierz Zaloguj się > Microsoft.
  3. Wprowadź informacje o koncie Microsoft (te same, których używasz do logowania się na Xbox lub w aplikacji Xbox).
  4. Następnie wybierz ikonę profilu w prawym górnym rogu, a potem wybierz Konto > Odłącz swoje konto Microsoft.

To konto nie jest powiązane z żadnym kontem Miksera

Po zakończeniu procesu przejdź do połączenia preferowanego konta Miksera z kontem Microsoft.

Znów przejdź do witryny mixer.com i zaloguj się przy użyciu konta Miksera, które chcesz wykorzystać.

Wybierz ikonę profilu w prawym górnym rogu, a następnie wybierz Konto > Połącz swoje konto Microsoft, a następnie wprowadź informacje o koncie Microsoft.

2) Spróbuj zalogować się przy użyciu innego urządzenia

Jeśli ta metoda nie działa, spróbuj zalogować się przy użyciu innego urządzenia. Na przykład, jeśli używasz Xbox do logowania się na konto Mixer, możesz spróbować zastąpić je innym urządzeniem, takim jak smartfon lub tablet, i spróbować zalogować się do swojego profilu, łącząc swoje konta społecznościowe lub konto Microsoft z Mixer. Jeśli uda Ci się to zrobić, może to oznaczać, że problem dotyczy jedynie urządzenia Xbox, a powinien on być już rozwiązany.

Jeśli nic nie pomoże, może być konieczne skontaktowanie się z pomocą techniczną Mixer.